Hesan yli 30 henkilöille tarkoitettu yöelämä on aina olematon. Kaikki paikat ovat nykyisin 18 v olut juottoloita. Tietääkö joku mitään hyvä paikkoja, jotka on viikonloppuna tarkoitettu 30 vuotiaille?
Ravintola 10(kymppi) oli hyvä paikka ennenkuin muuttui ns. etnisen väestön yökerhoksi. Kun kymppi suljettiin porukka siirtyi Königin alakertaan, jossa välillä suomalaisena tuntee kuuluvansa etniseen vähemmistöön. Tosin olen huomannut, että suomalaiset naiset eivät enää niin helposti lähde tummien mukaan. Sivusta seuranneena olen huomannut kuinka naisilla nousee keskisormi yllättävän nopeasti etnisille jo ensi sekunneilla. Mitähän on tapahtunut???
Toisaalta König alkaa olla viimeisimpiä (viimeinen) paikka, jossa on pääsääntöisesti 30 vuotiaita. Joten etsintä alkaa? Vihjeitä, vinkkejä?
Helsingin yöelämä?
15
18207
Vastaukset
- Feni
Etkö pidä nuorista? :)
- Nuorivanha
Minä kyllä tykkään alle 30 v. ihmisistä, ja voihan sitä näin 35v. kyllä menna paikkoihin joissa asiakaskunta on 20-30 vuotiaita, ei kai sitä tarvitse ollla niin sovinnainen ja kaavoihin kangistunut ja ajatella ettei VOI mennä nuorempien mestoihin, eri juttu on kokonaan se jos ei pidä siitä musasta mitä näissä klubeissa ja diskoissa soitetaan, mutta onhan niissäkin valinnan varaa.
- juu
Tietysti pidän. Mutta tiedätkö, kun olet 30
niin toivottavasti muistat ketjun aloittajan kysymyksen. Tiedät silloin enemmän... ;-D
Mutta löytyykö niitä 30 yökerhoja ??
- pöö-pöö
seuraavissa paikoissa köy ainakin omien tietojeni mukaan paljon vanhempaakin porukkaa. tuskin missään vältät alle 30v ihmisiä, paitsi vanhan tanssikellarissa:)
1.Kaarle XII
2.Teatteri
3.Studio 51
4.Kaivohuone
5.Helsinki Club
6.Lost and Found
nää tuli nyt äkkiä mieleen- jjj
Studio 51 lol
- paikkoja
Cocoon, Zetor, Mecca
- LISÄÄ
THE CLUB, OOPPERA, FEVER
- Ravintola Cocoon
Erityisesti v.30 on Yökerho&NightClub Cocoon Annankatu 10. Musiikki on diskoa 80-luvulta ja paikka viihtyisä. Ikäraja on 24v. Alakerrassa iso tanssilattia disco & 80-luvun musiikki.
Perjantaina siellä ei kannata käydä (nuorten ilta) mutta lauantaina erityisesti vanhempien paikka. Samantyyppistä väkeä kuin oli kympissä tai Königissä. Jos kiinnostaa 80-luvun disko ja v. 30-40 ;-) niin sinne sitten. Olen käynyt siellä muutaman kerran lauantaina ja mukava ilmapiiri.- yep! yep!
Ja paikka on erityisen hyvä lauantaina juuri musiikin ja kapakassa olevien iän takia.!!!
- hyvä paikka
todellakin on König. Ikäraja oikeasti 24. Pukeutuminen aikuista, ei lökäpöksypipopäitä. Musiikki loistavaa diskoa nuoruusvuosilta. Etnistä porukkaakin on, mutta tainnut olla vähenemään päin viime aikoina.
Ja tosiaankin, ei niitä etnisiäkään tartte sietää jos ei kiinnosta. Röyhkeempiäkin ne on ku kotimaan ukot.- Mirella
Ja taas on päässeet rasistit vauhtiin! Kauheeta, siellä voi olla ulkomaalaisia...apua.....
- MINÄ VAAN 38V
vANTAAN HOTELLI. BEST.IKÄJAKAUMA LAIDASTA LAITAAN..
- Ennenparee
Vantaa Hotellissa kävi aikasemmin lähinnä 30-60 v. Silloin se oli hyvä vähän vanhemmille, yleensä aina löyty jotain "kivaa seuraa". Nykyään siitäkin on tullut, ikävä kyllä, kakaroiden paikka, suurin osa alle 30 kymppisiä.
- saman...
Ennenparee kirjoitti:
Vantaa Hotellissa kävi aikasemmin lähinnä 30-60 v. Silloin se oli hyvä vähän vanhemmille, yleensä aina löyty jotain "kivaa seuraa". Nykyään siitäkin on tullut, ikävä kyllä, kakaroiden paikka, suurin osa alle 30 kymppisiä.
Mikähän olisi nykyään vastaava, kuin "vanha" hotelli?
- sukuta
Tietysti!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781