1. Fordiin on halvat osat.
2. Niitä ei tarvitse vaihtaa kovinkaan usein.
3.Fordilla ei ole käytettynä sellaista 500euron ylihintaa.
4. Fordien sisusta kestää aikaa ja käyttöä hyvin. Tämän olen itse saanut huomata koska isäni ostaa ja myy usein yli 10vuotiaita autoja ja paljon tullut persettä kulutettua niiden penkeillä ja ajettua ympäri syrjäteitä ja Fordeissa on sisusta ollut usein imuroinnin jälkeen kuin uusi toisin kuin esim Saabeissa.
5.Fordin moottori ja muut tärkeät osat ovat luotettavia ja niistä ei konetta ja laatikkoa normikäytöllä meinaa rikki saada vaan alustanosien uusimisella selviää ja sekään ei oo läheskään jokavuotista.
6. Fordilla on pieniä, keskikokoisia ja suuria ajoneuvoja joten jokaiselle autoa tarvitsevalle löytyy sopivan kokoinen auto.
7. Fordilla on hyvä moottori ja varustevalikoima.
8. Ford on maailman vanhin sarjatuotettu automerkki ja se nyt ainakin todistaa että se on hyvä merkki, koska eihän se olisi muuten näin kauan kestänyt.
9. Vanhoilla Fordeilla saa naisia.
10. Ford aiheuttaa kateutta.
TEIN TÄMÄN LISTAN SIKSI ETTÄ MUISTAKIN AUTOMERKEISTÄ ON TÄLLAISIA TEHTY JA PÄÄTIN ET TEEN FORDISTAKIN KOSKA SE VAIN ON OIKEESTI PARAS.
Syitä miksi Ford on paras
19
80
Vastaukset
- Anonyymi
Järkipuhetta
- Anonyymi
Tuupa teinipoika tänne takas ku oot täysi-ikäinen, sul o karvat kasvanu ja sul o ajokortti! Ehkä sitte osaat tehdä järkeviä aloituksia.
- Anonyymi
Oikees oot siinä et oon teinipoika ja et ei oo korttii mut kyl jo vähä karvoi alkaa olemaan😀 ja eihän tälle palstalle mitään ikärajaa ole joten mähän voin kutsuu vaik mun 4v pikkusiskon tänne kirjoittelemaan jos se osais kirjoittaa ja tietäis autoista jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikees oot siinä et oon teinipoika ja et ei oo korttii mut kyl jo vähä karvoi alkaa olemaan😀 ja eihän tälle palstalle mitään ikärajaa ole joten mähän voin kutsuu vaik mun 4v pikkusiskon tänne kirjoittelemaan jos se osais kirjoittaa ja tietäis autoista jotain.
Ethän sinäkään tiedä kuten pikkusisko autoista mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinäkään tiedä kuten pikkusisko autoista mitään.
Eikös tuossa jo ihan hyvin tietoa ollut?
- Anonyymi
Itse asiassa olenpa tullut ja nyt mulla on Ford Fiesta. Olen todella tyytyväinen Fiestaani.
- Anonyymi
Osa noista jutuista kyllä pitää paikkaansa kuten esim se että oikeesti on halvat osat.
- Anonyymi
Paitsi jos ostaa marmoritiskiltä, ilmusarjan Duratec:iin tiiviste,,, sellainen kortongin renkaan kokoinen 30€ muutama vuosi sitten nyt maksaa varmaan jo 40€.
Jousiakaan ei suomen fordilta löydy, varmaan sellainen nakkiputkan kokoinen varasto niillä puolillaan Fordin Lippalakkeja. - Anonyymi
Ja niitä kyllä menee.
- Anonyymi
Sama 1.6 diesel löytyy myös citkan ja pösön nokalta, tais olla myös minissä ja mazda 3:ssa.
- Anonyymi
Mitä sitten? Pösön moottori kyseessä.
- Anonyymi
Foooordi on hyvä auto....hihhiiiihiiiiiiii
T. Köfffff ja Toyota Avensis - Anonyymi
Juu, kyllä se Ford on paras! Minä pidän käytännöllisyydestä, muotoilusta ja sen imagosta. "GO FURTHER!"
T. 12v Poika, jonka perheessä kolme fordia. - Anonyymi
pari vuotta kun mennään eteenpäin niin nousee kohu kun ekat ecoboost motit valmiita
ja eiku paaliin- Anonyymi
heh... tuo on muuten totta..ikävä kyllä...seuraava auto onkin sitten Honda..ekopuustia en osta.
- Anonyymi
11. Fordin omistaja pääsee automaattisesti taivaaseen kun on kärsinyt maan päällä niin paljon.
12. Ei tarvitse selvitellä takuuasioita koska Fordeissa ei ole vikoja jotka kuuluisivat takuun piiriin. - Anonyymi
Minulla on kyllä kokemust fortteists ja sanon että ford valmistaa pieniä, keskikokoisia, isoja ja valtavia autoja eli siis parempi kuin joku huono toyota
- Anonyymi
Mulla ollu reilut 15 v. sama toyota enkä vieläkään tiedä olisiko sen varaosat halpoja vai kalliita.
- Anonyymi
Kyllähän se ford hyvä auto on. Itsellä yksi on ollut ainut huono asia autossa oli huono talvikäynnistyvyys. Roikasta kyllä aina normaalisti käyntiin mutta joskus kun oli tilanne että ei ollut hirmu kylmä ja oli unohtunut laittaa roikkaan niin oli siinä ja tässä että sai käyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1647313Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334399Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202525- 672087
- 881533
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151031- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977