Moi mä oon 11v tyttö 5 luokalla ja mulla ois tulossa koulu uinti joka viikko torstaina kuukauden ajan ja mä oon keksinyt jo teko syitä että en voi tulla mutta tarttisin pari lisää mulla on jo tekosyinä menkat oon kipee ja uikkarit jäi kotiin. Mä oikeasti tartteen vielä ainakin kaksi tekosyytä koska mä EN halua mennä koulu uintiin mä oon pari kiloo ylipainoinen mutta mua silti kiusataan ja muutenkin meidän koululla on iso body shame auttakaa!!!
Koulu uinnin välttäminen
3
221
Vastaukset
- Anonyymi
Jos menisit suoraan sanomaan terveydenhoitajalle rehellisesti, että et halua uida koulussa koska se aiheuttaa sinulle ahdistusta.
Outoa kyllä, että korona aikana on muka uintia edes. Moi. Ikävä kuulla että teillä on tuollaista kulttuuria siellä. Harmillista jos jää uinnit tuon takia väliin. Parin kilon ylipainon ei pitäisi merkitä mitään. Kannattaa kyllä kertoa ihan oikeasti syy esim terkkarille, opettajalle tai vanhemmille. Tuolla oikealla syyllä sinua toivon mukaan ymmärretään ja kuunnellaan paremmin kuin tekosyiden vuoksi. Tsemppiä kevääseesi ja kaikkea hyvää tuosta huolimatta.
t: Julkkis/Kalajoen rovastikunnan nettisaapas- Anonyymi
Jos sinulla on vaikka semmonen ymmärtäväinen opettaja niin voit sanoa tai laittaa sille wilmassa viestiä että mua ahdistaa mun oma keho ja toiset on vähä kiusannu mua siitä että olisinko voinut jättää väliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1994303"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?992853Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m202816Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p892626Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am15223376 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark502257Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.332087- 192051
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371941- 851939