Mikä käyttöjärjestelmä oli servereissä?
1.4 miljoonan suomalaisen facebook tiedot vuodettu nettiin
9
80
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota tuota....ööööö......tuota......ööööö........ei saa kertoa. Muuten yhteisö heittää minut ulos tältä palstalta.
- Anonyymi
Windows..
- Anonyymi
Kai tiesit, Windows on luopumista!
- Anonyymi
Mitä väliä servereistä jos aukko on naamakirjassa
"Mark Zuckerbergin edustaja kommentoi The Registerille vain, että kyse on vuoden 2019 tiedoista, ja että vuoto raportoitiin ja haavoittuvuus korjattiin jo tuolloin"
Microsoftkin korjaa n.100 aukkoa kuukausittain.- Anonyymi
Eikös noita Windows servereitä ollut kaikki paikat pullollaan pari vuotta sitten?
- Anonyymi
Mitä tekemistä sillä käyttöjärjestelmällä muka on tän asian kanssa? Eihän se vuoto käyttöjärjestelmästä johtunut millään tavalla vaan Facebookin sivuston ohjelmistosta. Katsos kun webbipalvelimella ajettavat webbiohjelmistot ei ole käyttöjärjestelmäkohtaisia. Ihan vastaavasti jos itse teet jonkin html -kikkareen niin ei se ole käyttöjärjestelmäkohtainen. Tai jos teet PHP:llä palvelinkoodia webbisivulle niin ei se ole käyttöjärjestelmäkohtaista koodia, koska se toimii Apachella tai muulla webbipalvelimella käyttöjärjestelmästä riippumatta kunhan Apache jne on käyttikselle saatavilla.
Eli kehittlet nyt ihan ilman syytä jotain salaliittoteoriaa. - Anonyymi
Facebookin webbikoodissahan se vika oli eikä käyttöjärjestelmässä on käyttis sitten mikä tahansa.
- Anonyymi
"Iso muutos viime vuonna: Linux-hyökkäysten määrä kovaan kasvuun"
https://etn.fi/index.php/13-news/11847-iso-muutos-viime-vuonna-linux-hyokkaysten-maara-kovaan-kasvuun- Anonyymi
Tuo on pieni prosentti Windows koneiden tartunnoista.
Microsoftin onneksi myös NSA kaivelee reikiä Windowsista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386