ensin kiusataan ja sitten pitäsi ilmaseksi kutoa sukkia,pitäkää tunkkinne
kuka muuttaa paltamoon
3
124
Vastaukset
- Anonyymi
junantuomia tarvitaan, ei muutakuin pakkailemaan. Liika sisäsiittoisuus alkaa rasittaa.Eläimetkin kuolevat sukupuuttoon kun menee liian läheiset keskenään yhteen
- Anonyymi
ei kiitos junantuomia, ovat niin avutonta sakkia mitä tulee käytännön asioihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kiitos junantuomia, ovat niin avutonta sakkia mitä tulee käytännön asioihin
Tervetuloa vaan...Kaikki mahtuvat tänne. Tietysti joillekin voisi entinen paikkakunta järjestää kurssin,että miten sopeutua uuteen paikkaan. Ei kannata kuvitella tuovansa sivistystä ,jos oma kenkä puristaa monesta kohtaa. Tulee ylilyöntejä kun nostellaan jokainen langanpätkä tikunnokkaan . Jos täällä ei hyvä,niin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204384Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2383600Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4901883- 1411660
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1521571Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5791481Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171437- 1131395
- 491119
- 751075