Ei mene enää kauan kun meitä palvelee robotit.
Myös myymälävarkaat nappaa robotit kiinni. Robotit on kehitetty niinkin pitkälle että juoksevat jopa 50km/h ja voimaa riittää. Päihittää ihmisen tullen mennen. Robottia ei edes saa kaatumaan tai jos saa niin robotti ponkaisee yhdellä liikkeellä pystyyn.
Maailmalla kehitetty robotti osaa jopa asentaa levyjä seinään ja ruuvata tai naulata ne kiinni.
Robotit tulee!
14
105
Vastaukset
- Anonyymi
https://youtu.be/y3RIHnK0_NE
Siinä robotin toimintaa. - Anonyymi
Vai että myymälävarkaat nappaa robotit kiinni? Mitä ne robat ovat tehneet?
- Anonyymi
No varastaneet tietysti.
- Anonyymi
Robotit voisivat tosiaan korvata nuo kusipäiset vartijat.
- Anonyymi
Myymälävarasrobotti vie mitä ohjelmoija haluaa.
- Anonyymi
Eikös se ole hyvä että robotit palvelee.
Toivoa on ihmisellä ja tulevaisuudella.
Saadaan vapaan ihmisen elämä.
Robotit hoitaa työt,valtio maksaa jokaiselle saman suuruisen toimeentulon
ja kunnissa on robottien toimesta tasavero.
Äänestä KD:tä,Ecsayahh joka pitää Alkot auki myös korona-aikana. - Anonyymi
Robotista saadaan niin nopea että ihmisen turha yrittää mitään, robotti pistää ihmisen hetkessä solmuun. Robotille voidaan tehdä 360 asteinen "silmä". Näkee kaikkialle yhtä aikaa.
Voi ponnistaa tasahypyllä useita metrejä ylöspäin, tasapainon hoitaa gyroskooppi/tietokone.
Robotista voi tehdä luodinkestävän. Kestää kuumaa ja kylmää. - Anonyymi
Niistä vartija roboteista tulee rasisteja hyvin pian .
Ja sehän ei kaikille sovi .
Kuinkahan kommentoisi asiaa Ohisalo ?- Anonyymi
Myymälän kassoille voisi tulla kauniit robotit jotka hymyilisi aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myymälän kassoille voisi tulla kauniit robotit jotka hymyilisi aina.
....ja isot rinnat pitäis olla robotilla.
- Anonyymi
Minulla on jo kauan ollut lateksinen lolita korvaamassa naisen osa . Hyvin on mennyt .
- Anonyymi
Mulla pelkkä Fleshlight.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa292977- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498