Mitä erityisesti kaipaat seksistä

Anonyymi

Masturbaatioketjusta tuli mieleen, että mitä erityisesti kaipaat seksissä? Jos siis olet sinkku tai parisuhteessa et saa sitä, mitä kaipaisit, niin mitä se mahtaa olla. Läheisyyttä toki varmasti, mutta onko jotain muuta sellaista, mitä ei omin käsin voi jäljitellä?
Koska kysyn, vastaan myös. Minä kaipaan suuseksiä. Sekä saajana, mutta myös, että saisin huulilla ja kielellä minulle tärkeälle naiselle tuottaa nautintoa. Ilman on oltava, koska en harrasta irtosuhtehteita.

104

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koko vartalon hyväilyä ja kokovartalokosketusta muutenkin. Ei oikein onnistu sooloseksissä. Suuseksistä en pidä ollenkaan.

      • Anonyymi

        Samaa kaipaan, mutta suuseksikin sopisi välillä.


      • Anonyymi

        Erityisesti ja ennenkaikkea kaipaan ja toivon sitä yhden ihanan erityisen naisen lämpöä ja ihokosketusta toisiimme.
        Sydän murtuu kun ajattelenkin asiaa että jos se ei tule koskaan olemaan mahdollista hänen kanssaan. Jos en uskalla edes yrittää. Siis uskaltaisin heti jos hän haluaisi samaa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisesti ja ennenkaikkea kaipaan ja toivon sitä yhden ihanan erityisen naisen lämpöä ja ihokosketusta toisiimme.
        Sydän murtuu kun ajattelenkin asiaa että jos se ei tule koskaan olemaan mahdollista hänen kanssaan. Jos en uskalla edes yrittää. Siis uskaltaisin heti jos hän haluaisi samaa myös.

        Aplla vähän sama tilanne. Ihastus on vahva, mutta tilanne on sellainen, etten voi tehdä aloitetta. Kaipaan hänen läheisyyttä ja paljon muutakin, kuin seksiä. Mutta kaipaan myös suuseksiä. Luonnollisesti fantasioin siitä hänen kanssaan, mutta minulle se on asia, joka voisi olla se kynnyskysymys pidemmän päälle, jos toinen siitä kieltäytyisi
        Näin me olemme erilaisia. Joku jo tässä ketjussa sanoi, ettei siitä välitä lainkaan ja minulle se taas on tärkeä osa seksiä. Näin saakin olla eri mielipiteet ja - teot, toivottavasti tässäkin asiassa vakka kanteensa löytää.


      • Anonyymi

        Tärkein mikä puuttuu, on toinen rakastamani ihminen vuorovaikutuksessa katseineen ja äänin ja kosketuksin kanssani. Kokovartalokosketusta haluan ja toisen kosketusta ylipäätänsä. Seksuaalisuuteni on enemmän kokovartalokeskeistä. Suuseksikin kyllä kiinnostaa molemmin puolin, jos kumppani haluaa. Itse nauttisin sen antamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkein mikä puuttuu, on toinen rakastamani ihminen vuorovaikutuksessa katseineen ja äänin ja kosketuksin kanssani. Kokovartalokosketusta haluan ja toisen kosketusta ylipäätänsä. Seksuaalisuuteni on enemmän kokovartalokeskeistä. Suuseksikin kyllä kiinnostaa molemmin puolin, jos kumppani haluaa. Itse nauttisin sen antamisesta.

        Ja myös saamisesta.


      • Anonyymi

        Suuseksi ei innosta täälläkään. En osaa nimetä mitä erityistä kaipaan, voipi olla juuri vartalokosketus. Se puuttuu omasta kivasta kokonaan. Kiireettömyys ja hellyys tulee myös mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisesti ja ennenkaikkea kaipaan ja toivon sitä yhden ihanan erityisen naisen lämpöä ja ihokosketusta toisiimme.
        Sydän murtuu kun ajattelenkin asiaa että jos se ei tule koskaan olemaan mahdollista hänen kanssaan. Jos en uskalla edes yrittää. Siis uskaltaisin heti jos hän haluaisi samaa myös.

        Täällä toinen juuri noin kokeva. Jos hän haluaisi samaa, heti lähtisin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aplla vähän sama tilanne. Ihastus on vahva, mutta tilanne on sellainen, etten voi tehdä aloitetta. Kaipaan hänen läheisyyttä ja paljon muutakin, kuin seksiä. Mutta kaipaan myös suuseksiä. Luonnollisesti fantasioin siitä hänen kanssaan, mutta minulle se on asia, joka voisi olla se kynnyskysymys pidemmän päälle, jos toinen siitä kieltäytyisi
        Näin me olemme erilaisia. Joku jo tässä ketjussa sanoi, ettei siitä välitä lainkaan ja minulle se taas on tärkeä osa seksiä. Näin saakin olla eri mielipiteet ja - teot, toivottavasti tässäkin asiassa vakka kanteensa löytää.

        Ajattelen samoin kuin ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuseksi ei innosta täälläkään. En osaa nimetä mitä erityistä kaipaan, voipi olla juuri vartalokosketus. Se puuttuu omasta kivasta kokonaan. Kiireettömyys ja hellyys tulee myös mieleen.

        Minä haluaisin molempia tässäkin asiassa, hetken mukaan, eihän sitä tiedä ennen kuin se yhdessä se tunnelma herää hetkessä vuorovaikutuksessa. Nyt on kyllä ollut vähän rauhallisemman halun hetki. Kiireettömyys ja hellyys tuntuisi ihanalta hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aplla vähän sama tilanne. Ihastus on vahva, mutta tilanne on sellainen, etten voi tehdä aloitetta. Kaipaan hänen läheisyyttä ja paljon muutakin, kuin seksiä. Mutta kaipaan myös suuseksiä. Luonnollisesti fantasioin siitä hänen kanssaan, mutta minulle se on asia, joka voisi olla se kynnyskysymys pidemmän päälle, jos toinen siitä kieltäytyisi
        Näin me olemme erilaisia. Joku jo tässä ketjussa sanoi, ettei siitä välitä lainkaan ja minulle se taas on tärkeä osa seksiä. Näin saakin olla eri mielipiteet ja - teot, toivottavasti tässäkin asiassa vakka kanteensa löytää.

        Miten voisit viestittää hänelle, että olet kiinnostunut hänestä? Miten toivoisit hänen lähestyvän sinua tilanteessaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voisit viestittää hänelle, että olet kiinnostunut hänestä? Miten toivoisit hänen lähestyvän sinua tilanteessaan?

        Sepä se on vaikeaa. Tässä on murkina matkassa se, että h än on lähes 15v nuorempi ja meillä on myös työntekijä-esimies suhde. Ei toki siinä varsinaisessa päätyössä kummallekaan, mutta kuitenkin.
        Hän tämän katseilla aloitti. Mutta en tiedä, olivatko ne enemmän työhön ja ystävyyteen liittyviä, kun kiinnostusta.
        Haluaisin kertoa hänelle, että on saanut ajatukseni sekaisin ja että haluaisin pyytää hänet ulos, mutta.. Joskus ajattelen, että reippaasti laitan hänelle viestiä, mutta en taida kyetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voisit viestittää hänelle, että olet kiinnostunut hänestä? Miten toivoisit hänen lähestyvän sinua tilanteessaan?

        Ja tietysti toivon että hän pyytäisi minua ulos tms. Mutta voi haaveeksi jäädä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se on vaikeaa. Tässä on murkina matkassa se, että h än on lähes 15v nuorempi ja meillä on myös työntekijä-esimies suhde. Ei toki siinä varsinaisessa päätyössä kummallekaan, mutta kuitenkin.
        Hän tämän katseilla aloitti. Mutta en tiedä, olivatko ne enemmän työhön ja ystävyyteen liittyviä, kun kiinnostusta.
        Haluaisin kertoa hänelle, että on saanut ajatukseni sekaisin ja että haluaisin pyytää hänet ulos, mutta.. Joskus ajattelen, että reippaasti laitan hänelle viestiä, mutta en taida kyetä.

        Sama tilanne täällä, ja ihan päätyössä. Kaipaan tämän pitkän ihastuksen ja kaipauksen myötä ennenkaikkea läheisyyttä hänen kanssaan, mihin ikinä se johtaisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietysti toivon että hän pyytäisi minua ulos tms. Mutta voi haaveeksi jäädä

        Mul on "mahdoton" tilanne. En tiedä miten häntä voisi lähestyä. 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on "mahdoton" tilanne. En tiedä miten häntä voisi lähestyä. 💔

        Onko hän sinun some ystävä tms? Voisitko laittaa hänelle viestiä? Me ollaan yhteydessä satunnaisesti. Tai siis kumpikaan ei kai kovin usein arvaa olla. Hän ei lähes koskaan tykkää päivityksistäni, mutta storyt katsoo aina heti ja niitä kyllä kommentoi. En oikein tiedä, haluaako pitää etäisyyttä vai eikö halua yhteisten tuttujemme kiinnittävän huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aplla vähän sama tilanne. Ihastus on vahva, mutta tilanne on sellainen, etten voi tehdä aloitetta. Kaipaan hänen läheisyyttä ja paljon muutakin, kuin seksiä. Mutta kaipaan myös suuseksiä. Luonnollisesti fantasioin siitä hänen kanssaan, mutta minulle se on asia, joka voisi olla se kynnyskysymys pidemmän päälle, jos toinen siitä kieltäytyisi
        Näin me olemme erilaisia. Joku jo tässä ketjussa sanoi, ettei siitä välitä lainkaan ja minulle se taas on tärkeä osa seksiä. Näin saakin olla eri mielipiteet ja - teot, toivottavasti tässäkin asiassa vakka kanteensa löytää.

        Sulla on jo tarkat koordinaatit mitä seksiä haluat, vaikka et ole pääsyt koko naisen lähellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on jo tarkat koordinaatit mitä seksiä haluat, vaikka et ole pääsyt koko naisen lähellekään.

        Nuo koordinaatit on yleensä seksiin. Toki, en voi mistään suhteesta etukäteen tietää, mikä juuri siinä suhteessa miellyttää. Voi olla että joku muu. Mutta tiedän kyllä, mikä minua noin yleisesti seksissä miellyttää. Monikin asia, mutta tuo suuseksiä on se, mitä en itse voi korvata.
        Eli ei minun mieliteot ole tästä ihastuksesta kiinni, vaikka tämän hetken fantasiat häneen kohdistuukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne täällä, ja ihan päätyössä. Kaipaan tämän pitkän ihastuksen ja kaipauksen myötä ennenkaikkea läheisyyttä hänen kanssaan, mihin ikinä se johtaisikin.

        Näin ajattelen hänestä, johon olen rakastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo koordinaatit on yleensä seksiin. Toki, en voi mistään suhteesta etukäteen tietää, mikä juuri siinä suhteessa miellyttää. Voi olla että joku muu. Mutta tiedän kyllä, mikä minua noin yleisesti seksissä miellyttää. Monikin asia, mutta tuo suuseksiä on se, mitä en itse voi korvata.
        Eli ei minun mieliteot ole tästä ihastuksesta kiinni, vaikka tämän hetken fantasiat häneen kohdistuukin.

        Oletko ollut ennen naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne täällä, ja ihan päätyössä. Kaipaan tämän pitkän ihastuksen ja kaipauksen myötä ennenkaikkea läheisyyttä hänen kanssaan, mihin ikinä se johtaisikin.

        Tässä on järkipuhetta. Tilanteen mukaan mennään tai ei mennä mihinkään. Näin yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollut ennen naisen kanssa?

        Öööö, miten tämä siihen liittyy, mitä kaipaan? En ole neitsyt ja tämä on lesbopalsta. Toki, kai mieskin osaa periaatteessa suuseksiä antaa, hänelle sen antaminen taas lienee hyvinkin erilaista, kun naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öööö, miten tämä siihen liittyy, mitä kaipaan? En ole neitsyt ja tämä on lesbopalsta. Toki, kai mieskin osaa periaatteessa suuseksiä antaa, hänelle sen antaminen taas lienee hyvinkin erilaista, kun naiselle.

        Kunhan kysyin. Sulla on aikas erilainen ote asioihin kuin monella muulla. Mikäpä siinä, voihan sitä ladella erilaisia listoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan kysyin. Sulla on aikas erilainen ote asioihin kuin monella muulla. Mikäpä siinä, voihan sitä ladella erilaisia listoja.

        Ok. En ole ajatellut latelevani listoja. Jotkut asiat ovat jokaiselle kai se juttu, mitä kaipaa. Ihmissuhteessa kaipaan moniakin asioita, ihan tavallista arjen jakamista, toisen huomioimista, yhdessä tekemisern. Mutta nyt puhuin siitä, mitä seksissä kaipaan, kun en ole suhteessa. En ajatullut sitä listana. Toki se on minulle seksissä tärkeää. En sitä toiselta vaadi, mutta se voisi tulla kynnyskysymykseksi. Ehkä. Toki, en voi etukäteen tietää, miten suhde muodostuisi, mutta tähän asti on ollut sängyssä se juttu.
        Jollakin muulla se juttu on jokin muu ja joku ei koe seksiä kaikkiaan tärkeänä.
        Jokaisella on oikeus kokea asiat omalla tavallaann ja itse toivon, että omassa suhteessani nämä mieltymykset olisi lähellä toisiaan. Elämä toki on todella paljon muutakin, kuin seksiä. Myös minulle. Mutta haluan myös sekin olevan kumpaakin tyydyttävää. Tunnustan, en siitä(kään) ole valmis luopumaan, joustamaan toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. En ole ajatellut latelevani listoja. Jotkut asiat ovat jokaiselle kai se juttu, mitä kaipaa. Ihmissuhteessa kaipaan moniakin asioita, ihan tavallista arjen jakamista, toisen huomioimista, yhdessä tekemisern. Mutta nyt puhuin siitä, mitä seksissä kaipaan, kun en ole suhteessa. En ajatullut sitä listana. Toki se on minulle seksissä tärkeää. En sitä toiselta vaadi, mutta se voisi tulla kynnyskysymykseksi. Ehkä. Toki, en voi etukäteen tietää, miten suhde muodostuisi, mutta tähän asti on ollut sängyssä se juttu.
        Jollakin muulla se juttu on jokin muu ja joku ei koe seksiä kaikkiaan tärkeänä.
        Jokaisella on oikeus kokea asiat omalla tavallaann ja itse toivon, että omassa suhteessani nämä mieltymykset olisi lähellä toisiaan. Elämä toki on todella paljon muutakin, kuin seksiä. Myös minulle. Mutta haluan myös sekin olevan kumpaakin tyydyttävää. Tunnustan, en siitä(kään) ole valmis luopumaan, joustamaan toki.

        Jännä näkökulma, enpä ole ennen törmännyt. Lähdet seksuaalisista mieltymyksistä etsimään niihin sopivaa naista. Usein näet etsitään itseä miellyttävää naista, jonka kanssa katsotaan yhdessä mikä seksuaalisesti tuntuu hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietysti toivon että hän pyytäisi minua ulos tms. Mutta voi haaveeksi jäädä

        Usko jo hyvä nainen, ettei esihenkilö voi lähestyä alaistaan. Olet jauhanut tota samaa täällä varmaan kaksi vuotta. Sun on tehtävä aloite, jos haluat jotain tapahtuvaksi. Joko uskallat tai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä näkökulma, enpä ole ennen törmännyt. Lähdet seksuaalisista mieltymyksistä etsimään niihin sopivaa naista. Usein näet etsitään itseä miellyttävää naista, jonka kanssa katsotaan yhdessä mikä seksuaalisesti tuntuu hyvältä.

        Tämä on kyllä paras näkökulma asiaan. Olen löytänyt itseäni todella paljon miellyttävän naisen, ns täydellisen . Tilanteemme ei vain ole kohtaamiselle niin täydellinen. Haluan kuitenkin selvittää voisimmeko jollain tavoin jakaa elämäämme, sillä olisin niin otettu, jos hän haluaisi kulkea rinnallani ja sylissänikin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä paras näkökulma asiaan. Olen löytänyt itseäni todella paljon miellyttävän naisen, ns täydellisen . Tilanteemme ei vain ole kohtaamiselle niin täydellinen. Haluan kuitenkin selvittää voisimmeko jollain tavoin jakaa elämäämme, sillä olisin niin otettu, jos hän haluaisi kulkea rinnallani ja sylissänikin olla.

        Onneks olkoon, itselle riittäisi vähemmänkin täydellinen muttei löydy sitäkään vaikka kuinka yrittää.. Mutta samaa mieltä teidän kanssa näkökulmasta, tosi lapsellista laittaa jotain jyrkkiä vaatimuksia seksitavoille etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. En ole ajatellut latelevani listoja. Jotkut asiat ovat jokaiselle kai se juttu, mitä kaipaa. Ihmissuhteessa kaipaan moniakin asioita, ihan tavallista arjen jakamista, toisen huomioimista, yhdessä tekemisern. Mutta nyt puhuin siitä, mitä seksissä kaipaan, kun en ole suhteessa. En ajatullut sitä listana. Toki se on minulle seksissä tärkeää. En sitä toiselta vaadi, mutta se voisi tulla kynnyskysymykseksi. Ehkä. Toki, en voi etukäteen tietää, miten suhde muodostuisi, mutta tähän asti on ollut sängyssä se juttu.
        Jollakin muulla se juttu on jokin muu ja joku ei koe seksiä kaikkiaan tärkeänä.
        Jokaisella on oikeus kokea asiat omalla tavallaann ja itse toivon, että omassa suhteessani nämä mieltymykset olisi lähellä toisiaan. Elämä toki on todella paljon muutakin, kuin seksiä. Myös minulle. Mutta haluan myös sekin olevan kumpaakin tyydyttävää. Tunnustan, en siitä(kään) ole valmis luopumaan, joustamaan toki.

        Oletkohan aika nuori? Komppaan tässä kyllä muita, aika erikoista laittaa jokin yksittäinen seksimieltymys kynnyskysymykseksi parisuhteelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä paras näkökulma asiaan. Olen löytänyt itseäni todella paljon miellyttävän naisen, ns täydellisen . Tilanteemme ei vain ole kohtaamiselle niin täydellinen. Haluan kuitenkin selvittää voisimmeko jollain tavoin jakaa elämäämme, sillä olisin niin otettu, jos hän haluaisi kulkea rinnallani ja sylissänikin olla.

        Paras!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks olkoon, itselle riittäisi vähemmänkin täydellinen muttei löydy sitäkään vaikka kuinka yrittää.. Mutta samaa mieltä teidän kanssa näkökulmasta, tosi lapsellista laittaa jotain jyrkkiä vaatimuksia seksitavoille etukäteen.

        Huomasin käyttäneeni sellaista ilmaisua, mistä en itseasiassa välitä.

        Tarkoitin "oikean" tuntuinen nainen. Sopivan tuntuinen, vähän niin kuin palapelin pala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on järkipuhetta. Tilanteen mukaan mennään tai ei mennä mihinkään. Näin yleensä.

        Tämä kuulostaa hyvältä. Näin minäkin haluan. Ja sitten yhdessä katsoa, mitä tilanteesta voi syntyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä paras näkökulma asiaan. Olen löytänyt itseäni todella paljon miellyttävän naisen, ns täydellisen . Tilanteemme ei vain ole kohtaamiselle niin täydellinen. Haluan kuitenkin selvittää voisimmeko jollain tavoin jakaa elämäämme, sillä olisin niin otettu, jos hän haluaisi kulkea rinnallani ja sylissänikin olla.

        Puoliskoni myös kehuu löytäneensä täydellisen naisen. En ole vastaan sanonut. Kas kun väitän kaikessa muussa vastaan, päätin tässä asiassa myöntyä. Sen verran on uhrauduttava avioliiton vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin käyttäneeni sellaista ilmaisua, mistä en itseasiassa välitä.

        Tarkoitin "oikean" tuntuinen nainen. Sopivan tuntuinen, vähän niin kuin palapelin pala.

        Ihana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä paras näkökulma asiaan. Olen löytänyt itseäni todella paljon miellyttävän naisen, ns täydellisen . Tilanteemme ei vain ole kohtaamiselle niin täydellinen. Haluan kuitenkin selvittää voisimmeko jollain tavoin jakaa elämäämme, sillä olisin niin otettu, jos hän haluaisi kulkea rinnallani ja sylissänikin olla.

        Mistä löydätte niitä täydellisiä naisia? Anna vinkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin käyttäneeni sellaista ilmaisua, mistä en itseasiassa välitä.

        Tarkoitin "oikean" tuntuinen nainen. Sopivan tuntuinen, vähän niin kuin palapelin pala.

        En loukkaantuisi jos kutsuttaisiin täydelliseksi naiseksi.
        Joskus on kutsuttukin.

        Tuskin kukaan pahakseen pistää. Vai onko joku eri mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löydätte niitä täydellisiä naisia? Anna vinkki.

        Todella outo ja hämmentävä kysymys minun mielestäni.

        "Jokaisella on tiedostamaton rima kumppaniehdokkaille. Kun tällaisen riman ylittävä henkilö kävelee vastaan, aivoissa tapahtuu ihastumisen seurauksena neurobiologisia muutoksia, joiden seurauksena ihastuksen kohde alkaa vaikuttaa täydelliseltä. Alkuvaiheessa toisen ominaisuuksia ei edes pysty arvioimaan objektiivisesti.

        – Esimerkiksi älykkyys vaikuttaa parinvalintaan, mutta kun ihminen on rakastunut, hän on vain huvittunut, vaikka toinen kertoisi miten tyhmiä juttuja tahansa, Rantala kuvailee alun sokaisevaa rakkautta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En loukkaantuisi jos kutsuttaisiin täydelliseksi naiseksi.
        Joskus on kutsuttukin.

        Tuskin kukaan pahakseen pistää. Vai onko joku eri mieltä?

        Miten siitä voisi loukkaantua, päinvastoin. Kaikkihan haluaisivat kuulla olevansa täydellisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten siitä voisi loukkaantua, päinvastoin. Kaikkihan haluaisivat kuulla olevansa täydellisiä.

        No mua ainakin vaivaa jos jatkuvasti liiotellaan ja hehkutetaan älyttömästi, etenkin jos vielä jotkut muut sen kuulee alkaa nolottaa ja tulee selittelyn tarve. Ei kai joku liiottelu voi olla rakkauden mitta, tietää sen liiottelemattakin jos toisella on tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mua ainakin vaivaa jos jatkuvasti liiotellaan ja hehkutetaan älyttömästi, etenkin jos vielä jotkut muut sen kuulee alkaa nolottaa ja tulee selittelyn tarve. Ei kai joku liiottelu voi olla rakkauden mitta, tietää sen liiottelemattakin jos toisella on tunteita.

        Pakko sanoa että koen täysin eri tavalla. Mieluummin saa hehkuttaa älyttömästi kuin vähätellä. Enkä ymmärrä miksi pitäisi selittää jotain jos muut kuulevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa että koen täysin eri tavalla. Mieluummin saa hehkuttaa älyttömästi kuin vähätellä. Enkä ymmärrä miksi pitäisi selittää jotain jos muut kuulevat.

        Kallistun pahasti samaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa että koen täysin eri tavalla. Mieluummin saa hehkuttaa älyttömästi kuin vähätellä. Enkä ymmärrä miksi pitäisi selittää jotain jos muut kuulevat.

        Just toi mua häiritsee että jos ei liiottele niin vähättelee. Miksei voi puhua normaalisti, mikä pakko on väkisin liiotella tai muuten syytetään vähättelystä, väkisin käy ärsyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just toi mua häiritsee että jos ei liiottele niin vähättelee. Miksei voi puhua normaalisti, mikä pakko on väkisin liiotella tai muuten syytetään vähättelystä, väkisin käy ärsyttämään.

        Arvaa mitä, tunne on molemminpuolinen.


    • Anonyymi

      Laadullisesti saan mitä haluan, mutta määrää voisi lisätä.

      • Anonyymi

        Täysin sama tilanne täällä, mutta milläs lisäät jos toinen haluaa harvemmin.


      • Anonyymi

        Kyllä laatu aina määrän korvaa!


    • Anonyymi

      Minä kaipaan vain omaa naistani ❤ jo pelkkä kosketus on "seksiä ". Miten sitten intohimomme suoritamme on meidän asiamme, toista kunnioittaen ja rakastaen , sulle RAKAS 😘

      • Anonyymi

        Oi, näin juuri koen. Ihana, olisitpa mun rakastajani.


    • Anonyymi

      Eroottista tunnelmaa yleensä, mm kiusoittelua eri muodoissaan. Rintojen suutelua. Seksiä muuallakin kuin makkarissa...
      Kappas kun alko kuumottaa jo.🔥

      • Anonyymi

        Ihanaa, seksiä muuallakin kuin makkarissa, ja kiusoittelua kyllä, kyllä, kyllä.. Ahh..


    • Anonyymi

      Eniten hänen kanssaan haluan katseisiin uppoutuneita hitaita läsnäolon hetkiä.. ja hetkiä, jossa saisi nauttia kehojen hitaasta kosketuksesta toisiinsa. Unelmoin siitä, miltä hänen kehonsa tuntuisi minua vasten tunnustelevasti liikkuen ja tiiviisti painautuen..

      • Anonyymi

        Oih... Minäkin haluaisin hänen lämpöään ja ihoaan vasten painautua..

        Nieleskelen nyt vain kyyneleeni. Jos se ei tule koskaan tapahtumaan 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih... Minäkin haluaisin hänen lämpöään ja ihoaan vasten painautua..

        Nieleskelen nyt vain kyyneleeni. Jos se ei tule koskaan tapahtumaan 💔

        Kyllä tulee, aivan varmasti ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tulee, aivan varmasti ❤

        Niin tulee🏹


    • Anonyymi

      Kosketusta ja läsnäoloa sekä hellyyttä. Seksin suhteen olen mielellään aktiivinen antaja, mutta nautin myös siitä kun minua pidetään hyvänä. Joustavasti vaihtuu roolit. Mielellään toteutan asioita joista toinen pitää ja päinvastoin toivon myös.

      • Anonyymi

        Ihana 💖


    • Anonyymi

      Hellää kosketusta.
      Omistautumista toisen nautinnon antajaksi,sekä täydellistä antautumista omalle nautinnolle.
      Toivon naisen joka sinut oman nautinnonsa kanssa.
      Pitkiä hitaita hyväilyä pitkin kehoa.
      Helliä puhalteluja oikeisiin kohtiin.
      Suuta joka suutelee maistellen ja nauttien.
      Silmiin katsomista
      Toiseen uppoutumista, henkisesti.
      Täydellistä nautinnon ja läsnäolon liittoa.
      Tunne ja vaistot vievät tilannetta.

      • Anonyymi

        "Toivon naisen joka sinut oman nautinnonsa kanssa."

        Näitä muuten on yllättävän vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toivon naisen joka sinut oman nautinnonsa kanssa."

        Näitä muuten on yllättävän vähän.

        Tämä on todella tärkeää, kaikkein tärkeintä. Silloin voi heittäytyä nautinnolliseen vuorovaikutukseen toisen kanssa, ihmisen jota haluaa hellästi rakastaen koskettaa. Hengittäen hänen kehoaan ja mieltään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toivon naisen joka sinut oman nautinnonsa kanssa."

        Näitä muuten on yllättävän vähän.

        Minusta tuo on ihanaa jos siihen opetellaan yhdessä. Viimeinkin kun löytää oikean naisen johon luottaa jonka syliin uskaltautuu täysin omana itsenään. Vaikka sitten pikkuhiljaa...
        Yhdessä tunnustellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on todella tärkeää, kaikkein tärkeintä. Silloin voi heittäytyä nautinnolliseen vuorovaikutukseen toisen kanssa, ihmisen jota haluaa hellästi rakastaen koskettaa. Hengittäen hänen kehoaan ja mieltään..

        Ihana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toivon naisen joka sinut oman nautinnonsa kanssa."

        Näitä muuten on yllättävän vähän.

        Millainen otanta, moniko nainen on kuvaamasi kaltainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen otanta, moniko nainen on kuvaamasi kaltainen?

        24, näistä tosin suurimman osan kanssa lyhyitä suhteita. Parisuhteita muutama.

        Vain kahden sanoisin olleen täysin sinut nautinnon kanssa, mutta ei ole mulle kynnyskysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        24, näistä tosin suurimman osan kanssa lyhyitä suhteita. Parisuhteita muutama.

        Vain kahden sanoisin olleen täysin sinut nautinnon kanssa, mutta ei ole mulle kynnyskysymys.

        No lyhyet suhteet ei kerro mitään, en menisi jyrkästi väittämään niiden perusteella. Moni noistakin naisista olisi voinut olla sinut pidemmässä suhteessa ja mistä voi sanoa ettei toinen ole sinut jos ei tunnetakaan. Siinä samaa mieltä ettei ole kynnyskysymys, rauhassa edetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lyhyet suhteet ei kerro mitään, en menisi jyrkästi väittämään niiden perusteella. Moni noistakin naisista olisi voinut olla sinut pidemmässä suhteessa ja mistä voi sanoa ettei toinen ole sinut jos ei tunnetakaan. Siinä samaa mieltä ettei ole kynnyskysymys, rauhassa edetään.

        Samaa mieltä.
        Ihanaa kun yhdessä rauhassa edetään ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        Ihanaa kun yhdessä rauhassa edetään ❤️

        Se on just parasta.


    • Anonyymi

      Piiskaa

      • Anonyymi

        Mikä siinä innostaa? Luulis olevan epämiellyttävää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä innostaa? Luulis olevan epämiellyttävää..

        Joo ei voi tajuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei voi tajuta.

        Mua ainakin alkais ahdistaa jos toinen puhuis tollasia, ei sillä että kukaan olis puhunutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ainakin alkais ahdistaa jos toinen puhuis tollasia, ei sillä että kukaan olis puhunutkaan.

        Veikkaan että on provo. Mitä tartutte kaikkeen.


      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi

        Ihanaa, että on näitä rohkeitakin


      • Anonyymi

        En ole kokeillut, enkä sellaista tällä hetkellä halua, mutta tätä voisin kevyesti kokeilla, jos se tuntuisi luontevalta suhteessa. Jonkun kanssa voisi tuntuakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kokeillut, enkä sellaista tällä hetkellä halua, mutta tätä voisin kevyesti kokeilla, jos se tuntuisi luontevalta suhteessa. Jonkun kanssa voisi tuntuakin.

        Sama, ei kokemusta, mutta ei estoja millekkään mikä tuntuu yhdessä luontevalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä innostaa? Luulis olevan epämiellyttävää..

        Fetissi


      • Anonyymi

        Vai piiskaa, kas kun ei ristiinnaulitsemista näin pääsiäisen kunniaksi. En antaisi piiskata itseäni, enkä hevin piiskaisi toistakaan. Verbaalinen piiskaus onnistuu kyllä tip top, eikä tarvitse pyytääkään. Sopiva mielentila ärsyttäminen (kuviteltukin riittää), eikä muuta inspiraatiota tarvita.

        Ette kai ole terapian tarpeessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai piiskaa, kas kun ei ristiinnaulitsemista näin pääsiäisen kunniaksi. En antaisi piiskata itseäni, enkä hevin piiskaisi toistakaan. Verbaalinen piiskaus onnistuu kyllä tip top, eikä tarvitse pyytääkään. Sopiva mielentila ärsyttäminen (kuviteltukin riittää), eikä muuta inspiraatiota tarvita.

        Ette kai ole terapian tarpeessa?

        Tuota verbaalista olen tainnut saadakin ;) Ehkäpä siitä konnotaatio.. Terapiaa aloittelen uudelleen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota verbaalista olen tainnut saadakin ;) Ehkäpä siitä konnotaatio.. Terapiaa aloittelen uudelleen :)

        Ei kai multa sentään! Ei olisi mikään mahdottomuus, sen verran monen kohdalle sattunut. Pitäisi rajoittaa puoliskoon.

        Toivottavasti tehoaa, terapia nimittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai multa sentään! Ei olisi mikään mahdottomuus, sen verran monen kohdalle sattunut. Pitäisi rajoittaa puoliskoon.

        Toivottavasti tehoaa, terapia nimittäin.

        No enpä tiedä, levotonta juttuahan täällä on ;D Onneksi ei nyrkkejä ole tosielämässä tarve käyttää :) Eikä siis fetissejäkään..


    • Anonyymi

      Läskisoosia kokatessa tämä lähinnä päähän pälkähtää. Sitä lihhoo ja himmoo. Keitetään kiiltäväksi padass
      Wintermixkingdomecome

      • Anonyymi

        Hauska. Näinhän se on, halut kokatessa kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska. Näinhän se on, halut kokatessa kasvaa.

        Paitsi, että en ole kokkaillut mitään pitkiin aikoihin. Ruokahaluja olisi kyllä.


    • Anonyymi

      Parisuhteessa jos olisin, niin haluaisin kumppanini kanssa päivittäin läheisyyttä, kosketusta, hellyyttä, halauksia ja suukkoja.
      Läheisyys ja kosketus voi johtaa spontaanisti intohimoiseen rakasteluun. Ei katso aikaa ja paikkaa eli ei tapahdu välttämättä makkarissa 😉 Koko vartalon hyväilyä, huulilla ja kielellä antaa kumppanille nautintoa häntä kuunnellen ja huomioon ottaen... Tykkään antaa ja saada suuseksiä. Mieluummin puhun rakastelusta kuin seksistä.

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta. Rakastelua sen pitää olla, ei seksiä. Rakasteluun liittyy ihanasti sekä romantiikka että seksuaalisuus. Niin sen kuuluu olla. Rakkauden jakamista erityisen ihmisen kanssa. Kiitos kommentistasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta. Rakastelua sen pitää olla, ei seksiä. Rakasteluun liittyy ihanasti sekä romantiikka että seksuaalisuus. Niin sen kuuluu olla. Rakkauden jakamista erityisen ihmisen kanssa. Kiitos kommentistasi!

        Kiitos 😍 Näin ajattelen Rakkauden jakamista❤️


      • Anonyymi

        Voihan noita kokeilla ;) riippuu fiiliksestä miltä milloinkin tuntuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan noita kokeilla ;) riippuu fiiliksestä miltä milloinkin tuntuisi.

        Jahans kommenttini poistettiin. Palstan kukkahattutädit asialla varmaan. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahans kommenttini poistettiin. Palstan kukkahattutädit asialla varmaan. 😁

        Mitä kirjoitit? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kirjoitit? ☺️

        No sanoin vain että tykkään sanoista rakastelu, sekstailu ja nussiminen. Viimeinen oli kai sitten liikaa. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanoin vain että tykkään sanoista rakastelu, sekstailu ja nussiminen. Viimeinen oli kai sitten liikaa. 😄

        Nuo ekan ja viimeisen haluaisin kuulla häneltä korvaani kuiskattuna ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ekan ja viimeisen haluaisin kuulla häneltä korvaani kuiskattuna ;)

        Haluisin tyttökaverin jolle vois puhua nu***misesta. 😁
        Tuhmat puheet🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin tyttökaverin jolle vois puhua nu***misesta. 😁
        Tuhmat puheet🔥

        Voi kun niitä kuulisin, ehdottomasti häneltä, uuh! Sellaisen "tyttökaverin" haluaisin, vaikka aikuinen olenkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun niitä kuulisin, ehdottomasti häneltä, uuh! Sellaisen "tyttökaverin" haluaisin, vaikka aikuinen olenkin..

        Minkälainen hän on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanoin vain että tykkään sanoista rakastelu, sekstailu ja nussiminen. Viimeinen oli kai sitten liikaa. 😄

        Rakastelu on paras, nussiminen tai paneminen on myös hyvä.

        Rakastelu ilmiselvä. Sykähtäisi vatsanpohjassa, jos läheinen, luotettava nainen sanoisi, että haluaa nussia tai panna mua... siinä syttyisi tilanteeseen primitiivinen jännite. Ah!

        Pane mua, mä nussin sua 😄


    • Anonyymi

      Kyllä minä kaipaan sitä kikulia sisääni.

      • Anonyymi

        Tämä ei tule edes mieleen.


    • Anonyymi

      En niin mitään.

    • Anonyymi

      Intohimoa🔥 Kosketuksia joka puolelle kehoa Molemmat nauttii ja antautuu toisillensa 😍 Orgasmin saavuttaminen puolin ja toisin 😛

    • Tääl oli niin monta ihanaa kommenttia teidän tavoista koskettaa, rakastaa, tyydyttää toista, wau. Olis niin ihanaa saada hitaasti hyväillen ja suudellen riisua vaatteet toiselta koska ne näyttää paremmalta lattialla anyway ja jatkaa huipentumaan asti silmiin katsoen

    • Anonyymi

      Kaipaan sitä, että tuntee halua. Lääkkeet joita syön on vienyt kaikki haluni. Tämä on aika kamalaa. Haluan haluta.

    • Heh, no ylipäänsäkin naisen jota kohtaan olisi tunteita. Hellyyttä ja läheisyyttä.

      Oraali on jees. Puolin ja toisin, olen kuitenkin tyyppiä haluan tuottaa mielihyvää, se on tärkeämpää kuin olla itse kohde, saaja.
      En mieti omia saamisiani, jos haaveilenkin, niin haaveilen lähinnä mitä antaisin toiselle. Mistä hän nauttii.

    • Anonyymi

      Suuseksin antamista imemällä, pakaroiden hyväilyä ja ihan vain alasti halailua ja lähekkäin oloa. Tuntuu, että tulen hulluksi, kun näitä ajattelen. En osaa kuitenkaan lähteä irtosuhteisiin, eli olen ilman. Ihan eri ihmisen kanssa, jota kohtaan on enemmän tunteita.

      • Anonyymi

        Saispa antaa hänelle. 🔥


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe