Olen koettanut löytää uutta perheenjäsentä pesueeseemme. Alkaa ideat loppumaan mistä voisi löytää luovutusiässä olevan kissanpennun. Otetaan vinkkejä vastaan. Asumme Päijät-hämeestä.
Kissanpentu
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja puhutaan että liikaa kissoja moni etsii kissaa eikä löydy
- Anonyymi
Se on niin, että jos pennut syntyvät maalis-huhtikuussa, niin vasta juhannuksen tienoilla on ekat luovutusikäiset.
Jos taas syntyvät elo syyskuulla, on luovutusikä joulukuussa aikaisintaan. Että olet vähän väärään aikaan nyt etsimässä luovutusikäistä pentua.
Kysele missä on juuri kohta tulossa pennut, tai jo syntyneitä, varaa pentu.
Optiohan on, että se on terve, mutta ainakin varaamalla pennun ajoissa, takaat sille normaalin hoidon, etkä maksa pennusta koko hintaa ennenkuin se on eläinlääkärin tarkastama/ekakerran rokotettu.
Näin minimoit riskejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849