Google on näköjään ruvennut taas terrorisoimaan röyhkeästi ja lupaa kyselemättä sähköposti liikennettäni.
Esti viestien lähettämisen perustelemalla tietoturvaongelmilla.
Katkaisi kylmästi vain sähköpostiliikenteeni ja tyrkyttää nyt omaa versiotaan sähköpostista. Ilmoitteli vain ensin vakavasta turvallisuus ongelmasta.
Yritin jossain vaiheessa kännykälläni etsiä jotain tietoja Googlella.
Kun se ei ruvennut onnistumaan, niin annoin asian olla.
Tästähän googfle sai aiheen ruveta terrorisoimaan. Mukamas joku tuntematon on yrittänyt päästä tililleni minun salasanallani.
Tätä se on tehnyt kerran aikaisemminkin. Hirveä sekmelskahan siinä vaun syntyy ja turhaan selvittelyyn menee aivan suunnattomasti hukkaan mennyttä aikaa.
Google jyräsi Mozilla Thunder Pirdini
8
114
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä moisella museo-ohjelmalla tekee:D
- Anonyymi
Onkos näädän pas.aa näkynyt?
- Anonyymi
Mitä Vapusella tekee? Kukaan ei ole keksinyt.
- Anonyymi
Sähköpostini on toiminut aina hyvin. Ainoa mikä on häirinnyt joskus, on juuri tämä Google.
Ei ole mitään mielenkiintoa vaihtaa sähkölpostitiliäni Googlen hallintaan.
Täytynee ruveta kyselemään lakimiehiltä, josko tässä on kyseessä selvä terrorismi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähde mun mukaan
Mä vien sut nyt museoon
Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!
Se on nostalgista!
Se on mennyttä aikaa!
Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!
Tervetuloa, ovet on avoinna
Sähköposti-ohjelmamuseoon!
On lupa katsella, on lupa muistella!
Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!
Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
Vuosien takaa!
Tunnetko vielä sen
nostalgisen hengityksen kiihtyneen
Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähde mun mukaan
Mä vien sut nyt museoon
Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!
Se on nostalgista!
Se on mennyttä aikaa!
Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!
Tervetuloa, ovet on avoinna
Sähköposti-ohjelmamuseoon!
On lupa katsella, on lupa muistella!
Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!
Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
Vuosien takaa!
Tunnetko vielä sen
nostalgisen hengityksen kiihtyneen
Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköpostini on toiminut aina hyvin. Ainoa mikä on häirinnyt joskus, on juuri tämä Google.
Ei ole mitään mielenkiintoa vaihtaa sähkölpostitiliäni Googlen hallintaan.
Täytynee ruveta kyselemään lakimiehiltä, josko tässä on kyseessä selvä terrorismi?Lopetan nyt koko sähköpostin käytön.
Se on muuttyunut meikäläisen periaatteille liian pyrökrattiseksi.
Eihän siinä enää ole mitään muuta, kuin mieletön määrä roskapostiviestejä.
Jos tyyli on jatkuvasti sama, niin sanon gudbai!!!
Hoitakaa tästä eteenpäin sähköpostinne ihan vapaasti keskenänne vaan.
- Anonyymi
Mitähän aloittaja oikein on säätänyt? Itse olen käyttänyt gmailia Thunderbirdillä vuosikaudet ongelmitta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1636302Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2173953Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi623307Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut732507Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi42130Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42035100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01820Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik421398Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei341352Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun431300