Istun tässä sisäkön asu, verkkosukat, varpaan kynnet lakattuina ja korkkarit jalassa ja odotan vaimoani kotiin. Kohta pääsen palvelemaan vaimoani ja hänen ruoskittavaksi. Onko muita?
Vastaukset 10
Kyllä meitä on.
- Anonyymi
Kiva kuulla.. Äsken oli juuri siivous tuokio sisäkön asussa ja muut hepeneet tietty, sen jälkeen sain cbt:tä ja kunnian juoda vaimon pissat suppilosta suoraan suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla.. Äsken oli juuri siivous tuokio sisäkön asussa ja muut hepeneet tietty, sen jälkeen sain cbt:tä ja kunnian juoda vaimon pissat suppilosta suoraan suuhun.
Niinhän ne sirkus pellet tekee
- Anonyymi
Mukava tarina... olis kiva kuulla jatkoa!
- Anonyymi
Tämä on meidän elämäntapa, olen orjana vaimolleni. Saan palvella häntä jatkuvasti, uusimpana palvelutehtävän on vaimon pillun nuoleminen puhtaaksi pissalla käynnin jälkeen.muuten minulla ei ole oikeutta vaimon pillun ellei hän niin halua, tänä vuonna kuulemma saan pillua yhden kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on meidän elämäntapa, olen orjana vaimolleni. Saan palvella häntä jatkuvasti, uusimpana palvelutehtävän on vaimon pillun nuoleminen puhtaaksi pissalla käynnin jälkeen.muuten minulla ei ole oikeutta vaimon pillun ellei hän niin halua, tänä vuonna kuulemma saan pillua yhden kerran.
Eilen käytiin orjalle ostamassa uusia pikkareita ja uusi sääntö on että mun pitää käyttää niitä myös töissä.. Siveysvyö ja pinkit pikkarit, kyllä orja alkaa tietämään paikkansa.
- Anonyymi
Olisi kiva kuulla miten muilla nämä jutut menee ja saada vinkkejä. Nykyinen orja sopimuksemme sisältää kohdan kaulapannan käytöstä Valtiattaren määräyksestä, ei ole vielä tarvinnut julkisella paikalla pitää, mutta kun tarvii niin voi olla aika vaikea peitellä kesällä. Kaulapannassa on vielä pieni kellokin kilisemässä...
- Anonyymi
Kuvani rangaistusta kärsimässä löytyy fetlivestä nimellä vaimonlelu🤐
- Anonyymi
Vaimoni on tehnyt minusta sissy, nykyään en muita vaatteita kotona käytä kuin naisten.. Rangaistukset ovat koventuneet muutenkin.
- Anonyymi
Tiedätkö ylipäätänsä mikä on novelli?
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571598Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 43513
- 45498
- 44456