Kannettavaalko pullisteleen ?

Anonyymi

Hp läppäri 17 alko pullistuun vasemmasta kohtaa näppiksen ja hiirimaton kohdalta ?
Kone kumminkin tomii hyvin
Uskaltaako käyttää ?

41

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokeile että kuumeneeko se läppäri siitä pullistuman kohdalta. On nimittäin mahdollista että akku alkaa vetelemään viimeisiään jolloin kennohin alkaa kertymään kaasua, joka siis pullistuttaa kennot ja koko akun, ja voi myös 'muovata' konetta 'taiteellisemman' näköiseksi.

      Itse en todellakaan käyttäisi konetta enää, sillä akku voi ihan oikeasti jopa räjähtää. Huoltoon vaan.

      • Anonyymi

        Blue Screen Of Deathin pelaaminen saattaa turhauttaa kokemattomia Windows-käyttäjiä. Tässä pelaajaa hämää viesti: "Press any key to continue", vaikka pitäisi keskittyä purkamaan heksadesimaalikoodi.


    • Anonyymi

      Heti huoltoon vaan. Akku turpoo. Voi tulla silmille.

    • Anonyymi

      En suosittele käytön jatkamista. Akku on tullut tiensä päähän, ja on pullistunut. Pullistunut akku voi räjähtää tai syttyä palamaan.

      • Anonyymi

        Nimenomaan juuri näin. Litium-ioni akut voi todellakin räjähtää tai sitten syttyä palamaan. Pullistunut akku on se viimeinen varoitus. Vikaantuessaan nämä ei välttämättä edes varoita millään tavalla kun se vahinko tapahtuu.


    • Anonyymi

      Ota akku veke ja käytä verkkovirralla.
      Tuollaiseen saa myös uusia akkuja.

    • Anonyymi

      "näppiksen ja hiirimaton kohdalta"
      Eikös akku ole läppärin "takana" eikä tuossa kohtaa.

      Katso netistä koneen mallin mukaan kuva sisäkaluista, niin pitäisi selvitä mitä siinä kohtaa konetta on. Palaa kuvien kera tarvitessa.

      • Anonyymi

        Kone on tämä !
        HP Pavilion Notebook 15-bc003no


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kone on tämä !
        HP Pavilion Notebook 15-bc003no

        Onko tietoa paljonko maksaa akun vaihto tai paljonko maksaa kaupassa ?
        Missä myydään akkua ?
        kuka huoltaa ?


      • Anonyymi


      • Anonyymi

        Mun peliläppärissä on sama juttu, että akku, tai siis akut, 2 kpl, ovat hiiren (touchpad) oikealla ja vasemmalla puolella.


    • Anonyymi

      Kannattaa napata akku pois ennenkuin kärähtää - siis jos tuossa on irrotettava akku. Yleensä kannettavat toimivat ilman akkuakin kunhan pitää piuhan päässä.

      • Anonyymi

        Ei irrotettavaa akkua missään näy ?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos toi on akun vaihto kamppanjassa niin voiko vaihtaa akun vielä ilmaiseksi liikkeessä ?
        Korvaako hp ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toi on akun vaihto kamppanjassa niin voiko vaihtaa akun vielä ilmaiseksi liikkeessä ?
        Korvaako hp ?

        Vai onko liian vanha ?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Se nyt vähän riippuu ihan siitä että kuinka monen ruuvin ja muun irroitettavan liittimen alla ne akut on... Esim. ei mun peliläppäriin niitä akkuja todellakaan mitenkään heittämällä vaihdeta. Ilmeisesti tahallaan tehty vaikeaksi että joutuisi maksamaan huoltoliikkeeseen rahaa vaihdosta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vähän riippuu ihan siitä että kuinka monen ruuvin ja muun irroitettavan liittimen alla ne akut on... Esim. ei mun peliläppäriin niitä akkuja todellakaan mitenkään heittämällä vaihdeta. Ilmeisesti tahallaan tehty vaikeaksi että joutuisi maksamaan huoltoliikkeeseen rahaa vaihdosta...

        Eräässä MSI:n peliläppärissä oli valmistaja vain "unohtanut" luukun akulle. Kun oli irrottanut koneen pohjan parikymmentä ruuvia, olikin kansi irrotettavissa ja akku lymyili sen alla poterossaan samanlaisena ja samanlaisella liittimelläkin kuin vaihdettavan akun läppärissäkin.

        En oikein hahmottanut sitä, mitä valmistaja oli kuvitellut tuolla saavuttavansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vähän riippuu ihan siitä että kuinka monen ruuvin ja muun irroitettavan liittimen alla ne akut on... Esim. ei mun peliläppäriin niitä akkuja todellakaan mitenkään heittämällä vaihdeta. Ilmeisesti tahallaan tehty vaikeaksi että joutuisi maksamaan huoltoliikkeeseen rahaa vaihdosta...

        Likimain joka malliin löytyy tubevideo montako ruuvia, ja mistä, pitää irrottaa kun läppäriä reparoi. Tuon HP.n akunpoiston / vaihdon tekee ristipäämeisselin omaava jokamies kymmenessä minuutissa. Vain liimattujen puhelimien akunvaihdot vaativat joskus juottoa ja sorminäppäryyttä.

        Vastikään vaihdoin iltapuhteena autooni jakoremmin youtube videota katselemalla. On aivan se ja sama kuka kiintolenkkiä käyttää kun ohjevideo pyörii taustalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Likimain joka malliin löytyy tubevideo montako ruuvia, ja mistä, pitää irrottaa kun läppäriä reparoi. Tuon HP.n akunpoiston / vaihdon tekee ristipäämeisselin omaava jokamies kymmenessä minuutissa. Vain liimattujen puhelimien akunvaihdot vaativat joskus juottoa ja sorminäppäryyttä.

        Vastikään vaihdoin iltapuhteena autooni jakoremmin youtube videota katselemalla. On aivan se ja sama kuka kiintolenkkiä käyttää kun ohjevideo pyörii taustalla.

        Osaisimpa avata tuon koneen ja tilata akun ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaisimpa avata tuon koneen ja tilata akun ?

        Jaksaisitpa viedä sen huoltoon...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaisitpa viedä sen huoltoon...?

        Ei ole rahaa viedä huoltoon ja kannattaako enään ? 2016 malli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole rahaa viedä huoltoon ja kannattaako enään ? 2016 malli

        makso 1300e uutena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole rahaa viedä huoltoon ja kannattaako enään ? 2016 malli

        Kannattaako korjatakaan? Osta uusi 500 eurolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako korjatakaan? Osta uusi 500 eurolla.

        Alle 1000e saa vain paskaa jota myydään marketeissa ,siis älkää ostako halpoja paskoja !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle 1000e saa vain paskaa jota myydään marketeissa ,siis älkää ostako halpoja paskoja !

        HP tarkoittaa High Prices, eli hinta ei todellakaan ole tae laadusta...

        Saa sitä toki maksaa 1.300e HP:n läppäristä, jos haluaa, kun samaan aikaan saa samalla rahalla tehokkaampiakin vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Eräässä MSI:n peliläppärissä oli valmistaja vain "unohtanut" luukun akulle. Kun oli irrottanut koneen pohjan parikymmentä ruuvia, olikin kansi irrotettavissa ja akku lymyili sen alla poterossaan samanlaisena ja samanlaisella liittimelläkin kuin vaihdettavan akun läppärissäkin.

        En oikein hahmottanut sitä, mitä valmistaja oli kuvitellut tuolla saavuttavansa.

        Valmistaja oli tottakai kuvitellut saavuttavansa sen että mahdollisimman harva uskaltaisi avata koneen ja lähteä vaihtelemaan akkuja itse...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmistaja oli tottakai kuvitellut saavuttavansa sen että mahdollisimman harva uskaltaisi avata koneen ja lähteä vaihtelemaan akkuja itse...

        1300e hp toimii kunnolla
        NYT käytössä omen 17 1600e kone ja toimii !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1300e hp toimii kunnolla
        NYT käytössä omen 17 1600e kone ja toimii !

        Elisalta osamaksulla ei korkoja
        kaikki tavarat olen ostanu elisalta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisalta osamaksulla ei korkoja
        kaikki tavarat olen ostanu elisalta !

        Kannattaisiko vähän ehkä harkita että mistä noita läppäreitä ostaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        makso 1300e uutena

        Myy miulle, mie maksan 200


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myy miulle, mie maksan 200

        Minä olen kaikki laitteet ostanu osamaksulla elisalta kun luottotiedot ovat menneet jo 25v sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kaikki laitteet ostanu osamaksulla elisalta kun luottotiedot ovat menneet jo 25v sitten

        Luottotiedoton siis saa luottoa elisalta? Mielenkiintoista... Ei mikään ihme että niillä on ihan "omat" hinnat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottotiedoton siis saa luottoa elisalta? Mielenkiintoista... Ei mikään ihme että niillä on ihan "omat" hinnat...

        Sieltä ostetaan mistä saadaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä ostetaan mistä saadaan !

        ...ja hinnalla ei sitten väliä, kuten myöskään laadulla...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja hinnalla ei sitten väliä, kuten myöskään laadulla...?

        Työtön perseaukinen ostaa sieltä mistä saa, muuta vaihtoehtoa ei ole .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtön perseaukinen ostaa sieltä mistä saa, muuta vaihtoehtoa ei ole .

        Elisalta kannattaa ostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisalta kannattaa ostaa

        Tilasin omen läppärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin omen läppärin

        Missä vaihdetaan tampereella HP kannettavaan akku ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe