Miten näistä linukseista saa audiolatenssin pienemmäksi kuin 3000 millisekuntia?
Latenssin poisto?
19
132
Vastaukset
- Anonyymi
Microsoftin sivuilta löytyy apuja kaikenlaisiin ongelmiin.
- Anonyymi
Tuskin löytyy linuksin ongelmiin. Taitaa mennä sinne canonicalin sivuille, jos nyt ymmärtää sieltä yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin löytyy linuksin ongelmiin. Taitaa mennä sinne canonicalin sivuille, jos nyt ymmärtää sieltä yhtään mitään.
Tuskin aloitukseen löytyy apua sieltäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin aloitukseen löytyy apua sieltäkään.
Ei niistä sudo apteekeista kukaan normaali ihminen saa mitään selvää. Ihan toivotonta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niistä sudo apteekeista kukaan normaali ihminen saa mitään selvää. Ihan toivotonta!
Mutta eipäs mene montaakaan päivää, kun jo tubutinpojat tyrkyttävät jolle kulle uusinta tubutintaan, muka entistäkin parempana. Noin on väitetty jo toista kymmentä vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eipäs mene montaakaan päivää, kun jo tubutinpojat tyrkyttävät jolle kulle uusinta tubutintaan, muka entistäkin parempana. Noin on väitetty jo toista kymmentä vuotta!
Niinhän se usein menee tai joka kerta. Mutta totuus on aina toisenlainen. Eipä se uusinkaan ubuntu toimi sen paremmin kuin vanhakaan eli ei kumpikaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se usein menee tai joka kerta. Mutta totuus on aina toisenlainen. Eipä se uusinkaan ubuntu toimi sen paremmin kuin vanhakaan eli ei kumpikaan!
Kannattaa pysytellä kaukana niistä....
- Anonyymi
Siis mistä noita trollauksia oikein sikiää, linuxien audiolatenssi ei varmasti ole noin suuri!!! Eikä ne windowsit yhtään auta asiaa, pikemmin päinvastoin!
- Anonyymi
Linuxhan on tunnetusti Windowsia heikompi grafiikassa tai silloin jos pitää tehdä töitä äänen tai videon kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuxhan on tunnetusti Windowsia heikompi grafiikassa tai silloin jos pitää tehdä töitä äänen tai videon kanssa
Linuks teetättää töitä ihan minkä asian kanssa tahansa!
- Anonyymi
pikosekunti on jo liikaa viivettä.
- Anonyymi
Onneksi välimatka on vähintään sata kilometriä jolloin tartunta ei leviä tänne edes myrskytuulella.
- Anonyymi
ei mitenkään
- Anonyymi
Aloitus on selvä kopio windowsia koskevasta viestistä, ilmeisesti ihan pilkalla laitettu!
- Anonyymi
Tarkista päivämäärä.
- Anonyymi
Aloitukseen: Vaihtamalla oikeaan käyttöjärjestelmään!
- Anonyymi
Windowsin latenssi on kaamea. Linuxissa on reaaliaikakerneli jolloin latenssia ei ilmene ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowsin latenssi on kaamea. Linuxissa on reaaliaikakerneli jolloin latenssia ei ilmene ollenkaan.
Et ole ilmeisesti ikinä käyttänyt tietokonetta jossa on Linux tai windows
- Anonyymi
3000 millisekuntia. On 3 sekuntia. Höpö höpö trolli
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419