Mitä voiteluainetta!

Anonyymi

Mitä rasvaa suosittelette housujen vetoketjuun.
Kalliit farkut niin vetoketju kuluu kun ahkerasti sitä käyttää kun ei sitä viitsi aikojaan aina jättää jos ei raski kiinni vetää.

15

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

10-30 mobil on hyvä

• Anonyymi

Raski hankkia se lääkitys

• Anonyymi

Kone öljy

• Anonyymi

Aitoa vetoketjuöljyä myydään useimmissa Kärkkäisen marketeissa. Uuteen ketjuun ohuempaa ja jo hieman löystyneeseen jäykempää laatua.

• Anonyymi

En ole tarvinnut vetoketjuja vuosikymmeniin. Olin 25 vuotta töissä hakaneulatehtaalla kokoonpanijana ja sieltä jäi aina taskuun hakaneulalankaa. Edelleen pyöräytän hakaneulan nk. pitkästä tavarasta puolessa minuutissa.

• Anonyymi

Oma rasva paras rasva. Osta Kärkkäiseltä kunnon tumput ja ....

• Anonyymi

Ongelmana on myös että tiipula jää useasti vetoketjun väliin.

• Anonyymi

Oletko Nainen vai peräti mies ? Se ratkaisee voiteen aromin ja merkin .

• Anonyymi

Harvalla naisella on tiipula.

• Anonyymi

Minulla on mustat kiiltonahkaiset alushousut ja niissä tukeva vetoketju. Kyllä se on jättänyt varteen jo monta arpea kun kiireessä vetää auki.

• Anonyymi

Siirry sinäkin käyttämään sukkahousuja, minulla on sukkahousut ja lyhyt skottiminihame.

• Anonyymi

Steariinia, jota saat kynttilästä hankaa sitä vetskariin paras kaikkiin uusiin vetoketjuihin(vanha konsti)

• Anonyymi

Meikäläinen vanhapiika kun ei tuhlaa kynttilää vetoketjuihin!

• Anonyymi

Mulla on ihan omat rasvat.

• Anonyymi

Rasva kuin rasva. Kynttilä on hyvää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      74
      5603
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4900
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3224
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2663
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2352
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1595
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1565
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1418
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1260
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      865
    Aihe