Ei mene enää kauan kun meitä palvelee robotit.
Myös myymälävarkaat nappaa robotit kiinni. Robotit on kehitetty niinkin pitkälle että juoksevat jopa 50km/h ja voimaa riittää. Päihittää ihmisen tullen mennen. Robottia ei edes saa kaatumaan tai jos saa niin robotti ponkaisee yhdellä liikkeellä pystyyn.
Maailmalla kehitetty robotti osaa jopa asentaa levyjä seinään ja ruuvata tai naulata ne kiinni.
Robotit tulee!
14
105
Vastaukset
- Anonyymi
https://youtu.be/y3RIHnK0_NE
Siinä robotin toimintaa. - Anonyymi
Vai että myymälävarkaat nappaa robotit kiinni? Mitä ne robat ovat tehneet?
- Anonyymi
No varastaneet tietysti.
- Anonyymi
Robotit voisivat tosiaan korvata nuo kusipäiset vartijat.
- Anonyymi
Myymälävarasrobotti vie mitä ohjelmoija haluaa.
- Anonyymi
Eikös se ole hyvä että robotit palvelee.
Toivoa on ihmisellä ja tulevaisuudella.
Saadaan vapaan ihmisen elämä.
Robotit hoitaa työt,valtio maksaa jokaiselle saman suuruisen toimeentulon
ja kunnissa on robottien toimesta tasavero.
Äänestä KD:tä,Ecsayahh joka pitää Alkot auki myös korona-aikana. - Anonyymi
Robotista saadaan niin nopea että ihmisen turha yrittää mitään, robotti pistää ihmisen hetkessä solmuun. Robotille voidaan tehdä 360 asteinen "silmä". Näkee kaikkialle yhtä aikaa.
Voi ponnistaa tasahypyllä useita metrejä ylöspäin, tasapainon hoitaa gyroskooppi/tietokone.
Robotista voi tehdä luodinkestävän. Kestää kuumaa ja kylmää. - Anonyymi
Niistä vartija roboteista tulee rasisteja hyvin pian .
Ja sehän ei kaikille sovi .
Kuinkahan kommentoisi asiaa Ohisalo ?- Anonyymi
Myymälän kassoille voisi tulla kauniit robotit jotka hymyilisi aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myymälän kassoille voisi tulla kauniit robotit jotka hymyilisi aina.
....ja isot rinnat pitäis olla robotilla.
- Anonyymi
Minulla on jo kauan ollut lateksinen lolita korvaamassa naisen osa . Hyvin on mennyt .
- Anonyymi
Mulla pelkkä Fleshlight.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477