Prinssi Philip ja ufot

Anonyymi

Britannian kuningattaren puoliso prissi Philip kuoli tänään 99v ikäisenä. Hän oli ufo harrastaja jolla oli oma ufo kirjastokin. Hänen kiinnostuksestaan ufoihin kerrottiin brittilehdissä viime vuonna 2020.

https://www.thesun.co.uk/news/13288708/prince-philip-library-books-ufo-alien/

Kuningashuonetta pidetään ajan tasalla maan asioista. Ufot ovat sielläkin päin mellastaneet aika ajoin ja maan sotavoimat arvatenkin koettavat ymmärtää mistä on kysymys. Kulkeutuvatko heidänkin raporttinsa kuningashuoneen luettavaksi, tiedä häntä?

7

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten ufot mellastaa? Luukuttaaks ne amispoppia ja vetelee käkkärikäännöksiä taivaalla?

    • Anonyymi

      Briteissä oli joku lordi joka toimi laivaston amiraalina myös ja oli varsin kova puhumaan ufojen todellisuudesta. Nyt en muista nimeä.

      • Itse asiassa niin löytyy useampi lordi-amiraali joka on ollut kiinnostunut ufoista.
        Mutta otetaan tähän nyt vaikkapa amiraali Hill-Norton joka kommentoi Englannin Rendleshamin vuoden 1980 tapausta näin:
        "Amiraali,lordi Hill-Norton oli vuosina 1971-1973 Englannin esikuntapäällikkö,ja
        kommentoi asiaa seuraavasti:"-Uskon että jotakin fyysistä tapahtui.En epäile että jokin laskeutui tukikohtaan,ja että asiaan sekaantuneet-tukikohdan henkilöstö ja
        komentaja-järkyttyivät paljon.Puolustusministeriöltä on kysytty paljon tästä-ja sitkeästi pysynyt linjassaan ettei mitään,jolla olisi mitään puolustusmerkitystä, tapahtunut tässä tilaisuudessa.Olen aina ilmaissut käsitystäni selvästi ja ilmoittanut TV:ssä ja radiossa ja lordi Trefgarnelle henkilökohtaisesti:Joko useat henkilöt näkivät harhoja,mukaanlukien komentaja.Kun kyseessä on amerikkalainen ydinasetukikohta on tämä hyvin vaarallista.Tai sitten tapahtui se mitä he sanovat.
        Kummassakin tapauksessa on olemassa vain yksi vastaus.Sen puolustusmerkitys Isolle-Britannialle on mitä merkittävin.Mikään ei ole todistanut päinvastaista.
        En ole yhtä mieltä niiden ufologien kanssa jotka väittävät että kyseessä on vain mielikuvitus.On varmasti olemassa useat,ehkä aivan erilaatuiset ilmiöt ilmakehässä jotka ovat fyysisiä,konkreettisia ja joita voidaan valokuvata.Näinhän on jo tapahtunut sanovat eräät".17), 38)Sivu84, 64)Sivu6-7, 138), 150)Sivu34-36, 155)Sivu150, 184)Luku 1, 907), 935), 1002), 1341).


      • Anonyymi
        B.Borg kirjoitti:

        Itse asiassa niin löytyy useampi lordi-amiraali joka on ollut kiinnostunut ufoista.
        Mutta otetaan tähän nyt vaikkapa amiraali Hill-Norton joka kommentoi Englannin Rendleshamin vuoden 1980 tapausta näin:
        "Amiraali,lordi Hill-Norton oli vuosina 1971-1973 Englannin esikuntapäällikkö,ja
        kommentoi asiaa seuraavasti:"-Uskon että jotakin fyysistä tapahtui.En epäile että jokin laskeutui tukikohtaan,ja että asiaan sekaantuneet-tukikohdan henkilöstö ja
        komentaja-järkyttyivät paljon.Puolustusministeriöltä on kysytty paljon tästä-ja sitkeästi pysynyt linjassaan ettei mitään,jolla olisi mitään puolustusmerkitystä, tapahtunut tässä tilaisuudessa.Olen aina ilmaissut käsitystäni selvästi ja ilmoittanut TV:ssä ja radiossa ja lordi Trefgarnelle henkilökohtaisesti:Joko useat henkilöt näkivät harhoja,mukaanlukien komentaja.Kun kyseessä on amerikkalainen ydinasetukikohta on tämä hyvin vaarallista.Tai sitten tapahtui se mitä he sanovat.
        Kummassakin tapauksessa on olemassa vain yksi vastaus.Sen puolustusmerkitys Isolle-Britannialle on mitä merkittävin.Mikään ei ole todistanut päinvastaista.
        En ole yhtä mieltä niiden ufologien kanssa jotka väittävät että kyseessä on vain mielikuvitus.On varmasti olemassa useat,ehkä aivan erilaatuiset ilmiöt ilmakehässä jotka ovat fyysisiä,konkreettisia ja joita voidaan valokuvata.Näinhän on jo tapahtunut sanovat eräät".17), 38)Sivu84, 64)Sivu6-7, 138), 150)Sivu34-36, 155)Sivu150, 184)Luku 1, 907), 935), 1002), 1341).

        Kiitos Borgille, on hyvä muisti sinulla! Tuohon käännökseen tuohon Hill-Nortonin lausuntoon liittyen hieman tarkentaisin, että siinä lienee käytetty sanoja "I dont have any doubts"
        Parempi suomennos siis kuuluu näin:
        "Uskon että jotakin fyysistä tapahtui. Minulla ei ole epäilystä etteikö jokin olisi laskeutunut tukikohtaan ja etteikö asiaan sekaantuneet tukikohdan henkilöstö ja komentaja olisi järkyttyneet pahoin"

        Siinä Hill-Norton sanoo myös hyvin että tämä on joka tapauksessa hyvin vakava asia, oli kyseessä sitten ufojen laskeutuminen tai ydinasetukikohdan henkilöstön mielikuvitus.

        Täytyy olla varsin harhainen henkilö, joka tuossa tapauksessa uskoo ydinasetukikohdan henkilöstön hupailleen ja tehneen tällaisen pikku kepposen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Borgille, on hyvä muisti sinulla! Tuohon käännökseen tuohon Hill-Nortonin lausuntoon liittyen hieman tarkentaisin, että siinä lienee käytetty sanoja "I dont have any doubts"
        Parempi suomennos siis kuuluu näin:
        "Uskon että jotakin fyysistä tapahtui. Minulla ei ole epäilystä etteikö jokin olisi laskeutunut tukikohtaan ja etteikö asiaan sekaantuneet tukikohdan henkilöstö ja komentaja olisi järkyttyneet pahoin"

        Siinä Hill-Norton sanoo myös hyvin että tämä on joka tapauksessa hyvin vakava asia, oli kyseessä sitten ufojen laskeutuminen tai ydinasetukikohdan henkilöstön mielikuvitus.

        Täytyy olla varsin harhainen henkilö, joka tuossa tapauksessa uskoo ydinasetukikohdan henkilöstön hupailleen ja tehneen tällaisen pikku kepposen.

        Kiitos kommentista. Saattaa hyvin olla että asia on juuri noin. Käännös on tehty tästä dokumentista:17) " Central Independent Television for ITV 1994.Network First:UFO ".
        Ikävä kyllä oma VHS-videoarkistoni on jo vuosia sitten siirretty AFU:n arkistoon Ruotsiin josta syystä en voi enää tarkistaa asiaa täältä kotoani käsin. Ehkä tuo dokumentti löytyy Youtubesta? Tai sitten pitää mennä AFUn arkistoon Norrköpingiin Ruotsiin katsomaan sitä.


    • Anonyymi

      Teoritisoidaan ajatuksella, että olisi maailmamme ulkopuolinen sivilisaatio, joka tarvitsisi ruumimme johonkin vain tyhjän ruumiin josta sielu olisi siirtynyt jo johonkin muualle.

      Olkoon tarve vaikka niinkin hyytävä kuin se, että maallinen tomumajamme olisi heidän ruokaansa. Kenties he tarvitsevat muutakin biomassaa ruoaksi kuten vaikka kalaa ja siksi meriämme ylikakalastettaisiin tyhjiin.

      Tosin muita luonnovaroja tarvitsisi verottaa vähemmän, jos he saisivat jokaisen omalla biologisella ajallaan kuolleen ihmisen ruumiin käyttöönsä mutta jostain syystä maailman ihmiset haluavat antaa ruumiita valikoidusti.

      Omien läheisten ruumiit halutaan ennemmin hautaan kuin antaa tarvitsijoille ja heidän puolestaan maailman luonnonvarat saa vaikka kaluta tyhjiin siitä huolimatta, että ruumiita olisi pakko luovuttaa koska oikeastaan ihmiset ovat jotakuinkin pakotettuja siihen tilanteeseen syystä tai toisesta muuten koko planeetta rosvottaisiin. No nämä valikoijat alkavat keksiä mitä älyttömämpiä sääntöjä millä perusteella ruumiiskuormaa valittuja sinne laitetaan.

      Syy voi olla vaikka musiikkimaku, ruokailumieltymykset erilaiset käsitykset seksuaalisuudesta ja seksuaalisuudesta puhuttaessa en tarkoita mitään vahingoittavia ja kanssaihmisille vaarallisia perversioita vaan normaalia seksuaalisuutta johon keksitään mitä ihmeellisempiä sääntöjä. Seksuaalisuus lienisi yksi eniten käytettyjä keinoja asiassa. Säännöt muuttuvat ajanmittaan viiemaikoina on noussut tarkastelun piiriin AIKUISTEN väliset ikäerot seksisuhteissa. Tämäkö olisi uusi keino kerätä ihmisiä ruokakuormaa varksinkin, kun jokaista sääntöä rikkoessa seurauksena olisi kuolemantuomio. Näinhän maailmassa on toimittu jo vuosituhansia ja erilaiset julmurit tietysti myös pyrkivät pilaamaan kanssaihmisensä mielen jotta hän kelpaisi ruumiskuormaan ja voitaisiin tappaa ennenaikojaan. Tästä seuraa kärsimystä, eripuraa ja rikkountuneita ihmiskohtaloita.

      Vaan entäpä, jos kaikka tyhjät ruumiit annetaisiin suoraa jaottelematta ruokakuormaan ihmisen vain yksinkertaisesti kuollessa. Mitä asialla olisi väliä, kun sielu olisi jo poistunut ruumiista omaan soppeensa. Tällaisessa tilanteessa ketään ei tarvitsisi tappaa ja vainota hengiltä mitä mielikuvituksellisempien syiden perusteella ja maassa vallitsisi rauha tai ainkain elo olisi rauhallisempaa kaikilla.

    • Anonyymi

      Tuskinpa vaan ufo tutkijat tai harrastajat kuvittelevat että jossain "olisi maailmamme ulkopuolinen sivilisaatio, joka tarvitsisi ruumimme johonkin vain tyhjän ruumiin josta sielu olisi siirtynyt jo johonkin muualle."

      Prissi Philipin ufo harrastus oli varmaan arkipäiväisemmällä tasolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe