Olin ostamassa lpr:n ylätorilla vetyjä,kun sinne tuli paksurenkaisella polkupyörällä sika mikä puhalsi koppiin sisään ilman hengitys suojainta. Ja kaiken kukkuraksi levitti kaksi suupyyhettä ja alkoi tursuttamaan nokkaansa puhtaaksi siinä lihapiirakka kojussa. Jos vaimoa ja tytärtä ei olisi ollut mukana autossa odottamassa,niin en mene takuuseen,mitä olisin kyseiselle sialle sanonut,ja varmaan muutakin. Että näin meillä Lappeenrannassa. Minusta sikamaisen törkeä teko,vaikka ilman koronaakin.
Vedyt.....
8
169
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen pääsiäispäivä voi vaikuttaa aukioloaikoihin!
- Anonyymi
En ole enää vuosiin käyny Lpr tylsässä keskustassa, ei ole tarvetta sinne änkeä.....
- Anonyymi
Kerrotko mikä koju oli kyseessä.
- Anonyymi
Ylätorin lihapiirakka koju kolmas oikealta autoparkki puolelta katsottuna.
- Anonyymi
Läskipyörillä ajavat ovat vähän sellaisia... varmaan sama mies tuli eilen liian lähelle Valtakadulla. Yksinäiset kaipaa juttuseuraa...
- Anonyymi
Maapallosta on tullut outo paikka.
- Anonyymi
Niin on, vässykkäkin jopa meinas vähän sanoa jotain läskipyöräilijälle, mutta meni sitten kiltisti autoonsa. Eipähän tarvinnu vaimon hävetä kun vässykällä nokka auki ja hammas lohjennut, itkua vielä vääntää siinä..
Parempi kun pidät turpas kiinni jatkossakin. - Anonyymi
Niin on ja Lappeenrannasta myös, no on kyllä ollut jo pidemmän aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1404171Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382490Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442138Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231184Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711082- 52992
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34923Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63916- 45844
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104825