Aihe

Mitä voiteluainetta!

Anonyymi

Mitä rasvaa suosittelette housujen vetoketjuun.
Kalliit farkut niin vetoketju kuluu kun ahkerasti sitä käyttää kun ei sitä viitsi aikojaan aina jättää jos ei raski kiinni vetää.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

10-30 mobil on hyvä

• Anonyymi

Raski hankkia se lääkitys

• Anonyymi

Kone öljy

• Anonyymi

Aitoa vetoketjuöljyä myydään useimmissa Kärkkäisen marketeissa. Uuteen ketjuun ohuempaa ja jo hieman löystyneeseen jäykempää laatua.

• Anonyymi

En ole tarvinnut vetoketjuja vuosikymmeniin. Olin 25 vuotta töissä hakaneulatehtaalla kokoonpanijana ja sieltä jäi aina taskuun hakaneulalankaa. Edelleen pyöräytän hakaneulan nk. pitkästä tavarasta puolessa minuutissa.

• Anonyymi

Oma rasva paras rasva. Osta Kärkkäiseltä kunnon tumput ja ....

• Anonyymi

Ongelmana on myös että tiipula jää useasti vetoketjun väliin.

• Anonyymi

Oletko Nainen vai peräti mies ? Se ratkaisee voiteen aromin ja merkin .

• Anonyymi

Harvalla naisella on tiipula.

• Anonyymi

Minulla on mustat kiiltonahkaiset alushousut ja niissä tukeva vetoketju. Kyllä se on jättänyt varteen jo monta arpea kun kiireessä vetää auki.

• Anonyymi

Siirry sinäkin käyttämään sukkahousuja, minulla on sukkahousut ja lyhyt skottiminihame.

• Anonyymi

Steariinia, jota saat kynttilästä hankaa sitä vetskariin paras kaikkiin uusiin vetoketjuihin(vanha konsti)

• Anonyymi

Meikäläinen vanhapiika kun ei tuhlaa kynttilää vetoketjuihin!

• Anonyymi

Mulla on ihan omat rasvat.

• Anonyymi

Rasva kuin rasva. Kynttilä on hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. HS: Stora Enso sulkee Kemin Veitsiluodon tehtaan

Siinä se tuli. Odotettu uutinen. Ei yllättävä enää. Työpaikkansa menettää 600 ihmistä. Eipä tuohon ole enää paljon lisättävää..
      Kemi
      570
      6484
    2. Tekis mieli muuttaa korpeen

Pentuna asuin korvessa, ei ollut katuvaloja, oli vain kyläkauppa ja kyläkoulu suht lähellä :) Nyt kun työt muuttui vakiosti etätöiksi, olen miettinyt
      Maailman menoa
      272
      4881
    3. Ansiosidonnaisen porrastaminen olisi vain reilua

Nykyisin sinnitellään töissä tasan minimiaika, jonka jälkeen heittäydytään ansiosidonnaiselle maksimiajaksi. Uudessa mallissa olisi oikeus sitä pidemp
      Maailman menoa
      138
      2090