Moottori lehti ihmettelee missä on DSG korjauspajat suomessa?

Anonyymi

Testissä on 1,9 vw tdi ja nykii nykii DSG

41

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      autobild lehdessä oli iso juttu saksassa olevasta korjaamosta joka korjaa VWaudiseatskoda automaatteja

      eipä kestä uudetkaan sanoo lehti

    • Anonyymi

      Vakuuttavaa ilman tuoreita linkkejä.

      • Anonyymi

        Luo moottori 4/2021

        vw onnea käytetyllä juttusarja-vikaa riittää


      • Anonyymi

        autobild lehdessä oli iso juttu saksassa olevasta korjaamosta joka korjaa VWaudiseatskoda automaatteja

        eipä kestä uudetkaan sanoo lehtiautobild lehdessä oli iso juttu saksassa olevasta korjaamosta joka korjaa VWaudiseatskoda automaatteja

        eipä kestä uudetkaan sanoo lehtiautobild lehdessä oli iso juttu saksassa olevasta korjaamosta joka korjaa VWaudiseatskoda automaatteja

        eipä kestä uudetkaan sanoo lehti


    • Anonyymi

      Ne DSG:t ei kelpaa Usassa eikä Kiinassa.

      • Anonyymi

        niin uutiset kertoo

        Usaan jouduttiin tilamaan audit ja volkkarit momentinmuunnin automaatilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin uutiset kertoo

        Usaan jouduttiin tilamaan audit ja volkkarit momentinmuunnin automaatilla

        Höpö höpö taas kerran.


    • Anonyymi

      TDI-koneessa ei DSG-laatikossa yleensä ongelmia. Trolliakirjoitus taas.

      • Anonyymi

        Nykyään lähes kaikki automaatit pienemmissä autoissa joka merkissä ovat DSG tyyppisiä laatikoita Mersua myöden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään lähes kaikki automaatit pienemmissä autoissa joka merkissä ovat DSG tyyppisiä laatikoita Mersua myöden.

        Sen verran olen A-mersulla ajellut että itselleni en ainakaan sitäkään automaatilla ostaisi. Samanlainen pätkijä ja yhtä hirvittävä peruuttaa ylämäkeen kuin Golfikin. Saattaa olla että mekaniikka on yhteneväistä, en tiedä, eikä juurikaan kiinnosta. Kyllä VW dsg on ylivoimaisesti vikaisin ja epäluotettavin laatikko ainakin luotettavien mediatietojen mukaan.
        En kyllä lähtisi kokeilemaan. Miksi lähtisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran olen A-mersulla ajellut että itselleni en ainakaan sitäkään automaatilla ostaisi. Samanlainen pätkijä ja yhtä hirvittävä peruuttaa ylämäkeen kuin Golfikin. Saattaa olla että mekaniikka on yhteneväistä, en tiedä, eikä juurikaan kiinnosta. Kyllä VW dsg on ylivoimaisesti vikaisin ja epäluotettavin laatikko ainakin luotettavien mediatietojen mukaan.
        En kyllä lähtisi kokeilemaan. Miksi lähtisin?

        Et vaan osaa. Tyypillinen jantteri painaa kaasua reippaasti, niinkuin perinteisessä automaatissa tehdään, siinähän vaan kierrokset nousee eikä juuri mitään tapahdu. DSG-vaihteistossa pitää tehdä rauhallisemmin, kytkin ottaa kiinni jo heti alkuvaiheessa, ja jos siinä vaiheessa painaa rutkasti kaasua, niin kyllähän se nykäisee. Kokeile vaikka tavallisella manuaalivaihteisella autolla, päästät kytkimen äkisti ylös ja painat reippaasti kaasua, niin kyllä nykäisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran olen A-mersulla ajellut että itselleni en ainakaan sitäkään automaatilla ostaisi. Samanlainen pätkijä ja yhtä hirvittävä peruuttaa ylämäkeen kuin Golfikin. Saattaa olla että mekaniikka on yhteneväistä, en tiedä, eikä juurikaan kiinnosta. Kyllä VW dsg on ylivoimaisesti vikaisin ja epäluotettavin laatikko ainakin luotettavien mediatietojen mukaan.
        En kyllä lähtisi kokeilemaan. Miksi lähtisin?

        Ja tarinasi on tosi, hihii!
        Että sä jaksat keksiä satuja. Kirjoita satukirja, niin voit tienata oikeaa rahaa, sen verran hyvä sulla on mielikuvitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan osaa. Tyypillinen jantteri painaa kaasua reippaasti, niinkuin perinteisessä automaatissa tehdään, siinähän vaan kierrokset nousee eikä juuri mitään tapahdu. DSG-vaihteistossa pitää tehdä rauhallisemmin, kytkin ottaa kiinni jo heti alkuvaiheessa, ja jos siinä vaiheessa painaa rutkasti kaasua, niin kyllähän se nykäisee. Kokeile vaikka tavallisella manuaalivaihteisella autolla, päästät kytkimen äkisti ylös ja painat reippaasti kaasua, niin kyllä nykäisee.

        onko vwskodassa ohjekirja m iten laatikko kestää 400000km?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan osaa. Tyypillinen jantteri painaa kaasua reippaasti, niinkuin perinteisessä automaatissa tehdään, siinähän vaan kierrokset nousee eikä juuri mitään tapahdu. DSG-vaihteistossa pitää tehdä rauhallisemmin, kytkin ottaa kiinni jo heti alkuvaiheessa, ja jos siinä vaiheessa painaa rutkasti kaasua, niin kyllähän se nykäisee. Kokeile vaikka tavallisella manuaalivaihteisella autolla, päästät kytkimen äkisti ylös ja painat reippaasti kaasua, niin kyllä nykäisee.

        50 vuotta autoilu ja viides automaatti menossa. Dsg oli pahin pettymys. Että sellainen jantteri!


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus ja kysymys.
      Jos niitä vikoja olisi paljon ja korjaaminen kallista, niin varmasti löytyisi myös pajoja jotka vuolisivat kultaa.
      Mutta piru kun niitä vikoja ei ole kuin trollien ja Toyotan omapojan mielissä ja päässä.
      Kiitos aloituksesta, vielä kerran!

    • Anonyymi

      saksassa lienee 1000

    • Anonyymi

      Jos olisi paljon vikoja, niin tietysti olisi korjaamoja keräämässä helppoa rahaa, mutta ei taida olla työksi asti.

    • Anonyymi

      merkkiliike saa periä mitä haluaa

    • Anonyymi

      Joo noita ei kannata mennä availemaan, koska kuulalaakerit valuu kaikki lattialle ja viemäriin!!😛😝😜

    • Anonyymi

      suomiomistaja maksaa merkkiliikkeen viulut

      • Anonyymi

        Mitkä, kerro toki lisää.
        DSG on hyvä vaihteisto ja niitä on miljoonia ja miljoonia liikenteessä. Ammattikäytössä todella laajalti ja paljon.
        Harmittaaks??


    • Anonyymi

      osia saa alvadilta?

    • Anonyymi

      Sanoisin, että autokorjaamoissa on nykyään selvä kahtiajako: merkkiliikkeet ja sitten muut, jotka eivät pysty tekemään monimutkaisempia korjauksia. Autonomistajalle ei monesti jää muuta vaihtoehtoa kuin korjauttaa viat kalliilla.

      • Anonyymi

        Ja juuri kun ollaan jo vuosia menty täysin vastakkaiseen suuntaa ihan lainvoimalla ja siksi noita monimerkkikorjaamoita syntyy kokoajan lisää. Laki velvoittaa tehtaiden myymään ja jakamaan tietonsa kaikkien korjaamoitten käyttöön, eli siihen tussahti Teron epätoivoinen yritys tälläkin kertaa, harmittaako?


    • Anonyymi

      kulla

    • Anonyymi

      Kun ei ole korjattavaa, niin ei tarvita pajoja.

      "markkinat"

    • Anonyymi

      jospa se merkkiliike kustantaa korjaukset kun ei kestä edes maagista 250000km?

      siis lakennallinen auton käyttöikä kuluttajansuojan mukaan

    • Anonyymi

      eikö ammattilaiset tiijä

      vw vaihtaa komponentit eikä korjaa osia-asiakas maksaa juu?

    • Anonyymi

      Miksi Moottori-lehti ihmettelisi tuota. DSG korjauspaja on lähin VW merkkihuolto.

      • Anonyymi

        Se on selvä asia. Ne on harvassa ne firmat, jotka nostaa nykyauton automaattilaatikon pöydälle, purkaa sen ja vaihtaa vioittuneet osat.


      • Anonyymi

        ja ottaa dsg vaihdosta 5000e?


    • Anonyymi

      osuuskauooa arina VW monopoli ja kovat hinnat

    • Anonyymi

      oho saamari mitä romua!

    • Anonyymi

      Kyllä oikea automaatti osaa ryömiä kun jarrun vapauttaa. Samalla tavalla polttomoottorilla tai sähköllä.

    • Anonyymi

      Ei tarvita korjaamoja kun vaihteistot ei hajoa.
      Monet merkit ovat siirtyneet kaksoiskytkin automaatteihin.

    • Anonyymi

      hih

    • Anonyymi

      hih

    • Anonyymi

      jospa merkkiliike hoitaa rahansa omaan taskuun?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7775
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

      Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5871
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5360
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5253
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4602
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      106
      2289
    7. Ei välimatka meitä erottanut

      Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      2
      1145
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

      Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      3
      1140
    9. Kohta taas mesikämmeneen

      Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      996
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

      Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      43
      944
    Aihe