Tulevana kesänä sinnepäin menijöitä? Uudet pitkospuut rakennettu. Millainen paikka?
Säynäjäsuo Suomussalmi
10
83
Vastaukset
- Anonyymi
Uudet pitkospuut tosiaan rakennettiin viime kesänä ja nyt kohde hyvinkin suosittu retkeilijöiden keskuudessa.
- Anonyymi
Säynäjärvelle vievät pitkospuut uusitaan nyt alkukesästä.
- Anonyymi
Säynäjäsuo on monille tuntematon retkeilyalue Kainuussa, koska sitä ei juurikaan mainosteta.
- Anonyymi
Olen kierrellyt useita suoalueita ja Säynäjäsuo kuuluu kyllä kolmen parhaan joukkoon.
- Anonyymi
Mitkä ovat ne kaksi muuta parasta? Mistä tuo kuva on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä ovat ne kaksi muuta parasta? Mistä tuo kuva on?
Kakkonen on Pyhätunturilla oleva Tunturiaapa ja ykkönen on Karvialla oleva Kauhaneva.
Tuo kuva on Kauhanevalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakkonen on Pyhätunturilla oleva Tunturiaapa ja ykkönen on Karvialla oleva Kauhaneva.
Tuo kuva on Kauhanevalta.Kuva on tosiaan Kauhanevan Kauhalammin kierrokselta joka on kyllä minun mielestä yksi hienoimmista suo reiteistä Suomessa.
Noin kolmen kilometrin kierros.
- Anonyymi
Säynäjäsuo ja Kauhaveva ovat molemmat käymisen arvoisia paikkoja ehdottomasti.
- Anonyymi
Säynäjäsuolla käytiin eilen ja se oli todellakin virhe. Ei ollut mitään uusia pitkospuita vaan kamalan surkeat vanhat ja lahot. En suosittele sinne menemään. Lähistöltä löytyy muitakin upeita kohteita kuten Ukkohallan Komulanköngäs ja Paljakka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34687- 1561747
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551456Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike221122- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701013viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2091004- 37849