Nykyään. Sisältö vaikuttaa todella, sanoisinko, häiriintyneeltä.
Tahtoisin uskoa, että en ole ainoa, joka on pannut saman merkille... Missä ylläpito, voivatko edes tehdä asialla mitään?
Mikä tätä keskustelualuetta vaivaa?
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä.. näköjään ei tarvii tätä enää seurata usein kun samat sekavat keskustelut pyörii.
Ehkä kaikki on jo sanottu, mitä jää jäljelle?.. pelkkää *****- Anonyymi
Niimpä. Sekavia juttuja useimmiten, kun vaan voisi keskustella ihan suomen kielellä ja asiallisesti.
Niinpä... joku häirikkö suoltaa tyhjänpäiväisiä aloituksia... ja itse varmaan niihin vastaileekin... tällä tavalla tämä foorumi ei tule toimimaan... harmi...
No tämä on nykyään vähän tämmönen. Vaatisi enemmän hyviä aloituksia ja sitten sitä että pysyttäs ees jotenkin otsikossa. Vaan enpä tuota ole itekään pysynyt.
- Anonyymi
Palstahan on sen näköinen miltä palsta tahtoo näyttää, antaa ihmisten keskustella.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Parempi tämä on kuin aiempi meininki, missä oli väkisin tehtyjä keskustelun aloituksia, millä teennäisesti yritettiin pitää keskustelua yllä.
- Anonyymi
Ihmettelen myös miksi ylläpito ei puutu ja poista niitä järjettömiä aloituksia, joissa tämä sama tyyppi vastailee omiin aloituksiinsa.
- Anonyymi
Tämähän on ihan selvä juttu! Joku parisuhde kuvio tässä on. Toinen on jostain syystä pimahtanut tai molemmat ja käyttää palstaa viestintävälineenä, koska kumpikaan ei ylpeydestään pysty ottaa toiseen oikeasti yhteyttä.
Tai sit vaan se toinen on pimahtanut ja kuvittelee kaikenlaista.- Anonyymi
Eiköhän siihen kaksi pimahtanutta tarvita, sanoisin.
- Anonyymi
Niissä ketjuissa ei ole kahta ihmistä, vaan joku yksi tyyppi, joka vastailee itse itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niissä ketjuissa ei ole kahta ihmistä, vaan joku yksi tyyppi, joka vastailee itse itselleen.
Tähän tulokseen minäkin tulin, siksi pidän kirjoittelusta itse nyt taukoa, antaa purkaa, ehkä se helpottaa oloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä selvästi. Kirjoitustyyli yms aina selvästi erotettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä selvästi. Kirjoitustyyli yms aina selvästi erotettavissa.
Selvästi selvästi, alkaa kuulostaa pölvästi pölvästi kommentilta.
Eipä taida olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida olla.Olet ihana pölvästi, kenen sit lienetkin😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana pölvästi, kenen sit lienetkin😍
Sinä olet ihana 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida olla.Voi kyllä on, erittäin selvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyllä on, erittäin selvästi.
Ei ole. Se hänen täytyy uskoa. Se vain on tässä elämäntilanteessa minulle liikaa. En ole tarpeeksi vahva, vaikka kuinka haluaisin olla. Olen niin pahoillani.
- Anonyymi
Ite häpeäisin kirjoitella kokonaisia ketjuja itse vastailen ja kysyen, mutta hyvä jos joku kehtaa, jos se helpottaa oloa. Tsemppii!!!
- Anonyymi
Minä tykkään.. Ja kun osaisin itsekin, niin näin tekisin hänen vuokseen. Olen selvästi sitä mieltä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään.. Ja kun osaisin itsekin, niin näin tekisin hänen vuokseen. Olen selvästi sitä mieltä 😊
Olen riittämätön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2833437BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62395Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2542193- 682079
- 721718
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3471367MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251147- 651079
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231056Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1691016