Aihe

Keski-Pohjanmaalle tulee se reservaatti Suomalaisille

Anonyymi

Nyt olen vakuuttunut että tämä on se jalo tavoite. Meitä syrjitään ja sensuroidaan alituisesti. Suomalaisille on saatava etno-uskonnollisen erityisryhmän asema jonka nojalla saamm erivapauksia verotuksen ja maanomistuksen suhteen. Sitten voimme perustaa reservaatteja.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fenno-Ugri kansoille eli Suomalaisille on saatava etno-uskonnollisen erityisryhmän asema jonka nojalla saame erivapauksia verotuksen ja maanomistuksen suhteen. Sitten voimme perustaa reservaatteja jossa voimme harjoittaa omaa uskontoamme ja harjoittaa kulttuurimme elinkeinoja.

• Anonyymi

Minä olen uusi J.V Snellman. Aijon perustaa Fenno-Ugri kansoille oman maan jossa on oma valuutta.

• Anonyymi

Unkarissa on mustalaiskyliä jossa asuu vain mustalaisia. Se on vanha itä-eurooppalainen tapa. Tämä on se syy miksi suvakit haukkuu Unkaria. Eivät kuitenkaan kehtaa paljastaa syytä koska se on niin hyvä idea.

• Anonyymi

Ai ku hyvä idea.

• Anonyymi

Hallitus on sopeutustoimista hajallaan kuin varpusparvi

• Anonyymi

Kokkola on jo reservaatti...

• Anonyymi

No melkein, mutta ei juridisesti. Tää juridiikka on tärkeetä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksin oli Sofia tullut Espanjasta

https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      6128