Google on näköjään ruvennut taas terrorisoimaan röyhkeästi ja lupaa kyselemättä sähköposti liikennettäni.
Esti viestien lähettämisen perustelemalla tietoturvaongelmilla.
Katkaisi kylmästi vain sähköpostiliikenteeni ja tyrkyttää nyt omaa versiotaan sähköpostista. Ilmoitteli vain ensin vakavasta turvallisuus ongelmasta.
Yritin jossain vaiheessa kännykälläni etsiä jotain tietoja Googlella.
Kun se ei ruvennut onnistumaan, niin annoin asian olla.
Tästähän googfle sai aiheen ruveta terrorisoimaan. Mukamas joku tuntematon on yrittänyt päästä tililleni minun salasanallani.
Tätä se on tehnyt kerran aikaisemminkin. Hirveä sekmelskahan siinä vaun syntyy ja turhaan selvittelyyn menee aivan suunnattomasti hukkaan mennyttä aikaa.
Google jyräsi Mozilla Thunder Pirdini
8
123
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä moisella museo-ohjelmalla tekee:D
- Anonyymi
Onkos näädän pas.aa näkynyt?
- Anonyymi
Mitä Vapusella tekee? Kukaan ei ole keksinyt.
- Anonyymi
Sähköpostini on toiminut aina hyvin. Ainoa mikä on häirinnyt joskus, on juuri tämä Google.
Ei ole mitään mielenkiintoa vaihtaa sähkölpostitiliäni Googlen hallintaan.
Täytynee ruveta kyselemään lakimiehiltä, josko tässä on kyseessä selvä terrorismi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Vapusella tekee? Kukaan ei ole keksinyt.
Lähde mun mukaan
Mä vien sut nyt museoon
Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!
Se on nostalgista!
Se on mennyttä aikaa!
Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!
Tervetuloa, ovet on avoinna
Sähköposti-ohjelmamuseoon!
On lupa katsella, on lupa muistella!
Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!
Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
Vuosien takaa!
Tunnetko vielä sen
nostalgisen hengityksen kiihtyneen
Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Vapusella tekee? Kukaan ei ole keksinyt.
Lähde mun mukaan
Mä vien sut nyt museoon
Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!
Se on nostalgista!
Se on mennyttä aikaa!
Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!
Tervetuloa, ovet on avoinna
Sähköposti-ohjelmamuseoon!
On lupa katsella, on lupa muistella!
Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!
Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
Vuosien takaa!
Tunnetko vielä sen
nostalgisen hengityksen kiihtyneen
Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköpostini on toiminut aina hyvin. Ainoa mikä on häirinnyt joskus, on juuri tämä Google.
Ei ole mitään mielenkiintoa vaihtaa sähkölpostitiliäni Googlen hallintaan.
Täytynee ruveta kyselemään lakimiehiltä, josko tässä on kyseessä selvä terrorismi?Lopetan nyt koko sähköpostin käytön.
Se on muuttyunut meikäläisen periaatteille liian pyrökrattiseksi.
Eihän siinä enää ole mitään muuta, kuin mieletön määrä roskapostiviestejä.
Jos tyyli on jatkuvasti sama, niin sanon gudbai!!!
Hoitakaa tästä eteenpäin sähköpostinne ihan vapaasti keskenänne vaan.
- Anonyymi
Mitähän aloittaja oikein on säätänyt? Itse olen käyttänyt gmailia Thunderbirdillä vuosikaudet ongelmitta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427