Siskon poika pani minua

eXhIp

Siskollani on pieni kesämökki X:n saaressa. Olin kyläilemässä viikko sitten. Porukkaa oli paljon ja jouduttiin nukkumaan ns. siskonpetissä. Muut porukat nukkuivat alakerrassa. Minut ja systerin 16-v poika sijoitettiin parvelle, jonne oli laitettu alakerran vuodesohvan patja vuoteeksemme. Patja oli hiukan leveämpi kuin normaali patja, mutta kapeampi kuin parisänky, joten tunnelma muodostui heti läheiseksi.

Tavallisesti nukun aina alasti, mutta nyt puin pikkupöksyt ja yöpaidan ylleni. En saanut heti unta, koska pikikset kiristi ikävästi haaroista. Käännyin kylkiasentoon ja yritin saada unta. Kylkiasennosta johtuen peppuni työntyi naapurin puolelle. Tunsin kuinka peppuni kosketti siskonpoikani syliä. Ajattelin, että taas mielikuvitukseni teki tepposia, kun olin tuntevinani jotain kovaa.

Yöllä heräsin siihen, että pakaroitani hiveltiin. Kädet olivat hellät ja lämpöiset. Päätin nautiskella hetken ikäänkuin en olisi hereillä. Kädet hieroivat peppuani - välillä sormet sujahtivat ikäänkuin vahingossa syvemmälle: tunsin kuinka peppureikää tunnusteltiin - väliliha sai osansa. En voinut mitenkään vastustella kun tunsin kuinka sormet hipaisivat pikkuhuulia ja klitorista.

Ensin ajattelin, että kuuntelen vielä hetken ja "herään" sitten ja lyön poitsua korvalliselle. En malttanut kuitenkaa lopettaa ajoissa!

Tunsin kuinka minulle alkoi tulla orgasmi. Peitin kasvoni tyynyllä ettei voihkintani olisi kuulunut alakertaan. Pilluni oli aivan tulessa! Sain kolme kertaa peräkkäin. Oli myöhäistä näytellä "nukkunutta" antauduin täysin nautinnon valtaan, enkä vastustellut lainkaan tuntiessani kuinka siskonpoikani työnsi kalunsa sisääni ja nai minua. Viikonlopun aikana otettiin monta uusintaa!

3

15610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss

Aihe kopioitu suoraan eräästä toisesta novellista.

• Anonyymi

Siskon poika on ollut ikänsä kova nukkumaan, nytkin laitoin pedin meidän aittaan, illlalla Petri sanoi siellä on huonot valot en näe lukea, mieheni sanoi minä voin nukkua ei tarvi Irman kuorsausta kuunnella.
      Illalla katselin televisiota sängystä mietin mitä päälle panin jostakin syystä ohuen yöpaidan jota en normaalisti pidä. Petri tuli viereen lukemaan käänsi valon että ei häikäise, kysyin mitä luet, no nyt aloitin tämän katsoin kirjaa se kertoi nuorten elämästä ja yhdessä asumisesta.
      Katselin Petriä kun luki innokkaana, makoilin seljällään tuntui että haluttaa vielä viiniä kysyin josko hakisi ja ottais itsekkin sanoin tuo koko pullo pidetään bileet Petri nauroi en ole ennen juonut.
      Juotiin joitakin lasillisia nousin aina kyljelleen ylös että voin ottaa huomasin että Petri kaselee rintoja tiesin että ne on pojalle vielä uutta ajatus nuoresta sai nännit koviksi oikeastaan nautin että voin näyttää niitä, sanoin näytä mitä luet ja menin ihan viereen niin että rinnat oli kiinnija otin kirjan, siinä oli kohtaus jossa nuori tyttö riisui yöpaitaan ja poika katsoi sängystä sanoin aika jännää olisko sinusta Petri laittoi peittoa jaloilleen tiesin että alkaa seisomaan kysyin oletko nähnyt läheltä naisen rintoja Petri katsoi silmiin en ole ja oli jännittynyt kuiskasin haluatko nähdä käänsi kirjan viereensä nostin yöpaidan pois nurahdin mulla ei ole muuta päällä.
      minulla on ikäidekseen pystyt rinnat ja ny olin kyljellään ne pysyi pystyssä Petri katsoi kuiskasin saat koskea haluatko sammuttaa valon Petri sammutti valon pieni yövalo paistoi Petrin puolelta Perti kosketteli rintoja sanoin saat maistella pienin pusuin maisteli huokasin ime, ppoika innostui imi kunnolla tuntui vatsan pohjassa asti kohouma peiton alla oli iso työnsin käden sisään piene oloinen kova kalu koskettelin sievästi että ei laukea heti Petrin käsi kulki pitkin vatsaa ja kosketteli pillua avasin jalat kuiskasin saat koekeä tätiin kuin haluat sormi kulki tottuneen tuntuisesti suukotin vähän kuiskasin missä olet oppinut nauroi sievästi täti netti on keksitty kuiskin mitä olet katsonut kertoi että äiti poika seksiä ja hmyili täti poika seksiä, Miksi sitä sanoi minua pidetään luku toukkana ja luenkin mutta olen jo aiak iso. Kysyin entä jos täti koskee sanoi koske vaan menin peiton alle kun otin kalun suuhun tuntui että työntää sitä lisää. ihana jänteväkalu hieroin kielellä ja imin tiesin jos terskan alapintaa kiihottaa kielellä laukeaa ja niin teki kalu jännittyi useasti kunnolla ja sitten lensi se voima millä sperma lensi oli kova.
      Nousin viereen kuiskasin sulla on miehen kalu täti haluaisi. Petri sanoi minä kans ja imi nännejä ei mennyt kuin hetki Petri nousi ja työntyi jalkojen väliin kova kalu hapuili pillua ja löysi se oli kova ja jäntevä huokasin korvaan nyt ja näin kova sanoin nai miten haluat, halusin pojalle hyvän muiston kuiskasin jos haluat pitkään pidä taukoa nuoren kalun tikkaaminen sain kosteuden yli laitojen en halunnut itsekkään että tulee heti tuntui jumalattomalta antaa pillua omassa sängyssä kun tulin Petri lopetti kuiskasin pane niin kovaa kun voit ihanat spermat lensi pohjalle. Käänsin Petrin vierelle ja kävin pesulla.
      Ptri luki kirjaa kun tulin takaisin halasin ja sanoi ethän kerro Petri hymyili en jos anna muuloinkin halasin ja nukahdin.
      Aamuyöstä tunsin sormet ensin en muistanut kuka kunavasin silmät Petri käänsi vatsalleen kuiskas tästä olen unelmoinut ja pani takaa olin kuin hämähäkki ja nostin pyllyä nuori kova kalu paineli sisään ja ulos olin heti mukana kun kova outo kalu nai ja Petri kesti olin ihan tulossa ja nostelin pyllyä kun Petri työntyi kunnolla kiljuin peittoon sitä oloa halusin hulluna ja sain.

Aamulla juotiin ja syötiin pientä suu palaa, laitoin kesäisen mekon en muuta oli koko ajan tunne en tarvi, mieheni tuli aitasta sanoin heti taisit juopotella nauroi pelotti niin pimeässä.

Mieheni oli paljon ulkona ja kulki lähi naapurissa. Petri tuli heti kiinni hieroi rintoja ja kuiskas täti haluttaa käänyin sohvalle ottamaan vastaan olin heti märkä poika pani omaan tahtiin ja aina annoin niin hyvin kuin voin kolmesti pani päivällä.
      Illala tuli Sisko perheineen silloin ei ollut mahdollista kahteen päivään itseä hymyilytti se että odotin että saan nuorta.

• Anonyymi

Itse olin tätin kanssa saunassa, menin ensiksi lauteille kun hän jäi vielä suihkun alle. En tiedä oliko vahinko mutta kun hän kiipesi lauteille niin hän ”kompastui” syliini sillä milli sekunnilla alkoi kyrpäni nousemaan ja tunsin kuinka kyrpäni osui pillun huulille. Kummatkaan ei sanonut sanaakaan. Mutta tajusin siinä että täti ei halunnut lähteä sylistäni. Sitten ohjasin kyrpäni tädin pillun huulille ja sehän oli umpi liukas kiimasta. Työnnyin sisälle ja hän huokaisi kiihottuneena. Nain sitä niin perkeleesti ja imuttelin samalla hänen sääret mustaksi vahingossa. Sitten laukesin syvälle pilluun ja sitä mahtaa tuli sieltä kuin hanasta kun vedin mulkun ulos. Sitten saunasta mentiin sisälle syömään tädin miehen loihtimaa ilta-palaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      28
      3151
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      35
      2874
    3. 150
      2358
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2299
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1970
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      396
      1778
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      110
      1723
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      323
      1630
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1492
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1489
    Aihe