Vieläkö kaupungilla esiintyy voimakasta työpaikkakiusaamista?
Työpaikkakiusaaminen
32
1420
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vielä
- Anonyymi
Työpaikkakiusatut ottaneet lopputilin.
- Anonyymi
Persutko ne kiusaa taas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persutko ne kiusaa taas?
Pidetään Orimattila oikeilla raiteilla
- Anonyymi
Kyllä esiintyy ja voimakkaaasti. Näkeehän sen että henkilökunta voi huonosti.
- Anonyymi
Mistä sen näkee?
- Anonyymi
Pöytä on siivottu ja kiusaajat ovat poistuneet talosta.
- Anonyymi
siis kiusatut on poistuneet ja kohteet vain vaihtuneet
- Anonyymi
Ei oo poistuneet....hyvä veli järjestelmä jyrää....
- Anonyymi
Kyllä sitä esiintyy edelleen,esimies taholta🐷 ei tänne tule parhaat,eikä edes toiseksi parhaat...
- Anonyymi
Puppua, jota on tarjottu Heinola-häirikön toimesta ennenkin julkisuuteen. Vai tällä ratsastetaan hyt.
- Anonyymi
Onko Heinola-häirikkö täällä Orimattilankin sivuilla häiritsemässä orimattilalaisia?
- Anonyymi
Kyllä pitäisi pomoilla olla jonkinlaista esimieskoulutusta,nyt tilanne on aika surkea
- Anonyymi
Mistä ihmeestä se iso O näytä pomoja löytyy? Johtaminen hiekkalaatikkoleikkien tasoista.
- Anonyymi
Politiikka on savustus ....
- Anonyymi
Todella huonoa henkilöjohtamista, kilpaillaan vallasta koko ajan. Kumma kun suurimmalla osalla kaupungin pomoista homma nousee hattuun heti kun työt alkaa,ammattitaidosta viis...
- Anonyymi
Se on sellaasta kun ei taloos ole isäntää. Hiiret hyppii pöyrälle.
- Anonyymi
Hiiret vallanneet uppoavan laivan. Paluuta ei ole
- Anonyymi
Kyllä ,pahenee vain.
- Anonyymi
Nyt koko alku vuoden on ollut hyvä henki kun saatiin200 euron kultttuuri setelit. On kiva olla töissä laupunkilla.
- Anonyymi
kuka on saanut ja koska ei oo näkynyt minulla ainakaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka on saanut ja koska ei oo näkynyt minulla ainakaan..
Se annettiinkin kaikille ahkerille.
- Anonyymi
Eli meille kolmoskerroksen johtajille, eiku päälliköille
- Anonyymi
Orimattilan Sanomien nettiuutisissa 26.01.2023
"Kaupungin työntekijöiden sairauspoissolomäärät ovat olleet vuosia kasvusuunnassa.
Orimattilan kaupungin henkilöstön viime vuoden sairauspoissaolomäärät ovat ennakkotietojen mukaan kasvaneet reippaasti edellisvuodesta. Poissaoloja kalenteripäivissä mitattuna oli viime vuonna runsas 9 600, mikä tekee noin 17 päivää jokaista kaupungin työntekijää kohti ja on noin 500 päivää edellisvuotta enemmän.
Kaupunki suunnittelee ottavansa sairauspoissaolojen vähentämiseksi käyttöön korvaavan työn mahdollisuuden."- Anonyymi
Pitäs nyt ottaa valtuutettu Eerolan alote todesta ja hommata niitä polkumasiinoita jotta työntekijöitten kuntoilu nousee ja sairastelut vähenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs nyt ottaa valtuutettu Eerolan alote todesta ja hommata niitä polkumasiinoita jotta työntekijöitten kuntoilu nousee ja sairastelut vähenee.
Eikös niitä hommattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös niitä hommattu.
Eiköhän ois järkevämpää ostaa ihan lenkkitossuja jokaiselle kaupungintalo työntekijälle karhu tai Adidas merkkiä ja joka päivä juosten töihin jos ei kunto alku riitä juoksuun ja sitten reipasta kävelyä ja sitte alkaa juosta pikkuhiljaa ensi ensin vaikka valot oma väri juoksen ja seuraavan kävin sitten juoksee kaks valo tolppaan kävelee yhe sitä juoksee kolme valo tolppaan kävelee kaks sitten juoksee viis valo tolppaan ja kävelee yhen ja niin edelleen siinä se kunto kasvaa ja sairauspoissaolot vähenee ja mielikin virkistyy.
Muistattekos aikanaan kun. Oli pitkän matkan menestystä juoksussa siis pitkillä matkoilla videon ja Lasse meni meni tosi lujaa ja Vasala Pekka ja vainion poika juoksi kovaa siellä Amerikassa sitten että doping alkavat ja puhuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ois järkevämpää ostaa ihan lenkkitossuja jokaiselle kaupungintalo työntekijälle karhu tai Adidas merkkiä ja joka päivä juosten töihin jos ei kunto alku riitä juoksuun ja sitten reipasta kävelyä ja sitte alkaa juosta pikkuhiljaa ensi ensin vaikka valot oma väri juoksen ja seuraavan kävin sitten juoksee kaks valo tolppaan kävelee yhe sitä juoksee kolme valo tolppaan kävelee kaks sitten juoksee viis valo tolppaan ja kävelee yhen ja niin edelleen siinä se kunto kasvaa ja sairauspoissaolot vähenee ja mielikin virkistyy.
Muistattekos aikanaan kun. Oli pitkän matkan menestystä juoksussa siis pitkillä matkoilla videon ja Lasse meni meni tosi lujaa ja Vasala Pekka ja vainion poika juoksi kovaa siellä Amerikassa sitten että doping alkavat ja puhuu.Tuosta 70 ja 60 vielä 80-luvun pitkän matkan juoksu menestyksestä minä pyysin puhua pitkäänkin teitille.
Meillä oli väri telkkari jo 70 lopulla vaikka suurin osa kattelee kattoo urheilua sillon mustavalko telkkarista. Kyllä se on niin että kun ihminen harrastaa liikuntaa niin pysyy mieli virkeenä mikä aino hyvä esimerkki siitä että on tullu harrastettua kaikenlaista työt edes uskoisi jos mä kertoisin mitä kaikkeemio harrastan ja miten kovia tuloksia mie oon tehnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistattekos aikanaan kun. Oli pitkän matkan menestystä juoksussa siis pitkillä matkoilla videon ja Lasse meni meni tosi lujaa ja Vasala Pekka ja vainion poika juoksi kovaa siellä Amerikassa sitten että doping alkavat ja puhuu.Ilman dopinkia ei pärjää joten sitä kaupungintalo työntekijöille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta 70 ja 60 vielä 80-luvun pitkän matkan juoksu menestyksestä minä pyysin puhua pitkäänkin teitille.
Meillä oli väri telkkari jo 70 lopulla vaikka suurin osa kattelee kattoo urheilua sillon mustavalko telkkarista. Kyllä se on niin että kun ihminen harrastaa liikuntaa niin pysyy mieli virkeenä mikä aino hyvä esimerkki siitä että on tullu harrastettua kaikenlaista työt edes uskoisi jos mä kertoisin mitä kaikkeemio harrastan ja miten kovia tuloksia mie oon tehnyt.Kyllä me uskotaan sinnuu Raksa Rane.
- Anonyymi
Orimattilan kaupungin työntekijät voivat huonosti, siksi vaihtuvuus on jatkuvasti niin suurta. Kaupunki ei pidä työntekijöistä huolta, huono palkkaus, määräaikaisia sopimuksia, ja epäpäteviä esimiehiä. Puhumattakaan "hyväveli-järjestelmästä" kaupungintalolla.
Missä muussa kaupungissa, kaupungin tärkeät viranhaltijat (ja vähemmän tärkeät) lähtevät tähän tahtiin eteenpäin kuin Orimattilasta? Ei tule mieleen muita. - Anonyymi
Kavereiden suosimista on kaupungintalolla aina tehty, joten siitä ei ole mikään muuttunut. Pätevintä ei koskaan valinta, vaan jonkun kaveri, tai kaverin kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569