Olin ostamassa lpr:n ylätorilla vetyjä,kun sinne tuli paksurenkaisella polkupyörällä sika mikä puhalsi koppiin sisään ilman hengitys suojainta. Ja kaiken kukkuraksi levitti kaksi suupyyhettä ja alkoi tursuttamaan nokkaansa puhtaaksi siinä lihapiirakka kojussa. Jos vaimoa ja tytärtä ei olisi ollut mukana autossa odottamassa,niin en mene takuuseen,mitä olisin kyseiselle sialle sanonut,ja varmaan muutakin. Että näin meillä Lappeenrannassa. Minusta sikamaisen törkeä teko,vaikka ilman koronaakin.
Vedyt.....
8
176
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen pääsiäispäivä voi vaikuttaa aukioloaikoihin!
- Anonyymi
En ole enää vuosiin käyny Lpr tylsässä keskustassa, ei ole tarvetta sinne änkeä.....
- Anonyymi
Kerrotko mikä koju oli kyseessä.
- Anonyymi
Ylätorin lihapiirakka koju kolmas oikealta autoparkki puolelta katsottuna.
- Anonyymi
Läskipyörillä ajavat ovat vähän sellaisia... varmaan sama mies tuli eilen liian lähelle Valtakadulla. Yksinäiset kaipaa juttuseuraa...
- Anonyymi
Maapallosta on tullut outo paikka.
- Anonyymi
Niin on, vässykkäkin jopa meinas vähän sanoa jotain läskipyöräilijälle, mutta meni sitten kiltisti autoonsa. Eipähän tarvinnu vaimon hävetä kun vässykällä nokka auki ja hammas lohjennut, itkua vielä vääntää siinä..
Parempi kun pidät turpas kiinni jatkossakin. - Anonyymi
Niin on ja Lappeenrannasta myös, no on kyllä ollut jo pidemmän aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711589
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361196- 591072
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 41797
- 49740
- 64711
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598