Eli oon 14 ja mulla alko menkat ekan kerran lokakuun lopussa 2020, huomasin kun masturboin ja ei oo ollu vielä toisia. Kun siis tiiän et ekan vuoden verran ne voi olla tosi epäsäännöllisiä mut että yli 5 kuukautta ois välissä. Vai onko mahollista että on vaa nii hemmetin pieni vuoto et ei huomaa tai jotain ku ei sillonkaa mitää paljo ollu. Vai onko mahollista et ne ei oikeesti ookkaan alkanu vaan onnistuin vaa repäsemään jonkun haavan sillee et tuli verta. Ja siis ei oo mahollisuutta et oisin raskaana tai mitään ku oon siis ihan neitsyt vielä. Ja onks jollain muulla ollu samalla tavalla?
Auttakaa mua!!!
Anonyymi
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Terveysasema tai joku kouluterkkari. Vain hölmö kyselee täällä tommosia tai sitten pedofilit jotka täällä jahtaa nuoria ja lapsia.
- Anonyymi
Kuukautiset voi olla alussa epäsäännölliset.Odotan vielä pari kuukautta ja jos sitten ei ole alkaneet niin käy lääkärissä.Raskaana et voi masturboinnista tulla.Raskaaksi tulemiseen vaadiataan siittiöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1476774MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635883Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884529NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1004456Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1594263Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941650- 4021536
- 821359
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301345Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?421122