Yleisradion duunareiden vaaterahat maksaa veronmaksajat.myös sen koko skeidan mitä sieltä tulee.
YLEN työntekijöiden meikki ja vaaterahat
7
105
Vastaukset
- Anonyymi
Luin entisen YLE - esimiehen Erosen kirjan. Hän kertoi, kuinka esimiehille tuli henkilöstöpäälliköltä kehotus. Siinä kehotettiin lähettämään niin paljon kuin on mahdollista toimittajia ulkomaille kursseille. Koska budjettikausi oli loppumassa ja rahat piti tuhlata pois. Jotta eduskunta ei leikkaisi YLE: n budjettia.
- Anonyymi
Pitääkö paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö paikkansa.
Oletan että pitää paikkansa, varsinkin jos Erosen aika on jo kaukana menneisyydessä.
Samankaltaista juttua olen kuullut Seutukaavaliiton entiseltä virkamieheltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan että pitää paikkansa, varsinkin jos Erosen aika on jo kaukana menneisyydessä.
Samankaltaista juttua olen kuullut Seutukaavaliiton entiseltä virkamieheltä.Erosen tavalla toimittiin viime vuosituhannella yleisesti, virastojen tapako?
- Anonyymi
Kyllä pitää paikkansa! Tosin en diggaa lainkaan tuota Erosta muuten. Hän määräsi toimittajansa todistamaan Teemu Selänne valehtelijaksi. Selänne kun ihan kehtasi kertoa somessa, kuinka hänen ystävänsä tyttöystävä joutui mamujen raiskaamaksi. Toimittajat laitettiin tutkimaan kaikkia tapauksia. Ja ” yllätykseksi” ei kuulemma löytynyt yhtään Selänteen kertomaa tapausta! 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitää paikkansa! Tosin en diggaa lainkaan tuota Erosta muuten. Hän määräsi toimittajansa todistamaan Teemu Selänne valehtelijaksi. Selänne kun ihan kehtasi kertoa somessa, kuinka hänen ystävänsä tyttöystävä joutui mamujen raiskaamaksi. Toimittajat laitettiin tutkimaan kaikkia tapauksia. Ja ” yllätykseksi” ei kuulemma löytynyt yhtään Selänteen kertomaa tapausta! 😉
Ja nyt Selänteen Wikipedia- sivulla on ikuisesti muistutus hänen ” natsirasismistaan”. Vaikka hän vain kertoi ystävänsä kertoman tarinan!
Ei kait se ole Selänteen syy, jos ystävä hänelle valehteli? Mitä ei varmasti tehnyt!
Mutta jos erehtyy arvostelemaan suurmamutusta millään tavoin, saa ikuisen tahran maineeseensa. Tällaista on elämämme Mamulandiassa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erosen tavalla toimittiin viime vuosituhannella yleisesti, virastojen tapako?
Tavat ovat samat 2021
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192566Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.69956IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855