Auttakaa mua

Anonyymi

Mitä mun pitäs tehä ku mulla on koulussa muutama kaveri kenen kaa mää oon, mutta en pysty olla niitten kaa oma itteni ku ne on nii erilaisii ja nii...
Vapaa-ajalla mulla ei oo ketää, mutta yritän tutustua joihinki, se on vaa vähä vaikeeta..
Tarvin apua mut en uskalla sanoa kellekkää mitää paitsi anonyymina😟
Mää välillä epäilen et mulla on masennus ku en jaksa elää mää vihaan koulua en jaksa sitä oikeesti ja haluisin kavereita mutta en tiiä miten ne reagois jos mää olisin iha oma itteni ja haluun olla oma itteni kaikkialla mää en haluu esittää jotai muuta mitä mää en oo mut kaikki on nii vaikeeta..

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mää saatan myös olla lesbo tai bi koska mää oon lopettanu kaikki mun suhteet ja ne on ollu poikiin (ainaki 1, 2, 3 ja ehkä 4). Kaikkiha selviää testaamalla mut en tiiä kenen kaa, joo haluisin tyttöystävän. Mut ei se kuitenkaa mun isoin huoli oo😔

    • Hei,

      Hyvä, että kirjoitit tänne! Et kertonut tilanteestasi kovin paljoa, mutta epäilet olevasi masentunut ja olet huomannut, että tarvitset apua. Et kertonut oletko kertonut näistä ajatuksistasi ja tuntemuksistasi jo vanhemmillesi tai muille turvallisille aikuisille. Jos et vielä ole, niin kannustan siihen.

      Lisäksi on olemassa auttavia tahoja, joissa voit jutella asioistasi turvallisen aikuisen kanssa.,anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Tässä pari linkkiä:

      https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joista voisit hyötyä. Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilön löydät kohdasta Mieli Tukisuhde. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe