Piti youtubesta kuunnella musiikkia mutta enpä sitten kuunnellutkaan, kun siirsi sivulle consent.youtube.com. Sivusto täysin juntturassa ja yritin katsoa sitten googlesta, että mikä mättää: Googlekin antoi consent.google.com sivulle siirron eikä antanut hakutuloksia!
Puolen tunnin päästä onnistui hyväksyä evästeet hetkeksi, mutta klikkasin sitten vahingossa väärää linkkiä ja päädyin takaisin consent-sivustolle, jolloin youtube lakkasi toimimasta. Lisäksi consent-sivusto ilmoitti, että asetusten teossa oli ongelma. Ilmeisesti jokin eväste meni väärään asentoon, koska asiaan auttoi vain tyhjentää cookiet pois selaimesta kokonaan. Googlesta katselin, että tuosta consent-sivustosta on tehty noin miljardi hakua - että onko se rikki?
Ilmeisesti nuo tulee samoilta servereiltä, koska myös google oli rikki tuon rumban ajan.
youtube consent/eväste rumba googlesta
Anonyymi
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848