En voi avautuu melki kellekkää ja siihen on omat syynsä, mutta mietin voiko joku anonyymi puhuu mulle, haluisin että se vois samaistuu ees jotenki.
Tässä muutama asia
Perheongelmia.
Kaveriongelmia.
En saa missä omaa rauhaa koska ei ees oo ollu ikin omaa huonet.
Itsetuhoisia ajatuksia.
Ja meil on ollu ny jo monta vuotta raha pulaa joten en pääse kokee mitää...
Täs oli vaaa muutama mut joo. :)
Tarviin jonku jolle avautuu
Anonyymi
1
774
Vastaukset
Hei! On todella ikävää kuulla, että sinulla on tuollainen tilanne -.-' Jos on hankaluuksia löytää ihmisiä joille puhua kannattaa kokeilla esimerkiski kysyä apua koulukuraattorilta ja psykologilta tai netin kautta Tukinetistä. ( https://tukinet.net/ ). Älä jää asian kanssa yksin! Terveisin: Hanna ja Tiia Kalajoen rk:n nettisaappaasta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs511439- 1691234
- 611067
- 81002
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli207942- 12902
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä54838Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää28809Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91802- 347775