Moi. Osaisko joku kertoa tästä firmasta lisää. Onkohan helppo saada työpaikan sieltä? Minkälaista hommaa siel oisi? Pitäisiköhän soittaa vai tehdä avoimen hakemuksen nettisivun kautta?
Olen vuoden ajanut kuorma autoa kohta ois intti ohi.
Olisi iso kiinnostus ajaa ulkomaille.
Flowertrucksille töihin hakeminen
42
1726
Vastaukset
- Anonyymi
Flowertrucks Oy (0828008-6) liikevaihto oli - euroa 2019 ja työllisti 28 henkilöä. Liiketoiminnan voitto oli 449 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -. Yhtiön omavaraisuusaste oli 67 %.
- Anonyymi
Käänny jylhän puoleen jos matkapäivii mantereel haluut kerätä
- Anonyymi
Sulla ei taida tuo maantieto olla iha vahvinta alaa? Ei suomi taida mikään saari olla???
- Anonyymi
Miks lähtee Flowertrucksille töihin? kun saman saa kelasta?
- Anonyymi
No saa kokemusta ja voi hakee johonkin missä maksetaan huippupalkkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saa kokemusta ja voi hakee johonkin missä maksetaan huippupalkkaa
No muttakuin seinästa saa rahaa ja siwasta pusikaljaa.
- Anonyymi
Niin, alkuperäinen ajatus oli iso kiinnostus ajaa ulkomaille. Paikat TESsin mukaan vaan harvinaisia. Ja ammattinasankarit on etusijalla valintaa tehtäessä, ovat kannuksensa päivärahapalkalla lyypekissä jo ansainneet. Nyt voi sitten vaikka saarnata täällä eläkkeen tärkeydestä.
Vaihda vaikka paperit johonkin toiseen maahan niin johan alkaa töitä löytyy…- Anonyymi
Parenpi ajaa km-palkalla.
- Anonyymi
Edelliselle kirjoittajalle "pahviaivolle" Suomessa on luotu 1960 luvulla työeläkejärjestelmä. Se takaa pitkän päivätyön tehneelle duunarille tai herralle eläkkeen joka perustuu tehtyyn työmäärään. Se on reilu järjestelmä. Aiemmin se huomioi vain 4 viimeistä työvuotta ,mutta nykyisin koko työura vaikuttaa eläkkeen suuruuteen. Kaikki kikkailu päivärahojen kanssa osuus vain omaan nilkkaan. Hyvät nuoret kuljettajat vaikka olette nuoria ja eläke on jossain siellä todella kaukana oleva asia niin totuus on kuitenkin se ,että vuodet vierii jopa liiankin nopeasti on lapsiperhe elämää ja keski-iän kiirettä ja kas kummaa pitää jäädä eläkkeelle.
jos on asiallinen eläke niin hyvä niin,mikäs siinä mökillä rentoja päiviä vietellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parenpi ajaa km-palkalla.
Km palkka vaihtoehtona palkka verottomana päivärahana. Kuljetusalan mätämunia.Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Km palkka vaihtoehtona palkka verottomana päivärahana. Kuljetusalan mätämunia.Näin on.
KM- pakalla raha nauraa ja tekee pesää, ainakin minulle 30V kemuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KM- pakalla raha nauraa ja tekee pesää, ainakin minulle 30V kemuksella.
Kiitos suuri km palkkaiselta mieheltä kommentista. Kiireinen mies ,peruskoulukin jäi loppujen lopuksi päästötodistusta vaille............... en vinoile,mutta kun tuo kirjoittamasi teksti ei ole oikein suomenkieltä. Niinhän se on raha nauraa ja tekee pesää,mutta ei yrityksen lakisääteiseen eläkeyhtiöön. Ja se per..kele kostautuu sitten kun olet täyttänyt 65 vuotta. Alkaa rento eläkeläisen elämä,mutta mitä ihmettä....... ei tule fyrkkaa, mania,fyffeä kun eläke kertymä on olematon. Onneksi tämä on taas sellaisen läpi lahopään trollin aikaan saannos koko kirjoitus. Tiesitkö ,että trolleille ei kerry eläkettä ollenkaan. Ankea vanhuus edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos suuri km palkkaiselta mieheltä kommentista. Kiireinen mies ,peruskoulukin jäi loppujen lopuksi päästötodistusta vaille............... en vinoile,mutta kun tuo kirjoittamasi teksti ei ole oikein suomenkieltä. Niinhän se on raha nauraa ja tekee pesää,mutta ei yrityksen lakisääteiseen eläkeyhtiöön. Ja se per..kele kostautuu sitten kun olet täyttänyt 65 vuotta. Alkaa rento eläkeläisen elämä,mutta mitä ihmettä....... ei tule fyrkkaa, mania,fyffeä kun eläke kertymä on olematon. Onneksi tämä on taas sellaisen läpi lahopään trollin aikaan saannos koko kirjoitus. Tiesitkö ,että trolleille ei kerry eläkettä ollenkaan. Ankea vanhuus edessä.
Surullista luettavaa. Sen työn minkä ammattiyhdistysliike teki 1917 vuoden jälkeen aina tähän päivään asti asiana parantaa työläisten elämänlaatua niin tämä nykyinen sukupolvi haluaa vetää koko pitkän elämäntyön vessasta alas. Se on surullista luettavaa. Kävetkää .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista luettavaa. Sen työn minkä ammattiyhdistysliike teki 1917 vuoden jälkeen aina tähän päivään asti asiana parantaa työläisten elämänlaatua niin tämä nykyinen sukupolvi haluaa vetää koko pitkän elämäntyön vessasta alas. Se on surullista luettavaa. Kävetkää .
Siis Hävetkää. puoluepoliittisesti saa olla mitä mieltä. Kokoomus on ihan hyvä puolue. Duunari voi sitäkin äänestää hyvillä mielin. Mutta se ,että työasioissa halutaan murentaa kaikki aiempien sukupolvien työ ammattiyhditysliikkeen toimissa saavutetuissa eduissa on käsittämätöntä toimintaa. Se ei ole paikallista sopimista vaan tyhmien ihmisten idioottimaista toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Hävetkää. puoluepoliittisesti saa olla mitä mieltä. Kokoomus on ihan hyvä puolue. Duunari voi sitäkin äänestää hyvillä mielin. Mutta se ,että työasioissa halutaan murentaa kaikki aiempien sukupolvien työ ammattiyhditysliikkeen toimissa saavutetuissa eduissa on käsittämätöntä toimintaa. Se ei ole paikallista sopimista vaan tyhmien ihmisten idioottimaista toimintaa.
Ei voi vähempää kiinnostaa. Me nyky nuoriso vedämme ilomielin kaiken vessasta alas minkä te 1950-60 luvuilla syntyneet olette luoneet ja mukamas sopineet. Nykyisin eletään tätä päivää koska kukaan ei tiedä huomisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi vähempää kiinnostaa. Me nyky nuoriso vedämme ilomielin kaiken vessasta alas minkä te 1950-60 luvuilla syntyneet olette luoneet ja mukamas sopineet. Nykyisin eletään tätä päivää koska kukaan ei tiedä huomisesta.
Niin bensa ja diesel autot valmistus loppuu 2035 ja todennäköisesti jo aiemmin kun kysyntä ei ylitä järkevää määrää jotta sellaisia kannattaisi valmistaa. kaikki on epävarmaa tässä elämässä. Millä ajellaan raskaalla kalustolla vai ajetaanko ollenkaan. On niin paljon epävarmaa ettei kukaan järkevä nuori edes ajattele uraa pitkällä tähtäimellä kuljetusalalla. Parasta on elää nyt ja tässä hetkessä,koska kymmenen,kahdenkymmenen vuoden päästä koko kuljetusalaa ei todennäköisesti ole edes olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin bensa ja diesel autot valmistus loppuu 2035 ja todennäköisesti jo aiemmin kun kysyntä ei ylitä järkevää määrää jotta sellaisia kannattaisi valmistaa. kaikki on epävarmaa tässä elämässä. Millä ajellaan raskaalla kalustolla vai ajetaanko ollenkaan. On niin paljon epävarmaa ettei kukaan järkevä nuori edes ajattele uraa pitkällä tähtäimellä kuljetusalalla. Parasta on elää nyt ja tässä hetkessä,koska kymmenen,kahdenkymmenen vuoden päästä koko kuljetusalaa ei todennäköisesti ole edes olemassa.
Niin sitäkö meinaat ettei raskasta kalustoa pystytä laittamaan 0 päästöiseen kuntoon.
Ihminen ja Insinööri on ihme otuksia. Kun Insinöörin laittaa tiukkaan paikkaan niin kas kummaa mahdoton muuttuu mahdolliseksi. Kaikkea suurta on suunnitteilla vanhojen diesel auton päänmenoksi. Kyllä innovaatioita löytyy myös tulevaisuuteen . Näin on kyllä se maitopurkki ja HK:sininen saapuu sinne lähikauppaan myös tulevaisuudessa kuorma-auton kyydissä ja siihen tarvitaan kuljettaja. Onneksi edes nuoret naiset ovat tarttuneet tähän haasteeseen innokkaasti ja heitä on hakeutunut alalle runsaasti ja he uskovat tulevaisuuden kuljetusalan teknologiaan ja katsovat rohkein mielin tulevaisuuteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitäkö meinaat ettei raskasta kalustoa pystytä laittamaan 0 päästöiseen kuntoon.
Ihminen ja Insinööri on ihme otuksia. Kun Insinöörin laittaa tiukkaan paikkaan niin kas kummaa mahdoton muuttuu mahdolliseksi. Kaikkea suurta on suunnitteilla vanhojen diesel auton päänmenoksi. Kyllä innovaatioita löytyy myös tulevaisuuteen . Näin on kyllä se maitopurkki ja HK:sininen saapuu sinne lähikauppaan myös tulevaisuudessa kuorma-auton kyydissä ja siihen tarvitaan kuljettaja. Onneksi edes nuoret naiset ovat tarttuneet tähän haasteeseen innokkaasti ja heitä on hakeutunut alalle runsaasti ja he uskovat tulevaisuuden kuljetusalan teknologiaan ja katsovat rohkein mielin tulevaisuuteen.Niin tästä taitaa olla 2 vuotta kun oli iltapäivälehdessä juttu,että Helsingin keskustassa jakelua suorittaa jakeluauto jossa on sähkömoottori ja virtaa riittää koko työpäiväksi.
Sähkömooottorilla varustettuja busseja on jo paljon liikenteessä ainakin pääkaupunkiseudulla. Suomessa valmistettuja ja sitten kiinalaisia. Hyvin näyttävät työnsä suorittavan. Viimeistään kun on pakko niin Insinööri kyllä keksii ratkaisun . Ja ei pidä unohtaa Biokaasu kuorma-autoja. Hieman kalliimpi hankintahinta ,mutta upea auto ja hommat hoituvat totuttuun tapaan. Omassa työpaikassa niitä on hommattu jo useita ja kaikki uudet autot ovat kaasukäyttöisiä. Tankkauspisteellä kestää hieman pidempään,mutta kun palkka juoksee ja Suomen luonto kiittää niin mikä ettei. Kiitos Gasum, teette hyvää työtä luonnon eteen.
- Anonyymi
Saako Flowertruckilla pitää viikonloput kotona?
- Anonyymi
Auto on kotisi - myös viikonloppuisin.
- Anonyymi
Saako autoa koristella mielenmäärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako autoa koristella mielenmäärin?
Teini nöösit te 3 viimeistä kirjoittajaa eli se yksi ja ainoa 1 teini nöösi , muista kun lähdet sillä sähköpotkulaudalla illalla ajelemaan niin siinä laudalla saa olla vain yksi ihminen kerralla. Ja noudatetaan niitä liikennesääntöjä. Kysymyksesi oli niin älyvapaita ,että jokainen lukija ymmärtää ikäsi eli olet teini ja odotat innolla ,että pääset riparille ensi kesänä. Jotta nyt saat todellisen kuvan kuljetusalan töistä niin tässä vastauksia.
Kysymys 1. Flowertruckin työntekijät varmasti ovat kotona viikonloppuina kun vapaa päivät osuvat kohdalle. Silloin kun ollaan töissä niin ollaan töissä,kun ollaan vapaalla niin ollaan sitten reilusti useampi päivä kerrallaan.2. Onko auto kotisi myös viikonloppuisin? Silloin kun työvuoro on niin on auto kotisi,myös yhä useammin työnantaja on sopinut majoituksesta jo etukäteen jos ajoreitti on suht vakio. Hytissä asutaan vain jos muuta vaihtoehtoa ei ole olemassa. Suomalaisille tutuissa satamapaikoissa toimii myös Suomen merimieskirkko jossa voi saunoa ja syödä ja viettää vapaa aikaa. Tästä aiheesta tuli tässä TV:stä hyvä dokumentti jokin aika sitten juurikin Hollannin isosta satamakaupungista.
Kysymys 3 . Saako autoa koristella mielinmäärin? Tämä asia on yrityskohtainen sillä työnantaja päättää paljonko saa koristella autoa.Se joka omistaa auton viimekädessä sanoo mitä saa tehdä ja mitä ei Viime aikoina viranomaiset eli poliisit ovat puuttuneet hyvinkin herkällä kädellä jos koelaudan päällä hyllyrakennelmia,kahvinkeittimiä sun muuta joka haittaa näkyvyyttä viistosti oikealle. Tässä ajatellaan puhtaasti jalankulkijoiden turvallisuutta. Näkymä tuulilasista pitää olla esteetön. Asiassa on vinha perä sillä moni jalankulkija tulee tallustelemaan ihan auton puskuriin kiinni.
Toivottavasti vastauksista oli hyötyä. Peruskoulun jälkeen tervetuloa opiskelemaan logistiikka-alaa sillä siellä on tulevaisuus. Nimimerkki Suomen talous pyörii kumipyörillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teini nöösit te 3 viimeistä kirjoittajaa eli se yksi ja ainoa 1 teini nöösi , muista kun lähdet sillä sähköpotkulaudalla illalla ajelemaan niin siinä laudalla saa olla vain yksi ihminen kerralla. Ja noudatetaan niitä liikennesääntöjä. Kysymyksesi oli niin älyvapaita ,että jokainen lukija ymmärtää ikäsi eli olet teini ja odotat innolla ,että pääset riparille ensi kesänä. Jotta nyt saat todellisen kuvan kuljetusalan töistä niin tässä vastauksia.
Kysymys 1. Flowertruckin työntekijät varmasti ovat kotona viikonloppuina kun vapaa päivät osuvat kohdalle. Silloin kun ollaan töissä niin ollaan töissä,kun ollaan vapaalla niin ollaan sitten reilusti useampi päivä kerrallaan.2. Onko auto kotisi myös viikonloppuisin? Silloin kun työvuoro on niin on auto kotisi,myös yhä useammin työnantaja on sopinut majoituksesta jo etukäteen jos ajoreitti on suht vakio. Hytissä asutaan vain jos muuta vaihtoehtoa ei ole olemassa. Suomalaisille tutuissa satamapaikoissa toimii myös Suomen merimieskirkko jossa voi saunoa ja syödä ja viettää vapaa aikaa. Tästä aiheesta tuli tässä TV:stä hyvä dokumentti jokin aika sitten juurikin Hollannin isosta satamakaupungista.
Kysymys 3 . Saako autoa koristella mielinmäärin? Tämä asia on yrityskohtainen sillä työnantaja päättää paljonko saa koristella autoa.Se joka omistaa auton viimekädessä sanoo mitä saa tehdä ja mitä ei Viime aikoina viranomaiset eli poliisit ovat puuttuneet hyvinkin herkällä kädellä jos koelaudan päällä hyllyrakennelmia,kahvinkeittimiä sun muuta joka haittaa näkyvyyttä viistosti oikealle. Tässä ajatellaan puhtaasti jalankulkijoiden turvallisuutta. Näkymä tuulilasista pitää olla esteetön. Asiassa on vinha perä sillä moni jalankulkija tulee tallustelemaan ihan auton puskuriin kiinni.
Toivottavasti vastauksista oli hyötyä. Peruskoulun jälkeen tervetuloa opiskelemaan logistiikka-alaa sillä siellä on tulevaisuus. Nimimerkki Suomen talous pyörii kumipyörillä.Todella hyvät ja asialliset vastaukset asiaan joka koskee ulkomaanliikennettä. myös täällä Suomessa kun toimitaan 7/ 24 periaatteella nykyisin lähes joka alalla niin viikonlopun merkitys vapaa-aikana on menettänyt merkitystä yritysten eli kuljetusliikkeiden asiakkaiden silmissä. Tavaraa pitää saada joka päivä. Se on surullista kehitystä kuljettajia kohtaan jotka jo viikolla painavat pitkää päivää jopa 12 tuntia. Se perheelle tärkeä viikonlopun vapaa-aika kutistuu vuosi vuodelta yhä pienemmäksi. Surullista,mutta sellainen kehitys on tätä päivää. Tämä ei koske ainoastaan kuljetusalaa vaan monia muitakin aloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella hyvät ja asialliset vastaukset asiaan joka koskee ulkomaanliikennettä. myös täällä Suomessa kun toimitaan 7/ 24 periaatteella nykyisin lähes joka alalla niin viikonlopun merkitys vapaa-aikana on menettänyt merkitystä yritysten eli kuljetusliikkeiden asiakkaiden silmissä. Tavaraa pitää saada joka päivä. Se on surullista kehitystä kuljettajia kohtaan jotka jo viikolla painavat pitkää päivää jopa 12 tuntia. Se perheelle tärkeä viikonlopun vapaa-aika kutistuu vuosi vuodelta yhä pienemmäksi. Surullista,mutta sellainen kehitys on tätä päivää. Tämä ei koske ainoastaan kuljetusalaa vaan monia muitakin aloja.
Saako ajaa km-palkalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako ajaa km-palkalla.
Tampiolle terveisiä ei saa ajaa. Koska sellainen kannustaa rikkomaan EU:n ja jäsenmaiden lainsäädäntöä. Tämäkin vastaus on kerrottu satoja kertoja tyhmille tampioille joilla ei edes ole ajokorttia edes mopoon. Tampioilla on niin mukavaa olla "hengessä" mukana,kun he unelmissaan ovat sellaisia" rekkamiehiä" niin sähköpolkupyörällä voitte suhailla ihan laillisesti kapakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampiolle terveisiä ei saa ajaa. Koska sellainen kannustaa rikkomaan EU:n ja jäsenmaiden lainsäädäntöä. Tämäkin vastaus on kerrottu satoja kertoja tyhmille tampioille joilla ei edes ole ajokorttia edes mopoon. Tampioilla on niin mukavaa olla "hengessä" mukana,kun he unelmissaan ovat sellaisia" rekkamiehiä" niin sähköpolkupyörällä voitte suhailla ihan laillisesti kapakkaan.
Sopimuksen mukaan voi ajaa km-palkalla, mikään laki ei estä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopimuksen mukaan voi ajaa km-palkalla, mikään laki ei estä.
AKT tes: Palkkaus voidaan järjestää kaikilla mahdollisilla tavoilla edellyttäen,
että työntekijän palkka ei palkkaustavasta johtuen jää pienemmäksi
kuin palkka olisi työehtosopimuksen mukaisesti aikapalkalla
työskenneltäessä ja ottaen huomioon todellisuudessa tehdyn työajan
perusteella määräytyvät lisät. Sovittuun, tietyllä perusteella
määräytyvään palkkaan ei voida sisällyttää ylityö- tai
sunnuntaityökorvauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AKT tes: Palkkaus voidaan järjestää kaikilla mahdollisilla tavoilla edellyttäen,
että työntekijän palkka ei palkkaustavasta johtuen jää pienemmäksi
kuin palkka olisi työehtosopimuksen mukaisesti aikapalkalla
työskenneltäessä ja ottaen huomioon todellisuudessa tehdyn työajan
perusteella määräytyvät lisät. Sovittuun, tietyllä perusteella
määräytyvään palkkaan ei voida sisällyttää ylityö- tai
sunnuntaityökorvauksia.Km-palkalla repii rahnaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Km-palkalla repii rahnaa.
Kilometripalkkaus on EU alueella kielletty,koska se kannustaa kuljettajan tekemään ylipitkiä päiviä ja rikkomaan työaikalakeja . Tämä asia on faktatietoa ja siitä on turha kiistellä. Edellisen kirjoittajan maininta ,että palkkaus voi perustua muuhun kuin AKT:n työehtosopimuksen mukaiseen palkkaan jos lopputulos on AKT:n sopiman työehtosopimuksen palkkaukseen verrattava ja vähintään yhdenvertainen sen kanssa pitää täysin paikkansa .
Tällaista palkkausta noudatetaan yrityksissä jossa on tulospalkkaus. Pieni peruspalkka ja sitten työhön liittyvä urakkaosuus . Tehokas kuski tekee hyvän tilin,mutta se hidas vanhempi kuljettajakin tienaa vähintään sen mikä työehtosopimus takaa kuljettajalle. Ja se on täysin oikein. Olemmehan Suomessa.
- Anonyymi
KM-.palkka on kaiken rehellisin palkka.
- Anonyymi
Edellisen kommentin kirjoitti tyhmä trolli joka hakee Siwasta kaljaa,vaikka kyseistä kauppaketjua ei ole ollut olemassa moneen vuoteen. Sellaista se on kun kaljoittelu pehmittää aivot ja ei ole enää mitään asiaa joka perustuu todelliseen elämään . Suomi tarvitsee edelleen todella kuljetusalalle innolla tulevia nuoria. No mitä olen liikenteessä todennut niin on nuoret naiset ovat innolla tulleet esimerkiksi maansiirtopuolelle ajohommiin. Esimerkiksi Raide-Jokeri työmaalla pääkaupunkiseudulla lähes joka toinen maansiirtoauton kuljettaja on nuori nainen. Miksi maansiirtoalan yrittäjät palkkaavat nuoria naisia?Miksi? Siksi ,että nuoria miehen alkuja ei kiinnosta kuljetustyö. Nuoret miehet "revittelevät" autoilla?. Oli syy tällaiseen tilanteeseen mikä tahansa niin Pitäkää nyt puolenne nuoret miehet ja tulkaa alalle joka on ihan kilpailukykyinen teollisiin työpaikkoihin ja myyntityöhön verrattuna. Vanhana konkarina oikein harmittaa ettei ala kiinnosta nuoria miehiä,vaikka kaikki asiat on todella paljon paremmin kuin 1970-90 luvuilla oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellisen kommentin kirjoitti tyhmä trolli joka hakee Siwasta kaljaa,vaikka kyseistä kauppaketjua ei ole ollut olemassa moneen vuoteen. Sellaista se on kun kaljoittelu pehmittää aivot ja ei ole enää mitään asiaa joka perustuu todelliseen elämään . Suomi tarvitsee edelleen todella kuljetusalalle innolla tulevia nuoria. No mitä olen liikenteessä todennut niin on nuoret naiset ovat innolla tulleet esimerkiksi maansiirtopuolelle ajohommiin. Esimerkiksi Raide-Jokeri työmaalla pääkaupunkiseudulla lähes joka toinen maansiirtoauton kuljettaja on nuori nainen. Miksi maansiirtoalan yrittäjät palkkaavat nuoria naisia?Miksi? Siksi ,että nuoria miehen alkuja ei kiinnosta kuljetustyö. Nuoret miehet "revittelevät" autoilla?. Oli syy tällaiseen tilanteeseen mikä tahansa niin Pitäkää nyt puolenne nuoret miehet ja tulkaa alalle joka on ihan kilpailukykyinen teollisiin työpaikkoihin ja myyntityöhön verrattuna. Vanhana konkarina oikein harmittaa ettei ala kiinnosta nuoria miehiä,vaikka kaikki asiat on todella paljon paremmin kuin 1970-90 luvuilla oli.
Niin olen samaa mieltä edellisen kanssa hyvä kirjoittajan . miksi ei edes maansiirtoauton helpot työtehtävät kiinnosta pääkaupunkiseudulla nuoria miehiä. Volvoa ,Scaniaa on ja todella isoilla moottoreilla.Nuoret nuoret naiset vievät työpaikat. itse olen aloittanut 80 hv mersulla vuonna 1 ja 2 . niin nyt 2021 on ihmeellistä etteivät työpaikat upeilla menopeleillä kiinnosta taja asia ei koske yksin maansiirtoa myös runkoliikenteessä pääkaupunkiseudulta muuhun Suomeen on kuljettajana nuori nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen samaa mieltä edellisen kanssa hyvä kirjoittajan . miksi ei edes maansiirtoauton helpot työtehtävät kiinnosta pääkaupunkiseudulla nuoria miehiä. Volvoa ,Scaniaa on ja todella isoilla moottoreilla.Nuoret nuoret naiset vievät työpaikat. itse olen aloittanut 80 hv mersulla vuonna 1 ja 2 . niin nyt 2021 on ihmeellistä etteivät työpaikat upeilla menopeleillä kiinnosta taja asia ei koske yksin maansiirtoa myös runkoliikenteessä pääkaupunkiseudulta muuhun Suomeen on kuljettajana nuori nainen.
Kaikki parhaat ajohommat saa ainakin pääkaupunkiseudulla nuoret naiset. Heillä on valttikortit käsissä. Heillä ovat todella iso intohimo pärjätä miesten alalla. Heillä ei ole ennakkoluuloja. He pärjäävät hyvin miesten kanssa( miehet ovat sulaa laavaa) Ja lisäksi työnantajille tärkeä asia äitiysloma on joskus tulevaisuudessa.Kun tällaisen naisen saa palkattua niin monen monta vuotta on laatuaikaa. mutta mitä nuorilla miehillä on tarjota. niin ei mitään, V8 Scania sellainen uusi pitäisi saada jotta edes homma kiinnostaisi..........................
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279