Kuulin porohaitasta, kuuleman mukaan sotkevat rannan ,pihan ja terassin. Kysyn pitääkö asia paikkansa ?
Etsin ympärivuotiseen käyttöön soveltuvaa mökkiä/vapaa-ajanpaikkaa Puolangalta/Kainuusta.
8
981
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne porot omistajineen melkoinen riesa on. Poroharrastajat ajelee tiet ja taimikot paskaksi ja luulevat omistavansa yksityisenkin maan.
- Anonyymi
Kyllä pitää paikkkansa, jopa pororajan eteläpuolella! Tulevat sotkemaan pihoja Puokion kylälle saakka! Muutaman kerran olen joutunut karkottamaan porotokan koiran kanssa omalta mökkipaikalta, vaikka pororaja on noin 30 km:n päässä pohjoispuolella!
- Anonyymi
Ei ole haittaa ollut. Mökki Puolangalla
- Anonyymi
Suosittelen mökinhankintaa Vaala, Paltamo alueilta, nytkin istuksin mökillä. Terassi niin syksyllä sotkettu kusella, paskalla ja karvoja paljon ei voi käyttää ennen pesua. Myyntiin piakkoin pistän, hermot menee.
- Anonyymi
Peura-aita tulossa ja sen myötä ongelma hoituu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peura-aita tulossa ja sen myötä ongelma hoituu.
Valtion rahoilla kepujen pellot kierretään peura-aidalla, silläkö ongelma hoituu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtion rahoilla kepujen pellot kierretään peura-aidalla, silläkö ongelma hoituu ?
???
- Anonyymi
Kävisikö kirkonkylältä, rannalta sijaitseva talo tarkoituksiisi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838