Corolla vm.2005 ABS kehä?

Anonyymi

Terve!

Onko kellään tietoa Corollan abs kehästä? Kun tuntuu abs jarru talvella toimivan liiankin herkästi liukkaalla. Varsinkin oikea eturengas tuntuu pitävän ääntä kun abs ottaa kiinni joten uskon että vika on oikeassa eturenkaassa..

Nyt kun lumet on sulannut ja on pitävää niin kuulluu selkeästi oikeassa eturenkaassa kun lähtee liikkeelle pienin metallin kilahdus.

Niin voiko se olla Abs kehän palanen mikä kilahtaa vai jos abs kehästä irtoaa palanen pääseekö se tippumaan pois vai jääkö se johonkin pyörimään?????

Sanotaan vielä että ei ole abs valot ikinä syttynyt autossa joten auto ei ilmoita mitään vikaa..

Tai sitten se ääni vain jotenkin tulee jarrupalojen ja jarrusatulan välisistä jarrupalojen liukumispelleistä..

6

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jääpi se palanen sinne, ehkä hankaa vähän..mutta jos tuo abs kehä olis mennyt poikki niin siitä pitäis kyllä syttyä vikavalo..eli vika on jossain muussa.

• Anonyymi

Kardaani akselin nivelessä väljää kun kuulalaakerit kilahtaa!!

• Anonyymi

Moikka moi

Itsellä sama vika corollassa niin onko muita vinkkejä keskustelijoilla missä vika voisi olla ?

• Anonyymi

Mitäpä jos irrottaisit ihan itse sen renkaan ja katselisit onko kaikki ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä jos irrottaisit ihan itse sen renkaan ja katselisit onko kaikki ok.

kiitos vastauksesta!

Mutta olen montakertaa iroittaunut ja tutkinut mutta en ole keksinyt.. ehkä abs kehästä puuttuu palanen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos vastauksesta!

Mutta olen montakertaa iroittaunut ja tutkinut mutta en ole keksinyt.. ehkä abs kehästä puuttuu palanen..

Vie korjaamolle, ei se päätä raapimalla parane eikä kukaan voi näkemättä tai koeajamatta vikaa tietää. Vikahan voi olla abs-pumpussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2840
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1311
    Aihe