Flowertrucksille töihin hakeminen

Anonyymi

Moi. Osaisko joku kertoa tästä firmasta lisää. Onkohan helppo saada työpaikan sieltä? Minkälaista hommaa siel oisi? Pitäisiköhän soittaa vai tehdä avoimen hakemuksen nettisivun kautta?

Olen vuoden ajanut kuorma autoa kohta ois intti ohi.
Olisi iso kiinnostus ajaa ulkomaille.

42

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Flowertrucks Oy (0828008-6) liikevaihto oli - euroa 2019 ja työllisti 28 henkilöä. Liiketoiminnan voitto oli 449 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -. Yhtiön omavaraisuusaste oli 67 %.

    • Anonyymi

      Käänny jylhän puoleen jos matkapäivii mantereel haluut kerätä

      • Anonyymi

        Sulla ei taida tuo maantieto olla iha vahvinta alaa? Ei suomi taida mikään saari olla???


    • Anonyymi

      Miks lähtee Flowertrucksille töihin? kun saman saa kelasta?

      • Anonyymi

        No saa kokemusta ja voi hakee johonkin missä maksetaan huippupalkkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saa kokemusta ja voi hakee johonkin missä maksetaan huippupalkkaa

        No muttakuin seinästa saa rahaa ja siwasta pusikaljaa.


    • Anonyymi

      Niin, alkuperäinen ajatus oli iso kiinnostus ajaa ulkomaille. Paikat TESsin mukaan vaan harvinaisia. Ja ammattinasankarit on etusijalla valintaa tehtäessä, ovat kannuksensa päivärahapalkalla lyypekissä jo ansainneet. Nyt voi sitten vaikka saarnata täällä eläkkeen tärkeydestä.
      Vaihda vaikka paperit johonkin toiseen maahan niin johan alkaa töitä löytyy…

      • Anonyymi

        Parenpi ajaa km-palkalla.


      • Anonyymi

        Edelliselle kirjoittajalle "pahviaivolle" Suomessa on luotu 1960 luvulla työeläkejärjestelmä. Se takaa pitkän päivätyön tehneelle duunarille tai herralle eläkkeen joka perustuu tehtyyn työmäärään. Se on reilu järjestelmä. Aiemmin se huomioi vain 4 viimeistä työvuotta ,mutta nykyisin koko työura vaikuttaa eläkkeen suuruuteen. Kaikki kikkailu päivärahojen kanssa osuus vain omaan nilkkaan. Hyvät nuoret kuljettajat vaikka olette nuoria ja eläke on jossain siellä todella kaukana oleva asia niin totuus on kuitenkin se ,että vuodet vierii jopa liiankin nopeasti on lapsiperhe elämää ja keski-iän kiirettä ja kas kummaa pitää jäädä eläkkeelle.
        jos on asiallinen eläke niin hyvä niin,mikäs siinä mökillä rentoja päiviä vietellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parenpi ajaa km-palkalla.

        Km palkka vaihtoehtona palkka verottomana päivärahana. Kuljetusalan mätämunia.Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Km palkka vaihtoehtona palkka verottomana päivärahana. Kuljetusalan mätämunia.Näin on.

        KM- pakalla raha nauraa ja tekee pesää, ainakin minulle 30V kemuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KM- pakalla raha nauraa ja tekee pesää, ainakin minulle 30V kemuksella.

        Kiitos suuri km palkkaiselta mieheltä kommentista. Kiireinen mies ,peruskoulukin jäi loppujen lopuksi päästötodistusta vaille............... en vinoile,mutta kun tuo kirjoittamasi teksti ei ole oikein suomenkieltä. Niinhän se on raha nauraa ja tekee pesää,mutta ei yrityksen lakisääteiseen eläkeyhtiöön. Ja se per..kele kostautuu sitten kun olet täyttänyt 65 vuotta. Alkaa rento eläkeläisen elämä,mutta mitä ihmettä....... ei tule fyrkkaa, mania,fyffeä kun eläke kertymä on olematon. Onneksi tämä on taas sellaisen läpi lahopään trollin aikaan saannos koko kirjoitus. Tiesitkö ,että trolleille ei kerry eläkettä ollenkaan. Ankea vanhuus edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos suuri km palkkaiselta mieheltä kommentista. Kiireinen mies ,peruskoulukin jäi loppujen lopuksi päästötodistusta vaille............... en vinoile,mutta kun tuo kirjoittamasi teksti ei ole oikein suomenkieltä. Niinhän se on raha nauraa ja tekee pesää,mutta ei yrityksen lakisääteiseen eläkeyhtiöön. Ja se per..kele kostautuu sitten kun olet täyttänyt 65 vuotta. Alkaa rento eläkeläisen elämä,mutta mitä ihmettä....... ei tule fyrkkaa, mania,fyffeä kun eläke kertymä on olematon. Onneksi tämä on taas sellaisen läpi lahopään trollin aikaan saannos koko kirjoitus. Tiesitkö ,että trolleille ei kerry eläkettä ollenkaan. Ankea vanhuus edessä.

        Surullista luettavaa. Sen työn minkä ammattiyhdistysliike teki 1917 vuoden jälkeen aina tähän päivään asti asiana parantaa työläisten elämänlaatua niin tämä nykyinen sukupolvi haluaa vetää koko pitkän elämäntyön vessasta alas. Se on surullista luettavaa. Kävetkää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista luettavaa. Sen työn minkä ammattiyhdistysliike teki 1917 vuoden jälkeen aina tähän päivään asti asiana parantaa työläisten elämänlaatua niin tämä nykyinen sukupolvi haluaa vetää koko pitkän elämäntyön vessasta alas. Se on surullista luettavaa. Kävetkää .

        Siis Hävetkää. puoluepoliittisesti saa olla mitä mieltä. Kokoomus on ihan hyvä puolue. Duunari voi sitäkin äänestää hyvillä mielin. Mutta se ,että työasioissa halutaan murentaa kaikki aiempien sukupolvien työ ammattiyhditysliikkeen toimissa saavutetuissa eduissa on käsittämätöntä toimintaa. Se ei ole paikallista sopimista vaan tyhmien ihmisten idioottimaista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Hävetkää. puoluepoliittisesti saa olla mitä mieltä. Kokoomus on ihan hyvä puolue. Duunari voi sitäkin äänestää hyvillä mielin. Mutta se ,että työasioissa halutaan murentaa kaikki aiempien sukupolvien työ ammattiyhditysliikkeen toimissa saavutetuissa eduissa on käsittämätöntä toimintaa. Se ei ole paikallista sopimista vaan tyhmien ihmisten idioottimaista toimintaa.

        Ei voi vähempää kiinnostaa. Me nyky nuoriso vedämme ilomielin kaiken vessasta alas minkä te 1950-60 luvuilla syntyneet olette luoneet ja mukamas sopineet. Nykyisin eletään tätä päivää koska kukaan ei tiedä huomisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi vähempää kiinnostaa. Me nyky nuoriso vedämme ilomielin kaiken vessasta alas minkä te 1950-60 luvuilla syntyneet olette luoneet ja mukamas sopineet. Nykyisin eletään tätä päivää koska kukaan ei tiedä huomisesta.

        Niin bensa ja diesel autot valmistus loppuu 2035 ja todennäköisesti jo aiemmin kun kysyntä ei ylitä järkevää määrää jotta sellaisia kannattaisi valmistaa. kaikki on epävarmaa tässä elämässä. Millä ajellaan raskaalla kalustolla vai ajetaanko ollenkaan. On niin paljon epävarmaa ettei kukaan järkevä nuori edes ajattele uraa pitkällä tähtäimellä kuljetusalalla. Parasta on elää nyt ja tässä hetkessä,koska kymmenen,kahdenkymmenen vuoden päästä koko kuljetusalaa ei todennäköisesti ole edes olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin bensa ja diesel autot valmistus loppuu 2035 ja todennäköisesti jo aiemmin kun kysyntä ei ylitä järkevää määrää jotta sellaisia kannattaisi valmistaa. kaikki on epävarmaa tässä elämässä. Millä ajellaan raskaalla kalustolla vai ajetaanko ollenkaan. On niin paljon epävarmaa ettei kukaan järkevä nuori edes ajattele uraa pitkällä tähtäimellä kuljetusalalla. Parasta on elää nyt ja tässä hetkessä,koska kymmenen,kahdenkymmenen vuoden päästä koko kuljetusalaa ei todennäköisesti ole edes olemassa.

        Niin sitäkö meinaat ettei raskasta kalustoa pystytä laittamaan 0 päästöiseen kuntoon.
        Ihminen ja Insinööri on ihme otuksia. Kun Insinöörin laittaa tiukkaan paikkaan niin kas kummaa mahdoton muuttuu mahdolliseksi. Kaikkea suurta on suunnitteilla vanhojen diesel auton päänmenoksi. Kyllä innovaatioita löytyy myös tulevaisuuteen . Näin on kyllä se maitopurkki ja HK:sininen saapuu sinne lähikauppaan myös tulevaisuudessa kuorma-auton kyydissä ja siihen tarvitaan kuljettaja. Onneksi edes nuoret naiset ovat tarttuneet tähän haasteeseen innokkaasti ja heitä on hakeutunut alalle runsaasti ja he uskovat tulevaisuuden kuljetusalan teknologiaan ja katsovat rohkein mielin tulevaisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitäkö meinaat ettei raskasta kalustoa pystytä laittamaan 0 päästöiseen kuntoon.
        Ihminen ja Insinööri on ihme otuksia. Kun Insinöörin laittaa tiukkaan paikkaan niin kas kummaa mahdoton muuttuu mahdolliseksi. Kaikkea suurta on suunnitteilla vanhojen diesel auton päänmenoksi. Kyllä innovaatioita löytyy myös tulevaisuuteen . Näin on kyllä se maitopurkki ja HK:sininen saapuu sinne lähikauppaan myös tulevaisuudessa kuorma-auton kyydissä ja siihen tarvitaan kuljettaja. Onneksi edes nuoret naiset ovat tarttuneet tähän haasteeseen innokkaasti ja heitä on hakeutunut alalle runsaasti ja he uskovat tulevaisuuden kuljetusalan teknologiaan ja katsovat rohkein mielin tulevaisuuteen.

        Niin tästä taitaa olla 2 vuotta kun oli iltapäivälehdessä juttu,että Helsingin keskustassa jakelua suorittaa jakeluauto jossa on sähkömoottori ja virtaa riittää koko työpäiväksi.
        Sähkömooottorilla varustettuja busseja on jo paljon liikenteessä ainakin pääkaupunkiseudulla. Suomessa valmistettuja ja sitten kiinalaisia. Hyvin näyttävät työnsä suorittavan. Viimeistään kun on pakko niin Insinööri kyllä keksii ratkaisun . Ja ei pidä unohtaa Biokaasu kuorma-autoja. Hieman kalliimpi hankintahinta ,mutta upea auto ja hommat hoituvat totuttuun tapaan. Omassa työpaikassa niitä on hommattu jo useita ja kaikki uudet autot ovat kaasukäyttöisiä. Tankkauspisteellä kestää hieman pidempään,mutta kun palkka juoksee ja Suomen luonto kiittää niin mikä ettei. Kiitos Gasum, teette hyvää työtä luonnon eteen.


    • Anonyymi

      Saako Flowertruckilla pitää viikonloput kotona?

    • Anonyymi

      Auto on kotisi - myös viikonloppuisin.

      • Anonyymi

        Saako autoa koristella mielenmäärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako autoa koristella mielenmäärin?

        Teini nöösit te 3 viimeistä kirjoittajaa eli se yksi ja ainoa 1 teini nöösi , muista kun lähdet sillä sähköpotkulaudalla illalla ajelemaan niin siinä laudalla saa olla vain yksi ihminen kerralla. Ja noudatetaan niitä liikennesääntöjä. Kysymyksesi oli niin älyvapaita ,että jokainen lukija ymmärtää ikäsi eli olet teini ja odotat innolla ,että pääset riparille ensi kesänä. Jotta nyt saat todellisen kuvan kuljetusalan töistä niin tässä vastauksia.
        Kysymys 1. Flowertruckin työntekijät varmasti ovat kotona viikonloppuina kun vapaa päivät osuvat kohdalle. Silloin kun ollaan töissä niin ollaan töissä,kun ollaan vapaalla niin ollaan sitten reilusti useampi päivä kerrallaan.2. Onko auto kotisi myös viikonloppuisin? Silloin kun työvuoro on niin on auto kotisi,myös yhä useammin työnantaja on sopinut majoituksesta jo etukäteen jos ajoreitti on suht vakio. Hytissä asutaan vain jos muuta vaihtoehtoa ei ole olemassa. Suomalaisille tutuissa satamapaikoissa toimii myös Suomen merimieskirkko jossa voi saunoa ja syödä ja viettää vapaa aikaa. Tästä aiheesta tuli tässä TV:stä hyvä dokumentti jokin aika sitten juurikin Hollannin isosta satamakaupungista.
        Kysymys 3 . Saako autoa koristella mielinmäärin? Tämä asia on yrityskohtainen sillä työnantaja päättää paljonko saa koristella autoa.Se joka omistaa auton viimekädessä sanoo mitä saa tehdä ja mitä ei Viime aikoina viranomaiset eli poliisit ovat puuttuneet hyvinkin herkällä kädellä jos koelaudan päällä hyllyrakennelmia,kahvinkeittimiä sun muuta joka haittaa näkyvyyttä viistosti oikealle. Tässä ajatellaan puhtaasti jalankulkijoiden turvallisuutta. Näkymä tuulilasista pitää olla esteetön. Asiassa on vinha perä sillä moni jalankulkija tulee tallustelemaan ihan auton puskuriin kiinni.
        Toivottavasti vastauksista oli hyötyä. Peruskoulun jälkeen tervetuloa opiskelemaan logistiikka-alaa sillä siellä on tulevaisuus. Nimimerkki Suomen talous pyörii kumipyörillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teini nöösit te 3 viimeistä kirjoittajaa eli se yksi ja ainoa 1 teini nöösi , muista kun lähdet sillä sähköpotkulaudalla illalla ajelemaan niin siinä laudalla saa olla vain yksi ihminen kerralla. Ja noudatetaan niitä liikennesääntöjä. Kysymyksesi oli niin älyvapaita ,että jokainen lukija ymmärtää ikäsi eli olet teini ja odotat innolla ,että pääset riparille ensi kesänä. Jotta nyt saat todellisen kuvan kuljetusalan töistä niin tässä vastauksia.
        Kysymys 1. Flowertruckin työntekijät varmasti ovat kotona viikonloppuina kun vapaa päivät osuvat kohdalle. Silloin kun ollaan töissä niin ollaan töissä,kun ollaan vapaalla niin ollaan sitten reilusti useampi päivä kerrallaan.2. Onko auto kotisi myös viikonloppuisin? Silloin kun työvuoro on niin on auto kotisi,myös yhä useammin työnantaja on sopinut majoituksesta jo etukäteen jos ajoreitti on suht vakio. Hytissä asutaan vain jos muuta vaihtoehtoa ei ole olemassa. Suomalaisille tutuissa satamapaikoissa toimii myös Suomen merimieskirkko jossa voi saunoa ja syödä ja viettää vapaa aikaa. Tästä aiheesta tuli tässä TV:stä hyvä dokumentti jokin aika sitten juurikin Hollannin isosta satamakaupungista.
        Kysymys 3 . Saako autoa koristella mielinmäärin? Tämä asia on yrityskohtainen sillä työnantaja päättää paljonko saa koristella autoa.Se joka omistaa auton viimekädessä sanoo mitä saa tehdä ja mitä ei Viime aikoina viranomaiset eli poliisit ovat puuttuneet hyvinkin herkällä kädellä jos koelaudan päällä hyllyrakennelmia,kahvinkeittimiä sun muuta joka haittaa näkyvyyttä viistosti oikealle. Tässä ajatellaan puhtaasti jalankulkijoiden turvallisuutta. Näkymä tuulilasista pitää olla esteetön. Asiassa on vinha perä sillä moni jalankulkija tulee tallustelemaan ihan auton puskuriin kiinni.
        Toivottavasti vastauksista oli hyötyä. Peruskoulun jälkeen tervetuloa opiskelemaan logistiikka-alaa sillä siellä on tulevaisuus. Nimimerkki Suomen talous pyörii kumipyörillä.

        Todella hyvät ja asialliset vastaukset asiaan joka koskee ulkomaanliikennettä. myös täällä Suomessa kun toimitaan 7/ 24 periaatteella nykyisin lähes joka alalla niin viikonlopun merkitys vapaa-aikana on menettänyt merkitystä yritysten eli kuljetusliikkeiden asiakkaiden silmissä. Tavaraa pitää saada joka päivä. Se on surullista kehitystä kuljettajia kohtaan jotka jo viikolla painavat pitkää päivää jopa 12 tuntia. Se perheelle tärkeä viikonlopun vapaa-aika kutistuu vuosi vuodelta yhä pienemmäksi. Surullista,mutta sellainen kehitys on tätä päivää. Tämä ei koske ainoastaan kuljetusalaa vaan monia muitakin aloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvät ja asialliset vastaukset asiaan joka koskee ulkomaanliikennettä. myös täällä Suomessa kun toimitaan 7/ 24 periaatteella nykyisin lähes joka alalla niin viikonlopun merkitys vapaa-aikana on menettänyt merkitystä yritysten eli kuljetusliikkeiden asiakkaiden silmissä. Tavaraa pitää saada joka päivä. Se on surullista kehitystä kuljettajia kohtaan jotka jo viikolla painavat pitkää päivää jopa 12 tuntia. Se perheelle tärkeä viikonlopun vapaa-aika kutistuu vuosi vuodelta yhä pienemmäksi. Surullista,mutta sellainen kehitys on tätä päivää. Tämä ei koske ainoastaan kuljetusalaa vaan monia muitakin aloja.

        Saako ajaa km-palkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako ajaa km-palkalla.

        Tampiolle terveisiä ei saa ajaa. Koska sellainen kannustaa rikkomaan EU:n ja jäsenmaiden lainsäädäntöä. Tämäkin vastaus on kerrottu satoja kertoja tyhmille tampioille joilla ei edes ole ajokorttia edes mopoon. Tampioilla on niin mukavaa olla "hengessä" mukana,kun he unelmissaan ovat sellaisia" rekkamiehiä" niin sähköpolkupyörällä voitte suhailla ihan laillisesti kapakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampiolle terveisiä ei saa ajaa. Koska sellainen kannustaa rikkomaan EU:n ja jäsenmaiden lainsäädäntöä. Tämäkin vastaus on kerrottu satoja kertoja tyhmille tampioille joilla ei edes ole ajokorttia edes mopoon. Tampioilla on niin mukavaa olla "hengessä" mukana,kun he unelmissaan ovat sellaisia" rekkamiehiä" niin sähköpolkupyörällä voitte suhailla ihan laillisesti kapakkaan.

        Sopimuksen mukaan voi ajaa km-palkalla, mikään laki ei estä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopimuksen mukaan voi ajaa km-palkalla, mikään laki ei estä.

        AKT tes: Palkkaus voidaan järjestää kaikilla mahdollisilla tavoilla edellyttäen,
        että työntekijän palkka ei palkkaustavasta johtuen jää pienemmäksi
        kuin palkka olisi työehtosopimuksen mukaisesti aikapalkalla
        työskenneltäessä ja ottaen huomioon todellisuudessa tehdyn työajan
        perusteella määräytyvät lisät. Sovittuun, tietyllä perusteella
        määräytyvään palkkaan ei voida sisällyttää ylityö- tai
        sunnuntaityökorvauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AKT tes: Palkkaus voidaan järjestää kaikilla mahdollisilla tavoilla edellyttäen,
        että työntekijän palkka ei palkkaustavasta johtuen jää pienemmäksi
        kuin palkka olisi työehtosopimuksen mukaisesti aikapalkalla
        työskenneltäessä ja ottaen huomioon todellisuudessa tehdyn työajan
        perusteella määräytyvät lisät. Sovittuun, tietyllä perusteella
        määräytyvään palkkaan ei voida sisällyttää ylityö- tai
        sunnuntaityökorvauksia.

        Km-palkalla repii rahnaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Km-palkalla repii rahnaa.

        Kilometripalkkaus on EU alueella kielletty,koska se kannustaa kuljettajan tekemään ylipitkiä päiviä ja rikkomaan työaikalakeja . Tämä asia on faktatietoa ja siitä on turha kiistellä. Edellisen kirjoittajan maininta ,että palkkaus voi perustua muuhun kuin AKT:n työehtosopimuksen mukaiseen palkkaan jos lopputulos on AKT:n sopiman työehtosopimuksen palkkaukseen verrattava ja vähintään yhdenvertainen sen kanssa pitää täysin paikkansa .
        Tällaista palkkausta noudatetaan yrityksissä jossa on tulospalkkaus. Pieni peruspalkka ja sitten työhön liittyvä urakkaosuus . Tehokas kuski tekee hyvän tilin,mutta se hidas vanhempi kuljettajakin tienaa vähintään sen mikä työehtosopimus takaa kuljettajalle. Ja se on täysin oikein. Olemmehan Suomessa.


    • Anonyymi

      KM-.palkka on kaiken rehellisin palkka.

      • Anonyymi

        Edellisen kommentin kirjoitti tyhmä trolli joka hakee Siwasta kaljaa,vaikka kyseistä kauppaketjua ei ole ollut olemassa moneen vuoteen. Sellaista se on kun kaljoittelu pehmittää aivot ja ei ole enää mitään asiaa joka perustuu todelliseen elämään . Suomi tarvitsee edelleen todella kuljetusalalle innolla tulevia nuoria. No mitä olen liikenteessä todennut niin on nuoret naiset ovat innolla tulleet esimerkiksi maansiirtopuolelle ajohommiin. Esimerkiksi Raide-Jokeri työmaalla pääkaupunkiseudulla lähes joka toinen maansiirtoauton kuljettaja on nuori nainen. Miksi maansiirtoalan yrittäjät palkkaavat nuoria naisia?Miksi? Siksi ,että nuoria miehen alkuja ei kiinnosta kuljetustyö. Nuoret miehet "revittelevät" autoilla?. Oli syy tällaiseen tilanteeseen mikä tahansa niin Pitäkää nyt puolenne nuoret miehet ja tulkaa alalle joka on ihan kilpailukykyinen teollisiin työpaikkoihin ja myyntityöhön verrattuna. Vanhana konkarina oikein harmittaa ettei ala kiinnosta nuoria miehiä,vaikka kaikki asiat on todella paljon paremmin kuin 1970-90 luvuilla oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellisen kommentin kirjoitti tyhmä trolli joka hakee Siwasta kaljaa,vaikka kyseistä kauppaketjua ei ole ollut olemassa moneen vuoteen. Sellaista se on kun kaljoittelu pehmittää aivot ja ei ole enää mitään asiaa joka perustuu todelliseen elämään . Suomi tarvitsee edelleen todella kuljetusalalle innolla tulevia nuoria. No mitä olen liikenteessä todennut niin on nuoret naiset ovat innolla tulleet esimerkiksi maansiirtopuolelle ajohommiin. Esimerkiksi Raide-Jokeri työmaalla pääkaupunkiseudulla lähes joka toinen maansiirtoauton kuljettaja on nuori nainen. Miksi maansiirtoalan yrittäjät palkkaavat nuoria naisia?Miksi? Siksi ,että nuoria miehen alkuja ei kiinnosta kuljetustyö. Nuoret miehet "revittelevät" autoilla?. Oli syy tällaiseen tilanteeseen mikä tahansa niin Pitäkää nyt puolenne nuoret miehet ja tulkaa alalle joka on ihan kilpailukykyinen teollisiin työpaikkoihin ja myyntityöhön verrattuna. Vanhana konkarina oikein harmittaa ettei ala kiinnosta nuoria miehiä,vaikka kaikki asiat on todella paljon paremmin kuin 1970-90 luvuilla oli.

        Niin olen samaa mieltä edellisen kanssa hyvä kirjoittajan . miksi ei edes maansiirtoauton helpot työtehtävät kiinnosta pääkaupunkiseudulla nuoria miehiä. Volvoa ,Scaniaa on ja todella isoilla moottoreilla.Nuoret nuoret naiset vievät työpaikat. itse olen aloittanut 80 hv mersulla vuonna 1 ja 2 . niin nyt 2021 on ihmeellistä etteivät työpaikat upeilla menopeleillä kiinnosta taja asia ei koske yksin maansiirtoa myös runkoliikenteessä pääkaupunkiseudulta muuhun Suomeen on kuljettajana nuori nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen samaa mieltä edellisen kanssa hyvä kirjoittajan . miksi ei edes maansiirtoauton helpot työtehtävät kiinnosta pääkaupunkiseudulla nuoria miehiä. Volvoa ,Scaniaa on ja todella isoilla moottoreilla.Nuoret nuoret naiset vievät työpaikat. itse olen aloittanut 80 hv mersulla vuonna 1 ja 2 . niin nyt 2021 on ihmeellistä etteivät työpaikat upeilla menopeleillä kiinnosta taja asia ei koske yksin maansiirtoa myös runkoliikenteessä pääkaupunkiseudulta muuhun Suomeen on kuljettajana nuori nainen.

        Kaikki parhaat ajohommat saa ainakin pääkaupunkiseudulla nuoret naiset. Heillä on valttikortit käsissä. Heillä ovat todella iso intohimo pärjätä miesten alalla. Heillä ei ole ennakkoluuloja. He pärjäävät hyvin miesten kanssa( miehet ovat sulaa laavaa) Ja lisäksi työnantajille tärkeä asia äitiysloma on joskus tulevaisuudessa.Kun tällaisen naisen saa palkattua niin monen monta vuotta on laatuaikaa. mutta mitä nuorilla miehillä on tarjota. niin ei mitään, V8 Scania sellainen uusi pitäisi saada jotta edes homma kiinnostaisi..........................


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe