VW Taigo. uusi SUV !

Anonyymi

14

3904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep. Uusi pajavierailija VW:ltä.

• Anonyymi

Vierailija kyllä, mutta ei vakituinen asuja kuten tojon kotterot.

• Anonyymi
    • Anonyymi

On tuo paremman näköinen kuin tojotan varis crossi.

• Anonyymi

Kaikki Volkkarit on paremman näköisiä mitä Toyotat. Tojot on ylimuotoiltuja tilojen kustannuksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki Volkkarit on paremman näköisiä mitä Toyotat. Tojot on ylimuotoiltuja tilojen kustannuksella.

Vokkelovajakkeja näköjään harmittaa Toyotan paremmuus. Toyota kuskit nauraa noille vokkelon romuille. Oikeesti kukaan täysin järkevä ei koske pitkällä tikullakaan vokkeloihin tai yleensäkään saksalaisiin muka autoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vokkelovajakkeja näköjään harmittaa Toyotan paremmuus. Toyota kuskit nauraa noille vokkelon romuille. Oikeesti kukaan täysin järkevä ei koske pitkällä tikullakaan vokkeloihin tai yleensäkään saksalaisiin muka autoihin.

TOJOvajakkeja näköjään harmittaa VW:n paremmuus. VW kuskit nauraa tojon romuille. Oikeesti kukaan täysin järkevä ei koske pitkällä tikullakaan Tojotiin tai yleensäkään mihinkään riisikippoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tojota varis krossi. Buaha hah hahahh !! naurettavan näköinen riisikippo.

• Anonyymi

Onhan se ikävää kun huomaa Toyotansa ruosteet jo parin vuoden jälkeen kun vaihtaa renkaita.

• Anonyymi

Pokswagenissa ne ruosteet huomaa ensimmäisenä jo kotona, kun on sinne suoraan kaupasta ajanut.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pokswagenissa ne ruosteet huomaa ensimmäisenä jo kotona, kun on sinne suoraan kaupasta ajanut.......

Eikös tojota c-hr ole hiilivedyn ja ruosteen kemiallinen merkki ? C = Hiili H= vety R = ruoste.

• Anonyymi

Kohta 1,5 v ajettu Taigoolla. Perusvarma kulkine ilman hybridin ongelmia. Kulutus vähän suurempi kuin tojoilla mutta eipä ole ollu käynnistyongelmia pakkasilla. Tilaa on muutamalle jälkasvullekkin ja karvaisille kavereille.

• Anonyymi

Onko VW TAigo ja T-Cross ainoita citymaastureita, joista löytyy vielä kunnon manuaalivaihteet ja mekaaninen kässäri ? Täytyy kai ostaa jompikumpi ennenkuin nekin muutetaan sähköisiksi. Vanhan liiton autoilijana ei osaa enää muilla ajaa. Käsi hapuilee penkin väliin jos käsijarru puuttuu ja vasen jalka polkee tyhjää ilman kytkintä. Apuuuvaa !!!

• Anonyymi

Dacia Sanderossa löytyy molemmat manuaalina. Tosin Volkkarin Taigo on vähän paremman näkönen kuin Daazia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3338
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2787
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2326
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2221
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2017
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2003
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      99
      1818
    Aihe