Kaappissa olemista/yksinäisyys

Anonyymi

Palstalla oli joku aika sitten keskustelua "kaappisuhteesta". Minua jäi askaruttamaan tässä keskustelusta se, miten ulkona kaapista pitää olla että suhde ei nähdä kaappisuhteena? Pitääkö esimerkiksi joka kauppareissu tai kävely olla pridekulkue? Pitääkö kaikissa keskusteluissa kertoa että puoliso/seurustelukumppani on samaa sukupuolta? Pitääkö kaikkiin keskusteluihin ujuttaa että kuluu seksuaalivähemmistöön?

Olen itse aika vetäytyvä luonteeltani enkä viihdy alkuunkaan sosiaalisissa ympäristöissä. En tee itsestäni numeroa riippumatta mitä asia koskee. Elän yksin. Se on yleensä enemmän sääntö kuin poikkeus että muut yrittää tiedustella suuntautumistani: välillä tämä tuntuu raskaalta ja vaivalloiselta, en halua tehdä itsestäni numeroa saati sitten olla avautumussa henkilökohtaisista asioista (puoli)tuntemattomille ihmisille. Minkä takia minun pitäisi määritellä itseäni kenellekään? Tilanne olisi varmaan eri jos olisin tavannut jonkun, mutta eittämättä se on käynyt mielessä että olen sinkku koska olen vetäytyvä. Ei ole ongelma iteselleni että elän yksin, mutta välillä minäkin olen läheisyyden ja kosketuksen tarpeessa. En tiedä miten ratkaista tämä ongelmani.

16

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä jotenkin oli entisessä suhteessa kysymyksenä riitojemme keskellä et miksi toinen ei huomio millään lailla. Tätä juuri oli esim kaupassa.. hän meni omia menojaan eikä edes kysynyt mitä tehtäis ruuaksi ynm. Eikä hän koskaan esitellyt mua vanhemmille muuna kuin kaverina. Siihen vetos et kylä on niin pieni et juorut lähtee kulkemaan. Nyt hänellä on uusi ja esittelee häntä joka puolella. Ehkä vaan en ollut sit näyttävä vaan ihan perus nainen jota ei edes kannattanut esitellä. Tai mikälie. Oon sellanen joka haluaa osoittaa et hei tämä on minun.. toki kaikki ei tykkää eikä pidäkään. Sekä onhan toi tyhmää ajatella noin et on oma... Mut jotenkin vaan haluan näyttää et tästä naisesta välitän ja tunnen muutakin kun kaveruutta. Toki voin olla väärässä.
      Tunnen pareja jotka ei julkisesti anna hellyyden osoituksia ja se toimii heidän suhteessaan. Mut meitä on moneksi. Esim. Itsellä ei oo mitä sateenkaari väriaiheita korviksissa,vaatteissa tai näkyvillä mutta silti oon lepakko.

    • Mun mielipide, elä just niin esillä tai kaapissa kun itsestäsi hyvälle tuntuu. Itse ajattelen ettei lesbosuhde tarvitse erota mitenkään heterosuhteesta sen suhteen miten näkyvästi tuo julki suhdetta.

      Ajattelen myös, että kumppania voi suudella julkisesti oli hän mies tai nainen, voi esitellä kumppanikseen omi hän mies tai nainen, ihan kaikki on yhtä ok oli hän mies tai nainen.

      Erona lähinnä sukupuoli.

      • En siis itse muuttaisi suhtautumista kumppaniin sukupuolen mukaan. Näytän tunteeni julkisesti anyway, kun sille tuntuu. Ei mitään hävettävää ei mitään korostettavaa periaattein. Mun rakas on mun rakas, muut saa tykätä mitä tykkää. Evvk.


    • Anonyymi

      Tiedän ton tunteen. Ratkaisin sen niin, että ompelin takin rinnukseen suomeksi tekstin - NUOLEN PILLUA Ja nautin siitä! Ei ole tullut kysymyksiä sisä tai ulkopuolisilta sen jälkeen. Ihan rauhassa olen saanut olla.

      • Heh. :P


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Heh. :P

        Ei ole tullut kyllä isku yrityksiäkään😏
        Pitäs keksiä joku uusi, kun toi voi vaikuttaa liian päällekäyvältä. Karkoite toimii liian tehokkaasti.

        Mitä laitetaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut kyllä isku yrityksiäkään😏
        Pitäs keksiä joku uusi, kun toi voi vaikuttaa liian päällekäyvältä. Karkoite toimii liian tehokkaasti.

        Mitä laitetaan?

        Eiks sitä sanota, että sormus peukalossa on vinkki? :P

        Tai joku sateenkaari symboli. Liian laimeeta?

        En ole miettinyt mistä kukaan tietäis lähestyä, mutta lähestyjiä on ollut kyllä. Mä saatan kärähtää silmäilystä, katselen naisia ja ilme saattaa paljastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut kyllä isku yrityksiäkään😏
        Pitäs keksiä joku uusi, kun toi voi vaikuttaa liian päällekäyvältä. Karkoite toimii liian tehokkaasti.

        Mitä laitetaan?

        Tatuointi ollut ihan hyvä isku yrityksiin. Ainakin muutaman kerran toiminut😇


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Eiks sitä sanota, että sormus peukalossa on vinkki? :P

        Tai joku sateenkaari symboli. Liian laimeeta?

        En ole miettinyt mistä kukaan tietäis lähestyä, mutta lähestyjiä on ollut kyllä. Mä saatan kärähtää silmäilystä, katselen naisia ja ilme saattaa paljastaa.

        niinkuin olen sanonut että jos on vähänkin sellainen tyyliltään kuten sinä niin teitä lähestytään helpommin koska teistä saattaa arvata helpommin et ootte naisiin päin..

        ehkä en sitten kiinnosta naisia...


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Eiks sitä sanota, että sormus peukalossa on vinkki? :P

        Tai joku sateenkaari symboli. Liian laimeeta?

        En ole miettinyt mistä kukaan tietäis lähestyä, mutta lähestyjiä on ollut kyllä. Mä saatan kärähtää silmäilystä, katselen naisia ja ilme saattaa paljastaa.

        kuinka moni sua nyt on sitten viime aikoina lähestynyt ja millä tavalla? ja minkä tyyppiset naiset ja missä ? ihan treffailumielessä pyytäneet sua ulos ? tutut/tuntemattomat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        niinkuin olen sanonut että jos on vähänkin sellainen tyyliltään kuten sinä niin teitä lähestytään helpommin koska teistä saattaa arvata helpommin et ootte naisiin päin..

        ehkä en sitten kiinnosta naisia...

        Mua lähestyi naiset siis ennen jo, kun edes itse ymmärsin olevani naisiinkin päin. Outoa. Se oli outoa. Haistoiko ne minusta jotain piilossa olevaa?

        Yhä kursseilla, kouluissa, töissä seuraan lyöttäytyy naisia helposti. Yleensä rempseimmät ja selvästi enemmän avomielisemmät, kun konservatiiviset ja miehen ekana mainitsevat pysyy loitolla. :D

        Osa naisista todella vierastaa ja vieroksuu mua. Karttaa. Kun osa taas on syliin tulossa vaikkei tunneta.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Mua lähestyi naiset siis ennen jo, kun edes itse ymmärsin olevani naisiinkin päin. Outoa. Se oli outoa. Haistoiko ne minusta jotain piilossa olevaa?

        Yhä kursseilla, kouluissa, töissä seuraan lyöttäytyy naisia helposti. Yleensä rempseimmät ja selvästi enemmän avomielisemmät, kun konservatiiviset ja miehen ekana mainitsevat pysyy loitolla. :D

        Osa naisista todella vierastaa ja vieroksuu mua. Karttaa. Kun osa taas on syliin tulossa vaikkei tunneta.

        Hämmentävää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuinka moni sua nyt on sitten viime aikoina lähestynyt ja millä tavalla? ja minkä tyyppiset naiset ja missä ? ihan treffailumielessä pyytäneet sua ulos ? tutut/tuntemattomat?

        Nyt oon pysynyt visusti kotosalla pari vuotta, niin ei IRL ole lähestytty kun kaupassa. Outo tilanne sekin. Niin ja netissä on lähestytty facebookissa muun muassa.

        Hyvä niin, ettei sen enempää. Ei mun kyllä paljon tarvi höpötellä missään, kun ainakin yksi lyöttäytyy seuraan. Olen ajatellut että se olis kuitenkin enempi et mun persoona miellyttää ihmisenä, kun niinkään mitään seksuaalista. Oon aika kivana pidetty ihminen piireissäni ollut.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Nyt oon pysynyt visusti kotosalla pari vuotta, niin ei IRL ole lähestytty kun kaupassa. Outo tilanne sekin. Niin ja netissä on lähestytty facebookissa muun muassa.

        Hyvä niin, ettei sen enempää. Ei mun kyllä paljon tarvi höpötellä missään, kun ainakin yksi lyöttäytyy seuraan. Olen ajatellut että se olis kuitenkin enempi et mun persoona miellyttää ihmisenä, kun niinkään mitään seksuaalista. Oon aika kivana pidetty ihminen piireissäni ollut.

        siis mitä ne siellä facessa sulle laittaa ?

        niin siis kyllähän muukin lähestyy naiset esim töissä et mun seuraan on helppo tulla mut ei siinä oo mitään seksuaalista


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis mitä ne siellä facessa sulle laittaa ?

        niin siis kyllähän muukin lähestyy naiset esim töissä et mun seuraan on helppo tulla mut ei siinä oo mitään seksuaalista

        Jotkut yv jotkut pyytää kaveriksi tuntematta. Huvittaisko tutustuu tarkemmin jne.

        Ei mua miehet ole kovinkaan usein lähestyneet IRL. Enemmän naiset siis koko tähän astisen elämäni aikana on pyytäneet treffeille ja tehneet tuttavuutta.

        Sikäli surku, että olen joutunut naisia torjumaan, kun en ole aina ollut kartalla itsestäni ja olen varattu ollut lähes aikuisuuteni. Harvoin olen sinkku ehtinyt olemaan.

        Ehkä nyt jos sinkkuutuis olisin ihan periaatteesta ittekseni pidemmän aikaa. Olis joskus tarvetta olla vapaa.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Jotkut yv jotkut pyytää kaveriksi tuntematta. Huvittaisko tutustuu tarkemmin jne.

        Ei mua miehet ole kovinkaan usein lähestyneet IRL. Enemmän naiset siis koko tähän astisen elämäni aikana on pyytäneet treffeille ja tehneet tuttavuutta.

        Sikäli surku, että olen joutunut naisia torjumaan, kun en ole aina ollut kartalla itsestäni ja olen varattu ollut lähes aikuisuuteni. Harvoin olen sinkku ehtinyt olemaan.

        Ehkä nyt jos sinkkuutuis olisin ihan periaatteesta ittekseni pidemmän aikaa. Olis joskus tarvetta olla vapaa.

        Siis rakkaus on upee asia ja molemmin puolinen vieläpä. Mutta kun on ollut pitkään parisuhteissa, vuosikausia niin joskus tuntuu ettei itselleen ehdi elää yhtään. Tehä mitä huvittaa, väsyy joskus olemaan osapuoli x.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe