Ryyppy

ongelma...

Enkö osaa käynnistää micraani vm. -92, kun ryyppy menee aina liikaa päälle?
Ajan kanssa tietty vaimenee, mut alussa huutaa hirveesti ja ajaessa ei tarvii kaasua, kun kulkee ihan kepeesti ryypyn voimalla.
Ryyppyä on säädetty kerran pienemmälle, että ajattelin olisiko voitelusta apua?

8

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joukahainen

Eikö kaasua hetkellisesti painamalla reippaammin asetu kierrokset? Näin minun -90 tekee.

• ei asetu

Eihän mitään hätää ois jos niin tekis. Tietty asettuu joskus, mutta huutaa ihan liian kauan.

• micrailija

Lähde suoraan liikkeelle jos kerran tehoa ja käyntiä on kuin pienessä kylässä.

• teenkin

Mutta hävettää risteyksissä sun muissa kun yks huutaa kuin hyeena :-(

• diplinssi
        teenkin kirjoitti:

Mutta hävettää risteyksissä sun muissa kun yks huutaa kuin hyeena :-(

Meneekö ryyppy lämmettyään pois? Katso ilmanputsarista, kylmänä ja lämpimänä, että toimii. Lämpimänä ei yhtään ryyppyä eli ryyppyläppä putken suuntainen. Sitten sytytyksen ajoitus pitää olla oikea. Sitten onko kaasuttimessa kaasuvivun luona tyhjäkäynninsäätöruuvia?

• kai...
        diplinssi kirjoitti:

Meneekö ryyppy lämmettyään pois? Katso ilmanputsarista, kylmänä ja lämpimänä, että toimii. Lämpimänä ei yhtään ryyppyä eli ryyppyläppä putken suuntainen. Sitten sytytyksen ajoitus pitää olla oikea. Sitten onko kaasuttimessa kaasuvivun luona tyhjäkäynninsäätöruuvia?

Ainakin se huuto hiljenee.
        Tyhjäkäyntiruuvia on säädetty jo turhankin pienelle.

• diplinssi
        kai... kirjoitti:

Ainakin se huuto hiljenee.
        Tyhjäkäyntiruuvia on säädetty jo turhankin pienelle.

Miehän käskin katsoa ilmanputsarista. Ota se keskellä oleva mutteri auki, nosta yläkansi pois ja kurkista kaasuttimeen. Ei siellä ole Micelin-ukkoa, joka vetää sinua turpaan @#¤&#%#.

• pitää...
        diplinssi kirjoitti:

Miehän käskin katsoa ilmanputsarista. Ota se keskellä oleva mutteri auki, nosta yläkansi pois ja kurkista kaasuttimeen. Ei siellä ole Micelin-ukkoa, joka vetää sinua turpaan @#¤&#%#.

Ensin pitää löytää mies joka sen tekee, mä kato sitten voin neuvoa sinun ohjeilla vierestä 8-l

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1608
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      139
      1358
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31