Google jyräsi Mozilla Thunder Pirdini

Anonyymi

Google on näköjään ruvennut taas terrorisoimaan röyhkeästi ja lupaa kyselemättä sähköposti liikennettäni.
Esti viestien lähettämisen perustelemalla tietoturvaongelmilla.
Katkaisi kylmästi vain sähköpostiliikenteeni ja tyrkyttää nyt omaa versiotaan sähköpostista. Ilmoitteli vain ensin vakavasta turvallisuus ongelmasta.
Yritin jossain vaiheessa kännykälläni etsiä jotain tietoja Googlella.
Kun se ei ruvennut onnistumaan, niin annoin asian olla.
Tästähän googfle sai aiheen ruveta terrorisoimaan. Mukamas joku tuntematon on yrittänyt päästä tililleni minun salasanallani.
Tätä se on tehnyt kerran aikaisemminkin. Hirveä sekmelskahan siinä vaun syntyy ja turhaan selvittelyyn menee aivan suunnattomasti hukkaan mennyttä aikaa.

8

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä moisella museo-ohjelmalla tekee:D

      • Anonyymi

        Onkos näädän pas.aa näkynyt?


      • Anonyymi

        Mitä Vapusella tekee? Kukaan ei ole keksinyt.


      • Anonyymi

        Sähköpostini on toiminut aina hyvin. Ainoa mikä on häirinnyt joskus, on juuri tämä Google.
        Ei ole mitään mielenkiintoa vaihtaa sähkölpostitiliäni Googlen hallintaan.
        Täytynee ruveta kyselemään lakimiehiltä, josko tässä on kyseessä selvä terrorismi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Vapusella tekee? Kukaan ei ole keksinyt.

        Lähde mun mukaan
        Mä vien sut nyt museoon
        Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!

        Se on nostalgista!
        Se on mennyttä aikaa!
        Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!

        Tervetuloa, ovet on avoinna
        Sähköposti-ohjelmamuseoon!
        On lupa katsella, on lupa muistella!
        Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!

        Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
        muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
        Vuosien takaa!

        Tunnetko vielä sen
        nostalgisen hengityksen kiihtyneen
        Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Vapusella tekee? Kukaan ei ole keksinyt.

        Lähde mun mukaan
        Mä vien sut nyt museoon
        Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!

        Se on nostalgista!
        Se on mennyttä aikaa!
        Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!

        Tervetuloa, ovet on avoinna
        Sähköposti-ohjelmamuseoon!
        On lupa katsella, on lupa muistella!
        Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!

        Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
        muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
        Vuosien takaa!

        Tunnetko vielä sen
        nostalgisen hengityksen kiihtyneen
        Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköpostini on toiminut aina hyvin. Ainoa mikä on häirinnyt joskus, on juuri tämä Google.
        Ei ole mitään mielenkiintoa vaihtaa sähkölpostitiliäni Googlen hallintaan.
        Täytynee ruveta kyselemään lakimiehiltä, josko tässä on kyseessä selvä terrorismi?

        Lopetan nyt koko sähköpostin käytön.
        Se on muuttyunut meikäläisen periaatteille liian pyrökrattiseksi.
        Eihän siinä enää ole mitään muuta, kuin mieletön määrä roskapostiviestejä.
        Jos tyyli on jatkuvasti sama, niin sanon gudbai!!!
        Hoitakaa tästä eteenpäin sähköpostinne ihan vapaasti keskenänne vaan.


    • Anonyymi

      Mitähän aloittaja oikein on säätänyt? Itse olen käyttänyt gmailia Thunderbirdillä vuosikaudet ongelmitta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe