Aihe

Asensin juuri äsken windows 10...

Anonyymi

...ja edge-selain ilmoitti että ei ole verkkoyhteyttä, vaikka ikoni osoitti että on.

Vianmääritys ilmoitti että windowsin palomuuri on estänyt edge-selaimen pääsyn nettiin...

Noh, onneksi Linux ja FireFox toimii...

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs sotket.

• Anonyymi
        UUSI

Mitään sotke.

• Anonyymi
        UUSI

Windows sotkee itse itsensä, ei siihen enää käyttäjää tarvita!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Windows sotkee itse itsensä, ei siihen enää käyttäjää tarvita!

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/linus-torvalds-varoittaa-koskemasta-uuteen-linuxiin-toistaiseksi-tuhoaa-koko-tiedostojarjestelman-sotkuksi-satunnaista-dataa/f349f15d-2f8d-4ce9-85a5-eb536ed108a3

45

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi

Et varmasti asentanut mitään Windowsia. Tubuttimella olet mennyt koko ajan, erilaisine toimimattomuuksineen ja nyt syytät niistä Windowsia? Pitää muistaa, että vain linuks tubutin edustaa toimimattomuutta - Windows edustaa taasen tietokoneen upeaa käyttöjärjestelmää!

• Anonyymi

Itse asiassa muuten valvoin juurikin noin myöhään saadakseni windows asennuksen valmiiksi, ja sitten yritin mennä edge-selaimella nettiin hakemaan NVIDIAn ajurit osoitteesta nvidia.co.uk, niin ei päästänyt edge sinne ei, eikä mihinkään muuallekaan... Ja se edgen vianmääritys kertoi juurikin tuon, että se defenderi estää edgen pääsyn nettiin....

Noh, hain ne ajurit sitten linuxin firefoxilla...

• Anonyymi

Mikä ei toiminut?

• Anonyymi

siis niin mikään ei toiminut!

• Anonyymi
      UUSI

Joku sekoilee huolella Windowssin ja Linuxin kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Windows on oikea presidentin sekoitus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksin oli Sofia tullut Espanjasta

https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      2410