Lahden kiveriö

Anonyymi

Millainen paikka on asua?

28

4533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perusjuntin maita, muilla ei asiaa alueelle.

      • Anonyymi

        Eli narkkareiden ja juoppojen ja muiden hullujen aluetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli narkkareiden ja juoppojen ja muiden hullujen aluetta?

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin!

        Se selittää, miksi alueelta on niin paljon asuntoja vapaana eri vuokranvälitys sivuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se selittää, miksi alueelta on niin paljon asuntoja vapaana eri vuokranvälitys sivuilla.

        Liipolassakin järkevämpää porukkaa kuin Kiveriössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liipolassakin järkevämpää porukkaa kuin Kiveriössä.

        Totta kuin potta. Pistin tuon merkille jo 16 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Pahin varas Kiveriössä asuu Hirsimetsäntie 63 a rapussa. Tämä hallituksen puheenjohtaja pitää yhtiön rahoja ominaan. Tietojemme mukaan tämä psykopaatti on todella vihattu.

      • Anonyymi

        Lahdesta, Suomen peräreiästä, kun on kyse, niin osaketalo ei ole yhtään sen parempi kuin kaupungin vuokrakolhoosi.


    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset ikinä muuttako Hirsimetsäntie 63 taloon! Täynnä juoppoja!

    • Anonyymi

      Olen kuullut, että Hirsimetsäntiellä numero 63 on erittäin huonosti hoidettu taloyhtiö. Onko kokemuksia? Pitääkö paikkansa mitä kylillä puhutaan?

      • Anonyymi

        Kyllä pitää! Päin helvettiä tosiaan on hoidettu asiat siinä yhtiössä. Kuulemma vasaran alle menossa…


    • Anonyymi

      Vastakysymys muutamalle kommentoijalle: Missä Lahden kaupunginosassa ei ole narkkareita, juoppoja ja muita lieveilmiöitä?

      • Anonyymi

        Sellaista paikkaa ei enää ole. Koko Lahti on yksi suuri persreikä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista paikkaa ei enää ole. Koko Lahti on yksi suuri persreikä!

        Mä karistin Lahden pölyt jaloistani kohta jo 13 vuotta sitten. Täys persläpi oli koko Lahti jo silloin. Kiveriönmäellä asui sellaisia mulkeroita, että eipä ole tullut ikävä.


    • Anonyymi

      Sieltä mistä takaisin ei tulla elämään.

    • Anonyymi

      Varokaa erityisesti taloa Hirsimetsäntiellä numero 63!!!

    • Anonyymi

      Tiedetään tiedetään! Tämä taloyhtiö on hoidettu päin persettä!

      • Anonyymi

        Jep. Tästä taloyhtiöstä ei yksikään kämppä mene kaupaksi. On niin huonosti hoidettu yhtiö että ei voisi uskoa! Terveisin, asukas


    • Anonyymi

      Olen yrittänyt myydä asuntoani Hirsimetsäntie 63 sta ja kukaan ei osta vaikka pilkkahintaan on myynnissä. Kuulemma, niin huonosti hoidettu yhtiö ettei voi ostaa… 🥲

      • Anonyymi

        Konkurssi on tulossa


    • Anonyymi

      Tosi hyvä paikka asua, olen koko ikäni asunut. Palvelut lähellä ym. Toki joka kaupunginosaan näitä juoppoja ym. mahtuu mutta ei se täällä katukuvassa paljoa näy. Sillointällöin pari hoipertelijaa kadulla käppäilemässä.
      Ainahan näitä mielensäpahoittajia on näissä ketjuissa kommentoimassa ja mustamaalaamassa pahasti aluetta............... Asioiden uskominen on sitten ihan tapauskohtaista!

    • Anonyymi

      Suositan Heinolaa, koska tarvitsemme uusia veronmaksajia. Lahti Kiveriö kaukana kaikesta. Heinolassa sinua ei syödä vaikka...Ainahan rutkuja ja paskan heittäjiä on joka paikassa!

    • Anonyymi

      Kiveriö, tosi hyvä paikka asua ei mitään pahaa sanottavaa 👍 ja tuossa joku jo mainitsikin että palvelut vielä lähellä!

      • Anonyymi

        On tällä asunut mutta kuukautta, kertaa Varkaita. Avain paska pakka


    • Anonyymi

      Narkkien kaupunki. Ei jatkoon

    • Anonyymi

      Älkää ikinä muuttako taloon Hirsimetsäntie 63! Huh huh. Talo on kohta purkukunnossa!

    • En ole koskaan asunut naapurikyttien talossa, mutta Kiveriönkatu 3 on sellainen, heti kättelyssä minukta udeltiin kaikki henkilökoht ja työasiat? Kaikkia toimintojani seurattiin suurennuslasin kautta? Talossa olevan vaalean naisen johdosta, joka oli myös taloyhtiön puheenjohtaja. Hän yllätti minut myös tulemalla lupaa kysymättä yleisavaimilla sisään? Mietin, että kävikö hän aina asunnassani kun olin poissa kotonta? Hän haukkui minut törkeällä tavalla, olin hänen mielestä vastenmielinen ihminen, vaikka en häirinnyt ketään enkä juopotellut? Harkitsin rikosilmoituksen tekoa ja poliisi kehoitti minua siihen

    • Anonyymi

      Osta Anttilanmäenbaari, joka sijaitsee Kerillä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe