Hei,
Onko tietoa onko Lapissa (Ivalo - Inari - lähistö 200km) jotain Kartanoa / Isoa mökkiä työporukalle syksylle? Ei haittaa vaikka hinta olisi 2000€/yö. Henkilöitä n. 20-27 ja Internet ei ollut ystäväni joten en löytänyt suoraan mitään paikkaa. Ei sinänsä haittaa vaikka olisi useamman pienemmän mökin kokonaisuus, jos löytyy yhteinen olo-paikka porukalle missä kokoontua, mutta saa olla ihan korvessa keskellä ei mitään.
Lapista kartanoa
Anonyymi
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on vielä toiminnassa niin Suosittelen Nellimin erähotellia, kiva pieni hotelli.
- Anonyymi
Kiitos, tämähän vaikuttaa lupaavalta! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, tämähän vaikuttaa lupaavalta! :)
Ole hyvä. Jos joku porukasta on facebookissa kannattaa siellä kysellä noiden Lapin paikkakuntien puskaradio tai vastaavilla sivuilla, paikkakuntalaisilta saa paremmin tietoa ja vinkkejä mistä kannattaa kysellä.
Itse olen kerran käynyt tuolla erähotellilla vain syömässä ruskareissulla, mutta silloin ajattelin että olisi kiva paikka tulla ihan muutamaksi päiväksi kaveriporukalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255971Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195958- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818