Sossu tuettu asumiskokeilu päättyi hurjasti

Anonyymi

Alkuvuodesta asumiskokeilu päättyi kun tämä kyseinen mieshenkilö ei tullut omillaan toimeen vaikka sossutädit tsemppasivat.

Kokeilu oli täysi fiasko kun tuetun henkilön erikoinen käytös alkoi kummastuttaa naapureita jotka kääntyivät miestä vastaan kun selvisi että hän puhuikin itsestään eikä puhelimeensa. Oli paljon muutakin erikoista ja naapurit keskenään jakoivat mielipiteitään tästä henkilöstä ja havaintoja erikoisesta käytöksestä.

No nyt asunnossa asuu onneksi normaali ihminen.

Mihin lie muutti tämä sossu tuettu erikoismies, sitä tarina ei kerro ja pahat kielet kuiskivat että takaisin äitinsä helmoihin.. tuon ikäinen mies, surullista.

Emme jääneet tätä tyyppiä kaipaamaan. Myönnetään kuitenkin että yhä naureskelemme hänelle hänen selkänsä takana.

166

5058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliks tää joku kehari?

      • Anonyymi

        Oli ainakin ulkonäöltään


      • Anonyymi

        Sullekin, pälli, tiedoksi, että monet teistä jotka dissaatte mua näytätte enemmän tiiä miltä kehareilta kuin mä ikinä voisin!!! Mä nauran teille paljon enemmän teidän selän takana HAHAA repikää siitä!! Ette kyllä menestyis läheskään yhtä --tun hyvin duunielämässä kuin meitsi, mä oon tallonu uraa kunnolla, työkkäri kela sossu kaikki ne ei tua mua kuin osittain satunnaisesti ja rasvsormet vetää siitäkin välistä kun haluu vorota meitsin kaltasilta kunnon kansalaisilta MUTTA MÄ ANSAITSENKIN NE VÄHÄTKIN TUET JOTKA SAAN KOSKA MÄ REHKIN TÖISSÄ JA TEEEN ESIMERKILLISTÄ TYÖTÄ JOTKA JÄTTÄÄ TEIDÄT KAIKKI HÄPEÄÄN!!! Oootte kateellisii mulle kun mä ansaitsen enmmän fyrkkaa kuin kukaan teistä ikinä, ette vaan pärjää niin hyvin hahahaa, varmaan ite vikisette kui kommunistisesti ette saa puoliakaan mitä mä saan PLUS ne vähät tuet joista ei rosvota.

        Mutta toi onkin liikaa teidän pikku päille. Mä veikkaan, että kukaan teistä dissaajista ei oo läheskään niin suosittu naisten kesken saatu kaveriseurassa ja tuttavapiireissä kuin MÄ. Mut tunnetaan siitä että mä järkkään kunnon juhlia ja ne äänet joita te ootte kuulleet on kyllä ollu mun kavereita ja se, että te ootte liian päissänne ymmärtää että ne on lihallisia konkreettisia ihmisiä meinaa vaan että harhaluulosia l##sereita ootte TE, en mä. UUU uliuliuli puhkasinko teidän kuplan?!! >:O >:D Eikö veke ollutkaan se sossuluuseri jonka te halusitte mun olevan!! BUHUU!! EIKÖ OLEKIN HIRVEETÄ KUN HEITÄN TEILLE TOTUUSPOMMIT PÄIN NAAMAA???!!! >:D XD

        Mitä se todistaa, että sivusto yrittää blokkailla mua kommentoimasta, vähän ajan päästä pääsen sanoo teille mistä tuulee ja te ootte taas pillittämässä "yhyy veke sano jotain mistä me ei tykätä, me ei pärjätä yhtä hyvin töissä kuin veke, koska me ollaan niitä narkomaaneja". SORI VAAN ETTÄ MEITSILLÄ ON AKTIIVISEMPI SOSIAALINEN ELÄMÄ KUN TEILLÄ ON JÄMÄHTÄNY KAIKKI PAIKALLEEN. Ainoo mikä puuttuu on pelto ja teidät keskelle sitä, joutuis kävelee joka aamu 20 km töihin että saa liksaa joilla voitte ostaa sitten liput, SE OIS TEILLE HYVÄ TERAPIA, JOO-O! Tai sitten stalinin gulagit, olihan se hemmo ihan p-----stä mutta tajus se sentään että joillekin se gulagit on parasta...heh heh. >:) Mutta hemmotteluvaltio on kyllä luonut teikäläisten mentaliteettia, että meitsin kaltasilta kunnollisilta työssäkäyviltä vedetään välistä, ellei kokonaan!! JA meitsi syö kuulkaa pelkästään ihmisten ruokaa, jos ette ite leikkis että muut nauttii pelkkii energiajuomii ja limsaa kuin te. Ei kahvissa oo mitään pahaa, ihan vaan jos ette tienneet, ja mäkin pystyn juomaan seitsemän kuppia päivässä mustana eikä tuu mitään pärinöitä, mutta mä pystyn vetää ässänä päivän kuin päivän ilmankin kahvia että siinäs teille. Mutta heti kun teitä vaaditan tekee töitä, lässytätte kuinka hirveitä mun kaltaset ihmiset on kun saa teidät näyttää pahalta. MÄ kuule olin kunnolla alusta loppuun ennen kuin pellet savusti mut ulos, kun pitää sinne ovelle lappaa vaikka mitä pellee huutelee ja koputtelee ja eiköhän se yläkerran mimmi vaan feikkaa orgasminsa (olis tullu meitsin luo, niin ei ois menny mukaan stalkkaa ja savustelee!!!)!! Ja sit väittää, että ei oo mulle velkaa vaan mä kaikille, MÄ SAAN NE VELKARAHAT TAKASIN VAIK MIKÄ OIS!IHAN SAMA KUI PALJON MUA HAUKUTTE FASISTIKS JA EMMÄNYYTIIÄMIKSI MUTTA MÄ SAAN NE MUN VELAT takasin!!!

        Mutta kuikas moni teistä saanu palkankorotusta kun on haka keksii kaiken maailman vekottimii??!! EI KUKAAN!!?!! SITÄHÄN MÄKIN!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullekin, pälli, tiedoksi, että monet teistä jotka dissaatte mua näytätte enemmän tiiä miltä kehareilta kuin mä ikinä voisin!!! Mä nauran teille paljon enemmän teidän selän takana HAHAA repikää siitä!! Ette kyllä menestyis läheskään yhtä --tun hyvin duunielämässä kuin meitsi, mä oon tallonu uraa kunnolla, työkkäri kela sossu kaikki ne ei tua mua kuin osittain satunnaisesti ja rasvsormet vetää siitäkin välistä kun haluu vorota meitsin kaltasilta kunnon kansalaisilta MUTTA MÄ ANSAITSENKIN NE VÄHÄTKIN TUET JOTKA SAAN KOSKA MÄ REHKIN TÖISSÄ JA TEEEN ESIMERKILLISTÄ TYÖTÄ JOTKA JÄTTÄÄ TEIDÄT KAIKKI HÄPEÄÄN!!! Oootte kateellisii mulle kun mä ansaitsen enmmän fyrkkaa kuin kukaan teistä ikinä, ette vaan pärjää niin hyvin hahahaa, varmaan ite vikisette kui kommunistisesti ette saa puoliakaan mitä mä saan PLUS ne vähät tuet joista ei rosvota.

        Mutta toi onkin liikaa teidän pikku päille. Mä veikkaan, että kukaan teistä dissaajista ei oo läheskään niin suosittu naisten kesken saatu kaveriseurassa ja tuttavapiireissä kuin MÄ. Mut tunnetaan siitä että mä järkkään kunnon juhlia ja ne äänet joita te ootte kuulleet on kyllä ollu mun kavereita ja se, että te ootte liian päissänne ymmärtää että ne on lihallisia konkreettisia ihmisiä meinaa vaan että harhaluulosia l##sereita ootte TE, en mä. UUU uliuliuli puhkasinko teidän kuplan?!! >:O >:D Eikö veke ollutkaan se sossuluuseri jonka te halusitte mun olevan!! BUHUU!! EIKÖ OLEKIN HIRVEETÄ KUN HEITÄN TEILLE TOTUUSPOMMIT PÄIN NAAMAA???!!! >:D XD

        Mitä se todistaa, että sivusto yrittää blokkailla mua kommentoimasta, vähän ajan päästä pääsen sanoo teille mistä tuulee ja te ootte taas pillittämässä "yhyy veke sano jotain mistä me ei tykätä, me ei pärjätä yhtä hyvin töissä kuin veke, koska me ollaan niitä narkomaaneja". SORI VAAN ETTÄ MEITSILLÄ ON AKTIIVISEMPI SOSIAALINEN ELÄMÄ KUN TEILLÄ ON JÄMÄHTÄNY KAIKKI PAIKALLEEN. Ainoo mikä puuttuu on pelto ja teidät keskelle sitä, joutuis kävelee joka aamu 20 km töihin että saa liksaa joilla voitte ostaa sitten liput, SE OIS TEILLE HYVÄ TERAPIA, JOO-O! Tai sitten stalinin gulagit, olihan se hemmo ihan p-----stä mutta tajus se sentään että joillekin se gulagit on parasta...heh heh. >:) Mutta hemmotteluvaltio on kyllä luonut teikäläisten mentaliteettia, että meitsin kaltasilta kunnollisilta työssäkäyviltä vedetään välistä, ellei kokonaan!! JA meitsi syö kuulkaa pelkästään ihmisten ruokaa, jos ette ite leikkis että muut nauttii pelkkii energiajuomii ja limsaa kuin te. Ei kahvissa oo mitään pahaa, ihan vaan jos ette tienneet, ja mäkin pystyn juomaan seitsemän kuppia päivässä mustana eikä tuu mitään pärinöitä, mutta mä pystyn vetää ässänä päivän kuin päivän ilmankin kahvia että siinäs teille. Mutta heti kun teitä vaaditan tekee töitä, lässytätte kuinka hirveitä mun kaltaset ihmiset on kun saa teidät näyttää pahalta. MÄ kuule olin kunnolla alusta loppuun ennen kuin pellet savusti mut ulos, kun pitää sinne ovelle lappaa vaikka mitä pellee huutelee ja koputtelee ja eiköhän se yläkerran mimmi vaan feikkaa orgasminsa (olis tullu meitsin luo, niin ei ois menny mukaan stalkkaa ja savustelee!!!)!! Ja sit väittää, että ei oo mulle velkaa vaan mä kaikille, MÄ SAAN NE VELKARAHAT TAKASIN VAIK MIKÄ OIS!IHAN SAMA KUI PALJON MUA HAUKUTTE FASISTIKS JA EMMÄNYYTIIÄMIKSI MUTTA MÄ SAAN NE MUN VELAT takasin!!!

        Mutta kuikas moni teistä saanu palkankorotusta kun on haka keksii kaiken maailman vekottimii??!! EI KUKAAN!!?!! SITÄHÄN MÄKIN!!!

        Onks vekellä hei kaikki hyvin?? Oikeesti, tekee pahaa sun puolesta. :( Mun tekis mieli uskoo, että suuri osa ois vaan kerran kaks tänne vilkaisseita satunnaisia selaajia, mutta mitä enemmän näitä sun vängerryksiä luen, sitä enemmän tuntuu, että sulla on joku pakkomielle tunkea tänne koko ajan ja todistella...... jotain? Oon muuallakin huomannut, että sivusto blokkailee vain väliaikaisesti ja sitten pääsee taas kommentoimaan. Mutta miksi veke sulla on niin hirmuinen tarve todistella tänne kaiken maailman juttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullekin, pälli, tiedoksi, että monet teistä jotka dissaatte mua näytätte enemmän tiiä miltä kehareilta kuin mä ikinä voisin!!! Mä nauran teille paljon enemmän teidän selän takana HAHAA repikää siitä!! Ette kyllä menestyis läheskään yhtä --tun hyvin duunielämässä kuin meitsi, mä oon tallonu uraa kunnolla, työkkäri kela sossu kaikki ne ei tua mua kuin osittain satunnaisesti ja rasvsormet vetää siitäkin välistä kun haluu vorota meitsin kaltasilta kunnon kansalaisilta MUTTA MÄ ANSAITSENKIN NE VÄHÄTKIN TUET JOTKA SAAN KOSKA MÄ REHKIN TÖISSÄ JA TEEEN ESIMERKILLISTÄ TYÖTÄ JOTKA JÄTTÄÄ TEIDÄT KAIKKI HÄPEÄÄN!!! Oootte kateellisii mulle kun mä ansaitsen enmmän fyrkkaa kuin kukaan teistä ikinä, ette vaan pärjää niin hyvin hahahaa, varmaan ite vikisette kui kommunistisesti ette saa puoliakaan mitä mä saan PLUS ne vähät tuet joista ei rosvota.

        Mutta toi onkin liikaa teidän pikku päille. Mä veikkaan, että kukaan teistä dissaajista ei oo läheskään niin suosittu naisten kesken saatu kaveriseurassa ja tuttavapiireissä kuin MÄ. Mut tunnetaan siitä että mä järkkään kunnon juhlia ja ne äänet joita te ootte kuulleet on kyllä ollu mun kavereita ja se, että te ootte liian päissänne ymmärtää että ne on lihallisia konkreettisia ihmisiä meinaa vaan että harhaluulosia l##sereita ootte TE, en mä. UUU uliuliuli puhkasinko teidän kuplan?!! >:O >:D Eikö veke ollutkaan se sossuluuseri jonka te halusitte mun olevan!! BUHUU!! EIKÖ OLEKIN HIRVEETÄ KUN HEITÄN TEILLE TOTUUSPOMMIT PÄIN NAAMAA???!!! >:D XD

        Mitä se todistaa, että sivusto yrittää blokkailla mua kommentoimasta, vähän ajan päästä pääsen sanoo teille mistä tuulee ja te ootte taas pillittämässä "yhyy veke sano jotain mistä me ei tykätä, me ei pärjätä yhtä hyvin töissä kuin veke, koska me ollaan niitä narkomaaneja". SORI VAAN ETTÄ MEITSILLÄ ON AKTIIVISEMPI SOSIAALINEN ELÄMÄ KUN TEILLÄ ON JÄMÄHTÄNY KAIKKI PAIKALLEEN. Ainoo mikä puuttuu on pelto ja teidät keskelle sitä, joutuis kävelee joka aamu 20 km töihin että saa liksaa joilla voitte ostaa sitten liput, SE OIS TEILLE HYVÄ TERAPIA, JOO-O! Tai sitten stalinin gulagit, olihan se hemmo ihan p-----stä mutta tajus se sentään että joillekin se gulagit on parasta...heh heh. >:) Mutta hemmotteluvaltio on kyllä luonut teikäläisten mentaliteettia, että meitsin kaltasilta kunnollisilta työssäkäyviltä vedetään välistä, ellei kokonaan!! JA meitsi syö kuulkaa pelkästään ihmisten ruokaa, jos ette ite leikkis että muut nauttii pelkkii energiajuomii ja limsaa kuin te. Ei kahvissa oo mitään pahaa, ihan vaan jos ette tienneet, ja mäkin pystyn juomaan seitsemän kuppia päivässä mustana eikä tuu mitään pärinöitä, mutta mä pystyn vetää ässänä päivän kuin päivän ilmankin kahvia että siinäs teille. Mutta heti kun teitä vaaditan tekee töitä, lässytätte kuinka hirveitä mun kaltaset ihmiset on kun saa teidät näyttää pahalta. MÄ kuule olin kunnolla alusta loppuun ennen kuin pellet savusti mut ulos, kun pitää sinne ovelle lappaa vaikka mitä pellee huutelee ja koputtelee ja eiköhän se yläkerran mimmi vaan feikkaa orgasminsa (olis tullu meitsin luo, niin ei ois menny mukaan stalkkaa ja savustelee!!!)!! Ja sit väittää, että ei oo mulle velkaa vaan mä kaikille, MÄ SAAN NE VELKARAHAT TAKASIN VAIK MIKÄ OIS!IHAN SAMA KUI PALJON MUA HAUKUTTE FASISTIKS JA EMMÄNYYTIIÄMIKSI MUTTA MÄ SAAN NE MUN VELAT takasin!!!

        Mutta kuikas moni teistä saanu palkankorotusta kun on haka keksii kaiken maailman vekottimii??!! EI KUKAAN!!?!! SITÄHÄN MÄKIN!!!

        Siis ei jumpe....... Onkos vekelle tullut mieleen, että omalla provosoivalla härökäytöksellä ei oo mikään ihme, jos niitä vihamiehiä ilmaantuu pilvin pimein? Siis jos ne on oikeesti olemassa.... :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei jumpe....... Onkos vekelle tullut mieleen, että omalla provosoivalla härökäytöksellä ei oo mikään ihme, jos niitä vihamiehiä ilmaantuu pilvin pimein? Siis jos ne on oikeesti olemassa.... :/

        Sun pitää opetella sanoo muutakin kuin onttoja latteuksia jotka ei meinaa yhtään tu mitääN!!! Mut onks sun sanavarasto vaan srkastunu vai onks sulla muuten vaan sahajauhoja päässä???

        KUINKAS MONI TEISTÄ ON ITE KYHÄNNY ENIMMÄKSEEN ROJUSTA OMAN TUULIMYLLYN SAANU SILLÄ MÖKILLE JA SAUNAAN SÄHKÖT JA SÄÄSTÄNY MALTAITA???? ANNA KUN ARVAAN..... EI tu KUKAAN!!!!! MEITSIPÄ TEKI NÄIN JO VUONNA 2013 jolloin kukaan teistä ei varmaan ollu päässy ees taputtelemasta ####aa hiekkalaatikolla.

        EI teistä klopeista ja muovihymyprinsessoista oo tu mihinkään, lukiossakin ootte ihan jonkun yläasteikäsen tasoselle jääneitä, ihmettelette mikä kortsu on ja himotsette toistenne #####a ja ###aa!!! HAluutte vaan """""ä ja ihmettelette miten tehään abortti!! mut eipä teistä mnaan toivoista oo mihkään, mäkkärikamoilla kasvaneita ihan lapsen tasolle jääneitä, tempparitkin on käyneitä irstailijoita ja ikäloppuja verrattuna teihin. Tyhmän muovihymyn takana ei oo mitään ei tu mitään, pelkkää sahajauhoa vain!!!

        Joo, oon ollu pari kertaa ilman duunii, melkeen puol vuotta molemmil kerroil JA SITTEN??!!! Oon silti ollu tu kolmesataa kertaa enemmissä palkoissa kuin teillä tulee tukia kuussa!!! Ettehän te tu tajuu näistä asiosita hevon h l t iä aivan sama kunhan pääsee vähän naisystävää laittaa feikkiorgasmia kun ei pimua kiinnosta että kuskaa lapsia kortitta niille isovanhemmille tai mä luulen että ne kuskataan isovanhemmille mene ja tiiä.

        Teillä ei oo mitään varaa solvata mua luuseriks, mä oon opiskellu LAMKissa ja mul on sieltä ainakin kolme kaveria, yks mun kaveri on peräti Almalla töissä, kaks on opiskellu tu Helsingin yliopistossa KUVITELKAA ja mä tunnen yhen singaporelaisen mimmin, joka on valmistunu Saksan johtavasta Mannheim-bisneskoulusta!! KElatkaa tota ja kuolkaa kateuteen. >:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää opetella sanoo muutakin kuin onttoja latteuksia jotka ei meinaa yhtään tu mitääN!!! Mut onks sun sanavarasto vaan srkastunu vai onks sulla muuten vaan sahajauhoja päässä???

        KUINKAS MONI TEISTÄ ON ITE KYHÄNNY ENIMMÄKSEEN ROJUSTA OMAN TUULIMYLLYN SAANU SILLÄ MÖKILLE JA SAUNAAN SÄHKÖT JA SÄÄSTÄNY MALTAITA???? ANNA KUN ARVAAN..... EI tu KUKAAN!!!!! MEITSIPÄ TEKI NÄIN JO VUONNA 2013 jolloin kukaan teistä ei varmaan ollu päässy ees taputtelemasta ####aa hiekkalaatikolla.

        EI teistä klopeista ja muovihymyprinsessoista oo tu mihinkään, lukiossakin ootte ihan jonkun yläasteikäsen tasoselle jääneitä, ihmettelette mikä kortsu on ja himotsette toistenne #####a ja ###aa!!! HAluutte vaan """""ä ja ihmettelette miten tehään abortti!! mut eipä teistä mnaan toivoista oo mihkään, mäkkärikamoilla kasvaneita ihan lapsen tasolle jääneitä, tempparitkin on käyneitä irstailijoita ja ikäloppuja verrattuna teihin. Tyhmän muovihymyn takana ei oo mitään ei tu mitään, pelkkää sahajauhoa vain!!!

        Joo, oon ollu pari kertaa ilman duunii, melkeen puol vuotta molemmil kerroil JA SITTEN??!!! Oon silti ollu tu kolmesataa kertaa enemmissä palkoissa kuin teillä tulee tukia kuussa!!! Ettehän te tu tajuu näistä asiosita hevon h l t iä aivan sama kunhan pääsee vähän naisystävää laittaa feikkiorgasmia kun ei pimua kiinnosta että kuskaa lapsia kortitta niille isovanhemmille tai mä luulen että ne kuskataan isovanhemmille mene ja tiiä.

        Teillä ei oo mitään varaa solvata mua luuseriks, mä oon opiskellu LAMKissa ja mul on sieltä ainakin kolme kaveria, yks mun kaveri on peräti Almalla töissä, kaks on opiskellu tu Helsingin yliopistossa KUVITELKAA ja mä tunnen yhen singaporelaisen mimmin, joka on valmistunu Saksan johtavasta Mannheim-bisneskoulusta!! KElatkaa tota ja kuolkaa kateuteen. >:)

        Ootsä ihan varma, että on oikeita noi sun kaveris??? Veke ollut radalla jonkin aikaa jutuista päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootsä ihan varma, että on oikeita noi sun kaveris??? Veke ollut radalla jonkin aikaa jutuista päätellen.

        ALISANONTA. On se veke saanu vaikka mitä tsemppiä ja sen eteen on tehty kaikkea. Heti antagonisoimassa ihmisiä ja hankkimassa vihamiehiä käytöksellä, ei vaan niinkuin pysty tulemaan ihmisten kanssa toimeen, sekin auttaa kun jatkuvasti pitää saada se pää sekaisin, muuten ei kestä. Surullinen tapaus.


    • Anonyymi

      ennen vanahaan tuollaset suljettihin laitoksihin

      • Anonyymi

        SUN TIEDOKSI: NE HÄISKÄT JA MIMMIT JOTKA VÄITTÄÄ ETTÄ MÄ OON MUKA -ÖHÖ ÖHÖ- JOIDENKIN ALAIKÄÄSTEN KUVIA ITE TEKEE SITÄ 24//7 ja NIISTÄ ON TEHTY TUSINOITA ILMOTUKSIA JA POLIISI EI TEE MITÄÄN!!! Ykskin kuskailee sen naisystävän lapsii kortitta ja saanu sakotkin varmaan kuus kertaa EIIIII enkä tiiä onks sen naisystävä menny pliisin puheille PFFT VARMAAN!!! EIHÄN SILLÄKÄÄN OO ÄLLIÄ SITTEN ------KAAN VERTAA!! JA MÄ TUNSIN SEN MIMMIN TOISAALTA JA SE OLI KYLLÄ SIINÄ KUVASSA Jo 19/20 ja muutenkin se on aina ollut kypsä ja fiksi ikäsekseen, einstein verrattuna teihin. Mutta en oo vilkasuutkaaan siihen kuvaan ja se, että sen exä ois antanu sen mulle USB-tikussa HAHAHA TAI EHKÄ SE ITE ANTO SEN MULLE SE LUCIA OOTTEKOS MIETTINNY SITÄ??? MUtta eipä mua teidän tautiset mimmit kiinnosta Jessus mitä....hehehe.

        Teidät pitäs sulke laitoksiin. Meitsi on terveimpiä ihmisiä joita kukaan voi koskaan tavata, mutta onhan tää ho*o-hollola niin ynsee paikka että teidän kaltaset tyypit menis nupista sekasin. Mutta meitsin kaltanen työssäkäyvä sankari kyllä enemmän fyrkkaa ja tukia päälle sietää saada kuin teidänlaiset löhööjät höhöhö, sitähän varten se gulagikin tehtiin. Kyllä teissä jätkissäkin kasapäin tyhjäpäitä, kimmoilla vaan enmmän muovihymyy, ette oo S---ana mistään kotosin, täysii tyhjäntoimittajii, ei mitään aktiviteettii päässä. Teille pitää sanoo asiat niinku ne on, ei niinku te haluutte, te ette oo duunia nähneetklään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SUN TIEDOKSI: NE HÄISKÄT JA MIMMIT JOTKA VÄITTÄÄ ETTÄ MÄ OON MUKA -ÖHÖ ÖHÖ- JOIDENKIN ALAIKÄÄSTEN KUVIA ITE TEKEE SITÄ 24//7 ja NIISTÄ ON TEHTY TUSINOITA ILMOTUKSIA JA POLIISI EI TEE MITÄÄN!!! Ykskin kuskailee sen naisystävän lapsii kortitta ja saanu sakotkin varmaan kuus kertaa EIIIII enkä tiiä onks sen naisystävä menny pliisin puheille PFFT VARMAAN!!! EIHÄN SILLÄKÄÄN OO ÄLLIÄ SITTEN ------KAAN VERTAA!! JA MÄ TUNSIN SEN MIMMIN TOISAALTA JA SE OLI KYLLÄ SIINÄ KUVASSA Jo 19/20 ja muutenkin se on aina ollut kypsä ja fiksi ikäsekseen, einstein verrattuna teihin. Mutta en oo vilkasuutkaaan siihen kuvaan ja se, että sen exä ois antanu sen mulle USB-tikussa HAHAHA TAI EHKÄ SE ITE ANTO SEN MULLE SE LUCIA OOTTEKOS MIETTINNY SITÄ??? MUtta eipä mua teidän tautiset mimmit kiinnosta Jessus mitä....hehehe.

        Teidät pitäs sulke laitoksiin. Meitsi on terveimpiä ihmisiä joita kukaan voi koskaan tavata, mutta onhan tää ho*o-hollola niin ynsee paikka että teidän kaltaset tyypit menis nupista sekasin. Mutta meitsin kaltanen työssäkäyvä sankari kyllä enemmän fyrkkaa ja tukia päälle sietää saada kuin teidänlaiset löhööjät höhöhö, sitähän varten se gulagikin tehtiin. Kyllä teissä jätkissäkin kasapäin tyhjäpäitä, kimmoilla vaan enmmän muovihymyy, ette oo S---ana mistään kotosin, täysii tyhjäntoimittajii, ei mitään aktiviteettii päässä. Teille pitää sanoo asiat niinku ne on, ei niinku te haluutte, te ette oo duunia nähneetklään.

        Hei ihan oikeesti. Sun on turha luulla, että sul ois täällä mitään todistettavaa kellekään (ei Salpakankaalle, ei kellekään muulle). En tiiä miks ees yritän puhuu sulle järkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SUN TIEDOKSI: NE HÄISKÄT JA MIMMIT JOTKA VÄITTÄÄ ETTÄ MÄ OON MUKA -ÖHÖ ÖHÖ- JOIDENKIN ALAIKÄÄSTEN KUVIA ITE TEKEE SITÄ 24//7 ja NIISTÄ ON TEHTY TUSINOITA ILMOTUKSIA JA POLIISI EI TEE MITÄÄN!!! Ykskin kuskailee sen naisystävän lapsii kortitta ja saanu sakotkin varmaan kuus kertaa EIIIII enkä tiiä onks sen naisystävä menny pliisin puheille PFFT VARMAAN!!! EIHÄN SILLÄKÄÄN OO ÄLLIÄ SITTEN ------KAAN VERTAA!! JA MÄ TUNSIN SEN MIMMIN TOISAALTA JA SE OLI KYLLÄ SIINÄ KUVASSA Jo 19/20 ja muutenkin se on aina ollut kypsä ja fiksi ikäsekseen, einstein verrattuna teihin. Mutta en oo vilkasuutkaaan siihen kuvaan ja se, että sen exä ois antanu sen mulle USB-tikussa HAHAHA TAI EHKÄ SE ITE ANTO SEN MULLE SE LUCIA OOTTEKOS MIETTINNY SITÄ??? MUtta eipä mua teidän tautiset mimmit kiinnosta Jessus mitä....hehehe.

        Teidät pitäs sulke laitoksiin. Meitsi on terveimpiä ihmisiä joita kukaan voi koskaan tavata, mutta onhan tää ho*o-hollola niin ynsee paikka että teidän kaltaset tyypit menis nupista sekasin. Mutta meitsin kaltanen työssäkäyvä sankari kyllä enemmän fyrkkaa ja tukia päälle sietää saada kuin teidänlaiset löhööjät höhöhö, sitähän varten se gulagikin tehtiin. Kyllä teissä jätkissäkin kasapäin tyhjäpäitä, kimmoilla vaan enmmän muovihymyy, ette oo S---ana mistään kotosin, täysii tyhjäntoimittajii, ei mitään aktiviteettii päässä. Teille pitää sanoo asiat niinku ne on, ei niinku te haluutte, te ette oo duunia nähneetklään.

        Onks sul enemmän mielikuvitusystävii vai mielikuvitusvihollisii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sul enemmän mielikuvitusystävii vai mielikuvitusvihollisii?

        Insinööriveke löytää vihuja joka nurkan takaa. Mestari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinööriveke löytää vihuja joka nurkan takaa. Mestari.

        Kuule Ramteekilla ja Fluiconnectilla tykittäny ja saanu tu miljoona kertaa enemmän tun kiitosta kuin sä tuut sun koko elämässä SAAMAAN hahaha, mä oon parempi kaikes kuin sä ja luciakin oli mieltä et oon kuumaa kamaa JA SE OLI SIINÄ KUVASSA JONKA SE ITE ANTO MULLE 19 ELLEI 20 ETTÄ SÄ ET TIIÄ MILTÄ ALAIKÄNEN EES NÄYTTÄÄ HÄHÄHÄ. J mitä h----tin välii mikä sen sukunimi oli ehk rand ehk reed tai reid tai ray SÄ OOT VAAN KATEELLINEN KUN MÄ SAAN NAISTA JA SÄ ET! >:) Sä et varmaan saa ees niiltä tautisilta narkkin artuilta!! EtTÄ KUKA ON HOMOU??!! >:O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SUN TIEDOKSI: NE HÄISKÄT JA MIMMIT JOTKA VÄITTÄÄ ETTÄ MÄ OON MUKA -ÖHÖ ÖHÖ- JOIDENKIN ALAIKÄÄSTEN KUVIA ITE TEKEE SITÄ 24//7 ja NIISTÄ ON TEHTY TUSINOITA ILMOTUKSIA JA POLIISI EI TEE MITÄÄN!!! Ykskin kuskailee sen naisystävän lapsii kortitta ja saanu sakotkin varmaan kuus kertaa EIIIII enkä tiiä onks sen naisystävä menny pliisin puheille PFFT VARMAAN!!! EIHÄN SILLÄKÄÄN OO ÄLLIÄ SITTEN ------KAAN VERTAA!! JA MÄ TUNSIN SEN MIMMIN TOISAALTA JA SE OLI KYLLÄ SIINÄ KUVASSA Jo 19/20 ja muutenkin se on aina ollut kypsä ja fiksi ikäsekseen, einstein verrattuna teihin. Mutta en oo vilkasuutkaaan siihen kuvaan ja se, että sen exä ois antanu sen mulle USB-tikussa HAHAHA TAI EHKÄ SE ITE ANTO SEN MULLE SE LUCIA OOTTEKOS MIETTINNY SITÄ??? MUtta eipä mua teidän tautiset mimmit kiinnosta Jessus mitä....hehehe.

        Teidät pitäs sulke laitoksiin. Meitsi on terveimpiä ihmisiä joita kukaan voi koskaan tavata, mutta onhan tää ho*o-hollola niin ynsee paikka että teidän kaltaset tyypit menis nupista sekasin. Mutta meitsin kaltanen työssäkäyvä sankari kyllä enemmän fyrkkaa ja tukia päälle sietää saada kuin teidänlaiset löhööjät höhöhö, sitähän varten se gulagikin tehtiin. Kyllä teissä jätkissäkin kasapäin tyhjäpäitä, kimmoilla vaan enmmän muovihymyy, ette oo S---ana mistään kotosin, täysii tyhjäntoimittajii, ei mitään aktiviteettii päässä. Teille pitää sanoo asiat niinku ne on, ei niinku te haluutte, te ette oo duunia nähneetklään.

        Sun pitää jätkä kirjaimellisesti ottaa chill pill.


    • Anonyymi

      Mikähän tyyppi kysees? veti jotain roolia koko ajan

      • Anonyymi

        Mitä roolii? Oliks se olevinaan niin cool vai enemmän "muthafucka i'm awesome!"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä roolii? Oliks se olevinaan niin cool vai enemmän "muthafucka i'm awesome!"?

        Roolihahmo mitä larppasi oli töissä. Todellisuudessa ei ollut työssäkäyvien kirjoissa vaan täysin vastakohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roolihahmo mitä larppasi oli töissä. Todellisuudessa ei ollut työssäkäyvien kirjoissa vaan täysin vastakohta.

        Mä oon ollu töissä armeijasta lähtien ja ansainnu kunnon liksaa ja mun pomo ja pomot ja pitäny mua aina suurvoittajana suursiptottajana josta kaikkkki saa ottaa mallia niin eiökös kas kummaa jotkut kusettaa mua ja on vieläkin veloissa mulle!!

        MÄ en tiiä mitä siinä paketissa oli jonka yks mälli osti mun rahoilla!! MÄ en ostanu itelleni enkä kellekään mitään, se juoru tulee siltä samalta ex-mao-fanittaja-kahjolta, se ei enää ees usko sitä mao-p skaa mutta se kaveri väitti että se tartti lainaa ja sen piti maksaa joku juttu. Mä saan ne rahat takas vaikka mikä ois!!!

        Mä oon voittaja,te ootte kaikki kateellisii mulle!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ollu töissä armeijasta lähtien ja ansainnu kunnon liksaa ja mun pomo ja pomot ja pitäny mua aina suurvoittajana suursiptottajana josta kaikkkki saa ottaa mallia niin eiökös kas kummaa jotkut kusettaa mua ja on vieläkin veloissa mulle!!

        MÄ en tiiä mitä siinä paketissa oli jonka yks mälli osti mun rahoilla!! MÄ en ostanu itelleni enkä kellekään mitään, se juoru tulee siltä samalta ex-mao-fanittaja-kahjolta, se ei enää ees usko sitä mao-p skaa mutta se kaveri väitti että se tartti lainaa ja sen piti maksaa joku juttu. Mä saan ne rahat takas vaikka mikä ois!!!

        Mä oon voittaja,te ootte kaikki kateellisii mulle!!!

        Onneks sä oot se täysjärkinen etkä mikään rasistifasistiseksisti satusetä kuten se punaviherfemakkomaolainen, muumilaakson malliasukashan sä veikkonen oot.


      • Anonyymi

        te täällä mitään roolin vetämisestä tiiä, tai tiiättehän!!! ITE TEETTE SITÄ KOKO AJAN!! TE nitiä harhasia ootte, ei meitsi!


    • Anonyymi

      eihän se mikään ihme ole että joutuu silmätikuksi jos tolleen sekoilee. täytyy osata käyttäytyä normaalisti jos ihmisten keskellä aikoo asua. kuulostaa melko hämärältä tapauksesta jos tuolla lailla hulluna hilluu.

      • Anonyymi

        Oliks sillä ees mitään yritystä olla normaali? Tollasista tyypeistä kuulee tuon tuosta, että feikkaa olevansa kahjoja. Ne on siinä uskossa, että saa sillä jotain. Mutta mitä, no ei voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliks sillä ees mitään yritystä olla normaali? Tollasista tyypeistä kuulee tuon tuosta, että feikkaa olevansa kahjoja. Ne on siinä uskossa, että saa sillä jotain. Mutta mitä, no ei voi tietää.

        Armeijassa tuns joskus sellasen vuonna -11. Ei tullu toimeen kenenkään kaa, setti oli sitä, ettei mitään yritystä olla normaali, niin paksua settiä koko ajan, koko ajan kutsuttiin vääpelin toimistoon ja lopulta hankki hullun paperit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armeijassa tuns joskus sellasen vuonna -11. Ei tullu toimeen kenenkään kaa, setti oli sitä, ettei mitään yritystä olla normaali, niin paksua settiä koko ajan, koko ajan kutsuttiin vääpelin toimistoon ja lopulta hankki hullun paperit.

        Oiskohan tää tyyppi: himos aukkiin/rukkiin voidakseen tyrannisoida mosia ja hehkutti sotilasuraunelmista, mut sit ei ollu (kuten sanoit) MITÄÄN, siis MITÄÄN yritystä olla normaali, mm. katteli kaminan liekkejä ja hourus jostain mielikuvitusolioista, jauhoi tupakkatauoilla ufo-uskostaan, tieten tahtoen hankkiutu vääpelin toimistoon, oikeesti halus pois armeijasta?


      • Anonyymi

        AI MEITSI OLI SE SEKOILIJA??? SYYPÄÄ KAIKKEEN KUTEN AINA!!! MÄ EN VOI TEHDÄ MITÄÄN OIKEIN KUN KERRAN NIIN EI HALUTA!!!!

        J M LAUTA ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ!!!!!


      • Anonyymi

        Tossa lienee totuutta. Tosin erilaisimpia usein syrjitään. Pitäis niiden ns. "tervepäisimpien" myös pystyä reagoimaan asiallisella tavalla. Muutoin "pata kattilaa soimaa" yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa lienee totuutta. Tosin erilaisimpia usein syrjitään. Pitäis niiden ns. "tervepäisimpien" myös pystyä reagoimaan asiallisella tavalla. Muutoin "pata kattilaa soimaa" yms.

        EI. Jos ei osaa sopeutua ihmisten ilmoille, niin parempi yhteiskunnan järkätä sellaiset eristyksiin kaikkien parhaaksi JA käyttää mahollisimman vähän verorahoja sellaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI. Jos ei osaa sopeutua ihmisten ilmoille, niin parempi yhteiskunnan järkätä sellaiset eristyksiin kaikkien parhaaksi JA käyttää mahollisimman vähän verorahoja sellaisiin.

        Sä et varmaan ees tiiä mikä mikään noista sanoista ees meinaa enkä yllättyis, oot varmaan samoja kelan luukuilla roikkuvia anarko-kommari-punakollektivismifasistisia laahaajia, jotka haukkuu kaikkii mun kaltasii vähänkii tu menestyviä RASISTIFASISTEIKSI!!! Mä oon deittaluu enemmän naisii kuin te kaikki mun dissaajat täällä yhteensä!!

        AJA se shaisse etm ä oon -KÖHÖ KÖHÖ KÖHGÖ- "alaikästen" kuvia EN OO!!! Se kuva jonka se yks lucia mulle itse anto se näytti siin tarpeeks aikuselta mut te ette tiiä mikä näyttää tarpeeks aikuselta j a mikä ei niin viisastelette pää täynnä räkää "yähhähhää veke on pedari ja rasistifasisti ja natsi". SE itse anto mulle lainaan sen muistitikun, en mä tiiä mitä kaikkee siinä oli, miks joku alaikänen mimmi antais mun kaltaselle työsssäkäyvälle enmnestyjälle paljon omii kuvii ???? ETTE VARMAAN OSANNU MIETTII TÄTÄKÄÄN ASIAA!! HAH; EI YLLÄTÄ SITTEN ROTAN P-----N VERTAA!!! Ja miks joku alaikänen ois kiinnostunu jostain mun ikäsestä jos sil ois omanikäsiikin "kolleja" vähän niinku tarjoomas ?? SE näytti kyllä aikuselta sama se mitä te spekuloitte ja juoruutte musta mun selän takana kun teillä on koko ajan joku halu panetella mua täällä kaikesta mahollisesta kun siellä naapurissakin yhes kämpäs ne jotkut häiskät polttaa vaikka mitä ja yhellä seisoo päivät pitkät silmät päässä ja se puhuu jostain ufoista!! JA mites se yks riidanhaastaja sieltä yhestä rapusta??? MUTTA KUN EI, mun pitää olla syypää kaikkeen koska joku on väittäny et joku mimmi on "EHKÄ" (muka) valehdellu sen iän ja tullut lirkuttelee NIIN KUN KAIKEN PITÄÄ OLLA AINA MUN VIKA!!!!!

        Ehkäpä mä oon kuulluu kaikkee mahollista siltä yheltä vanhalta määräilijältä ja pikkuveljeltäkin vaikka mitä päänaukomista, sillähän ei oo mitään varaa aukoo mitään kellekään, on muka dippainsinöörin paperit, katin kontit, painukoon minne nyt vaan.

        JA kun pitää haukkuu rasistifasistiksi niin ette te vaan tajuu millään et ei se hitleri ollu ainoo eikä suurin osa ees kannattanu mitään hitleriä. Mut tää fakta saakin teidän kaikki ihan pyörälle niin jokainen joka saa liikaa massii on rasistifasisti ja natsi!!! MUA ei kiinnosta kaikki tää anarkistinen soopa jota suomes on pari viime hallitusta heitelty että voitte painnuu pellolle ja lopettaa sen mun jatkuvan dissailun!! MÄ OON PARAS JA TUUN AINA OLEE!!!!


    • Anonyymi

      Taustalla voi olla myös mt-ongelma.

      • Anonyymi

        Ihanko totta? Eipä olisi arvattu ikinä. Huom! Tämä oli sarkasmia. Ettei jää epäselväksi 😆


      • Anonyymi

        Kyllä sillä oli vähän niinku useempikin juttu pielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä oli vähän niinku useempikin juttu pielessä.

        Ette sä oo se ex-mao-kaheli.JUU OOT. Mä en sun juttuja kuuntele ikinä. Sä saat tu kia leipä läpes jos on niin vaikeeta ja muiden kaa mennnä vonkaa kun mä en oo ikinä saanu tukia ja oon aina ollu töissä voittaja! MUA Ihailee kaikki mun työkaverit ja mun pomot ja mä saan liksaa ja mulla on parempi mielenterveys kuin te haluuttem yöntää koska mä oon menestyny elämässä ja te ette oo, ootte häviäjiä kaikki, HÄVIÄJIÄ!! HÄVIÄJIÄ!!! HÄVIÄJIÄ HÄÄHÄÄHÄÄ!!!! Ette präjää mulle KUKAAN EI PÄRJÄÄ MULLE!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette sä oo se ex-mao-kaheli.JUU OOT. Mä en sun juttuja kuuntele ikinä. Sä saat tu kia leipä läpes jos on niin vaikeeta ja muiden kaa mennnä vonkaa kun mä en oo ikinä saanu tukia ja oon aina ollu töissä voittaja! MUA Ihailee kaikki mun työkaverit ja mun pomot ja mä saan liksaa ja mulla on parempi mielenterveys kuin te haluuttem yöntää koska mä oon menestyny elämässä ja te ette oo, ootte häviäjiä kaikki, HÄVIÄJIÄ!! HÄVIÄJIÄ!!! HÄVIÄJIÄ HÄÄHÄÄHÄÄ!!!! Ette präjää mulle KUKAAN EI PÄRJÄÄ MULLE!!!

        Käkelä kaikoo


      • Anonyymi

        ELI monta kertaa mun pitää kysyy tää:

        Miks ne pari häiskää, jotka tulee häiriköimään ja möllisemään mun ovelle ei saanu häätöö vaan ootte kuin niitä ei ois olemassa???

        Siitä yhestä mä en tiiä asuuks se ees siellä salpakankaal, mut ei salaisuus oo ollu että kuskailee sen naisystävän lapsia kortitta ja se naisystäväkin näköjään ok koko asian kaa, monta ilmotusta niistä ees on tehty poliisille??? Miks ette puhu niistä???

        Entäs ne kaks tyyppi siellä lähirapussa, jotka vaan löhöilee siellä niiden kämpillä eikä tee mitään??? TAI TEKEEKÖ???? ONKS kukaan käyny kuulostelemassa niitä????

        JA mua solvaatte "öhö öhö zzzatuzzzeeetäämäkeeeläääkäkelä moniongelmainen"??? MÄ NIINKU OON TEIDÄN SILMÄTIKKU???? MÄ lähin teitä p llejä karkuun ja syyttä suotta, mä tässä se mallikansalainen olin koko ajan, mutta sitten mä oonkin "kyttäilijä" ja "kyylä" ja kaikkee. Kaikki on aina mun vika!!!! MÄ oon kuullu tällaista roskaa iät ajat mua ei kiinnosta kuulla enempää... Pitäkää lippu korkeella kun kerran ootte noissa teidän harhamaailmoissa samalla kun meitsillä on makeempi elämä kaikella fyrkalla jonka oon omilla vaivoilla ansainnu toisin te oikeet tyhjäntoimittajat. TEILLE EI KUULU EES KELAN RAHAT!!! TE ETTE PÄRJÄIS KESKELLÄ PELTOA KUUTTAKAAN TUNTIA!!!!

        VOI ELÄMÄ JOIDENKIN KAA!!!!!! Säästäkää nämä teidän tekopyhät "voi elämä sun kaa villisikasankari" NIIN MÄHÄN OON KAIKEN ETEEN NÄHNY ENEMMÄN VAIVAA MAASEUDULLAKIN JOSTRA TE ETTE TIIÄ MITÄÄN!!!!! MULLA NIITÄ ANSIOITA VASTA ON!!!! SIINÄ!!!!


    • Anonyymi

      Ai tää heppu piti jotain ypöbileitä,? Jutteli mielikuvitusolennoille vai häh? Mis päin asu?

      • Anonyymi

        veti huumeita varmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        veti huumeita varmaan

        Aika paljon pyöri jossain Hollolan Prisman nurkilla, välillä vaivautu menee jopa Lahteen. Alko jo Orimattilassa lukioaikoihin ja siitä se lähti armeijan jälkeen oikeen kovia vetelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        veti huumeita varmaan

        SE PAKETTI OLI SILLE YHELLR PÄLLILLE JA SE ITE MAKSO SIITÄ TAI EMMÄTIIÄ MAKSOKO EES!!!!


      • Anonyymi

        Ja mulla on MÄ SANONO VSEN MILJOONA KERTTAA J U M LAUTA!!!! MULLA ON ENMMÄN ÄLYÄ KUIN TEILLÄ KAIKILLA!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mulla on MÄ SANONO VSEN MILJOONA KERTTAA J U M LAUTA!!!! MULLA ON ENMMÄN ÄLYÄ KUIN TEILLÄ KAIKILLA!!!

        Kuinkas siel käkelässä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas siel käkelässä??

        "kuinkas siel käkelässä" SUNHAN SE PITÄS TIETÄÄ KUN SÄ SIELLÄ HILLUT, EN MÄ!!½!! Et sä varmaan ees tarjuu mikä on riskianalyysi että se siitä!!! Mä taas oon säästäny mökillä tekemällä oman tuulimyllygeneraattorin, te juipit ette siihen pystyisit IKINÄ, MÄ TIIÄN!!! Mä oon kuule kasvatellu villisikojakin, hien ja vaivan takana, mä oon ansainnu joka ikisen pennosen jonka mä oon saanu IKINÄ, m en hillu kelan luukuilla, mulla on arvovaltaisia ystäviä almamediasta, Kari Finnistä ja Saksan yliopistosta se singaporelainen mimmi, monitaituri, tietää kaiken kaikesta!!! Mulla on kaikkee mitä teillä ei oo ja siks te dissaatte mua. Mä oon ollu paljon menestyneempi työelämässä kuin te kaikki yhteensä!!!


    • Anonyymi

      Surullinen ceissi.

      • Anonyymi

        Surullinen keissi on ne hyypät, jotka siel tun naapurirapussa löhöö päivät pitkät, en tiiä veteleekö vaan kaljatölkkejä vai mitä, mutta ei oo j m l uta kukaan menny sanoo mitään tai valittanu. Ja monta ilmotusta siitä yhestä tun häiskästä on tehty, joka sen naisystävän lapsii kuskaa ilman korttia???? ja jättää sen naisystävän kaa lapset jonkun huostaan varmaan viis kuus päivää viikossa kun ite bailailee täysii ja jytämusiikki soi niin että mummelikin jostain viiden korttelin päästä kuulee!!! EI ne kun p------ee kukkoina tunkiolla ja ahdistelee ihmisiä ja tullu meitsinkin ovelle huutaa ja UHKAA VIELÄ MEITSIÄ POLIISEILLA P----N MARJAT KUKAAN NIISTÄ VALITA!!!! KAIKEN PITÄÄ OLLA TU MUN VIKA!!!!!!!

        JA JOO, MÄ SANON TEILLE ASIAT KUTEN NE ON VAIKKA SIIHEN ASTI KUNNES TEILLÄ PÄÄT RÄJÄHTÄÄ!!!! JA SAA RÄJÄHTÄÄ!!!! Mä puhun pelkkää asiaa ja oon aina puhunu pelkkää asiaa, joutunu aina sietää vaikka mitä mäkättelijää lässyvauvaa ja vinkulelua, eii kun mä oon aina se roisto!!! mä oon se paha tyyppi! mun syytä kaikki!! mun on pakko olla syntipukki. kaikki muut on viattomii. mä oon joku paha kiero sairas natsifasistiseksistipervo joka salaa haluu upottaa kyntensä viattomiin ja tehdä kaikkien elämästä helvettiä, mä oon aina syyllinen kaikkeen, mua vihaa kaikki koskam ua pitää vihata!!! mä oon aina syytettynä ilman mitään syytä musta ei tykkää kukaan nananananaaaaaa . mä oon pahis. mä oon helvetistä joku kiero demoni joka on tullu levittää syöpää maan päälle, mua ei haluu kukaan lähelleen koska mä oon joku loisija ja harhaluuloisesti kuvittelen vaan kaikkee hyvää itestäni ja muista, kyllä kaikki mikä tapahtuu kaikki paha on MUN SYYTÄ AINA!!

        Kaikki hyvä jota mä oon sanonu muista ja jotkut muut on sanonu musta kaikki jätetään huomiotta, se unohetaan kun sillä ei oo mitään väliä, vaan sillä mitä ihmiset haluu musta uskoa, kaikki on paha joka muhun liitetään koska muut sanoo että joku assosiaatiokin muhun turmelee hyvät asiat!! JUU näin se totaalisesti on. Musta saa puhua pelkkää pahaa, PELKKÄÄ PAHAA, ei koskaan hyvää, minä taas olen puhunut hyvää ja vain hyvää monista ihmisistä joita mä en ees tunne ja välttäny sanomasta tu pahoja asioita joistain jotka sellasta ehkä ansaitsiskin. Mutta ei, MUA MUISTELLAAN PAHALLA - AINA!!! EI HYVÄLLÄ KOSKAAN, AINA, AINA JONKUN PITÄÄ MUISTAA PAHALLA!!! Mua ei saa muistella hyvällä, se on sääntö, mikä mun sanomisissa muka on, mikään mitä mä sanon ei saa jäädä vääntelemättä, kaikki pitää tehdä niin että musta tulee paha tyyppi. Mua ei saa muistella hyvällä eeeiiiii ei ei ei ei ei EI IKINÄ. Mikä vain mitä mä sanon on todiste, että mä oon hirvee ja paha syöpä ja että mua ei saa koskaan muistella hhyvällä, kaikki mikä sais arvostusta ja kiitosta muilta saa unohtua jos mä oon tehny samanlaista. Musta on tehny pelle ja syntipukki koska musta on väitetty asioita jotka ei ole totta kun moni muu lähellä asunut sietäis saada paljon enemmän tarkastelua niiden kolttosista ja niiden kieroiluista ja pelleilyistä, mutta juuri meitsistä pitää tehdä se hirviö.

        Te ette muka koskaan tee mitään väärin ROSKAA!!! TE OOTTE TÄYNNÄ ROSKAA!!!! TE ETTE TIEDÄ MISTÄÄN MITÄÄN JA PANETTELETTE MUA KUIN OISIN JOKU SYYPÄÄ KAIKKEEN PAHAAN!!! OLETTE YHTÄ TYHJÄN KANSSA!!! JA MUA HERJAATTE TYHJÄNTOIMITTAJAKSI JA LUUSERIKSI???? PAINUKAA PELLOLLE!!!


      • Anonyymi

        OHO!! Kaikilla meni sormi suuhun kun mä kerroin ketkä oikeet syypäät on!!!

        Ei mitään vastausta!!!!


    • Anonyymi

      Onneksi olkoon että pääsitte eroon moisesta tyhjäntoimittajasta.

    • Anonyymi

      Joo no mä voin sen verran kommentoida tapahtunutta että tää tyyppi oli kova kyttäämään muita. Sen oma elämä kun oli tapahtumaköyhää niin siitä oli tärkeää kytätä kateuksissaan muita.

      Mutta kävikin hauskasti ja se sai maistaa omaa lääkettään ja kaikki siinä talossa alkoi kytätä sitä.

      Lopuksi tää kyttääjä joutui pakenemaan häntä koipien välissä.

      Tuotti jälleen kerran pettymyksen kaikille kun ei pärjännyt omillaan.

      • Anonyymi

        Oli kyllä huvittavaa kuinka kyttääjästä tulikin massakyttäyksen uhri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä huvittavaa kuinka kyttääjästä tulikin massakyttäyksen uhri.

        Varmaan veetu rupee noista massakyttäijöistään spämmii ylilaudalle, tietty viel muistuttaa ettei oo rasisti ja mitä sitten jos haluiskin vaan deittaa sitä-ja-sitä mimmiä kun sillähän olikin jo tyttöystävä viimeiset 10v ja ne matuvastaiset räntingit sinne ylilaudalle laitto muutenkin se Mao-hullu, joka dissas sitä, kun veke niin paljon kovempi äijä kuin kaikki.... tätä selittäny varmaan ikuisuuden sielläkin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan veetu rupee noista massakyttäijöistään spämmii ylilaudalle, tietty viel muistuttaa ettei oo rasisti ja mitä sitten jos haluiskin vaan deittaa sitä-ja-sitä mimmiä kun sillähän olikin jo tyttöystävä viimeiset 10v ja ne matuvastaiset räntingit sinne ylilaudalle laitto muutenkin se Mao-hullu, joka dissas sitä, kun veke niin paljon kovempi äijä kuin kaikki.... tätä selittäny varmaan ikuisuuden sielläkin.....

        no mikä siin on niin h l v tin hrassistista jos haluu vaan valkomimmii eikä jotain mitälie omaan elämäänsä kyllästynyttä syöjätärtä!!naisessa ei ikinä vika joo!!naisten oikeuksia vaan kaikki!!!tehään niistä suojeltu luokka peräti!!mies on paha kaikessa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no mikä siin on niin h l v tin hrassistista jos haluu vaan valkomimmii eikä jotain mitälie omaan elämäänsä kyllästynyttä syöjätärtä!!naisessa ei ikinä vika joo!!naisten oikeuksia vaan kaikki!!!tehään niistä suojeltu luokka peräti!!mies on paha kaikessa!!

        NÄIN!!! Moni nainen ei oo mistään kotosin, ei mtiään laatua, pellkiiä luuskia ja oman elämän kusseita, jos ei ihan niin tyhjäpäitä ja ihan ulalla kaikesta ei tajuu mitään mistään älykkäästä, pelkkkää p s k aa päässä vai onko pierukaasua hahaha. Femakot vaan käy eri kierroksilla mut eri lailla aivopestyjä ei mitään älyy, ihan tyhjänpäiväsii yhtä tyhjän kaa koko konkkaronkka,, ei oikeeta ajatusta. EIkä moni jätkä pärjää paremmin!! Saa pitää toisensa, vonkaa vaikka kui saa toisiltaan mutta nepä ei oo mitään laatuihmistä nähny eikä tiiä ssellasista p s k an vertoja. Mut nää tosiasiast kun sanot niin jotkut herkistelijät haukkuu natsiksi ja fasistiksi ja seksistiksi,, varmaan myös oon mussolinifanikin vaik sentään ties jotain se ukko!! Kun kaikkia pitää kattoo smaalla laillla, kaikki tasa-rvosii länkyti länkyti IHAN SAMA MULLE.

        Mä uskallan kyl sanoo mun omat mieltymnykset ninnm ä en oo mikään orja muiden mielipiteille kosak mua ei kiinniosta mitä muut ajateelee!!!

        MÄ NÄYTÄN TEILLE VIELÄ!!!


    • Anonyymi

      Mihin päin tää muutti, ja laitatteko jotain mistä tunnistaa. Niin osataan tarkkailla jos on muuttanut meidän naapuruston riesaksi.

    • Anonyymi

      Eiköhän tää persläpi jossain Salpakankaalla piileskele. Tuskin kauas pakeni.

      • Anonyymi

        Se on se villisika-sankari se. Painuis vaan takasin sinne Hollolan pippuripelloille ja pysyis ---tu siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se villisika-sankari se. Painuis vaan takasin sinne Hollolan pippuripelloille ja pysyis ---tu siellä.

        soronoo missäs kempissä töissä vai mikä se ittensä keharin mukaan oli??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soronoo missäs kempissä töissä vai mikä se ittensä keharin mukaan oli??

        ENPÄ OO NÄHNY KUUNA PÄIVÄNÄ!

        TU MUUTENKIN OISINPA MÄKIN NEVÖHÖÖD TOSTA KLOPISTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soronoo missäs kempissä töissä vai mikä se ittensä keharin mukaan oli??

        Ei ollut missään töissä kylläkään vaikka sellaista kuvaa pyrki itsestään antamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut missään töissä kylläkään vaikka sellaista kuvaa pyrki itsestään antamaan.

        OOtte pellejä aivan kuin teidän kaveri!!! SE laitto sinne Ylilaudalle ne jutut muka nolatakseen mut koska mä en haluu deittailla ihan ketä vaan! MITÄ SITTEN JOS MÄ TYKKÄÄN SEURUSTELLA VAAN VALKOSEN HETEROMIMMIN KAA SITÄHÄN TEKEE 99 PROSSAA SUOMEN KANSASTA!!! SORI HIRveesti kun en välitä seurustella esim. mustan tai arabisukuisen tai mustalaisen tai minkänyt ei-valkosen mimmin kaa. SE OIS VAAN MUN MIELTYMYS VOI HIRVEETÄ! Edelleeen miks se ois paha juttu jos mä oisinkin laittanu ne yhy-yhy-yhy-niin-hirveet hötöt sinne laudalle eikä se ex-maolais-pelle!! Ja muutenkin mitä sitten jos mä olisinkin rasisti ja fasisti ja natsi ja kaiken lisäks vielä seksisti! Mitä mimmejä näkee ohimennen - ja tulee vastaan - ei niistä vaan suurimmalla osalla oo mitään sanottavaa mihinkään.... toisaalta ei oo monella jätkälläkään, että sori kun tein lommon teidän "Veikko on seksisti UUUUU" -lätinään!!

        Mä oon ollu töissä jo heti armeijan jälkeen ja saanu niin helvetillisen suurta palkkaa että mulla on kaks omaa urheiluautoakin!! TEillä EI OO, repikää siitä!

        Mun kaikissa piireissä mua kunnioitetaan korkean statuksen suursaavuttaja-alfana, joka saa paljon aikaan. Ja jos mulla on eriäviä mielipiteitä jostain MÄ USKALLAN SANOO NE ÄÄNEEN EIKÄ MUA KIINNOSTA MITÄ MUUT VÄNKÄÄ. Te taas ootte jotain aivottomia joukkosieluja, hädin tuskin mitään itsenäistä ajattelua jos edes sitä. Te ette löytäisi naista vaikka maksaisitte!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OOtte pellejä aivan kuin teidän kaveri!!! SE laitto sinne Ylilaudalle ne jutut muka nolatakseen mut koska mä en haluu deittailla ihan ketä vaan! MITÄ SITTEN JOS MÄ TYKKÄÄN SEURUSTELLA VAAN VALKOSEN HETEROMIMMIN KAA SITÄHÄN TEKEE 99 PROSSAA SUOMEN KANSASTA!!! SORI HIRveesti kun en välitä seurustella esim. mustan tai arabisukuisen tai mustalaisen tai minkänyt ei-valkosen mimmin kaa. SE OIS VAAN MUN MIELTYMYS VOI HIRVEETÄ! Edelleeen miks se ois paha juttu jos mä oisinkin laittanu ne yhy-yhy-yhy-niin-hirveet hötöt sinne laudalle eikä se ex-maolais-pelle!! Ja muutenkin mitä sitten jos mä olisinkin rasisti ja fasisti ja natsi ja kaiken lisäks vielä seksisti! Mitä mimmejä näkee ohimennen - ja tulee vastaan - ei niistä vaan suurimmalla osalla oo mitään sanottavaa mihinkään.... toisaalta ei oo monella jätkälläkään, että sori kun tein lommon teidän "Veikko on seksisti UUUUU" -lätinään!!

        Mä oon ollu töissä jo heti armeijan jälkeen ja saanu niin helvetillisen suurta palkkaa että mulla on kaks omaa urheiluautoakin!! TEillä EI OO, repikää siitä!

        Mun kaikissa piireissä mua kunnioitetaan korkean statuksen suursaavuttaja-alfana, joka saa paljon aikaan. Ja jos mulla on eriäviä mielipiteitä jostain MÄ USKALLAN SANOO NE ÄÄNEEN EIKÄ MUA KIINNOSTA MITÄ MUUT VÄNKÄÄ. Te taas ootte jotain aivottomia joukkosieluja, hädin tuskin mitään itsenäistä ajattelua jos edes sitä. Te ette löytäisi naista vaikka maksaisitte!!

        Miten sä löydät uusii vihamiehii koko ajan?? En niinku ymmärrä. Valmiiksi suurin osa sun elämän ihmisistä täysii mulkeroita! On sulla huono onni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OOtte pellejä aivan kuin teidän kaveri!!! SE laitto sinne Ylilaudalle ne jutut muka nolatakseen mut koska mä en haluu deittailla ihan ketä vaan! MITÄ SITTEN JOS MÄ TYKKÄÄN SEURUSTELLA VAAN VALKOSEN HETEROMIMMIN KAA SITÄHÄN TEKEE 99 PROSSAA SUOMEN KANSASTA!!! SORI HIRveesti kun en välitä seurustella esim. mustan tai arabisukuisen tai mustalaisen tai minkänyt ei-valkosen mimmin kaa. SE OIS VAAN MUN MIELTYMYS VOI HIRVEETÄ! Edelleeen miks se ois paha juttu jos mä oisinkin laittanu ne yhy-yhy-yhy-niin-hirveet hötöt sinne laudalle eikä se ex-maolais-pelle!! Ja muutenkin mitä sitten jos mä olisinkin rasisti ja fasisti ja natsi ja kaiken lisäks vielä seksisti! Mitä mimmejä näkee ohimennen - ja tulee vastaan - ei niistä vaan suurimmalla osalla oo mitään sanottavaa mihinkään.... toisaalta ei oo monella jätkälläkään, että sori kun tein lommon teidän "Veikko on seksisti UUUUU" -lätinään!!

        Mä oon ollu töissä jo heti armeijan jälkeen ja saanu niin helvetillisen suurta palkkaa että mulla on kaks omaa urheiluautoakin!! TEillä EI OO, repikää siitä!

        Mun kaikissa piireissä mua kunnioitetaan korkean statuksen suursaavuttaja-alfana, joka saa paljon aikaan. Ja jos mulla on eriäviä mielipiteitä jostain MÄ USKALLAN SANOO NE ÄÄNEEN EIKÄ MUA KIINNOSTA MITÄ MUUT VÄNKÄÄ. Te taas ootte jotain aivottomia joukkosieluja, hädin tuskin mitään itsenäistä ajattelua jos edes sitä. Te ette löytäisi naista vaikka maksaisitte!!

        Säkö saat naista, jos/kun maksat?? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkö saat naista, jos/kun maksat?? :D

        Kuule säkin p lle sä et tiiä msitään mitään ja sä voit painua tuppukylääs, Ei kun sähän oot jo siel.No haha, sit painu ulso suomesta!!! EI voi olla vaikeeta sanoo vaan rohkeesti mikä sun oikee mielipide on eikä vaan joku jota joku femari sanoo et on oikein aatella. Mitä sitten jos mä haluisin vaan deittailla jotain tietynlaista naista MITÄ SITTEN VOI HIRVEETÄ!!!! Onks sulla umpisolmussa olemattomat aivot kun joku sanoo mitä ei oo uskaliasta sanoo tässä.... en tiedä suomessa, enmminkin neo-stalin-neo-maolais-landiassa, ihme huuruja päästelette. Imppaatteko omia?? En ihmettelis.mähän oon enemmän aatellu kuin te kaikki yhteensä ja sillä selvä. Ja mä snaon tän vaik kui monta kertaa kun te ootte mua vastaan ja juonitte mua vastaan ja yritätte tehä mun elämästä helvettiä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkö saat naista, jos/kun maksat?? :D

        Mua kunnioittaa oikeet mimmit!! Ei teitä!

        Mä en oo rikkinäinen levy kuin te, hahahaa, miettikää tota.

        Te ootte mua vastaan kun ,
        m
        pppn parempi kuin te!! SEn takii mä oon joku viattomien muslimien ja mannejen häiriköijä, huligaani, tunnehäiriintynyt !! Mä oon aina se syypää, mussa aina vika, kaikki on mun vika, kukaan muu ei tee ikinä mitään väärin!! Ja siks mä oon rasistinen mussolinifani!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kunnioittaa oikeet mimmit!! Ei teitä!

        Mä en oo rikkinäinen levy kuin te, hahahaa, miettikää tota.

        Te ootte mua vastaan kun ,
        m
        pppn parempi kuin te!! SEn takii mä oon joku viattomien muslimien ja mannejen häiriköijä, huligaani, tunnehäiriintynyt !! Mä oon aina se syypää, mussa aina vika, kaikki on mun vika, kukaan muu ei tee ikinä mitään väärin!! Ja siks mä oon rasistinen mussolinifani!!!

        Käkelän naissankari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä löydät uusii vihamiehii koko ajan?? En niinku ymmärrä. Valmiiksi suurin osa sun elämän ihmisistä täysii mulkeroita! On sulla huono onni.

        SULLAKIN TU PRIIMA ARGUMENTOINTI TAIDOT KUN tällaseen juttuun miten mä uskallan sanoo mun mielipiteet ääneen eikä mua jaksa kiinnosta mitä jotkut henkisesti lapsen tasolle jääneet aattelee, JA SUN KOMMENTI ON JOTAIN "ÖÖ IIK MITEN SÄÄ ÖÖ LÖYÄT ÖYMMM ÖHH UUSIA VIHAMIEHIA GOGO AJAN"????????

        ÄLÄ JÄTKÄ VIITTI!!!! OOTKO NOIN PIHALLA??

        .................tu miks mä ees kysyn. Oot oot, ihan pihalla oot, et pysty antaa mitään --------- älykästä vastausta....... JA mitä ihmettä koko ajan mua sensuroidaan ja blokkaillaan kun mä vaan kerron mitä -------------- te ootte. Ei KYYNEL!!!!!

        VOI KYYNEL TEIDÄNKIN KANSSA!!!!!

        MITEN VOI IHMISET OLLA NÄIN I-------JA!!!!


    • Anonyymi

      Taitaa ottaa "puheluita" vastaan Muumilaaksossa tätä nykyä.

      Se aina teeskentelee juttelevansa jonkun kanssa puhelimessa (hands free) tosi kovaan ääneen että varmasti kaikki huomaa ja kuulee kuinka hän nyt tässä hoitaa tärkeää asiaa puhelimitse.

      Todellisuudessa langan toisessa päässä ei ole ketään, mitään puhelua ei ole yhdistetty.

    • Anonyymi

      Niin siis tää jäbä painelee pitkin pitäjää hands free kuuloke korvassa ja puhuu kovaäänisesti yksinään mukamas puhuen jollekin toiselle puhelun välityksellä. Mut tosiaan se puhuu itselleen.

      • Anonyymi

        Pitää kaikkien "tietää", hyväjäs aika, että se puhuu... "jollekin" eikä itekseen NIINKU NIINKU!


      • Anonyymi

        TE KUULUTTE SINNE "KÄKELÄÄN" EN MÄ!!


      • Anonyymi

        Miks mun kommentti poistettu, IHAN ASIAA.

        KYllä ihan kaverille puhunu, OLIKO KUMOUKSELLINEN TIETO???

        JA ne on jopa käyny kylässä!!! Jotkut on jopa nähny ne! Mutta ei, heti kun dissaillaan niin unohdetaan sopivasti kaikki!!!! Kaikki on aina meitsin syytä!! MEITSI ON SYYPÄÄ KAIKKEEN!! VAIKKA JOKU MUU P---EILISI! KUTEN SE AINA ON, mUTTA TEILLÄ EI RIITÄ AJATUSKAPASITEETTI SEN TAJUUMISEEN. KAIKEN ON PAKKO OLLA MUN VIKA!!! AINA!!!!


    • Anonyymi

      Edessä varmaan loistava tulevaisuus kun tollai itsekseen meluaa.

      Täytyy olla tosi voittaja yksilö kyseessä.

      • Anonyymi

        Vieläks ylilaudalla mesoaa samaa veetun shaibaa?? Kaikki exät on psykoja mutta se ei oo rasisti kun haluu deittailla vaan valkosta mimmiä mut se ei kuitenkaan sanonu niin ja se oli se yks maOlaiskahjo, joka esitti sitä, ja kaikki juorut siitä kaikissa piireissä on sen maolaiskahjon syytä, mitä se selittää aina.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläks ylilaudalla mesoaa samaa veetun shaibaa?? Kaikki exät on psykoja mutta se ei oo rasisti kun haluu deittailla vaan valkosta mimmiä mut se ei kuitenkaan sanonu niin ja se oli se yks maOlaiskahjo, joka esitti sitä, ja kaikki juorut siitä kaikissa piireissä on sen maolaiskahjon syytä, mitä se selittää aina.....

        Niin: Sehän on puhtonen maalaispoika, toinen kuin se maolainen, joka lavasti sen, mutta jos se ois laittanu ite sinne Ylilaudalle kui mustat miehet vie kaikki naiset niin se ois vaan ollu asiaa eikä tee siitä rasistia.

        Joo-o.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin: Sehän on puhtonen maalaispoika, toinen kuin se maolainen, joka lavasti sen, mutta jos se ois laittanu ite sinne Ylilaudalle kui mustat miehet vie kaikki naiset niin se ois vaan ollu asiaa eikä tee siitä rasistia.

        Joo-o.

        Se "maolainen", maalaissankarin arkkivihollinen. Mutta mitä sitten, jos meidän sankari olisi sanonut, että pitää vain valkoisista mimmeistä eikä s p r m a n k a a ppari l sboista? Ei se tee hänestä seksististä fasistia. Ja mitä sitten jos tekisikin? Se vain meinaisi, että hän on fiksumpi kuin kaikki muut.

        Kylä näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se "maolainen", maalaissankarin arkkivihollinen. Mutta mitä sitten, jos meidän sankari olisi sanonut, että pitää vain valkoisista mimmeistä eikä s p r m a n k a a ppari l sboista? Ei se tee hänestä seksististä fasistia. Ja mitä sitten jos tekisikin? Se vain meinaisi, että hän on fiksumpi kuin kaikki muut.

        Kylä näin on.

        Kunnon ironia-pläjäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon ironia-pläjäri.

        Kuule säp älli et tiiä mikä "ironia" on. Mä tiiä, mä sentään oon pelkästään ollu 24/7 viimeset kymmenen vuotta ja ansainnu liksaa JOSTA TE ETTE PYTSTY UNELMOIMAAAAN HAHAHA!!! MITÄS SIIHEN SANOTTE!!


    • Anonyymi

      Kuulkaa MÄ oon se joka nauraa TEILLE hahahahahaaaa!!! Ainakin kaks teistä on mulle velkaa ne rahat, jotka mä lainasin hyvässä tahdossa ja te kusetitte mua!! SAmoin yhen veli, mä tiiän mistä mä löydän sen.

      Mä en oo teille kellekään mitään velkaa. Ja mä en oo rasisti kun yks mua kusettanu vaan sattuu olee musta HUI HIRVEE TIETO KAUHEETA!!!

      MAKSAKAA VELKANNE!!

      • Anonyymi

        Ootko suosittukin, kun jo 1200 katselukertaa on tällä ketjulla? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko suosittukin, kun jo 1200 katselukertaa on tällä ketjulla? :)

        Kuule pälli pidä sinä vaan tanko liukkaana ja lippu korkeella!!! Te juoruutte musta selän takana mutta te ootte kaikki velkaa mulle!! Mä en tiedä mitä siinä sen yhen pällin paketissa edes oli ja mä en haluu tietää OK?! Mä saan ne velkarahat takasin vaikka mikä olis??

        Mä oon työelämässä menestyny viimeset 10 v ja ne kuvat vekottimista mun facebookissa on mun omia, ne työkaverit on kateellisii kun väittää että mä yrittäisin vohkia niiden ansiot ja se juoru että mä oisin saanu jostain potkut sen takii on kateellisten panettelua. Pari idarii keksi sen jutun kun mä menin väliin kun ne ahdisteli yhtä mun naispuolista kollegaa, puristeli pepusta, tökki ja oikeen halus kosketella tissejä, pervoja. Mä ite vihaan valkoritareita kun ne ite on oikeen tilasuuden tullen samanlaisii. Tollaset tilanteet kuten mulla onkin erilaisia ja mä menin väliin vaikka yks niistä oli peräti esimies. No toinen niistä taas oli sen yhen pellen kaveri, joka sinne ylilaudalle laitto mun hahmossa ne valetreffi-ilmotukset jossa mä kuulemma halusin "valkosta itsekunnioittavaa heteromimmiä" (koska se on näköjään loukkaus nykyjään ja tekee musta rasistin, fasistin, seksistin, antifeministin ja natsin jonkun mielestä). Tässäpä taas lommo teidän "oijoijoi veikkonenhan on rasisti seksisti ja natsi", nää ahdistelijat oli kyllä molemmat valkosia heteromiehiä kuten mä ja se ahdistelun kohde (se oli itse työkokeilussa) oli musta nainen ja ehkä lesbo (joku väitti mulle näin). No niin, mulle ja sille naiselle sitten järkättiin potkut! Mutta MÄ MUKA OON se seksisti ja rasisti!

        Mua ei kiinnosta monta kertaa nää sivusto blokkaa mua puolustamasta itteeni, MITÄ SITTEN JOS OLISINKIN LAITTANU YLILAUDALLE SEN TREFFI-ILMOITUKSEN?? Mitä sitten jos mä en haluu deittailla jotain sp--mankaappaajal--boa tai jotain joka on syntyny miehenkä ja muuttunu naiseksi tai jotain piilodomiNAZItrixia??!! MItä sitten jos mä en tunne vetoa kuin tiettyyn etnisyyteen ja mitä sitten jos mä en tunne vetoa esim. karjalaisiin tai pohjaalaisiin (älkää kysykö, mua ei kiinnosta selittää, se ei kuulu teille)??? MITÄ SITTEN???

        Mun mielestä mimmeissä jätkissä molemmissa on täyspäiväsiä tyhjäpäitä ja esiteinin tasolle jääneitä kloppeja, jotka ansaitsis saada kaikki tuet leikattua niin selviäis keskellä ei mitään ilman mitään rahoja. Saa nähä oppisko viljelemään hehheh. Ehkä se yks ex-mao-fanittajapellekin tajuis mitä sen MAON ideologia vähän niinku meinaa. Mä tunnen sen ja mä tiiän että se mao-fanituskaudellaankin kävi jatkuvasti vaan mäkkärissä. Ei vitsi sen tyttöystäväkin näytti jotain just kehittymään alkaneelta esiteiniltä, kloppi itse samoin!! Vinkuu vaan kun äitin rahat riittää just siihen mäkkäriin!! IHAN SÄÄLITTÄVÄN NÄKÖSIÄ; pitäs laittaa pellolle keskelle metikköö asuu ilman rahaa niin joutus kävelemäänkin lähimpään asiointipisteeseen, joutus vähän niinku raataa että sais sitä rahaa että pystyis ostaa mitään eikä ois kuten ostarilla hengaavat teinit ja muut klopit NIIN SÄÄLITTÄVÄN NÄKÖSIÄ KAIKKI!!! Että mua haukutte kehariksi!! Mä oon ehkä normaaleimpia ihmisiä joita te näätte!! Ja teidänhän pitäs tietää kun se teidän mao-fanittajakaveri vähän niinku laitto mun facebookia siihen ylilaudalle!! VITSI ON SE, että sMITÄ SITTEN JOS HALUISINKIN DEITTAILLA VAANTEITYNLAISTA MIMMIÄ YLILAUDLLA ON MUN KAA SAMAA MIELTÄ VARMAAN KYMMENMILJOONAA IHMSITÄ ETTÄ TURHAAN TE HAUKUTTE MUA NATSIKSI!!!

        ENKÄ mä suostu olee hiljaa kun kotimaassa asiat kusee monella eri tavalla!! MIKään hallitus ei oo tähän asti hoitanu asioita oikein niin ihmekös jos kohta ollaan joku anarkistiyhteiskunta jossa kakki kusee omiin ja toisten murhoihin!! JA sitten joku pitini tulee tännekin ja teistä maan toivsoita ei oo mihinkään kun ette osaa kuin nostaa rahoja nmäkkärikamoihin.

        ANTAKAA MUN KAIKKI KESTÄÄ!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Katsokaa kuinka monta kertaa luettu. Varmaan suosituin aloitus palstalla.

      Onnea sankareille

      • Anonyymi

        Ei ole suosituin. Et sitten tutkinut tarkasti.


      • Anonyymi

        SIvusto yrittänyt blokkailla tätä sekoilijaa ja jotkut innostuu jopa härnäämään. Olisi kyllä koomisia tämän veken jutun jos ei olisi niin surullista miten radalla koko mies on.


    • Anonyymi

      Kaikille edelleen selväks, että MÄ EN OO VELKAA YHELLEKÄÄN NÄISTÄ TOOPEISTA!!! NE tässä MULLE velkaa on!!! Mäpä oonkin ollu töissä yli vuoskymmenen ja nää mäntit ei päivääkään!! Ne asuu äitinsä kellarissa, mut mpä oon jyränny työelämässä ja saanu kiitosta koska mä oon hyvä keksii vekottimia joka on mahollista koska OON NERO TOISIN KUIN ERÄÄT. Mua on kehunu joka ikinen pomo joka vastaan on tullu ja ne jumaloi mua maasta taivaaseen. Mun työkaverit on aina kateellisia kun mä oon parempi niien työssä vaikka ne on ollu jotain kaks kolme vuoskymmentä samoissa duuneissa HÄHÄ. MUA ihan turha ruveta rinnastaa mun veljeen siitä mulla ei oo mitään sanottavaa!!!

      TE MAKSATTE MULLE NE VELAT JA SILLÄ SIISTI!"!!

      • Anonyymi

        Sä oot laitelly faceen kuvia työkavereiden vermeistä ja vekottimista ja väität omiksi. Että pellekouluunko harjottelee veikkonen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot laitelly faceen kuvia työkavereiden vermeistä ja vekottimista ja väität omiksi. Että pellekouluunko harjottelee veikkonen??

        Mä kuule kerron teille pelleille mistä oikeesti kiikastaa. ETTÄ KAIKKI ON AINA MUN VIKA!!! P---APUHETTA!!!! Mä en oo ikinä tarvinnu tukia ja mun äidin ei oo koskaan tarvinnu tukea mua, mä oon saanu töistä rahaa jo heti armeijan jälkeen ja saanu pelkkää kiitosta, mun jos kenenkään poliittisilla mielipiteillä on merkitystä ei teidän kaltasilla mätäaivosilla ylikasvusilla klopeilla ja lissuilla, teidät jos laittas keskelle metikköö ja keskelle peltoo asuu ja joutusitte kävelee kymmenii kilsoja jo pelkästään ostaa joukkoliikennelippuu saati ruokaa niin ette kestää päivääkään vaan rojahdatte jonnekin ojaan kuten oottaa sopii!!!! MIKÄ SE OLIKAAN SANONTA NIIN: HEIKOT SORTUU ELON TIELTÄ!! ETTE OSAA LAITTAA MITÄÄN ARGUMENTTIA NIIN HAUKUTTE MUA FASISTIKSI JA NATSIKSI. Mussolinin fasismi oli kylläkin eri juttu kuin Hitlerin kansallisSOSIALISMI mutta EIIII....Hitler hitler hitler hitler hitler!!! HITLER!!! Stalin tappo paljon enemmän mutta mitä sitten, kyllä sekin tajus jollain tasolla mitä mäkin just sanoin, monella vaan ei riitä kantti sanoo JA MONI EI TÄLLAISTA YMMÄRRÄ VAIKKA IHAN SIMPPELII!! Että stalinkin tajus jotain.

        Mutta pitäkää tanko liukkaaana ja lippu korkeella!! Mua ei kiinnosta monta kertaa mun ääni yritetään täällä blokata, mä puhun teille totuutta niin tajututte ehkä miten ulpalla ootte!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot laitelly faceen kuvia työkavereiden vermeistä ja vekottimista ja väität omiksi. Että pellekouluunko harjottelee veikkonen??

        JA NE VEKOTTIMET ON TU MUN OMIA LUOMUKSIA KUN TE PELLET ETTE OSAA KASATA EES PALIKKATORNIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA NE VEKOTTIMET ON TU MUN OMIA LUOMUKSIA KUN TE PELLET ETTE OSAA KASATA EES PALIKKATORNIA.

        Sun omia, niin varmaan.


    • Anonyymi

      MÄ olin paljon kunnollisempi salpakankaas kuin te kaikki yhteensä! Yks rupee urputtaa ja lässyttää omiaan ja kaikki menee mukaan, JA VÄITÄTTE ETTÄ MÄ EN OO VAINOTTU TÄSSÄ. TÄSSÄHÄN ON VAINOOMISEN TUNNUSMERKIN KIRKUVINA ESILLÄ. Mä oon itsenäinen ajattelija, oon aina ollu eikä koskaan mua oo saanu hiljaseks uhkailemalla tai urputtamalla päälle. Mä en suostu hiljenee koska joku haluu ymmärtää mua väärin.

      Mä oon hyvässä tahdossa lainannu parille jätkälle jotain kun ne sano että hyvään tarkotukseen JOO-O JOO-O "hyvään tarkoitukseen". Ja -----t hyvään tarkotukseen ollu, mitään "hyvään tarkotukseen", joku pakettijuttu ja se oli mun vika tai mitä joku lätisee. Mä en tiiä mitä siinä paketissa ees oli mut TE TURJAKKEET OOTTE VELKAA MULLE, EN MÄ TEILLE.MÄ EN OO MITÄÄN VELKAA TEILLE ENKÄ OO OLLU; JA MÄ SAAN TEILTÄ NE RAHAT JOTKA TE OOTTE MULLE VELKAA, MÄ TIIÄN AINAKIN KAKSKYTÄ TYYPPIÄ JOTKA OPETTAA TEILLE JÄRKEÄ!!!!

      TE KUSETITTE MUA!!! KEtä siinä kiinnosta mitä se ykskin ex-mao-fanittaja pelle laittoi mun hahmos yli-lautalle kuinka mä oon rasisti ja seksisti. Sitä paitsi saatte kyllä suomen jätkät pitää surimman osan suomen mimmeistä kun EI TEISTÄ KUKAAN OO MISTÄÄN KOTOSIN. Pelkkää tyhjää muovihymyä kaikki, sontaa täynnä ja itsenäistä ajatusta löydy p-----n vertaa!!!!! MUN PUOLESTA KAIKKI SAATTE PAINUU SUOLLE!!

      MUT MÄ SAAN NE VELAT VAIKKA MIKÄ OIS!!!

    • Anonyymi

      MÄ OON PARAS!!!!

    • Anonyymi

      Kehari joutaisi laitokseen

      • Anonyymi

        KLLÄ TE DSINNE LAITOKSEEN JOUTASITTE KEHARIT ETTE VAAN TIIÄ MIKÄ KEHARI ON, MÄ OON NIIN PALJON ÄLYKKÄÄMPI NIIN TEITÄ KADETTAA YYYYY-HYYYYYY!!!!!! >:PP


    • Anonyymi

      Onks tää se keharin näkönen jäbä joka tuijottaa ihmisiä?

      • Anonyymi

        MÄ töllään takas teitä keharin näkösii pllei kun te tuijotatte, varmaan kun pärjään maalla ja kaupungis tu MILJOONA KERTAA TEITÄ KAIKKII PAREMMIN!! paremmin kuin se maolaisENTIIÄMIKÄkahjo!!Enkä mä tiiä mitä se yks jäbä siel naapurissa aina lähti jonnekin jossain aamuyöllä!! VAI oliks sekin mielikuvvitusolio??? :OOO

        Mä kyllä saan ne velat tu takasw TE TIIÄTTE KEITÄ OOTTE, MUA ETTE TU KUSETA!! Mä oon joutunu elämän aikana sietää vaik miutä n----rii ja määkärii ja n arttuu ja kus--äätä, te hourailette musta selän takana ja vedätte jotain roolii haluutte musta hulluu ja keharii ja narkkii ja pedarii ja tu fasistiii!! Ne porukat joissa mä oon on huippusuorittajii kaikki ja menestyjii, KERMAA, ne on ALFOJA, ja ne ON olemassa vaik te totta kai ette omaa ymmärrystä. TAI TEIL ON NIIN SURKEET ELMÄT ETOOTTE KATEELLISII MULLE!!! >:D Mä oon mun alfakamujen mielestä kuumaa kamaa ja mulla on kovat respektit mun kaikissa tun piireissä ja mua rakastaa mimmit, se luciakin tykkäs musta kun mä olin kuumaa kamaa sen se ties!! JA se oli ehkä 19 siin kuvas jonka SE anto mulle jam ä vaan vilkasinm sitä. Suuri osa mimmeistä on tyhjäpäitä,j ätkät kanssa, että voi hele mä oon seksisti kun sanon tän vaik tää on totta 3 000 tun prossaa!!! Mut ehkä mä oonkin liian alfa joillekIN! Teihin verrattuna!! Mä oon sentään ollu kahessa kolmessa suurfirmassa et repikää siitä! >:)


      • Anonyymi

        Ja teihin verrattuna meitsi on jamesbond!!!! KEHARIT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja teihin verrattuna meitsi on jamesbond!!!! KEHARIT.

        Jamesbondmaista ulkonäköä tai ei, tolla käytöksellä ei kukaan täysjärkinen nainen sua fiilaa, sen tosiasian kaa pitää sun häiskä diilaa, häröskitsoilus ne karkuteille mailien päähän vei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jamesbondmaista ulkonäköä tai ei, tolla käytöksellä ei kukaan täysjärkinen nainen sua fiilaa, sen tosiasian kaa pitää sun häiskä diilaa, häröskitsoilus ne karkuteille mailien päähän vei.

        Tän jätkän ulosanti on kyllä kaukana Bondista, servaa ite itteään koko ajan.


    • Anonyymi

      P ellet PLLET!!!!! MÄ oon kuulkaa alani mestari, peräti RAMTEKin ja Fluiconnectin kaltasilla jäteillä hakkaan opposition ja teen kunniaa!! Fyrkkaa valuu taskuihin joka tuutista ja mun elämä on paljon enmmämn mallillaan kuin teillä itteennekusettavilla tyhjpäillä!!!!! MÄ jouduin sietää teitä pellejä ja teidän idioottimaisuutta.Mut te varmaan aavistitte mikä mestari meitsi on niin KADE ISKI HAHAHAHA!!!! KUKA ON HOUMOU!!!EI MEITSI!!!

    • Anonyymi

      Mä oon paras, mä voitan teidät kaikki!!!!

      • Anonyymi

        Sun pitää chillaa for real.


      • Anonyymi

        Luuletsä jätkä asuvas animessa??? Tai ehkä oot kattonut liikaa huumeissa niin selittäis.


    • Anonyymi

      Käyttääks tää tyättömänä oranssii tyätakkii siis

      • Anonyymi

        MEITSIPÄ ON TYÖLLISTYNY USEEMMALLA SUURYHTIÖLLÄ JOISTA TE MÄLLIT ETTE TIIÄ P --- AN VERTAA!!!!!!


    • Anonyymi

      Ei taida töissä käydä jos aamuöisin täällä kirjoittelee. Normaalit, TYÖSSÄKÄYVÄT ihmiset nukkuvat öisin.

      Ja ennen kuin joku alkaa nillittää että "entäs jos on yövuorossa" tms paskaa niin joopa joo tota et usko itsekään. Joutilas.

      • Anonyymi

        EI SE MITÄ SÄ PÄLLI USKOT JA ET USKO. >:E

        Meitsipä ollu sekä yö- että päivätöissä ja pärjää sekä maalla että kaupungissa toisin kuin te vikisijät, te kännipäät ette selviäis päivääkään erämään keskellä jos teillä ois jättirepun täydeltä kaikkea mineraalivettä ja tun proteiinipatukkaa, te kuolisitte nälkään alle kuudessa tunnissa!! Meitsipä veti suorastaan panssarirukissa! Että repikää siitä!!

        OOtte katkerii niin möyhötätte sitä teidän maolaisluuserikaverinne p---aa että mä oon fasisti ja rasisti ja natsi ja seksisti. Mäpä tiiän miten paljon teitä tyhjäpäitä mahtuu jätkiin ja mimmeihin, kattoo vaan noita mimmien muovihymyjä ja kloppien tyhjää päätä huokuvii lehmänsilmii, ei niistä oo lisääntymään!! Että h---ojako te mua solvaatte??!!! Se teidän ex-mao-hullu-kamunne jos laitettais pellolle tekee töitä ei pärjäis tuntiakaan, häviäis meitsille alta aikayksikön, mä sentään oon kytäny maalla jo lapsesta asti ja mun pikkuvelikin osais paremmin kuin se... JA TE.... ja sekään ei h---o vieköön oo jeeeesannu puoliakaan mitä mä oon. Mul onkin työelämään paljon paremmat eväät kuin monella muulla!!

        JA mä sain yhestä paikasta potkut vaan siksi, kun ne pari limanuljaskaa ahdisteli sitä mun NAISPUOLISTA työkaveria... joka oli MUSTA ja LESBO..... ja se ei harrastanu mitään SJW-p---aa kuten te hyypänät varmaan luette jostain tun ylestä ja iltalehdistä iltasanomista 24/7 niin siks teitä kammottaa kun jollain on vähän kehittyneemmät tun mielipiteet. >:D

        JA MITÄ TE VIISASTELETTE JOSTAIN "mieliguvidusysdävisdä ja mieliguvidusvihollizista" kun ite ootte solvaamas mua täällä!! Tiiä miks tää tun sivusto blokkaa mua kun mä puolustelen itteeni täällä teidän p---an jauhoomisilta.....ette te pärjäis pellolla sen paremmin kuin betoniviidakossa että se siitä "painuu veke takas pellolle" -lässytyksistä. Ja mua haukutte kehariks??!!!!!! HAHAHAHAHA!!!


      • Anonyymi

        JA ennen kuin viisastelette että "ooh, veke lukee alt-right sivustoja" Meitsi ei oo lähelläkään alt-rightia, suurin osa teistä valkojätkistä on pelkkii kloppeja, teistä ei oo lisääntymään kuten ei myöskään noista tyhjäpääprinsessoista eikä teillä muutenkään mitään järkevää juttuu oo, että se siitä "uu uu, veke on seksisti" -lässynlässynläästä.

        Pitäs kyllä moni tommonen kloppi laittaa pakkorääkkiin johonkin ja säästettäis Suomen rahavaroja, että mtiä sitten jos mä olisinkin jotain fasistiaatteellista lukenut, ihan yhtä lailla stalinilla jotain ideaa oli. Mut kyllä meitsin kaltaset kunnon ihmiset - JOILLA ON YLLÄTYS YLLÄTYS VÄLILLÄ VAPAATAKIN, OOHOHOO, OLIKO PYSÄYTTÄVÄ TIETO?! :D - me ansaitsaitsiin enemmän niitä Kelan masseja kuin teidän kaltaset tyhjäntoimittajat, te niitä energiajuomii vedätte, kunnon kahveja ette edes kestäisi, kun teillä varmaan se pää sekaisin on jo valmiiks. TULIKO LIIKAA JÄRKIPUHETTA!!!

        On se niin kauheeta jos mä olisinkin laittanu jotain treffi-ilmotusta ees ylilaudalle ja pyytäny mimmii, jolla omn vähän niinku STANDARDEJA JOISTA TE ETTE TIIÄ MITÄÄN!!! ETTÄ VOISITTE OTTAA MEITSISTÄ OPPIA.

        Niin, jos osaisitte VÄHÄN NIINKU ETTII SITÄ TIETOA tajuisitte että suurin osa fasisteista ei ees kannata mitään Hitlerin ajatusta..... pysäyttävä tieto eikö??

        https://americanfascistcollective.wordpress.com/

        Miettikää tota ens kerral ennen kuin haukutte mua natsiksi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA ennen kuin viisastelette että "ooh, veke lukee alt-right sivustoja" Meitsi ei oo lähelläkään alt-rightia, suurin osa teistä valkojätkistä on pelkkii kloppeja, teistä ei oo lisääntymään kuten ei myöskään noista tyhjäpääprinsessoista eikä teillä muutenkään mitään järkevää juttuu oo, että se siitä "uu uu, veke on seksisti" -lässynlässynläästä.

        Pitäs kyllä moni tommonen kloppi laittaa pakkorääkkiin johonkin ja säästettäis Suomen rahavaroja, että mtiä sitten jos mä olisinkin jotain fasistiaatteellista lukenut, ihan yhtä lailla stalinilla jotain ideaa oli. Mut kyllä meitsin kaltaset kunnon ihmiset - JOILLA ON YLLÄTYS YLLÄTYS VÄLILLÄ VAPAATAKIN, OOHOHOO, OLIKO PYSÄYTTÄVÄ TIETO?! :D - me ansaitsaitsiin enemmän niitä Kelan masseja kuin teidän kaltaset tyhjäntoimittajat, te niitä energiajuomii vedätte, kunnon kahveja ette edes kestäisi, kun teillä varmaan se pää sekaisin on jo valmiiks. TULIKO LIIKAA JÄRKIPUHETTA!!!

        On se niin kauheeta jos mä olisinkin laittanu jotain treffi-ilmotusta ees ylilaudalle ja pyytäny mimmii, jolla omn vähän niinku STANDARDEJA JOISTA TE ETTE TIIÄ MITÄÄN!!! ETTÄ VOISITTE OTTAA MEITSISTÄ OPPIA.

        Niin, jos osaisitte VÄHÄN NIINKU ETTII SITÄ TIETOA tajuisitte että suurin osa fasisteista ei ees kannata mitään Hitlerin ajatusta..... pysäyttävä tieto eikö??

        https://americanfascistcollective.wordpress.com/

        Miettikää tota ens kerral ennen kuin haukutte mua natsiksi!!!

        Veke lähit jo veke, lähe pliis täältki veke


    • Anonyymi

      Menikö sormi suuhun kun kysyin OIKEISTA HÄIRIINTYNEISTÄ SIELLÄ????? En ollukaan mä insinöörinero se syypää että MUT SAVUSTETTIIN ULOS??? SHOKKI JA KAMMOTUS!!!

    • Anonyymi

      TE OOTTE JOUKOLLA KIUSANNU MUA!!!!

      • Anonyymi

        Ai mitä selitit toisessa ketjussa, ne resilar-kannabis-narkit, se totenkopfi-natsi, se ex-maolainen ja Stockmann?


    • Anonyymi

      Kuinka moni teistä iettii yhtään ennen kuin päästelee niitä tun tyhmyyksiä suusta??!?!!!

      • Anonyymi

        Eipä sinulla mitään varaa tommoista ole sanoa. Olet vain lliian daiju tajutaksesi sen.


    • Anonyymi

      Saatte luvan hävetä kun ette voi olla valehtelmatta ja dissaamaatta kunnon ihmisiä!!!!!!

    • Anonyymi

      HAHAHAA HYVÄÄ MENNYTTÄ VAPPUA!!! Mä juhlin niiden mun kamujen kaa ja se singaporelainen mimmi Mannheim-koulusta oli kanssa siellä! Kuolkaa kateuteen!!!!!

      • Anonyymi

        Kamut on varmaa mielikuvitus hahmoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamut on varmaa mielikuvitus hahmoja

        Ootsä toinen niistä jätkistä joka polttelee siel bunkkeris 24/7 ties mitä?? On ihme, ettei sua oo häädetty, kun sietäis! Jos et mielikuvitushahmoi erota tu oikeista ihmisistä (uutisväläys! Ne oli kuin olikin mun kamuja! HÄHÄÄ!) niin taidat olla sä, joka oot kujalla kaikesta.

        Millos SÄ oot kasannu oman toimivan tuulimyllyn enimmäkseen rojusta ja säästäny? Mä tein niin jo vuonna 2013 kun sä varmaan taputtelit ****aa laatikolla! Piti saada saunaan ja mökkiin sähköt ja sillähän sain! Mä ostin vain dynamot, joista se pirun virta menee johtoa pitkin tasasuuntajaan(jonka ARVAA MITÄ mä tein itse!). Siitä se halutessa kulkee akkuun!

        MENIKÖ SORMI SUUHUN?

        Tiedätkö SÄ KLOPPI mikä on ce-merkintä? Tiedätkö edes riskianalyysiä tai j m l uta käyttöönottotestiä??? Veikkaan, että sä kloppi et ees tiiä v*****kaan jännitteenmittauksista tai lujuuslaskelmista!!!

        Niitä kamuja, jotka kävi visiitillä, kun mua ei vielä savustettu ulos, näki aika montakin ihmistä!! Ne vaan ei koe tarpeelliseksi solvata mua täällä foorumeilla, että siinä meni teidän kupla puhki teidän pikku turjakkeiden!

        Sori vaan, mutta maailma ei rajoitu teidän kela-loisten pikku piireihin. Se singaporelainen mimmi valmistu Mannheim-bisneskoulusta ja se tietää paljon enemmän kaikesta kuin te, jotka täällä herjaatte mua! Mä oon saanu LAMKista ainakin viisi kaveria, kaikki ollaan huippusuorittajia! Yks mun kavereista on ollut Elisalla töissä ja 2017 lähtien Alma Medialla!! Yksi on tuotantopäällikkönä Kari-Finn Oyllä!! Yksi on tekninen suunnittelija Messunet Oyllä!!

        Mutta tämänhän kaiken te tiesittekin. Mä nimittäin kuulin ohimennen kuinka eräät oikein aktiivisesti onki musta kaiken maailman tietoja, stalkkaili mua oikeen työpaikalle asti, laitoitte varman pääkallokirjaan mihin aikoihin mä lähen mun kämpästä ja milloin mä meen nukkumaan. Ei ollu ihan sellaista tietoa, joka sopi teidän agendaan eihän! :O

        OOTTE KATEELLISIA MULLE NIIN SEURAILETTE MUA YLT YMPÄRIINSÄ JA STALKKAILETTE MUA!! PAINUKAA PELLOLLE!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootsä toinen niistä jätkistä joka polttelee siel bunkkeris 24/7 ties mitä?? On ihme, ettei sua oo häädetty, kun sietäis! Jos et mielikuvitushahmoi erota tu oikeista ihmisistä (uutisväläys! Ne oli kuin olikin mun kamuja! HÄHÄÄ!) niin taidat olla sä, joka oot kujalla kaikesta.

        Millos SÄ oot kasannu oman toimivan tuulimyllyn enimmäkseen rojusta ja säästäny? Mä tein niin jo vuonna 2013 kun sä varmaan taputtelit ****aa laatikolla! Piti saada saunaan ja mökkiin sähköt ja sillähän sain! Mä ostin vain dynamot, joista se pirun virta menee johtoa pitkin tasasuuntajaan(jonka ARVAA MITÄ mä tein itse!). Siitä se halutessa kulkee akkuun!

        MENIKÖ SORMI SUUHUN?

        Tiedätkö SÄ KLOPPI mikä on ce-merkintä? Tiedätkö edes riskianalyysiä tai j m l uta käyttöönottotestiä??? Veikkaan, että sä kloppi et ees tiiä v*****kaan jännitteenmittauksista tai lujuuslaskelmista!!!

        Niitä kamuja, jotka kävi visiitillä, kun mua ei vielä savustettu ulos, näki aika montakin ihmistä!! Ne vaan ei koe tarpeelliseksi solvata mua täällä foorumeilla, että siinä meni teidän kupla puhki teidän pikku turjakkeiden!

        Sori vaan, mutta maailma ei rajoitu teidän kela-loisten pikku piireihin. Se singaporelainen mimmi valmistu Mannheim-bisneskoulusta ja se tietää paljon enemmän kaikesta kuin te, jotka täällä herjaatte mua! Mä oon saanu LAMKista ainakin viisi kaveria, kaikki ollaan huippusuorittajia! Yks mun kavereista on ollut Elisalla töissä ja 2017 lähtien Alma Medialla!! Yksi on tuotantopäällikkönä Kari-Finn Oyllä!! Yksi on tekninen suunnittelija Messunet Oyllä!!

        Mutta tämänhän kaiken te tiesittekin. Mä nimittäin kuulin ohimennen kuinka eräät oikein aktiivisesti onki musta kaiken maailman tietoja, stalkkaili mua oikeen työpaikalle asti, laitoitte varman pääkallokirjaan mihin aikoihin mä lähen mun kämpästä ja milloin mä meen nukkumaan. Ei ollu ihan sellaista tietoa, joka sopi teidän agendaan eihän! :O

        OOTTE KATEELLISIA MULLE NIIN SEURAILETTE MUA YLT YMPÄRIINSÄ JA STALKKAILETTE MUA!! PAINUKAA PELLOLLE!!!

        Sekopäitä voi tulla vastaan missä vain, vaikka suurempi osa niistä lymyää kaupungin asunnoissa. Jokainen selkkaus ei ole sinun vikasi, etenkin jos toinen osapuoli on kadottanut järkensä tyystin, mikä on valitettavaa ja VOI tapahtua, mutta jonka todennäköisyyttä voi pienentää huomattavasti olemalla reagoimatta läheskään jokaiseen idioottimaiseen kommenttiin. Yrittämällä pakottaa sellaiset pyytämään anteeksi ei johda mihinkään muuhun kuin lisäikävyyksiin. Jos koet, että jättämällä sellaiset kliseen mukaan omaan arvoonsa halvennat ja alennat omaa arvoasi kaikkien muiden silmissä niin siinä voipi olla taustalla jotain ihan muuta, joka olisi parempi käydä itsesi kanssa läpi ennen kuin huijaat itsesi lisäikävyyksiin. Muuten ne lisäikävyydet ovat lisäpainoa lastissa ja elämäsi tulee olemaan vielä tukalampi ja ikävämpi.

        Jos tämänkin lukeminen tuo mielleyhtymää (edes automaattisesti, hienovaraisesti ja tahdonvastaisesti taustalle), että tällaisen "saarnan" myönnyttely halventaisi sinua.... no, keiden silmissä nyt ikinä ("kaikkien muiden", eli KEIDEN KAIKKIEN MUIDEN?), sitä suuremmalla syyllä parempi ottaa kova katsaus itseesi.

        Tämä kaikki vielä suuremmalla syyllä, jos leikkitovereita löytyy läheskään joka nurkan takaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekopäitä voi tulla vastaan missä vain, vaikka suurempi osa niistä lymyää kaupungin asunnoissa. Jokainen selkkaus ei ole sinun vikasi, etenkin jos toinen osapuoli on kadottanut järkensä tyystin, mikä on valitettavaa ja VOI tapahtua, mutta jonka todennäköisyyttä voi pienentää huomattavasti olemalla reagoimatta läheskään jokaiseen idioottimaiseen kommenttiin. Yrittämällä pakottaa sellaiset pyytämään anteeksi ei johda mihinkään muuhun kuin lisäikävyyksiin. Jos koet, että jättämällä sellaiset kliseen mukaan omaan arvoonsa halvennat ja alennat omaa arvoasi kaikkien muiden silmissä niin siinä voipi olla taustalla jotain ihan muuta, joka olisi parempi käydä itsesi kanssa läpi ennen kuin huijaat itsesi lisäikävyyksiin. Muuten ne lisäikävyydet ovat lisäpainoa lastissa ja elämäsi tulee olemaan vielä tukalampi ja ikävämpi.

        Jos tämänkin lukeminen tuo mielleyhtymää (edes automaattisesti, hienovaraisesti ja tahdonvastaisesti taustalle), että tällaisen "saarnan" myönnyttely halventaisi sinua.... no, keiden silmissä nyt ikinä ("kaikkien muiden", eli KEIDEN KAIKKIEN MUIDEN?), sitä suuremmalla syyllä parempi ottaa kova katsaus itseesi.

        Tämä kaikki vielä suuremmalla syyllä, jos leikkitovereita löytyy läheskään joka nurkan takaa!

        Aika hyvä summa summarum.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootsä toinen niistä jätkistä joka polttelee siel bunkkeris 24/7 ties mitä?? On ihme, ettei sua oo häädetty, kun sietäis! Jos et mielikuvitushahmoi erota tu oikeista ihmisistä (uutisväläys! Ne oli kuin olikin mun kamuja! HÄHÄÄ!) niin taidat olla sä, joka oot kujalla kaikesta.

        Millos SÄ oot kasannu oman toimivan tuulimyllyn enimmäkseen rojusta ja säästäny? Mä tein niin jo vuonna 2013 kun sä varmaan taputtelit ****aa laatikolla! Piti saada saunaan ja mökkiin sähköt ja sillähän sain! Mä ostin vain dynamot, joista se pirun virta menee johtoa pitkin tasasuuntajaan(jonka ARVAA MITÄ mä tein itse!). Siitä se halutessa kulkee akkuun!

        MENIKÖ SORMI SUUHUN?

        Tiedätkö SÄ KLOPPI mikä on ce-merkintä? Tiedätkö edes riskianalyysiä tai j m l uta käyttöönottotestiä??? Veikkaan, että sä kloppi et ees tiiä v*****kaan jännitteenmittauksista tai lujuuslaskelmista!!!

        Niitä kamuja, jotka kävi visiitillä, kun mua ei vielä savustettu ulos, näki aika montakin ihmistä!! Ne vaan ei koe tarpeelliseksi solvata mua täällä foorumeilla, että siinä meni teidän kupla puhki teidän pikku turjakkeiden!

        Sori vaan, mutta maailma ei rajoitu teidän kela-loisten pikku piireihin. Se singaporelainen mimmi valmistu Mannheim-bisneskoulusta ja se tietää paljon enemmän kaikesta kuin te, jotka täällä herjaatte mua! Mä oon saanu LAMKista ainakin viisi kaveria, kaikki ollaan huippusuorittajia! Yks mun kavereista on ollut Elisalla töissä ja 2017 lähtien Alma Medialla!! Yksi on tuotantopäällikkönä Kari-Finn Oyllä!! Yksi on tekninen suunnittelija Messunet Oyllä!!

        Mutta tämänhän kaiken te tiesittekin. Mä nimittäin kuulin ohimennen kuinka eräät oikein aktiivisesti onki musta kaiken maailman tietoja, stalkkaili mua oikeen työpaikalle asti, laitoitte varman pääkallokirjaan mihin aikoihin mä lähen mun kämpästä ja milloin mä meen nukkumaan. Ei ollu ihan sellaista tietoa, joka sopi teidän agendaan eihän! :O

        OOTTE KATEELLISIA MULLE NIIN SEURAILETTE MUA YLT YMPÄRIINSÄ JA STALKKAILETTE MUA!! PAINUKAA PELLOLLE!!!

        "Tiedätkö SÄ KLOPPI mikä on ce-merkintä? Tiedätkö edes riskianalyysiä tai j m l uta käyttöönottotestiä??? Veikkaan, että sä kloppi et ees tiiä v*****kaan jännitteenmittauksista tai lujuuslaskelmista!!!"

        Kiitos, kun jakelet täällä tuota hohdokasta tietämystäsi.😂


    • Anonyymi

      Kolme sanaa: tyä takki jäbä

    • Anonyymi

      Der Kehari.

      • Anonyymi

        SÄ VARMAAN OOT SE JOKA KUSKAA NIITÄ SUN NAISYSTÄVÄN LAPSIA KORTITTA!!!!!! kuin paljon tu vanhempi se on kuin sä ####etti!!!!SÄ VARMAAN OISIT KOTONAS NIIDEN PILVENPOLTTAJARINKIKOLJANTEREJEN LUOLASSA!!!!!!!! SÄ VARMAAN TÄN KOKO JUTUN KEKSIT!!! LUPASKO ANTAA!!!!?????!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SÄ VARMAAN OOT SE JOKA KUSKAA NIITÄ SUN NAISYSTÄVÄN LAPSIA KORTITTA!!!!!! kuin paljon tu vanhempi se on kuin sä ####etti!!!!SÄ VARMAAN OISIT KOTONAS NIIDEN PILVENPOLTTAJARINKIKOLJANTEREJEN LUOLASSA!!!!!!!! SÄ VARMAAN TÄN KOKO JUTUN KEKSIT!!! LUPASKO ANTAA!!!!?????!!!!

        Sanoo resilar-kannabis-salaliittoteoreetikko, joka rehentelee kasvattavansa perhefarmilla villisikoja.😂


    • Anonyymi

      Larppaaks tää jotain raksaduunaria vai? Vaikka ei muuta tee ku venyttelee esaria päivät pitkät yksinään😂

      • Anonyymi

        Larppaatsä jotain valkosta ritaria ratsulla kun luettu vähän liikaa tiranttia ja ties mitä???? Lupaat aina viedä sun naisystävän kersat jonnekin keskelle peltoo mummin luo kun se vähän lupaa,tiiä ootko saanu eikä mua kiinnosta mut dAEAmn!!! mun kaa sen ei tarttis ees feikata jos tiiät mitä meinaan HEEHEE HAHAHA!!

        MÄ oon ollu kuule makronillakin töissä ja fluiconnectilla OIKEIN JÄTTILÄISILLÄ joihin teillä pilvee polttelevilla kela-komu-anarkoilla oo mitään tsäänssii kun ette ees pärjäis keskellä peltoa reppu täynnä patukkaa ja kuivamuonaa!!! MÄ OLIN KUNNIOITETTU RUKISSAKIN AIKOINAAN, VEDIN KYBÄLLÄ, MUA PERÄTI JUMALOI USEEMPIKIN KOULUTTAJA JHA MUT PALKITTIIN PÄÄTTÄJÄISISSÄ!!! TEISTÄ EI VOI SANOO SAMAA HÖHHÖHHÖÖ OLIKO YLLÄTYS!!! ETRE VARMAAN EES OO KÄYNY ARMEIJAA!!!

        Tietty kateellisii ootte niin meette herjaa mua rasistifasistiksi ja seksistiseksi natsiksi!! IHAN TIEDOKS, mun hyviin kavereihin kuuluu peräti saksalaisesta bisneskoulusta valmistunut singaporelainen mimmi! SAnokaa mua rasistiks vielä!

        Ja tääkin huhu että oisin laittanu deitti-ilmotusta ylilaudalle ja sanon, että mä haluun valkosta mimmii..... MIKÄ HITON IDEA!! MITÄ VÄLII VAIK MÄ OISINKIN???!!! MITÄ TE TEILLE KUULUU KENEN KAA MÄ DIILAAN???!!! EI MITÄÄN!!!!!


      • Anonyymi

        Se yks pälli joka laittoi sinne ylilaudalle sen "ilmotuksen", jossa "mä" kysyin valkosta mimmiä joka ei oo t-tyttö ei surkulesbo ei sp###ankaappari ei mikälie kuin se ois joku rikoskin, ARVATKAA MITÄ!!! Se ei oo pitkään aikaan ees uskonu siihen MAO-tun-hömppään johon se sillon hurahti!! Se ei ollu mun kaveri missään vaiheessa, mä jouduin sietää sitä kun tunkeutu samoihin piireihin ja osas ylipuhuu jotain jätkii jotka mä tiesin ennestään ja juorus että mä oon seksisti naisvihaaja natsi, joka lietsoo rotuvihaa, kun se oli kateellinen et mulla on tyttöystävä ja sillä ei!!!!

        En ihmettelis jos joku teistä, jotka siellä yhessäk ämpässä poltatte pilvee 24/7, oiskin tän heebon kavereita, meette sen juttuihin mukaan. KUKAAN TEISTÄ EI OO EES OLLU TÖISSÄ!!!! EIKS TYÖKKÄRIKÄÄN OO PATISTANU TEITÄ MIHINKÄÄN VUOSIIN VAI MIKÄ TÄSSÄ SYSTEEMISSÄ MÄTTÄÄ!!! Mut tääkin on taas todiste, että mä oon fasisti ja mussolini-fani. Mä sanon suoraan mikä kaikki tässä maassa mättää eikä mua kiinnosta että joku prinsessa tai joku prinsessalta haluava kamelinsilmät päässä seisova kloppi kattoo kieroon kun mä puhuin liikaa järkee. YHYY!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se yks pälli joka laittoi sinne ylilaudalle sen "ilmotuksen", jossa "mä" kysyin valkosta mimmiä joka ei oo t-tyttö ei surkulesbo ei sp###ankaappari ei mikälie kuin se ois joku rikoskin, ARVATKAA MITÄ!!! Se ei oo pitkään aikaan ees uskonu siihen MAO-tun-hömppään johon se sillon hurahti!! Se ei ollu mun kaveri missään vaiheessa, mä jouduin sietää sitä kun tunkeutu samoihin piireihin ja osas ylipuhuu jotain jätkii jotka mä tiesin ennestään ja juorus että mä oon seksisti naisvihaaja natsi, joka lietsoo rotuvihaa, kun se oli kateellinen et mulla on tyttöystävä ja sillä ei!!!!

        En ihmettelis jos joku teistä, jotka siellä yhessäk ämpässä poltatte pilvee 24/7, oiskin tän heebon kavereita, meette sen juttuihin mukaan. KUKAAN TEISTÄ EI OO EES OLLU TÖISSÄ!!!! EIKS TYÖKKÄRIKÄÄN OO PATISTANU TEITÄ MIHINKÄÄN VUOSIIN VAI MIKÄ TÄSSÄ SYSTEEMISSÄ MÄTTÄÄ!!! Mut tääkin on taas todiste, että mä oon fasisti ja mussolini-fani. Mä sanon suoraan mikä kaikki tässä maassa mättää eikä mua kiinnosta että joku prinsessa tai joku prinsessalta haluava kamelinsilmät päässä seisova kloppi kattoo kieroon kun mä puhuin liikaa järkee. YHYY!!!!

        Eli ei ollut sinun mielestä paha juttu laittaa Ylilaudalle cheesyä treffi-ilmoitusta, mutta se oli kuitenkin resilar-kannabisti-ex-maolais-totenkopf-natsien salaliittoa? 😂


    • Anonyymi

      tämä juttelee mielikuvitus olennoille

      • Anonyymi

        Käy myös mielikuvitus duunissa.
        Tykkää käydä kahvilla työtakki päällä kahviaikaan kun muutkin samassa paikassa. Mutta erona muihin kahvittelijoihin on se että muut menee takaisin kahvilasta töihin. Tämä menee himaansa piereskeleen työttömänä.


      • Anonyymi

        Ne OLI tu LAMKista P###E!! JEP; SHOKKER; mulla on LAMKista tu viis kaverii!!! JA muualtakin!!! SÄ varmaan juttelet niille sun mieliguvvidusfrendeille kun vedät pilvee 50 tun henkäystä 6 h välein!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne OLI tu LAMKista P###E!! JEP; SHOKKER; mulla on LAMKista tu viis kaverii!!! JA muualtakin!!! SÄ varmaan juttelet niille sun mieliguvvidusfrendeille kun vedät pilvee 50 tun henkäystä 6 h välein!!!!!

        Oot ruma ja tyylitajuton. Ja työtön ja köyhä.


    • Anonyymi

      Se että joku puhuu ns itsekseen, niin mitä sitten? Muutoinkin nykyaikana on ihan nettipelit, tubettaminen ymv. todella tyypillistä.

      Taitaa viestiketjun aloittaja olla itse joku mielenvikainen kyräilevä ämmä, mutta ei sitä vaan itse tajua :D

      • Anonyymi

        Nii mutku tää elämänsä luuseri jutteli puhelimeen vaikka ei ollut puhelu edes käynnissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii mutku tää elämänsä luuseri jutteli puhelimeen vaikka ei ollut puhelu edes käynnissä

        Mulla on edelleen niitä arvovaltasia kavereita ALMA MEDIALTA, KARI FINNILTÄ, SAKSAN MANNHEIM-BISNES-INSTITUUTISTA, MOTONETISTÄ, tossa vaan pari halvatun esimerkkiä!!

        Eli mä vähän niinku tunnen korkeen statuksen ja korkeen profiilin porukkaa!!!!

        Mä en istu kotona juomassa tu yskänlääkettä ja polttelemassa tu pilvee!!!


      • Anonyymi

        Mulla on jo LAMKista 6 KAVERIA joiden kaa mä oon jatkuvasti yhteyksissä! Ei 1, ei 2, ei 3, ei 4, ei ees tu 5! 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on edelleen niitä arvovaltasia kavereita ALMA MEDIALTA, KARI FINNILTÄ, SAKSAN MANNHEIM-BISNES-INSTITUUTISTA, MOTONETISTÄ, tossa vaan pari halvatun esimerkkiä!!

        Eli mä vähän niinku tunnen korkeen statuksen ja korkeen profiilin porukkaa!!!!

        Mä en istu kotona juomassa tu yskänlääkettä ja polttelemassa tu pilvee!!!

        "Mä en istu kotona juomassa tu yskänlääkettä ja polttelemassa tu pilvee!!!"

        Juu et. Sä tyhjennät kaljatölkkejä simahtamiseen asti ja pizzataxi kulkee päivät pitkät, kunnes massit loppuu. Sitten sä kerjäät sun dippainssi-pikkuveljeltä, äiskältä ja kaikilta muiltakin. Jos ei anna, sä haukut natseiksi, stallareiksi, mao-kommareiksi ja antti-fanteiksi. Kun joku sanoo sua homoks, sä heität lisäraivarit.🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä en istu kotona juomassa tu yskänlääkettä ja polttelemassa tu pilvee!!!"

        Juu et. Sä tyhjennät kaljatölkkejä simahtamiseen asti ja pizzataxi kulkee päivät pitkät, kunnes massit loppuu. Sitten sä kerjäät sun dippainssi-pikkuveljeltä, äiskältä ja kaikilta muiltakin. Jos ei anna, sä haukut natseiksi, stallareiksi, mao-kommareiksi ja antti-fanteiksi. Kun joku sanoo sua homoks, sä heität lisäraivarit.🤭

        Sankari mikä sankari. Tästä alfauroksesta meidän kaikkien tulisi ottaa mallia. 😂


    • Anonyymi

      Se että joku puhuu ns itsekseen, niin mitä sitten? Muutoinkin nykyaikana on ihan nettipelit, tubettaminen ymv. todella tyypillistä.

      Taitaa viestiketjun aloittaja olla itse joku mielenvikainen kyräilevä ämmä, mutta ei sitä vaan itse tajua.

      • Anonyymi

        Ehkäpä se on se totenkopf-natsiäijä, sen ex-maolaisen kaverin Stockmannin työkaverin sukulaismies. 😂


    • Anonyymi

      Vahtiiks tää satusetäkäkelä tätä ketjuu obsessiivisesti sivuston blokkailuista huolimatta vai onks sillä ihailijoita jonkun 2200 katselukerran eestä? No fricking way man! 'tis so gay!!! :)

      • Anonyymi

        Sä varmaan oot se äijänkäppyrä joka siellä mörskässään värjöttelee ja tekee kuka-tietää-mitä. TMÄ KUN EI OO takapihalla vaan istumassa ja kyräilemässä kaikkia jotka vähänkään osuu näköpiiriin. Ja naapuritkin valittaa kun on kammottavan näkönen äijä!! Varmaan joku totenkopfi tai mikä lie, onko sitten natsirikollinen:...... tai sitten katumaton punafasisti-teloittaja........

        ......tai ehkäpä sä oot yks niistä janttereista sieltä yhestä rapusta, koko ajan juomassa tu jotain RESILARIA ja polttamassa parit pilvet 24/7, joo-o, töitä hakemassa ei milloinkaan!!!! Tekin varmaan kun meitsi valitti teistä isännöitsijälle menitte omaa p####stooria länkyttää!!! Teidän urasta ei voi ees puhua kun sitä ei oo, niin katkerii ootte metistille!"!!! HAHAHAhaq1!!


        Ja yhetkin jäkättäjät joille nillekin jouduin menee sanoo öisestä melusta, kun bassokin jotain tun 400 dB volee!!! NEKIN heti itkemässä kui paha ja mätä ihminen mä oon, täys örkki juu, mä en sovi ihnisten silmoille, mähän en voi nukkua jos joku pälli mesoo naapurissa, NIIN EN VOI OLLA IHMINEN! JA siinä yhessä miesystävänsä kaa feikkaavassa naikkosessa oli kestettävää!!! VArmaan sekin mies pelkää että alkais nainen käymään vispiläkauppaa mun kaa kun menee juoruun mukaan hehheh..... JA sori kun kumosin teidän väärät käsitykset siitä et suurin osa fasisteista ei ees kannata hitleriä. EIks oo hirveetä???


        Luulenpa että nää mun dissaajat pystyis ikinä pääsee duuniin mihinkään puoliksikaan makronin tai fluiconnecton veroiseen....jotka tuntee mut tietää et mun kavereissa on peräti suurkhoja, almamedian ja motonetin toimitusjohtajaa, yksikin singaporelainen mimmi valmistunut iät ajat sitten saksalaisesta bisneskoulusta. KUKAAN TEIÄSRÄ PÄLLEISTÄ EI PYSTYISI SAMAAN SAATIKA ITE SÄÄSTÄMÄÄN KOKOAMALLA OMAA TUULIVIIRIÄ!!!! KUKAAN TEISTRÄ EI VARMAAN EES TIIÄ MIKÄ H KUTTI ON

        lujuus tun laskelma!!

        TAI käyttöönottotesti!!!!

        TAI jännitteen tu mittaius!!!!!

        MÄ sain omalla tuulivirillä mökkiin toimivat sähköt koska mä oon kunnon kansalainen:!!


        TOimsin kuin tää mun pikkuveli jota te mua dissailevat ootte täällä niin mielistelleet (varmaan te kaikki ootte se!! TAI sitten se on lahjonu teitä dissailee mua täällä) mä oon ahkerasti auttanu kotitöissä ja hoitanu vielä ennmmän kuin on pyydetty ja mä oon nähny vaivaa kaiken eteen. MÄ oon saanu kaikesta iana täysiä kymppejä tai ysejä, ei vähempää, mä oon raatanu itteni uuvuksiin että saan kaikesta huippuarvosanat ja töissä vetäny kybällä ja tykittäny niin että mun pomo on kehunu mua suuremmmaks mestariks kuin 90 prossaa tu vuosikymmeniä mua ennen töissä olleista vakkareista!!!! REPIKÄÄ TOSTA!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä varmaan oot se äijänkäppyrä joka siellä mörskässään värjöttelee ja tekee kuka-tietää-mitä. TMÄ KUN EI OO takapihalla vaan istumassa ja kyräilemässä kaikkia jotka vähänkään osuu näköpiiriin. Ja naapuritkin valittaa kun on kammottavan näkönen äijä!! Varmaan joku totenkopfi tai mikä lie, onko sitten natsirikollinen:...... tai sitten katumaton punafasisti-teloittaja........

        ......tai ehkäpä sä oot yks niistä janttereista sieltä yhestä rapusta, koko ajan juomassa tu jotain RESILARIA ja polttamassa parit pilvet 24/7, joo-o, töitä hakemassa ei milloinkaan!!!! Tekin varmaan kun meitsi valitti teistä isännöitsijälle menitte omaa p####stooria länkyttää!!! Teidän urasta ei voi ees puhua kun sitä ei oo, niin katkerii ootte metistille!"!!! HAHAHAhaq1!!


        Ja yhetkin jäkättäjät joille nillekin jouduin menee sanoo öisestä melusta, kun bassokin jotain tun 400 dB volee!!! NEKIN heti itkemässä kui paha ja mätä ihminen mä oon, täys örkki juu, mä en sovi ihnisten silmoille, mähän en voi nukkua jos joku pälli mesoo naapurissa, NIIN EN VOI OLLA IHMINEN! JA siinä yhessä miesystävänsä kaa feikkaavassa naikkosessa oli kestettävää!!! VArmaan sekin mies pelkää että alkais nainen käymään vispiläkauppaa mun kaa kun menee juoruun mukaan hehheh..... JA sori kun kumosin teidän väärät käsitykset siitä et suurin osa fasisteista ei ees kannata hitleriä. EIks oo hirveetä???


        Luulenpa että nää mun dissaajat pystyis ikinä pääsee duuniin mihinkään puoliksikaan makronin tai fluiconnecton veroiseen....jotka tuntee mut tietää et mun kavereissa on peräti suurkhoja, almamedian ja motonetin toimitusjohtajaa, yksikin singaporelainen mimmi valmistunut iät ajat sitten saksalaisesta bisneskoulusta. KUKAAN TEIÄSRÄ PÄLLEISTÄ EI PYSTYISI SAMAAN SAATIKA ITE SÄÄSTÄMÄÄN KOKOAMALLA OMAA TUULIVIIRIÄ!!!! KUKAAN TEISTRÄ EI VARMAAN EES TIIÄ MIKÄ H KUTTI ON

        lujuus tun laskelma!!

        TAI käyttöönottotesti!!!!

        TAI jännitteen tu mittaius!!!!!

        MÄ sain omalla tuulivirillä mökkiin toimivat sähköt koska mä oon kunnon kansalainen:!!


        TOimsin kuin tää mun pikkuveli jota te mua dissailevat ootte täällä niin mielistelleet (varmaan te kaikki ootte se!! TAI sitten se on lahjonu teitä dissailee mua täällä) mä oon ahkerasti auttanu kotitöissä ja hoitanu vielä ennmmän kuin on pyydetty ja mä oon nähny vaivaa kaiken eteen. MÄ oon saanu kaikesta iana täysiä kymppejä tai ysejä, ei vähempää, mä oon raatanu itteni uuvuksiin että saan kaikesta huippuarvosanat ja töissä vetäny kybällä ja tykittäny niin että mun pomo on kehunu mua suuremmmaks mestariks kuin 90 prossaa tu vuosikymmeniä mua ennen töissä olleista vakkareista!!!! REPIKÄÄ TOSTA!!!!!

        "lujuus tun laskelma!!

        TAI käyttöönottotesti!!!!

        TAI jännitteen tu mittaius!!!!!

        MÄ sain omalla tuulivirillä mökkiin toimivat sähköt koska mä oon kunnon kansalainen:!!"

        Näytä niille stockmann-resilar-kannabisti-maolaisille mikä velho sä oot! 😂


    • Anonyymi

      Mitä te täällä valehtelette musta kun mä oon oikonu teidän valheet miljoona tun kertaa==!!!! OOttte varmaan kaikki valehtelevia stallareita ja ties mitä anarkisteja, kelakommareita,m enkä ihmettelis jos muutama ihme totenkopfi tai muu valefasisti siellä ois jotka ette tiiä tu mitään miten systeemi toimii, tai sitten keskustalaispellejä, teitäkin riittää. Voi tu kun mä saisin päättää asioista niin ois mutkat suoriksi ja kaikki tu paljon paremmin!!

      Mä oon ollu FLUICONNECTON ja RAMTEKIN kaltasilla jäteillä duunissa ja saanu pelkkää kiitosta. Lukiosakin sain pelkkiä kymppejä ,vaikk mä en ollu ees hikipinko, mutta te ette siitä mtiään tiiä, te dissaatte meitsiä koska meitsi on KING ja te tiiätte sen!!!!! Mä puhun pelkkää asiaa!!!!

      • Anonyymi

        Villisikaveikko hallitukseen!!!!! :D


    • Anonyymi

      HahAAAAAAA!!!!!! HILJASIKSE TU MENITTE!!!! ETTE TIIÄ J M L UTA P#####KAAN MISTÄÄN!!!

      • Anonyymi

        Näytä niille, Ramtekin villisikakeisari! Näytä krypto-maolaiselle Stockmannille kuka on pomo!! 😂


    • Anonyymi

      provosoivalla aloittajalla jotain vikaa vikaa

      • Anonyymi

        Ei aloituksessa minusta ole mitään provosoivaa. Luulenpa, että kyseisessä naapurustossa ollaan lähinnä helpottuneita, ettei tarvitse enää kyseistä hämyheikkiä sietää. Jos jonkun tappelukaverin löysi, niin se saattaa kaivatakin. Näköjään vaan räyhähenki sekopää itse on kokenut tarpeelliseksi tulla tänne todistamaan JOTAIN. Jos ei itse ole mieltä että naapurustossa edes oli kiva asua, kysymys kuuluukin mitä hra Keisari täällä sitten luulee todistavansa. Kaikille muille jo n. KAKSI VUOTTA SITTEN ratkennut asia on smöö smöö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloituksessa minusta ole mitään provosoivaa. Luulenpa, että kyseisessä naapurustossa ollaan lähinnä helpottuneita, ettei tarvitse enää kyseistä hämyheikkiä sietää. Jos jonkun tappelukaverin löysi, niin se saattaa kaivatakin. Näköjään vaan räyhähenki sekopää itse on kokenut tarpeelliseksi tulla tänne todistamaan JOTAIN. Jos ei itse ole mieltä että naapurustossa edes oli kiva asua, kysymys kuuluukin mitä hra Keisari täällä sitten luulee todistavansa. Kaikille muille jo n. KAKSI VUOTTA SITTEN ratkennut asia on smöö smöö.

        Onneksi en ollut muutenkaan mihinkään päin Hollolaa muuttamassa, jos kerran joka nurkan takaa löytyy tollasia ilmestyksiä. Huhhuh.... sen verran voisin kyllä uskoakin, jos Hollolaan syrjäseutuna pesiytyy enemmän ongelmatapauksia ja yhteiskunnan heittiöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en ollut muutenkaan mihinkään päin Hollolaa muuttamassa, jos kerran joka nurkan takaa löytyy tollasia ilmestyksiä. Huhhuh.... sen verran voisin kyllä uskoakin, jos Hollolaan syrjäseutuna pesiytyy enemmän ongelmatapauksia ja yhteiskunnan heittiöitä.

        On tuo aika harppaus, että "joka nurkan takaa löytyy tollasia ilmestyksiä". Onhan myös sellaisia, joilla saattaa omassa elämässä ollakin jonkinlaista duunia yms. mutta nolaavat itsensä tyhmyyksillään eivätkä opi sitten millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en ollut muutenkaan mihinkään päin Hollolaa muuttamassa, jos kerran joka nurkan takaa löytyy tollasia ilmestyksiä. Huhhuh.... sen verran voisin kyllä uskoakin, jos Hollolaan syrjäseutuna pesiytyy enemmän ongelmatapauksia ja yhteiskunnan heittiöitä.

        Jos kokonainen paikkakunta pitää mustamaalata yhden idiootin takia, niin miksei saman tien leimata myös Lahti, Tampere, Kouvola tai Helsinki?

        Ei kun Lahtea ja Kouvolaa dissaa jo huvikseen puoli Suomea.

        Mutta haukutaan sitten Helsinki pystyyn kun kerran tällä linjalla ollaan.


    • Anonyymi

      Kahvia ja dullaa, muistakaa myös vanhemmat

      • Anonyymi

        Auttakaa tyhmää, mitä tarkoittaa "dullaa"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttakaa tyhmää, mitä tarkoittaa "dullaa"?

        Typo.


    • Anonyymi

      Milläs kantilla terveydenhuolto Suomessa on, jos tuollaisia skitso-juttuja voi vetää ja vielä väittää vakavissaan olleensa RAMTEKillä ja Fluiconnectolla töissä vai missäs kaikkialla sankari onkaan ollut.......... Mitkäs ne kriteerit on, jotka pitää täyttää ennen kuin joku pääsee/joutuu hoitoon? Samanlaisia tapauksia on ennenkin kuultu ja aina surullisia. Vaikka pyytäisi kauniisti, että pääsee, niin ensin pitää päästää onnettoman psyyke niin hajalle kuin vain mahdollista. Sitten ehkä jollain 10 prossan mahiksilla saattaa päästä hoitoon.

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe