Avovankila on hyvässä paikassa

Anonyymi

Hieno juttu tuo avovankila lähellä keskustaa. Hairahtuneet henkilöt saattavat näin palautua yhteiskuntaan takaisin laukaan korpivaelluksen jälkeen.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niskalaukaus hoitaa hairahtuneet.

      • Anonyymi

        Niin sinut minä käyn vain keikoilla katsomassa kyseistä bändiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinut minä käyn vain keikoilla katsomassa kyseistä bändiä

        Eihän sieltä Brasilian vankilasta mihinkään pääse.


    • Anonyymi

      Vankien pitäisi päästä käyttämään normaalisti yhteiskunnan palveluita. Kuntosaleja, uimahalleja yms.
      Itsekin istuin liki 6vuotta ja kyllä se on tylsää katsella samoja naamoja vankilan punttisalilla ja välillä tekisi mieli käydä uimahalleissa/saunoissa kuten normaalitkin ihmiset. Vangeilta viedään lähes kaikki.

      • Anonyymi

        No itsehän sinne vankilaan olet ittes hommannut turha nillittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itsehän sinne vankilaan olet ittes hommannut turha nillittää

        Turha se on sitten odottaa että meistä tulisi niin sanotusti yhteiskuntakelpoisia. Leima jää, kukaan ei ota duuniin eli pakko on tehdä kilikali keikkaa ja muuta nappikauppaa että saa jostain ylimääräistä pätäkkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha se on sitten odottaa että meistä tulisi niin sanotusti yhteiskuntakelpoisia. Leima jää, kukaan ei ota duuniin eli pakko on tehdä kilikali keikkaa ja muuta nappikauppaa että saa jostain ylimääräistä pätäkkää.

        Vihreää kultaa kasvamaan sillä lähtee ja rahan tuloa ei voi estää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha se on sitten odottaa että meistä tulisi niin sanotusti yhteiskuntakelpoisia. Leima jää, kukaan ei ota duuniin eli pakko on tehdä kilikali keikkaa ja muuta nappikauppaa että saa jostain ylimääräistä pätäkkää.

        Edelleenkin, itsehän olet sinne vankilaan joutunut ja peräti kuudeksi vuodeksi. Olet tehnyt jotain erittäin vakavaa. Turha odottaa, että sinua tullaan enää hyväksymään normaalien ihmisten keskuuteen. Virheistä rangaistaan ja sinä yksin saat kärsiä siitä, ja hyvä niin. Parasta olisikin, että kaltaisesi pohjasakka heitettäisiin jonnekin saarelle keskelle ei-mitään. Keskiajalla sinut olisi kidutettu hengiltä siellä vankilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin, itsehän olet sinne vankilaan joutunut ja peräti kuudeksi vuodeksi. Olet tehnyt jotain erittäin vakavaa. Turha odottaa, että sinua tullaan enää hyväksymään normaalien ihmisten keskuuteen. Virheistä rangaistaan ja sinä yksin saat kärsiä siitä, ja hyvä niin. Parasta olisikin, että kaltaisesi pohjasakka heitettäisiin jonnekin saarelle keskelle ei-mitään. Keskiajalla sinut olisi kidutettu hengiltä siellä vankilassa.

        Hoho...kyllä se on kuules niin että kun tuomion olen istunut niin olen täysin tasa-arvoinen kansalainen kuten sinäkin.
        Tulepas yrittämään heittämään johonkin niin katsotaan kumpi on pohjasakkaa, väännän niskat nurin.


    • Anonyymi

      Entisten vankien kannattaa pyrkiä vasemmistopuolueiden toimintaan mukaan, myös vihreisiin. Poliittisen uran avautuminen on hyvin todennäköinen, etenkin ryhmäkuriin tottuneille pidempään lusineille.

      • Anonyymi

        Eikös entisten vankien puolue ole pikemminkin Persut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös entisten vankien puolue ole pikemminkin Persut?

        Monen kommunistin pettymykseksi ei ole.


    • Anonyymi

      Onneksi Sossu pitää meistä ex venkuloista hyvää huolta. Ei tartte mennä kun itkee luukulle että nyt menee huonosti että pian taas ollaan käräjillä niin massii tulee 😁

    • Anonyymi

      Luxus yksiöitä verrattuna johonkin Jva,n Keltsun neukku kämppään. Ja ei tarvitse käydä ruokajonossa

    • Anonyymi

      Kakkua on kiva istua, telkkaria saa katsoa vuosia ilman viestintäveroo vai mikä vero tuo liekään.

      • Anonyymi

        Eikä tarvitse nälkää nähdä ateriat on taattu viisi kertaa päivässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tarvitse nälkää nähdä ateriat on taattu viisi kertaa päivässä

        Ja jatkuuhan siinä suvun perinteet.


    • Anonyymi

      Ei edes hotellissa ole niin mukavaa kun avovankilassa ja suljettu on laiskalle vielä parempi paikka. Ruoka on hyvää ja saa syödä niin paljon kun lystää ja varsinkin jos pääsee keittiölle.

    • Anonyymi

      Kodittoman ja rahattoman paras kaveri on vanginvartija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe