Voisin antaa tukiopetusta ala-astelaisille, yläastelaisille ja lukiolaisille. Olen hyvä mm. biologiassa, englannissa, kemiassa ja äidinkielessä. Matikka, maantieto, historia, uskonto ja yhteiskuntaoppi onnistuu myös. Voin myös tarkistaa erilaisia tehtäviä/projekteja/esitelmiä ja antaa parannusehdotuksia. Tukiopetus tapahtuisi kuopiossa, tehtävien yms. tarkastaminen käy myös netissä. Teen tämän tietenkin pientä palkkaa vastaan.
Tukiopetus
3
100
Vastaukset
- Anonyymi
Huutamallako sinuun saa yhteyden? Hallitset hämmästyttävän kirjon lukion oppiaineita, ainakin omasta mielestäsi. Et kerro mitään muodollisesta pätevyydestäsi, mutta suomen kielen verbien monikkomuotojen käyttö on sinulle vierasta, etkä osaa kirjoittaa propreja isolla alkukirjaimella, mikä ei ole omiaan lisäämään luottamusta kykyihisi.
- Anonyymi
Niin sitä vaan vihataan opettajia ja aivopestään opettajista sihteereitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä vaan vihataan opettajia ja aivopestään opettajista sihteereitä.
Se on kato silla lailla, että vaikka kuinka korkealla herra tai rouva on niin ei sitä muiden puolesta voi päättää, että ”sinuahan kiinnostaa sihteerin työt” jos ei oikeasti kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1676424Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv962949Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?981826Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431535Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko101256- 131117
- 511077
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75993- 17990
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23988