Syitä miksi Ford on paras

Anonyymi

1. Fordiin on halvat osat.
2. Niitä ei tarvitse vaihtaa kovinkaan usein.
3.Fordilla ei ole käytettynä sellaista 500euron ylihintaa.
4. Fordien sisusta kestää aikaa ja käyttöä hyvin. Tämän olen itse saanut huomata koska isäni ostaa ja myy usein yli 10vuotiaita autoja ja paljon tullut persettä kulutettua niiden penkeillä ja ajettua ympäri syrjäteitä ja Fordeissa on sisusta ollut usein imuroinnin jälkeen kuin uusi toisin kuin esim Saabeissa.
5.Fordin moottori ja muut tärkeät osat ovat luotettavia ja niistä ei konetta ja laatikkoa normikäytöllä meinaa rikki saada vaan alustanosien uusimisella selviää ja sekään ei oo läheskään jokavuotista.
6. Fordilla on pieniä, keskikokoisia ja suuria ajoneuvoja joten jokaiselle autoa tarvitsevalle löytyy sopivan kokoinen auto.
7. Fordilla on hyvä moottori ja varustevalikoima.
8. Ford on maailman vanhin sarjatuotettu automerkki ja se nyt ainakin todistaa että se on hyvä merkki, koska eihän se olisi muuten näin kauan kestänyt.
9. Vanhoilla Fordeilla saa naisia.
10. Ford aiheuttaa kateutta.

TEIN TÄMÄN LISTAN SIKSI ETTÄ MUISTAKIN AUTOMERKEISTÄ ON TÄLLAISIA TEHTY JA PÄÄTIN ET TEEN FORDISTAKIN KOSKA SE VAIN ON OIKEESTI PARAS.

19

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järkipuhetta

    • Anonyymi

      Tuupa teinipoika tänne takas ku oot täysi-ikäinen, sul o karvat kasvanu ja sul o ajokortti! Ehkä sitte osaat tehdä järkeviä aloituksia.

      • Anonyymi

        Oikees oot siinä et oon teinipoika ja et ei oo korttii mut kyl jo vähä karvoi alkaa olemaan😀 ja eihän tälle palstalle mitään ikärajaa ole joten mähän voin kutsuu vaik mun 4v pikkusiskon tänne kirjoittelemaan jos se osais kirjoittaa ja tietäis autoista jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikees oot siinä et oon teinipoika ja et ei oo korttii mut kyl jo vähä karvoi alkaa olemaan😀 ja eihän tälle palstalle mitään ikärajaa ole joten mähän voin kutsuu vaik mun 4v pikkusiskon tänne kirjoittelemaan jos se osais kirjoittaa ja tietäis autoista jotain.

        Ethän sinäkään tiedä kuten pikkusisko autoista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinäkään tiedä kuten pikkusisko autoista mitään.

        Eikös tuossa jo ihan hyvin tietoa ollut?


      • Anonyymi

        Itse asiassa olenpa tullut ja nyt mulla on Ford Fiesta. Olen todella tyytyväinen Fiestaani.


    • Anonyymi

      Osa noista jutuista kyllä pitää paikkaansa kuten esim se että oikeesti on halvat osat.

      • Anonyymi

        Paitsi jos ostaa marmoritiskiltä, ilmusarjan Duratec:iin tiiviste,,, sellainen kortongin renkaan kokoinen 30€ muutama vuosi sitten nyt maksaa varmaan jo 40€.
        Jousiakaan ei suomen fordilta löydy, varmaan sellainen nakkiputkan kokoinen varasto niillä puolillaan Fordin Lippalakkeja.


      • Anonyymi

        Ja niitä kyllä menee.


    • Anonyymi

      Sama 1.6 diesel löytyy myös citkan ja pösön nokalta, tais olla myös minissä ja mazda 3:ssa.

      • Anonyymi

        Mitä sitten? Pösön moottori kyseessä.


    • Anonyymi

      Foooordi on hyvä auto....hihhiiiihiiiiiiii

      T. Köfffff ja Toyota Avensis

    • Anonyymi

      Juu, kyllä se Ford on paras! Minä pidän käytännöllisyydestä, muotoilusta ja sen imagosta. "GO FURTHER!"

      T. 12v Poika, jonka perheessä kolme fordia.

    • Anonyymi

      pari vuotta kun mennään eteenpäin niin nousee kohu kun ekat ecoboost motit valmiita
      ja eiku paaliin

      • Anonyymi

        heh... tuo on muuten totta..ikävä kyllä...seuraava auto onkin sitten Honda..ekopuustia en osta.


    • Anonyymi

      11. Fordin omistaja pääsee automaattisesti taivaaseen kun on kärsinyt maan päällä niin paljon.
      12. Ei tarvitse selvitellä takuuasioita koska Fordeissa ei ole vikoja jotka kuuluisivat takuun piiriin.

    • Anonyymi

      Minulla on kyllä kokemust fortteists ja sanon että ford valmistaa pieniä, keskikokoisia, isoja ja valtavia autoja eli siis parempi kuin joku huono toyota

      • Anonyymi

        Mulla ollu reilut 15 v. sama toyota enkä vieläkään tiedä olisiko sen varaosat halpoja vai kalliita.


    • Anonyymi

      Kyllähän se ford hyvä auto on. Itsellä yksi on ollut ainut huono asia autossa oli huono talvikäynnistyvyys. Roikasta kyllä aina normaalisti käyntiin mutta joskus kun oli tilanne että ei ollut hirmu kylmä ja oli unohtunut laittaa roikkaan niin oli siinä ja tässä että sai käyntiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe