Tässä taviskaveri ajelee pakasta nykäistyllä ID.4:llä 450km yhtä soittoa.
https://youtu.be/QOwDEjelgFE
Sähköauto tarvitsee matkakäytössä vähemmän taukoja kuin kuljettaja.
ID.4 range testi liikenteessä: 450km
53
2145
Vastaukset
- Anonyymi
Ja puolen tunnin lataamisella saa melkein 300km lisää.
Helsinki-Kemi vaatii yhden 30min lounastauon Jyväskylässä- Anonyymi
Parin päivän remppaaminen WV- korjaamolla ja taas pääsee muutaman päivän.
- Anonyymi
Ja tässä id.3 pro performance family hyytyy totaalisesta 250 km jälkeen pikku pakkasessa.
https://vanha.tekniikanmaailma.fi/nakoislehti/lue/05-2021-nakoislehti/35-1257?_ga=2.215850963.515416159.1617126318-313499164.1489769854- Anonyymi
Tuo on se pienempi akkukoko. Isompaa on tarjolla ja tuo 450km ajettiin nimenomaan sillä isommalla akulla.
Versio valitaan käytön mukaan. - Anonyymi
Tero yrittää taas tarttua viimeisiin oljenkorsiin tietämättömyyttään ja epätoivossaan, noloa taas kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tero yrittää taas tarttua viimeisiin oljenkorsiin tietämättömyyttään ja epätoivossaan, noloa taas kerran.
Mitä ihmeen höpötystä tuo on? Mikä ihmeen Tero? Mitä ihmeen oljenkorsia tuossa nyt tarvitaan? Ja eikös lehdistä löydy juuri sitä tietoa? Ja mistä sinä tuon epätoivon ja nolouden höpötyksen oikein keksit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen höpötystä tuo on? Mikä ihmeen Tero? Mitä ihmeen oljenkorsia tuossa nyt tarvitaan? Ja eikös lehdistä löydy juuri sitä tietoa? Ja mistä sinä tuon epätoivon ja nolouden höpötyksen oikein keksit?
Tiedät kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä.
Jep - typerän teinin sepustus.
- Anonyymi
Miksi nettivakuuttelua Suoli24 palstalla? Täältäkö ne uudet autot ostetaan? Miksi tuotteen toimivuutta pitää vakuutella netissä, eikö tehtaan spekseihin voi luottaa?
- Anonyymi
Toyotan spekseihin voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan spekseihin voi.
Jepjep. Ja 180hv isolohko-Corolla häviää kiihdytyksessä 150hv tavis-Octavialle. Varmaan on luotettavat hevosvoima-speksit.
- Anonyymi
"eikö tehtaan spekseihin voi luottaa?"
Voi teitä torveloita. WLTP-range ei ole tehtaan speksi vaan yhteinen standardi. Kaikki WLTP-arvot mittautetaan ulkopuolisella taholla. Tehdas vain toimittaa auton mittaukseen ja julkaisee tuloksen.
Ottakaa edes vähän selvää teknisistä perusasioista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"eikö tehtaan spekseihin voi luottaa?"
Voi teitä torveloita. WLTP-range ei ole tehtaan speksi vaan yhteinen standardi. Kaikki WLTP-arvot mittautetaan ulkopuolisella taholla. Tehdas vain toimittaa auton mittaukseen ja julkaisee tuloksen.
Ottakaa edes vähän selvää teknisistä perusasioista.Toyota pitää minkä lupaa, VW kusettaa minkä ehtii, näin se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"eikö tehtaan spekseihin voi luottaa?"
Voi teitä torveloita. WLTP-range ei ole tehtaan speksi vaan yhteinen standardi. Kaikki WLTP-arvot mittautetaan ulkopuolisella taholla. Tehdas vain toimittaa auton mittaukseen ja julkaisee tuloksen.
Ottakaa edes vähän selvää teknisistä perusasioista.Mutta se ei kerro ihan totuutta, vähän sinnepäin ja se suosii hybridejä kohtuuttomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota pitää minkä lupaa, VW kusettaa minkä ehtii, näin se on.
Toyota lupaa itselataavan hybridin, eipä ole näkynyt, vaikka sellaista mainostavat ja kyseisen valheen käyttö on kielletty monessa maassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se ei kerro ihan totuutta, vähän sinnepäin ja se suosii hybridejä kohtuuttomasti.
Ensin pitäisi määritellä mikä on totuus. Sitä on yritetty monella saralla tuhansia vuosia ilman mainittavaa menestystä.
WLTP on kaikille samanlainen tapa mitata auton kulutusta. Se kuinka lähellä WLTP-mittausstandardi on yhden taviksen ajamista on aivan toinen asia.
Joka tapauksessa kaikkien autojen WLTP-arvot mitataan saman standardin mukaisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota lupaa itselataavan hybridin, eipä ole näkynyt, vaikka sellaista mainostavat ja kyseisen valheen käyttö on kielletty monessa maassa.
Miksi hybridi ei voisi olla itselataava, kun kaikki polttomoottorikäyttöiset ei-hybriditkin sitä ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pitäisi määritellä mikä on totuus. Sitä on yritetty monella saralla tuhansia vuosia ilman mainittavaa menestystä.
WLTP on kaikille samanlainen tapa mitata auton kulutusta. Se kuinka lähellä WLTP-mittausstandardi on yhden taviksen ajamista on aivan toinen asia.
Joka tapauksessa kaikkien autojen WLTP-arvot mitataan saman standardin mukaisesti.VW tekee sähköautoja, mutta Tojota vain lupailee tehdä, siinä ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hybridi ei voisi olla itselataava, kun kaikki polttomoottorikäyttöiset ei-hybriditkin sitä ovat?
Siinä sinulle mietittävää, mutta ymmärrä että tuon termin käyttö on kielletty valheellisuuden takia useassa maassa. Eli tarkoittaa ettei ole olemassa itselataavaa hybridiä.
- Anonyymi
ID, vain öljynkulutus puuttuu, kaikki muut viat ja heikkoudet löytyy, vakiovarusteena hirttosilmukka, sillä tuska loppuu
- Anonyymi
Jos vain öljynkulutus puuttuu niin sitten siinä on varmaan venyvä jakoketju ja kuudesti laukeava DSG. Eipä taida olla.
Taas on tojohönöllä muutama perusasia hukassa. Kertoo miten yössä kaveri vaeltaa. Keskittymiskyky ei riitä edes kolmen vakiodissauksen toistamiseen vaikka niitä on pyöritelty täällä päivittäin vuosikausia.
Nyt ryhdistäydy tojohönö. Kyllä sinäkin osaat laskea kolmeen kun keskityt. Kokeile vaikka
1. Öljy
2. Jakoketju
3. DSG
Ei ollut vaikeaa vai mitä?
kokeile miten dissaus lähtee koko kolmikolla. Kyllä sä osaat kun yrität.
- Anonyymi
Hirvee pommi
- Anonyymi
Tämä tojoterojen argumentoinnin taso vetää sanattomaksi.
Mikä pakittaa sanomaan jotain jos ei ole mitään järkevää sanottavaa?
Jos tuo on tojotakuskin arki niin kierrän kaukaa. - Anonyymi
Talvella toi sökösähkö vaageni ei edes lahde työntämättä liikkeelle, rengas vaan nykii tyhjää ja rytke vaan kuuluu.
- Anonyymi
Muuten tosi hyvä suoritus mutta paljonkohan tuolla tiellä oli nopeusrajoitus?
Autoja ainakin lappaa ohi kun ID4:n mittari näyttää aina 88km/h. Itse tykkäisin ajaa muun liikenteen tahdissa, eihän se monikaistaisella haittaa mutta kaksikaistaisella olisi tien tukkona.
Ja mainittakoon että seraava autoni on täyssähkö.- Anonyymi
Kyllä siinä ID.4:ssa on kaasupedaali niinkuin kaikissa muissakin autoissa. Pääsee just sitä vauhtia kun kuski päättää. Ei tarvii tukkia tietä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä ID.4:ssa on kaasupedaali niinkuin kaikissa muissakin autoissa. Pääsee just sitä vauhtia kun kuski päättää. Ei tarvii tukkia tietä.
No onkos range silloin 450 km jos ajaa rajoituksien mukaan?
Taitaa tulevaisuuden jononvetäjät olla sähköautoilijoita jotka yrittää "pisaralla pisimmälle". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onkos range silloin 450 km jos ajaa rajoituksien mukaan?
Taitaa tulevaisuuden jononvetäjät olla sähköautoilijoita jotka yrittää "pisaralla pisimmälle".Ääh. Tulevaisuudessa.
Jos nää viherpiipertäjät saa päättää, niin tulevaisuudessa asumme kaikki n. 10 kaupungissa, joiden välillä kulkee junat ja sähköbussit. Henkilöautoliikenne on ajettu alas, muu osa maasta on autioitunut ja teiden on annettu rapautua, osa teistä jopa kokonaan suljettu.
Lähiliikenteessä suositaan busseja, raitsikoita, sähköpyöriä ja jalankulkua, Ei polttiksia, ei hybrideitä eikä sähköhenkilöautoja.
Sitten seuraa toinen vaihe.
Viherpiipertäjien toimista huolimatta maapallon keskilämpötila nousee edelleen jyrkästi.
Seuraa päiväntasaajavyöhykkeen kahtapuolta rajuja myrsky- ja tulva-alueita ja satoja miljoonia neliökilometrejä maata peittyy veden alle. Seuraus: Useat sadat miljoonat, ellei miljardit, ihmiset joutuvat pakenemaan noita olosuhteita ja siirtymään korkeammille ja elinkelpoisemmille alueille ja joko työntävät edellään paikallisen väestön, tai sekaantuvat muiden kansojen joukkoon ja lopulta tuo massapakolaisuus ulottuu myös tänne halusimmepa, tai emme. Siinä vaiheessa kun rajojen yli vyöryy kymmenet ja sadat miljoonat ihmiset yhtenä massana ei eu rajat, eikä persujen toimet ja puheet vaikuta mitään.
Pakolaiset tulevat ja täälläkin otetaan taas autioitunut maaseutu uuteen käyttön, koska on pakko..
Saattaa olla, että silloin tarvitaan myös muita kuin julkisia kulkuneuvoja, tai sitten väkeä on täälläkin niin paljon, että paikassa kuin paikassa julkinen liikenne on suoranainen bisnes. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh. Tulevaisuudessa.
Jos nää viherpiipertäjät saa päättää, niin tulevaisuudessa asumme kaikki n. 10 kaupungissa, joiden välillä kulkee junat ja sähköbussit. Henkilöautoliikenne on ajettu alas, muu osa maasta on autioitunut ja teiden on annettu rapautua, osa teistä jopa kokonaan suljettu.
Lähiliikenteessä suositaan busseja, raitsikoita, sähköpyöriä ja jalankulkua, Ei polttiksia, ei hybrideitä eikä sähköhenkilöautoja.
Sitten seuraa toinen vaihe.
Viherpiipertäjien toimista huolimatta maapallon keskilämpötila nousee edelleen jyrkästi.
Seuraa päiväntasaajavyöhykkeen kahtapuolta rajuja myrsky- ja tulva-alueita ja satoja miljoonia neliökilometrejä maata peittyy veden alle. Seuraus: Useat sadat miljoonat, ellei miljardit, ihmiset joutuvat pakenemaan noita olosuhteita ja siirtymään korkeammille ja elinkelpoisemmille alueille ja joko työntävät edellään paikallisen väestön, tai sekaantuvat muiden kansojen joukkoon ja lopulta tuo massapakolaisuus ulottuu myös tänne halusimmepa, tai emme. Siinä vaiheessa kun rajojen yli vyöryy kymmenet ja sadat miljoonat ihmiset yhtenä massana ei eu rajat, eikä persujen toimet ja puheet vaikuta mitään.
Pakolaiset tulevat ja täälläkin otetaan taas autioitunut maaseutu uuteen käyttön, koska on pakko..
Saattaa olla, että silloin tarvitaan myös muita kuin julkisia kulkuneuvoja, tai sitten väkeä on täälläkin niin paljon, että paikassa kuin paikassa julkinen liikenne on suoranainen bisnes.Onko sulla kaikki hyvin?
Ei ole mitään salaliittoja sua ja kansaa kohtaan, vaan kaikenlaisten sairaitten keksimiä ja kehittelemiä pimeitä juttuja joilla haluavat huomiota, vähän kuin tuo sinun juttusi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onkos range silloin 450 km jos ajaa rajoituksien mukaan?
Taitaa tulevaisuuden jononvetäjät olla sähköautoilijoita jotka yrittää "pisaralla pisimmälle"."No onkos range silloin 450 km jos ajaa rajoituksien mukaan?
Taitaa tulevaisuuden jononvetäjät olla sähköautoilijoita jotka yrittää "pisaralla pisimmälle"."
Kuinkahan moni tuolla liikenteessä on yrittämässä kuinka pitkälle auton akulla tai tankillisilla bensaa pääsee?
Tuossa komentissa paistaa niin läpi täydellinen ymmärtämättömyys tavallisen ihmisen tavalliseen päivään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki hyvin?
Ei ole mitään salaliittoja sua ja kansaa kohtaan, vaan kaikenlaisten sairaitten keksimiä ja kehittelemiä pimeitä juttuja joilla haluavat huomiota, vähän kuin tuo sinun juttusi.Mitä salaliittoja. Totuus on, että vihreet haluaa ajaa yksityisautoilun alas. Se on virallisessa puolueohjelmassa. Tuo tulevaisuusnäkymä on valitettavasti tulossa. Millä ajattelit sen estää. Jollain salaliitolla. Hah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä salaliittoja. Totuus on, että vihreet haluaa ajaa yksityisautoilun alas. Se on virallisessa puolueohjelmassa. Tuo tulevaisuusnäkymä on valitettavasti tulossa. Millä ajattelit sen estää. Jollain salaliitolla. Hah.
Joo eli jos yksityisautoilu ajetaan alas, niin maaseutu tyhjenee pakosta. Mihin ne ihmiset menee. No kaupunkeihin. Onks tää niin vaikeaa. Ja tuon maapallon lämpenemisen, seurausta olevat myrskyt ja tulvat ovat ennustaneet ja laskeneet jo kaiken maailman proffat ja yliopistonerot. Mitä ihmeen salaliittoja siinä on. Ihmisten on silloin pakko lähteä liikkeelle hakemaan turvaa ja suojaa ja elinoloja. Meinasitko, että täällä voimme katsella sivusta ja että meiltä edes siinä asiassa jotain kysytään. Minun sukupolvi ei ehkä tätä ennätä nähdä (pian 70 kymppinen) mutta jälkeläiset kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä salaliittoja. Totuus on, että vihreet haluaa ajaa yksityisautoilun alas. Se on virallisessa puolueohjelmassa. Tuo tulevaisuusnäkymä on valitettavasti tulossa. Millä ajattelit sen estää. Jollain salaliitolla. Hah.
Hiukan kaukaa haettu ja liioiteltu usko, että täällä ajettaisiin yksityisautoilu alas. Sellainen kun ei ole mitenkään mahdollista.
Kannattaisi sitä omaa pientä hernettä kiduttaa ja miettiä ettet ihan hölmöjä esittäisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"No onkos range silloin 450 km jos ajaa rajoituksien mukaan?
Taitaa tulevaisuuden jononvetäjät olla sähköautoilijoita jotka yrittää "pisaralla pisimmälle"."
Kuinkahan moni tuolla liikenteessä on yrittämässä kuinka pitkälle auton akulla tai tankillisilla bensaa pääsee?
Tuossa komentissa paistaa niin läpi täydellinen ymmärtämättömyys tavallisen ihmisen tavalliseen päivään.Kyllähän noita löytyy ja kuvaavat vielä matelunsa nettiin. Olis ajanu reilusti muun liikenteen vauhtia niin ajetut kilometritkin näyttäisi todenmukaisemmilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän noita löytyy ja kuvaavat vielä matelunsa nettiin. Olis ajanu reilusti muun liikenteen vauhtia niin ajetut kilometritkin näyttäisi todenmukaisemmilta.
Alkaa pikkuhiljaa loppumaan polttispelleiltä änkyttämisen aiheet. Joka vuosi tulee parempia ja parempia sähköautoja. Samaan aikaan polttiksille lykätään joka vuosi lisää veroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa pikkuhiljaa loppumaan polttispelleiltä änkyttämisen aiheet. Joka vuosi tulee parempia ja parempia sähköautoja. Samaan aikaan polttiksille lykätään joka vuosi lisää veroja.
Taitaa itseltäsi järkevät argumentit loppua kun sorrut nimittelyyn.
Kysehän oli siitä ettei tuollaisilla testeillä ole mitään virkaa jos ajetaan alinopeutta. Mitä tietoa se antaa sähköauton ostoa suunnitteleville? Kyllä varmaan pääsee vaikka 500 km jos madellaan tarpeeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa itseltäsi järkevät argumentit loppua kun sorrut nimittelyyn.
Kysehän oli siitä ettei tuollaisilla testeillä ole mitään virkaa jos ajetaan alinopeutta. Mitä tietoa se antaa sähköauton ostoa suunnitteleville? Kyllä varmaan pääsee vaikka 500 km jos madellaan tarpeeksi.Alinopeutta missä? 88km/h on hyvä marssivauhti tai ylinopeutta isolla osalla Suomen tiestöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa itseltäsi järkevät argumentit loppua kun sorrut nimittelyyn.
Kysehän oli siitä ettei tuollaisilla testeillä ole mitään virkaa jos ajetaan alinopeutta. Mitä tietoa se antaa sähköauton ostoa suunnitteleville? Kyllä varmaan pääsee vaikka 500 km jos madellaan tarpeeksi.Tuo 450km ajettiin siis keskinopeudella 90 km/h jota voi pitää aika korkeana Suomen olsuhteissa.nitkää moottoritiepätkää ei Suomesta löydy mistään ja maantiellä 90 km/h keskinopeuden ylläpitäminen ei ole aivan helppo rasti.
Ja jos halutaan siirtyä nopeasti esim 1.000km sähköautolla niin sekin onnistuu hienosti.
Tässä sama kaveri ja autona ID.3 keskikokoisella akulla. Aika 10 tuntia 50 minuuttia.
https://www.youtube.com/watch?v=koPcwHJ4aSk&t=9s
Sähköauto on loistava matka-auto. Mitä enemmän ajaa, sitä enemmän sähköauton erittäin alhaiset kilometrikulut hyödyttävät. Sähköautolla 100km maksaa noin kaksi euroa. Bensalla 4-5 kertaa enemmän. Pitkällä matkalla diesel tai kaasu ovat ainoat kilpailukykyiset sähköön verrattuna.
- Anonyymi
Tuulilasi: Tesla model 3 sta. "Sähköautoista parasta mitä rahalla saa"
- Anonyymi
Kommentti tähän:
En ole VW fani mitenkään, mutta liikenteessä nähtynä minunkin mielestäni ID4 on varsin hienon näköinen.
Tesla Model 3 on dated. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentti tähän:
En ole VW fani mitenkään, mutta liikenteessä nähtynä minunkin mielestäni ID4 on varsin hienon näköinen.
Tesla Model 3 on dated.Ulkonäköhän se ratkaiseva bointti on varsinkin sähköautoissa......
- Anonyymi
Kyllä se ulkonäkö on minusta tärkeä myös sähköautossa. Opel Amperaa paremman näköistä saa hakemalla hakea.
- Anonyymi
Onko sähköautot suunniteltu ihmistä varten vai toisin päin?😁😁😁
- Anonyymi
Kun sähköauton voi ladata kotona ja ajaa sillä edullisesti, mukavasti ja päästöttömästi niin sanoisin että paljon paremmin ihmiselle suunniteltu peli kuin polttis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sähköauton voi ladata kotona ja ajaa sillä edullisesti, mukavasti ja päästöttömästi niin sanoisin että paljon paremmin ihmiselle suunniteltu peli kuin polttis.
Riippuu niin käyttötarpeista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu niin käyttötarpeista.
Mikä on sellainen käyttötarve ettei mukava äänetön ja päästötön sähköauto siihen sovi? Varsinkin kun sähkö maksaa vain yhden neljäsosan bensaan verrattuna.
Varmaan sellaisia käyttötarpeitakin on, ei mikään auto ole paras jokaiselle. Suuren enemmistön käyttöön sähköauto on ehdoton peli.
- Anonyymi
Ja tässä toinen tosielämän testi joka vahvistaa ID.3:n rangen arkikäytössä olevan 450km.
https://www.youtube.com/watch?v=hUq-aZSJjAM
Ja hyvää jutustelua miksi tuollainen range on oikeasti paljon enemmän kuin tavallinen ihminen edes tarvitsee. Kun akku on joka aamu täynnä niin ainoastaan jotkut myyntiedustajat ja kiertävät keikka-asentajat saavat akub tyhjäksi päivän aikana. Ja kun heidänkin pitää kuitenkin syödä ja käydä kusella päivän mittaan niin käytännön range onkin jo 650km.
Kuvaava oli se miten hän keroo olleensa tosi innoissaan kun kuuli ID.3 speksit kaksi vuotta sitten, mutta ymmärtävänsä nyt miten turhaa noin suuri range kuluttajalle on. Häneltäkin meni koko päivä autonratissa range-testin ajamiseen. Mitä ajanhukkaa.
Ja tämä kaveri on ajanut sähköautoilla jo vuosia ja ajaa selkeästi enemmän kuin taviskansalainen. Kannattaa kuunnella kokemuksen ääntä. - Anonyymi
Taas on VW rakentanut yhden voittaja-auton lisää. Täysin mahdollisuuksien rajoissa että ID.4 on eniten myyty sähköautomalli vuonna 2022 kun uudet tehtaat saavat tuotantonsa täyteen vauhtiin.
Näistä VW:llä on kokemusta. - Anonyymi
Testejä ajetaan kovilla renkailla kesäaikaan melko alhaisella tasanopeudella.
Missä viipyvät sähköautojen talvitestit lumisella tiellä ajettuina
Kulkeeko edes puolet siitä mitä kesällä ?- Anonyymi
Juurihan TM teki Lapissa tuollaisen talvitestin. Siinä samalla tekniikalla varustettu ID.3 kulutti 21 kWh/100km. Se tarkoittaa että 77kWh akulla ID.3 kulkee 370km.
Joka tapauksessa niin pitkään että kuski tarvitsee ennemmin tauon kuin auto. Talvirajoituksilla tuohon matkaan kuluu reippaasti yli neljä tuntia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan TM teki Lapissa tuollaisen talvitestin. Siinä samalla tekniikalla varustettu ID.3 kulutti 21 kWh/100km. Se tarkoittaa että 77kWh akulla ID.3 kulkee 370km.
Joka tapauksessa niin pitkään että kuski tarvitsee ennemmin tauon kuin auto. Talvirajoituksilla tuohon matkaan kuluu reippaasti yli neljä tuntia.Koko tämä rangehössötys on vanhentunutta höpinää. Nykyautojen range riittää suurimmalle osalle populaa yli tarpeen. Samoin latausnopeus.
Kun auton laittaa illalla piuhan päähän on aivan sama onko akku täynnä klo 23 vai klo 04. Akussa on joka tapauksessa tarvittavat kilometrit aamulla kun autoa tarvitaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko tämä rangehössötys on vanhentunutta höpinää. Nykyautojen range riittää suurimmalle osalle populaa yli tarpeen. Samoin latausnopeus.
Kun auton laittaa illalla piuhan päähän on aivan sama onko akku täynnä klo 23 vai klo 04. Akussa on joka tapauksessa tarvittavat kilometrit aamulla kun autoa tarvitaan.450 km riittää hyvin kertataipaleeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
450 km riittää hyvin kertataipaleeksi.
VW:n sähköauto on voittaja. Niistä tulee maanteillä nopeasti yhtä yleinen näky kuin kuplavolkkarista aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768732Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593301- 382654
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372180- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629