Hei osaisiko kukaan vastata siihen että jos on pian vapautumassa vankilasta ja vankilassa on määrätty 2vko korona karanteeni kaikille vangeille niin vaikuttaako karanteeni vapauttamiseen voidaanko sen takia pidentää tuomiota?? Ja pitää tervettä vankia karanteenissa vankilassa. En ole löytänyt mistään vastausta miten korona tilanne vaikuttaa vankien vapautukseen. Kiitos jos joku osaa auttaa ja kertoa!!
Vapautuminen!
Anonyymi
3
364
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä, jos kysyisit sieltä vankilasta?
- Anonyymi
Ei vankilassa rangaistus aikaa voi pidentää, kyllä ne tavalla, tai toisella vangin ulos
pistävät. - Anonyymi
Vankilasta pitäisi kuitenkin lain mukaan vapauttaa, tai tehdä erikseen päätös siitä, ettei vankia vapauteta ajallaan. Jos ilman vangin suostumusta tehdään tuo päätös, pitää olla vakavat perustelut vangin omasta käytöksestä johtuen. Tuota lainkohtaa ei ole poikkeuslaeilla muutettu, joten jos ei ajallaan vapauteta, kannattaa hakea korvausta perusteettomasta vapaudenmenetyksestä asianajajan avulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109865YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46699- 57690
- 54688
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616