Edge näyttää aina Bingin hakusivun, vaikka määrittelen Edgen avaussivuksi Asetukset/Evästeet. Evästeet on kielletty, mutta Bing-sivusta tulee silti yksi eväste. Selaimen käynnistämisen jälkeen joudun ensiksi poistamaan selaustiedot, että pääsen Bing-evästeestä eroon ennen varsinaisen selailun aloittamista.
Ongelma tuli jostakin uuden ihanan Edgen avauslätkästä, mitä omaiseni erehtyi klikkailemaan. Vanha Edge on paljon parempi taviksen peruskäytössä.
Edgen kotisivuongelma?
3
71
Vastaukset
- Anonyymi
Bingistä pääsee eroon mainiosti asentamalla lisäosan millä uuden välilehden oletus vaihdetaan pakotetusta Bingistä tyhjäksi sivuksi.
Googlaa "Edge Blank New Tab Page" ja tutustu vaikkapa ohjevideon kautta kuinka homma hoituu. Omalla kohalla asensin sen jo aikoja sitten eikä ole tarvinnut sen koommin Bingailla.- Anonyymi
Omalla koneellani selaimen avaussivuna on Asetukset/evästeet ja Bing-tuputusta ei ole ilmennyt. Omaiseni koneella oli avaussivuna samainen Asetukset/evästeet. Vaikka koneelle määrittelee kotisivuksi Asetukset/evästeet, selain avautuu Bingiin. Huomasin muutoksen tänään. Hän oli sählännyt jotakin poistaakseen näkyviin ilmestyneen Uusi Edge-sivun ja hyväksynyt ilmeisesti jotakin, mikä sekoitti jotakin. Täytyy tutkia ajan kanssa kaikki selaimen asetukset, sillä en äkkipäätä keksinyt syytä.
- Anonyymi
Kone oli yön yli pois päältä ja toimi kuulemma käynnistettäessä normaalisti. Edgestä avautui oikea kotisivu, joten kaikki on kunnossa. Kiitos mielenkiinnosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056