Moi mä oon 11v tyttö 5 luokalla ja mulla ois tulossa koulu uinti joka viikko torstaina kuukauden ajan ja mä oon keksinyt jo teko syitä että en voi tulla mutta tarttisin pari lisää mulla on jo tekosyinä menkat oon kipee ja uikkarit jäi kotiin. Mä oikeasti tartteen vielä ainakin kaksi tekosyytä koska mä EN halua mennä koulu uintiin mä oon pari kiloo ylipainoinen mutta mua silti kiusataan ja muutenkin meidän koululla on iso body shame auttakaa!!!
Koulu uinnin välttäminen
3
188
Vastaukset
- Anonyymi
Jos menisit suoraan sanomaan terveydenhoitajalle rehellisesti, että et halua uida koulussa koska se aiheuttaa sinulle ahdistusta.
Outoa kyllä, että korona aikana on muka uintia edes. Moi. Ikävä kuulla että teillä on tuollaista kulttuuria siellä. Harmillista jos jää uinnit tuon takia väliin. Parin kilon ylipainon ei pitäisi merkitä mitään. Kannattaa kyllä kertoa ihan oikeasti syy esim terkkarille, opettajalle tai vanhemmille. Tuolla oikealla syyllä sinua toivon mukaan ymmärretään ja kuunnellaan paremmin kuin tekosyiden vuoksi. Tsemppiä kevääseesi ja kaikkea hyvää tuosta huolimatta.
t: Julkkis/Kalajoen rovastikunnan nettisaapas- Anonyymi
Jos sinulla on vaikka semmonen ymmärtäväinen opettaja niin voit sanoa tai laittaa sille wilmassa viestiä että mua ahdistaa mun oma keho ja toiset on vähä kiusannu mua siitä että olisinko voinut jättää väliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531525- 1701285
- 81122
- 611117
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2511077- 141010
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33883Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55862Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti94859- 347795