Minua ärsyttää, kun kumppanini on jatkuvasti tisseissäni kiinni

Anonyymi

Myös julkisilla paikoilla. Enkä edes koe tissieni hipelöintiä kovin eroottisena.

Kun olemme sängyssä, hän veivaa niitä kuin pullataikinaa. Vituttaa.

Olisiko muilla mielipiteitä, pidättekö rintoja naisen eroottisimpana alueena. Minä en, rakastan sitä, kun selkääni tai niskaani hyväillään hellästi ja herkästi.

Mikä tästä olisi tie ulos, sanoisinko suoraan, että kaipaan herkkää ja huomioivaa kosketusta. En tunne olevani mikään hiivataikina, jota leipurin tukisi vaivata hullunkiilto silmissään.

Anteeksi, leipurit.

92

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tissit on ihania mutta en todellakaan koskisi kenenkään rintoja julkisella paikalla tai ihmisten ilmoilla. Muuten, minua viehättävän naisen vartalo on kokonaisuudessaan eroottista aluetta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä olen julkisista paikoista. Minäkin pidän ihastukseni vartaloa eroottisena kokonaisuudessaan. Ja siitä miltä hän tuntuu. Se on erityisen kiihottava ominaisuus hänessä.


    • Anonyymi

      Kannattaisi varmaan sanoa suoraan asiasta kumppanille... puhukaa

    • Anonyymi

      Sano suoraan niinkuin asia on. Toispuoli toimii vain himojensa kanssa ja julkiset paikat pitäisi jättää tuosta kuviosta, paitsi jos hänellä viiraa päässä.

    • Anonyymi

      No sanot sille akalle, että on huono sängyssä.

    • Anonyymi

      Tää kuulostaa ihan oudolta. Uskon kyl et on totta, mut en voi ymmärtää et tollasii ihmisii on.
      Lisäksi ihmetyttää mikset oo maininnut asiasta hänelle?

      • Anonyymi

        Ylipäänsä, miksi tyytyä tuollaisiin naisiin...


    • Anonyymi

      Mun on pakko tunnustaa, olen ihan tissimaakari🙈

      • Anonyymi

        Ai jaa 🤔


      • Anonyymi

        Pakko myöntää, kauniit rinnat ja antava kaulakko aiheuttaa väristyksiä... 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko myöntää, kauniit rinnat ja antava kaulakko aiheuttaa väristyksiä... 🤣

        kaula-aukko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaula-aukko

        Ihan sana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko myöntää, kauniit rinnat ja antava kaulakko aiheuttaa väristyksiä... 🤣

        Niin tähän keskusteluun piti tulla naureskelemaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tähän keskusteluun piti tulla naureskelemaan...

        Selvä tosikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä tosikko.

        Niin varmasti olenkin.
        Sellaiselle huumorille on aikansa ja paikkansa. Ei tulis mieleen ensimmäisenä tulla tälläiseen keskustelunavaukseen naureskelemaan kuinka itse on tissimaakari ja kaula-aukko sitä ja tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti olenkin.
        Sellaiselle huumorille on aikansa ja paikkansa. Ei tulis mieleen ensimmäisenä tulla tälläiseen keskustelunavaukseen naureskelemaan kuinka itse on tissimaakari ja kaula-aukko sitä ja tätä.

        Voi sinnuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti olenkin.
        Sellaiselle huumorille on aikansa ja paikkansa. Ei tulis mieleen ensimmäisenä tulla tälläiseen keskustelunavaukseen naureskelemaan kuinka itse on tissimaakari ja kaula-aukko sitä ja tätä.

        Ettei vaan olisi avauksessa mainittu leipuri ... Hävettää oikein. Haloo, onko naisen rinnat sille pelkkä seksifetissi. Hyi. Jotain kunnioitusta.


      • Anonyymi

        Kaunis peppu = turn-on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis peppu = turn-on

        Entä jos ei ole?
        Onko hän silloin tuomittu olemaan yksin loppuelämän koska kukaan ei voisi häntä pitää viehättävänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei ole?
        Onko hän silloin tuomittu olemaan yksin loppuelämän koska kukaan ei voisi häntä pitää viehättävänä?

        Varmaan joku pitää.


    • Anonyymi

      Pidän rinnoista ja nautin myös siitä kun omia rintojani hyväillään, joskus kiihkeästikin. Aina se ei kuitenkaan tunnu hyvältä, jos rinnat on syystä tai toisesta arat. Silloin tietenkin sanon naiselleni siitä, että hän tietää olla varovainen. Eipä tulisi mieleeni kesken rakastelun lähteä keskustelupalstalle avautumaan, että jätätkö rintani rauhaan. Myös kauppareissulla varmaan nopein keino on sanoa, että kulta, minusta tuntuu kiusalliselta kun koskettelet rintoja julkisella paikalla.

    • Anteeksi ap, sait hymyn mun naamalle 😅 Luultavasti sun on sanottava leipurillesi, jotta et taho olla julkisesti etkä muutenkaan kovin kovaotteisesti veivattava taikina. Jos ei ota kuuleviin tai opikseen, niin lattaappa ens kerralla yöpöyvälle kunnon satsi, vaikkapa pullataikinaa.

      • Anonyymi

        😃😆😂


      • Anonyymi

        Nyt on oikein 👏👏👏


    • Anonyymi

      Julkisesti en, mutta kotona saalistan naisen tissejä. Hiivin takaapäin ja kouraisen käsiini. Kerran jopa meni tiskit pirstaks kun oli juuri laittamassa niitä kaappiin samaan aikaan. >D

      • Anonyymi

        :D minäkin, mutta vähän eri tavalla. Suoruus toimii toisinaan. Kerran vedin hänet kaupassa pukukoppien kohdalla, sinne verhon taakse. Oli mielessä muu kuin rinnat, mutta niihinkin päästiin sitten kotimatkalla ihan kahden kesken... jouduttiin pysäyttämään auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D minäkin, mutta vähän eri tavalla. Suoruus toimii toisinaan. Kerran vedin hänet kaupassa pukukoppien kohdalla, sinne verhon taakse. Oli mielessä muu kuin rinnat, mutta niihinkin päästiin sitten kotimatkalla ihan kahden kesken... jouduttiin pysäyttämään auto.

        Ihanaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa..

        Tarkoitin siis ihanaa näin 😍, en pisteitä, pukkaripussailulle 👍


      • Anonyymi

        Hyi kuulostaa kamalalta. Joltain likasellta äijältä joka saalistaa tissejä ja kouraisee yhtäkkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi kuulostaa kamalalta. Joltain likasellta äijältä joka saalistaa tissejä ja kouraisee yhtäkkiä

        Samaa mieltä, tosi luotaantyöntävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi kuulostaa kamalalta. Joltain likasellta äijältä joka saalistaa tissejä ja kouraisee yhtäkkiä

        No, itse en ymmärtänyt sitä yhtäkkisinä kouraisuina, vaan hienovaraisesti lähentymistä ja koskettamista toista innostaen, kun ollaan jo tuttuja kehollisesti.. Silloin voi lähestyä muuallakin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, itse en ymmärtänyt sitä yhtäkkisinä kouraisuina, vaan hienovaraisesti lähentymistä ja koskettamista toista innostaen, kun ollaan jo tuttuja kehollisesti.. Silloin voi lähestyä muuallakin..

        No en saanut sellaista käsitystä. Kun saalistetaan, hiivitään ja kouraistaan...🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en saanut sellaista käsitystä. Kun saalistetaan, hiivitään ja kouraistaan...🙄

        Yllättäen "kimppuun käymistä" on hyvä tosiaan välttää ja lähestyä hienovaraisemmin. Jos on kova kiire eikä ole oikein aikaa, ehkä voisi lähestyä paremmalla ajalla.


    • Anonyymi

      Ronskit naiset eivät ole yhtään makuuni.

      • Anonyymi

        Onneksi makuja on yhtä monia kuin on naisiakin 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi makuja on yhtä monia kuin on naisiakin 😀

        Näinhän se on.


      • Anonyymi

        Mulle kans yksi pahimpia turn offeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi makuja on yhtä monia kuin on naisiakin 😀

        Mua ei haittais yhtään, jos vaikka vähän oiskin 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kans yksi pahimpia turn offeja.

        Mulle taas sellainen et esitetään itseään vähän sellaisena täydellisenä somessa. Kuinka itsellä on niin avoin ajattelutapa, neuvotaan toisia et ei tehdä näin ja sit kuinka itse on niin hyvä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle taas sellainen et esitetään itseään vähän sellaisena täydellisenä somessa. Kuinka itsellä on niin avoin ajattelutapa, neuvotaan toisia et ei tehdä näin ja sit kuinka itse on niin hyvä ihminen.

        Ei kuulosta hyvältä toikaan, en ole törmännyt.


      • Anonyymi

        Tärkeintä on tilannetaju (ja taju maailmasta Ylipäätään). Yllättävyys vie pohjasta asti ja oikealla hetkellä tehty rohkea pieni ele palkitaan aina!

        ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä on tilannetaju (ja taju maailmasta Ylipäätään). Yllättävyys vie pohjasta asti ja oikealla hetkellä tehty rohkea pieni ele palkitaan aina!

        ☺️

        Kaikki eivät pidä ns. rohkeista eleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät pidä ns. rohkeista eleistä.

        Ei tosiaan pidä yleistää. Kaikki eivät myöskään pidä yllätyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät pidä ns. rohkeista eleistä.

        Kuulun ehdottomasti näihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulun ehdottomasti näihin.

        Ei sytytä täälläkään mikään käpälöiminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaan pidä yleistää. Kaikki eivät myöskään pidä yllätyksistä.

        Samaa mieltä, ap:n kuvaama nainen olisi varsinainen painajainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta hyvältä toikaan, en ole törmännyt.

        Voin olla väärässä mut tulee kyl mieleen et hänen mielestä aina muissa vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sytytä täälläkään mikään käpälöiminen.

        Kyllä silmäpeli aina lääppimisen voittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä silmäpeli aina lääppimisen voittaa...

        Älä muuta viserrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin olla väärässä mut tulee kyl mieleen et hänen mielestä aina muissa vika.

        Jaa kenen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät pidä ns. rohkeista eleistä.

        Minä pidän ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä silmäpeli aina lääppimisen voittaa...

        Mulla taas lässähtäisi lopullisesti jos kosketustani pidettäisi ”lääppimisenä”. Kamala se sanakin jo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas lässähtäisi lopullisesti jos kosketustani pidettäisi ”lääppimisenä”. Kamala se sanakin jo..

        Lääppiminen on sama kuin epätoivottu kosketus. Ihan tavallinen ja kuvaava sana. Ap:n esimerkki on hyvä. Älä sitten lääpi ketään, jos et halua kuulla sitä sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääppiminen on sama kuin epätoivottu kosketus. Ihan tavallinen ja kuvaava sana. Ap:n esimerkki on hyvä. Älä sitten lääpi ketään, jos et halua kuulla sitä sanaa.

        Nimenomaan, melkein kaikki naiset käyttää sitä sanaa, ihme ettei joku ei ole kuullut. Miksi huonoa käytöstä pitäisi kuvata jollain korulauseilla. Oma vika jos lääppii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääppiminen on sama kuin epätoivottu kosketus. Ihan tavallinen ja kuvaava sana. Ap:n esimerkki on hyvä. Älä sitten lääpi ketään, jos et halua kuulla sitä sanaa.

        Näin on. Itse en ole lääppivää tyyppiä, mutta tykkään jos toinen on huomioivampi toki toivotun kosketuksen rajoissa. Yli ei saa mennä. Itselläni ei ole suhteessa kokemustakaan kyllä sellaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Itse en ole lääppivää tyyppiä, mutta tykkään jos toinen on huomioivampi toki toivotun kosketuksen rajoissa. Yli ei saa mennä. Itselläni ei ole suhteessa kokemustakaan kyllä sellaisesta.

        Ajattelen samoin, kiva jos toinen on koskettelevampi kuin itse olen, mutta hyvällä tavalla. Kukaan ei ole koskaan sanonut lääppimisestä, päinvastoin on sanottu että voisin koskettaa enemmänkin. Itse olen kyllä joskus käyttänyt tuota sanaa, aiheellisesti ja ehkä vähän aiheettomastikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, melkein kaikki naiset käyttää sitä sanaa, ihme ettei joku ei ole kuullut. Miksi huonoa käytöstä pitäisi kuvata jollain korulauseilla. Oma vika jos lääppii.

        En sanonut ettenkö tietäisi mitä lääppiminen tarkoittaa. Tarkoitin, että en ole koskaan kokenut kenenkään kosketusta lääppimiseksi ja tuntuisi kamalalta jos naiseni niin ajattelisi. Olisi varmaan silloin parempi erillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut ettenkö tietäisi mitä lääppiminen tarkoittaa. Tarkoitin, että en ole koskaan kokenut kenenkään kosketusta lääppimiseksi ja tuntuisi kamalalta jos naiseni niin ajattelisi. Olisi varmaan silloin parempi erillään.

        Kiinnostavia näkökulmia. Itse en näe asiaa ihan noin mustavalkoisesti. Se että joskus satunnaisesti kokee jonkun kosketuksen lääppimiseksi, ei tarkoita mitään fundamentaalista koko suhdetta määrittävää. Sattuuhan sitä kaikenlaista, ei aina mene ajatukset ja kokemukset yksiin kumppaninkaan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostavia näkökulmia. Itse en näe asiaa ihan noin mustavalkoisesti. Se että joskus satunnaisesti kokee jonkun kosketuksen lääppimiseksi, ei tarkoita mitään fundamentaalista koko suhdetta määrittävää. Sattuuhan sitä kaikenlaista, ei aina mene ajatukset ja kokemukset yksiin kumppaninkaan kanssa.

        Niin, voithan toki tulkita halutessasi mustavalkoiseksi. . On ollut tapana suhteissani puhua toiselle kauniimmin ja toivon toiselta myös asiallista puhetta. Eri asiat merkitsee eri ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, voithan toki tulkita halutessasi mustavalkoiseksi. . On ollut tapana suhteissani puhua toiselle kauniimmin ja toivon toiselta myös asiallista puhetta. Eri asiat merkitsee eri ihmisille.

        Etkö koskaan suutu tai ärsyynny missään tilanteessa, olet aina korrekti?


    • Anonyymi

      Inhoan sanaa tissit, rinnat on paljon kauniimpi.

      • Anonyymi

        Joo ja eroottisempi.


      • Anonyymi

        Jos toinen puhuu rumasti tai koskettaa tökerösti, tunnelma lässähtää nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen puhuu rumasti tai koskettaa tökerösti, tunnelma lässähtää nopeasti.

        Onhan noita osaamattomia. Tekisi mieli sanoa, että harjoitus tekee mestarin. Mutta ei tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noita osaamattomia. Tekisi mieli sanoa, että harjoitus tekee mestarin. Mutta ei tee.

        Ei tosiaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaankaan.

        No harva on mestari / seppä syntyessään. Eri asia on rumasti puhuminen / ahdistelu tms.

        Yhdessä voi opetella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No harva on mestari / seppä syntyessään. Eri asia on rumasti puhuminen / ahdistelu tms.

        Yhdessä voi opetella.

        Ihan peruskäytöstavoista ja toisen huomioimisesta kiinni. Aika outoa jos niitä vasta aikuisena aletaan opettelemaan, ei kai kukaan halua olla jonkun harjoituskappaleena.


      • Anonyymi

        No rinnat on kauniimpi ilmaisu ja eroottinen toki. Tisseistä kyllä itselläni puhun, mutta sängyssä käyttäisin sanaa rinnat. Pidän yleisesti omasta alapäästäni sanasta pillu, mutta kuitenkin voi leikitellä ilmaisuilla, jos tuntee ja luottaa tarpeeksi.. Mutta ensin täytyy tutustua, niin että se on yhteinen leikki. Vaikka lueskelenkin naisen (vitun)väestä ja muusta, niin sängyssä on olennaista kuinka asian esittää ja milloin ja missä tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan peruskäytöstavoista ja toisen huomioimisesta kiinni. Aika outoa jos niitä vasta aikuisena aletaan opettelemaan, ei kai kukaan halua olla jonkun harjoituskappaleena.

        Nimenomaan meinasin et käytöstavat on asia erikseen.
        Tarkoitin siis ihan muiden asioiden opettelua yhdessä. 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan meinasin et käytöstavat on asia erikseen.
        Tarkoitin siis ihan muiden asioiden opettelua yhdessä. 😌

        Minullakin on kokematta paljon, mitä haluaisin vain hänen kanssaan yhdessä opetella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No rinnat on kauniimpi ilmaisu ja eroottinen toki. Tisseistä kyllä itselläni puhun, mutta sängyssä käyttäisin sanaa rinnat. Pidän yleisesti omasta alapäästäni sanasta pillu, mutta kuitenkin voi leikitellä ilmaisuilla, jos tuntee ja luottaa tarpeeksi.. Mutta ensin täytyy tutustua, niin että se on yhteinen leikki. Vaikka lueskelenkin naisen (vitun)väestä ja muusta, niin sängyssä on olennaista kuinka asian esittää ja milloin ja missä tilanteessa.

        Voi ei 😬😅 väestä! Sitä on tullut kirjoiteltua, melko estottomasti (kröhii ja punastelee).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei 😬😅 väestä! Sitä on tullut kirjoiteltua, melko estottomasti (kröhii ja punastelee).

        Itse sanon joko pimppi (useimmiten) tai vulva, jälkimmäinen on kaunis sana. Kumppanin pitää valita noista tai keksiä parempi. Kaikki ovat siitä hengissä selvinneet (tähän saakka).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sanon joko pimppi (useimmiten) tai vulva, jälkimmäinen on kaunis sana. Kumppanin pitää valita noista tai keksiä parempi. Kaikki ovat siitä hengissä selvinneet (tähän saakka).

        Mä en ainakaa tykkää sanoista vulva tai pimppi. Mielestäni ihan kauheet. 😂 Mut ihan sama mil kutsuu, niin pieni asia. Ite sanon pillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ainakaa tykkää sanoista vulva tai pimppi. Mielestäni ihan kauheet. 😂 Mut ihan sama mil kutsuu, niin pieni asia. Ite sanon pillu.

        Kukin tyylillään, itse taas inhoan sanaa pillu enkä halua omaani kutsuttavan niin. Muut saavat kutsua omaansa miksi tahansa, yllättäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin tyylillään, itse taas inhoan sanaa pillu enkä halua omaani kutsuttavan niin. Muut saavat kutsua omaansa miksi tahansa, yllättäen.

        Mun exä sanoi aina "se" tai jotain muuta kiertoilmaisua. Jotenkin älytöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun exä sanoi aina "se" tai jotain muuta kiertoilmaisua. Jotenkin älytöntä.

        Itsekin teen joskus noin, mutta onhan se huvittavaa. Omat exäni keksivät aika kauniitakin ilmaisuja, mutta en viitsi laittaa niitä tänne koska ne ovat henkilökohtaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin teen joskus noin, mutta onhan se huvittavaa. Omat exäni keksivät aika kauniitakin ilmaisuja, mutta en viitsi laittaa niitä tänne koska ne ovat henkilökohtaisia.

        Mun eka tyttis käytti naisen nimeä;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun eka tyttis käytti naisen nimeä;)

        Aika suloista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika suloista!

        Musta se oli aika hullua silloin, muttei se enää niin hullulta tunnu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun exä sanoi aina "se" tai jotain muuta kiertoilmaisua. Jotenkin älytöntä.

        Kirjoitin ton estoton kommentin ja nyt kun luin ketjua, meinasin just laittaa, et käytännössä en tiedä millä sanoisin, ehkä just jollain kiertoilmaisulla, ei mun mielestä älytöntä. Fiiliksen mukaan ja tilannekohtaista milloin sopii, jokin suorempi kommentointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin teen joskus noin, mutta onhan se huvittavaa. Omat exäni keksivät aika kauniitakin ilmaisuja, mutta en viitsi laittaa niitä tänne koska ne ovat henkilökohtaisia.

        Laita vaan, ei ne kuitenkaan lue näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No harva on mestari / seppä syntyessään. Eri asia on rumasti puhuminen / ahdistelu tms.

        Yhdessä voi opetella.

        Joillekin rauta on vaan liian kuumaa, silloin on hyvä pitää rauhallinen tahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita vaan, ei ne kuitenkaan lue näitä.

        Ne ovat myös itselleni henkilökohtaisia. Sitäpaitsi yksi exäni varmaan lukee tätä palstaa, muut eivät lue. Enkä kirjoittaisi tänne henkilökohtaisia asioita muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat myös itselleni henkilökohtaisia. Sitäpaitsi yksi exäni varmaan lukee tätä palstaa, muut eivät lue. Enkä kirjoittaisi tänne henkilökohtaisia asioita muutenkaan.

        Arvostan, olet hienotunteinen👍


    • Anonyymi

      Deittaillessa muuten kannattaa heti viestittelyvaiheessa ottaa nämäkin asiat esille, ettei turhaan joudu tapaamaan sopimattomia kumppaniehdokkaita.

      • Anonyymi

        Näin juuri, itselläni lähes 50 kohtaa käsittävä haastattelurunko mielessäni deittejä ajatellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri, itselläni lähes 50 kohtaa käsittävä haastattelurunko mielessäni deittejä ajatellen.

        Tää oli hauska😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri, itselläni lähes 50 kohtaa käsittävä haastattelurunko mielessäni deittejä ajatellen.

        Julkaise tänne 😃, voisin hyödyntää valmiin kysymys patteriston!

        Kiittää jo etukäteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkaise tänne 😃, voisin hyödyntää valmiin kysymys patteriston!

        Kiittää jo etukäteen!

        En voi koska aion hakea sille patenttia. Saatte sitten maksaa siitä.


    • Anonyymi

      Olen leipuri

    • Anonyymi

      Kiitos kommenteista. Useimmat taitavat jakaa omat fiilikseni.

      Olisko hyvä juttu, jos pyytäisin kumppaniani lukemaan tämän ketjun?

      Mulla on tietynlainen kynnys päästä tämän asian yli ja eteenpäin.

      t. Hiivataikina

    • Anonyymi

      Älä hyvä mies itke tuon takia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe