Jos sää selkiää kesäksi,niin aiotteko mennä tansseihin?
Minkä tahdissa mieluiten pyörähtelette,itse ajattelin mennä,jos niitä yleensä on,polkka ja jenkka vissiin pitää jättää väliin,muuten kyllä.
Lavatanssit
14
74
Vastaukset
Minä olen 60-luvun Hippi.
Hippi, joka ei enää ota suuhunsa tolkuttomuuksia.
Älä astu Nurmikolle, Hanhet elävät siellä, estää minua.
Enää ei ole paikkoja missä huojuttaa vartaloaan ja missä mumista hiljaa.
Ei kaltaistani vireää vanhusta.
Vanhusta, joka asuu vapaana itse vuokraamassa ja maksamassa asunnossaan.
-
https://www.youtube.com/watch?v=HWF_JAEuv0A
H.- Anonyymi
Viime kesältä jäi väliin, ja toiveikkaana odotamme tulevaa kautta.
Hitaamman puoleiset kappaleet ovat enempi suosiossa. - Anonyymi
Ilimammuuta mennään. Valssi on paras, sitten jenkka, sitten humppa. Tangoa haluaa mennä vai sellaisen kansssa kun haluaa olla lähellä, eikä vieras ihminen sellainen voi olla. Muita osaan huonosti tai en ollenkaan.
- Anonyymi
Kaikki tanssitaan,mitä pystytään soittamaankin.
- Anonyymi
Jos Rollarit tulisivat Suomeen, voisin lähteä katsomaan.
Jäbät vetää 70-80 vuotiaina rock'n rollia niin että tanner tärisee.- Anonyymi
Kävin Rollareitten konsertissa 2003 stadikalla , ja Santanaa kuuntelemassa Porin Jazzeissa .
- Anonyymi
Alfalta tulee tanssi kanssain ohjelma nyt,oletteko katsonut sitä.
Tietenkin menen heti kun lähipaikat aukee. lLasse Hoikkaa ja Souvareita menen kuuntelamaan ja tanssii vielä kauemmaksi. Finlanders on kans hyvä.
Valssi ja tango ja muut tutut tanssit.- Anonyymi
Kyllä mä räppään. JVG:n keikoille menen. Ehkä huojun reggaetä.
Paritanssit ei ole mun juttu.- Anonyymi
Ymmärrän
- Anonyymi
Nyt taitaa lavat aueta,pitäähän siellä käydä kääntelemässä.
Kohdallani lavatanssit ovat menneinä vuosina olleet enemmänkin siellä
makkaranpaisto tai letunpaisto puolella tai buffetissa hääräilyä,
tanssit jääneet kovin vähiin. Sekin hupi on taakse jäänyttä elämää.
Tupasvillan perinnepäivillä olen monena vuonna piipahtanut, viime vuonna tosin jäivät väliin, mutta tällä viikolla siellä jälleen tapahtuu, sekin perinnettä, koska Souvarit ovat siellä esiintyneet ja tanssittaneet jo monena vuonna. Pitkin pihoja tanssittu.
Tänä vuonna on konsertti ja tanssiparketti, tiedä vaikka heinäkuun aloittaisin Souvareiden konsertilla, tanssista en tiedä, tai voisihan sitä jonkun hitaan pyörähtää jos joku erehtyy hakemaan, siitä se on kiinni.- Anonyymi
Osa lavoista aukesi Juhannusaattona ja jatkossakin tansseja netin mukaan on. Jollei sitten tämän uuden korona-ryppään myötä suljeta uudelleen. Harmi. Minä joskus käyn mielelläni. Ei paljoa haeta kun lähes ammattitanssijat tanssittavat toisiaan, mutta meininkiä on mukava kattella ja kuunnella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702