Aihe

Mitä voi käyttää liukuvoiteen?

Anonyymi

Täälä kokeilunhaluinen teinipoika tarviis neuvoo. Mun esari ei liiku ilman melko kovaa voimankäyttöä ja se väistämättä vie paljon nautintoa runkkaamisesta. Tää ongelma ei ollut tällainen viel pari vuotta sitten kun mittaa oli noin 15cm mut nyt ku noin 3cm lisää tullut niin alkaa esari käymään ahtaaks. Mä en kehtaa mennä ostaa liukuvoidetta mistään kaupasta ja haluaisin tietää voiko esim ruokaöljyä käyttää huoletta liukuvoiteena.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Täällä on vanheneva nainen. Itse käytän ihoöljyä. Esim. vauvaöljyä (löytyy vauvanhoitotarvikkeiden osastolta). Öljy sotkee vaikkapa lakanat, eli alle kannattaa laittaa joku pyyhe tms. Öljytahrat eivät välttämättä lähde pesussa pois. Eli jos et pese itse pyykkejäsi, niin pyykkäri voi tykätä kyttyrää öljyisistä liinavaatteista.

Kuulemma perusvoidettakin voisi käyttää liukuvoiteena. Kannattaa kokeilla. Ei ole iso taloudellinen tappio, ja sotkee vähemmän kuin öljy. Ihovoiteissakin on löysempiä emulsioita ja tuhdimpia rasvaisempia voiteita, joten varmaan sellainen ohuen puoleinen on parempi.

Kookosöljyn ongelma on se, että sen sulamispiste on 24 astetta tai jotain sellaista. Eli on talvella huonelämpötilassa kiinteää. Ja kaikki eivät ehkä tykkää kookosöljyn hajusta.

Kyllä sinä kehtaat oikeaa liukuvoidetta ostaa. Niitä saa isoista marketeistakin. Mene hiljaiseen aikaan ja maksa itsepalvelukassalla. Muistan itse, miten oli ensimmäisillä kerroilla noloa ostaa terveyssiteitä. Sama juttu myöhemmin kondomien kanssa. Mutta niin sitä vaan nahka paksuuntuu ja karaistuu, ettei naama enää vaihda monestakaan asiasta väriä.

• Anonyymi

Miksi kehtaa ostaa vauvaöljyä kun samalla kauppareissulla voi ostaa liukuvoidetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yksin oli Sofia tullut Espanjasta

https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      8333
    2. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      8300
    3. Oho! Vappu Pimiä yllättäen myös Kokkisota-juontajaksi - Sikke Sumari pois äkillisestä syystä

Maajussille morsian, TTK ja nyt myös Kokkisota. Pimiällä riittää vientiä... https://www.suomi24.fi/viihde/oho-vappu-pimia-yllattaen-myos-kokkisota-juo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      4403
    4. Kaikki kuorma-autot joista ei näe oikealle sivulle, on laitettava ajokieltoon.

Selvä rakenteellinen vika. Vika on ollut vuosikymmeniä tiedossa. Mitä ovat tehneet autotehtaat ja autojen katsastajat? Aluksi pitää poistaa oikeanpuo
      Maailman menoa
      90
      2179