Miten näistä linukseista saa audiolatenssin pienemmäksi kuin 3000 millisekuntia?
Latenssin poisto?
19
94
Vastaukset
- Anonyymi
Microsoftin sivuilta löytyy apuja kaikenlaisiin ongelmiin.
- Anonyymi
Tuskin löytyy linuksin ongelmiin. Taitaa mennä sinne canonicalin sivuille, jos nyt ymmärtää sieltä yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin löytyy linuksin ongelmiin. Taitaa mennä sinne canonicalin sivuille, jos nyt ymmärtää sieltä yhtään mitään.
Tuskin aloitukseen löytyy apua sieltäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin aloitukseen löytyy apua sieltäkään.
Ei niistä sudo apteekeista kukaan normaali ihminen saa mitään selvää. Ihan toivotonta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niistä sudo apteekeista kukaan normaali ihminen saa mitään selvää. Ihan toivotonta!
Mutta eipäs mene montaakaan päivää, kun jo tubutinpojat tyrkyttävät jolle kulle uusinta tubutintaan, muka entistäkin parempana. Noin on väitetty jo toista kymmentä vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eipäs mene montaakaan päivää, kun jo tubutinpojat tyrkyttävät jolle kulle uusinta tubutintaan, muka entistäkin parempana. Noin on väitetty jo toista kymmentä vuotta!
Niinhän se usein menee tai joka kerta. Mutta totuus on aina toisenlainen. Eipä se uusinkaan ubuntu toimi sen paremmin kuin vanhakaan eli ei kumpikaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se usein menee tai joka kerta. Mutta totuus on aina toisenlainen. Eipä se uusinkaan ubuntu toimi sen paremmin kuin vanhakaan eli ei kumpikaan!
Kannattaa pysytellä kaukana niistä....
- Anonyymi
Siis mistä noita trollauksia oikein sikiää, linuxien audiolatenssi ei varmasti ole noin suuri!!! Eikä ne windowsit yhtään auta asiaa, pikemmin päinvastoin!
- Anonyymi
Linuxhan on tunnetusti Windowsia heikompi grafiikassa tai silloin jos pitää tehdä töitä äänen tai videon kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuxhan on tunnetusti Windowsia heikompi grafiikassa tai silloin jos pitää tehdä töitä äänen tai videon kanssa
Linuks teetättää töitä ihan minkä asian kanssa tahansa!
- Anonyymi
pikosekunti on jo liikaa viivettä.
- Anonyymi
Onneksi välimatka on vähintään sata kilometriä jolloin tartunta ei leviä tänne edes myrskytuulella.
- Anonyymi
ei mitenkään
- Anonyymi
Aloitus on selvä kopio windowsia koskevasta viestistä, ilmeisesti ihan pilkalla laitettu!
- Anonyymi
Tarkista päivämäärä.
- Anonyymi
Aloitukseen: Vaihtamalla oikeaan käyttöjärjestelmään!
- Anonyymi
Windowsin latenssi on kaamea. Linuxissa on reaaliaikakerneli jolloin latenssia ei ilmene ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowsin latenssi on kaamea. Linuxissa on reaaliaikakerneli jolloin latenssia ei ilmene ollenkaan.
Et ole ilmeisesti ikinä käyttänyt tietokonetta jossa on Linux tai windows
- Anonyymi
3000 millisekuntia. On 3 sekuntia. Höpö höpö trolli
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642