S-market Isossakyrössä

Anonyymi

Mitä mieltä ootte uudesta ässä marketista? Ite tykkään isommasta valikoimasta ja mukavista kaupan myyjistä. Oon kuullu et moni on siirtänyt ostamisen Ylistaron ässä markettiin tai jopa Vöyrin K-Kauppaan, mutta miksi? Mikä on hyvää kyröläissessä kaupassa ja mikä sun mielestäni huonoa niin, että pitää mennä naapurikuntiin ostoksille?

7

1167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerran olen käynyt ohi ajaessa, tuntui olevan ihan ok valikoima. Mutta Vaasassa/Seinäjoella saa kaikki kauppa-asiat hoidettua kerralla joten eipä ole tullut uudestaan pysähdyttyä.

Luulisi tuon paikallisille kelpaavan? Vöyrin K-Kaupassa en itse kävisi enää, viimeksi puhuivat pelkkää ruotsia kassalla. Ja Ylistaron kauppoihin en pysty vertaamaan, kun en ole siellä koskaan käynyt.

• Anonyymi

Todella suppea valikoima.
      Ei varmasti kovinkaan kauaa tuollaisella menesty, väki haluaa muutakin kuin Hiivaa, maitoa ja kaljaa, näin pelkistetysti sanottuna.

Mutta, jos onkin tarkoitus, että Ylistaroon ja Laihialle tai Vöyrille menevät, niin pian se on totta. Eikä kaupungejakaan voi pois sulkea.

• Anonyymi

Olen käynyt monessa kaupassa pohjanmaalla ja E-pohjanmaalla.

Listaan Isonkyrön marketin niistä 3 parhaimman joukkoon.

Siisti, hyvät valikoimat, kohteliaat myyjät, hyvät parkkitilat.

• Anonyymi

Entinen Maine Coon kissavainaani oli Isokyröstä alkujaan. Muutti sitten luokseni Keskipohjanmaalle.

• Anonyymi

Oikeinko olet kuullut ja vielä että moni. Älä laita oman pääsi tuotteita toisten nimiin!

• Anonyymi

Suppea on valikoima, liiketilaan nähden, sekä tuotteiden päivämäärät ovat niukin-naukin loppuviikkoon asti.

EI JATKOON!

• Anonyymi

Suppea valikoima mukamas, mihin verratuna? Vai ootko jotain vaatteita ollut sielä hakemassa? No joo, silloin on tosiaan ollut 'suppea valikoima'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      160
      8386
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      444
      7494
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3580
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3009
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      52
      2654
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2026
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      38
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe