Onko sukua muualla kuin Kainuu - Oulu korkeudella?
Vastaukset 7
- Anonyymi
En ole itse Keräsiä, mutta Oulun lähellä Muhoksella on paljon.
- Anonyymi
Mene sivulle https://hiski.genealogia.fi/hiski?fi valitse haluamasi seurakunta, lääni tai koko Suomi sekä haluamasi aikajakso joko syntyneistä, vihityistä tai kuolleista. Kirjoita sukunimi -kohtaan keränen ja klikkaa Hae.
Ainakin Oulun läänin alueella Keräsiä on kohtuullisen paljon. Ei varmastikaan kaikki sukua toisilleen. - Anonyymi
Sukuseura Keränen ry:llä vuositapaaminen Hailuodossa. Heinäkuussa 2023 .Facebook sivulle Suku Keränen tulee tarkempaa tietoa. ko. Sivuille voi liittyä ja kertoa hiukan sukutaustasta.
Tiedän että Oulun ympäristössä on paljon Keränen, sukunimeltään olevia ihmisiä. Tervetuloa tutustumaan ja löytämään sukulaisia.
Ystävällisin terveisin
Heikki Keränen Vantaalta.
Suntyisin olen Kainuusta Paltamosta. - Anonyymi
Kikkeli
- Anonyymi
On sitä levinnyt muuallekin Suomeen, mutta Kainuu on Kerästen aluetta, vakkei suku kovi n suuri ole. Kainuusen tultu 1500-luvulla.
- Anonyymi
OPETTELE KIRJOITTAMAAN!
- Anonyymi
Ihme tyyppi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍91827Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496