Keski-Pohjanmaalle tulee se reservaatti Suomalaisille
Nyt olen vakuuttunut että tämä on se jalo tavoite. Meitä syrjitään ja sensuroidaan alituisesti. Suomalaisille on saatava etno-uskonnollisen erityisryhmän asema jonka nojalla saamm erivapauksia verotuksen ja maanomistuksen suhteen. Sitten voimme perustaa reservaatteja.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Fenno-Ugri kansoille eli Suomalaisille on saatava etno-uskonnollisen erityisryhmän asema jonka nojalla saame erivapauksia verotuksen ja maanomistuksen suhteen. Sitten voimme perustaa reservaatteja jossa voimme harjoittaa omaa uskontoamme ja harjoittaa kulttuurimme elinkeinoja.
- Anonyymi
Minä olen uusi J.V Snellman. Aijon perustaa Fenno-Ugri kansoille oman maan jossa on oma valuutta.
- Anonyymi
Unkarissa on mustalaiskyliä jossa asuu vain mustalaisia. Se on vanha itä-eurooppalainen tapa. Tämä on se syy miksi suvakit haukkuu Unkaria. Eivät kuitenkaan kehtaa paljastaa syytä koska se on niin hyvä idea.
- Anonyymi
Ai ku hyvä idea.
- Anonyymi
Hallitus on sopeutustoimista hajallaan kuin varpusparvi
- Anonyymi
Kokkola on jo reservaatti...
- Anonyymi
No melkein, mutta ei juridisesti. Tää juridiikka on tärkeetä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksin oli Sofia tullut Espanjasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v1156128