Hei osaisiko kukaan vastata siihen että jos on pian vapautumassa vankilasta ja vankilassa on määrätty 2vko korona karanteeni kaikille vangeille niin vaikuttaako karanteeni vapauttamiseen voidaanko sen takia pidentää tuomiota?? Ja pitää tervettä vankia karanteenissa vankilassa. En ole löytänyt mistään vastausta miten korona tilanne vaikuttaa vankien vapautukseen. Kiitos jos joku osaa auttaa ja kertoa!!
Vapautuminen!
Anonyymi
3
364
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä, jos kysyisit sieltä vankilasta?
- Anonyymi
Ei vankilassa rangaistus aikaa voi pidentää, kyllä ne tavalla, tai toisella vangin ulos
pistävät. - Anonyymi
Vankilasta pitäisi kuitenkin lain mukaan vapauttaa, tai tehdä erikseen päätös siitä, ettei vankia vapauteta ajallaan. Jos ilman vangin suostumusta tehdään tuo päätös, pitää olla vakavat perustelut vangin omasta käytöksestä johtuen. Tuota lainkohtaa ei ole poikkeuslaeilla muutettu, joten jos ei ajallaan vapauteta, kannattaa hakea korvausta perusteettomasta vapaudenmenetyksestä asianajajan avulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899