Mitä rasvaa suosittelette housujen vetoketjuun.
Kalliit farkut niin vetoketju kuluu kun ahkerasti sitä käyttää kun ei sitä viitsi aikojaan aina jättää jos ei raski kiinni vetää.
Mitä voiteluainetta!
15
306
Vastaukset
- Anonyymi
10-30 mobil on hyvä
- Anonyymi
Raski hankkia se lääkitys
- Anonyymi
Kone öljy
- Anonyymi
Aitoa vetoketjuöljyä myydään useimmissa Kärkkäisen marketeissa. Uuteen ketjuun ohuempaa ja jo hieman löystyneeseen jäykempää laatua.
- Anonyymi
En ole tarvinnut vetoketjuja vuosikymmeniin. Olin 25 vuotta töissä hakaneulatehtaalla kokoonpanijana ja sieltä jäi aina taskuun hakaneulalankaa. Edelleen pyöräytän hakaneulan nk. pitkästä tavarasta puolessa minuutissa.
- Anonyymi
Oma rasva paras rasva. Osta Kärkkäiseltä kunnon tumput ja ....
- Anonyymi
Ongelmana on myös että tiipula jää useasti vetoketjun väliin.
- Anonyymi
Oletko Nainen vai peräti mies ? Se ratkaisee voiteen aromin ja merkin .
- Anonyymi
Harvalla naisella on tiipula.
- Anonyymi
Minulla on mustat kiiltonahkaiset alushousut ja niissä tukeva vetoketju. Kyllä se on jättänyt varteen jo monta arpea kun kiireessä vetää auki.
- Anonyymi
Siirry sinäkin käyttämään sukkahousuja, minulla on sukkahousut ja lyhyt skottiminihame.
- Anonyymi
Steariinia, jota saat kynttilästä hankaa sitä vetskariin paras kaikkiin uusiin vetoketjuihin(vanha konsti)
- Anonyymi
Meikäläinen vanhapiika kun ei tuhlaa kynttilää vetoketjuihin!
- Anonyymi
Mulla on ihan omat rasvat.
- Anonyymi
Rasva kuin rasva. Kynttilä on hyvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244642
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333533Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543414Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203350Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232940Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282680Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162360Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122351MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142175Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774