Mitä rasvaa suosittelette housujen vetoketjuun.
Kalliit farkut niin vetoketju kuluu kun ahkerasti sitä käyttää kun ei sitä viitsi aikojaan aina jättää jos ei raski kiinni vetää.
Mitä voiteluainetta!
15
266
Vastaukset
- Anonyymi
10-30 mobil on hyvä
- Anonyymi
Raski hankkia se lääkitys
- Anonyymi
Kone öljy
- Anonyymi
Aitoa vetoketjuöljyä myydään useimmissa Kärkkäisen marketeissa. Uuteen ketjuun ohuempaa ja jo hieman löystyneeseen jäykempää laatua.
- Anonyymi
En ole tarvinnut vetoketjuja vuosikymmeniin. Olin 25 vuotta töissä hakaneulatehtaalla kokoonpanijana ja sieltä jäi aina taskuun hakaneulalankaa. Edelleen pyöräytän hakaneulan nk. pitkästä tavarasta puolessa minuutissa.
- Anonyymi
Oma rasva paras rasva. Osta Kärkkäiseltä kunnon tumput ja ....
- Anonyymi
Ongelmana on myös että tiipula jää useasti vetoketjun väliin.
- Anonyymi
Oletko Nainen vai peräti mies ? Se ratkaisee voiteen aromin ja merkin .
- Anonyymi
Harvalla naisella on tiipula.
- Anonyymi
Minulla on mustat kiiltonahkaiset alushousut ja niissä tukeva vetoketju. Kyllä se on jättänyt varteen jo monta arpea kun kiireessä vetää auki.
- Anonyymi
Siirry sinäkin käyttämään sukkahousuja, minulla on sukkahousut ja lyhyt skottiminihame.
- Anonyymi
Steariinia, jota saat kynttilästä hankaa sitä vetskariin paras kaikkiin uusiin vetoketjuihin(vanha konsti)
- Anonyymi
Meikäläinen vanhapiika kun ei tuhlaa kynttilää vetoketjuihin!
- Anonyymi
Mulla on ihan omat rasvat.
- Anonyymi
Rasva kuin rasva. Kynttilä on hyvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903