Oli uskonto tai yhteisö mikä hyvänsä, perheenjäsenen tai kenenkä hyvänsä lähisukulaisen hylkääminen uskontoon liittyvän mielipiteen vuoksi on VÄÄRIN. Ainoastaan väkivalta antaa siihen oikeuden. Kulkea omaisensa ohitse tervehtimättä ja vielä sillä ylpeillään julkisesti. Mitä te ihmiset olette tuomitsemaan, te teette omia sääntöjänne, etsien niille Raamatusta oikeutusta, kuten fariseukset aikoinaan. Olemme nähneet maailman mahtien sekopäistä hallintaa, sanonta- voi kuinka vähäisellä järjellä maailmaa hallitaan-. Jokaiseen vähänkään vastuullisempaan toimeen ryhtyvälle pitäisi tehdä mielenterveyteen liittyvä tarkastus. Herää kysymys, mitä mielenterveys on, miten voimme olla varmoja, ettei päättävällä ole häiritsevää luonteenpiirrettä. Pelkästään ahdaspiirteisyys, pieneen putkeen katsominen vääristää. Jokainen ihminen on erilainen, kaikkine elämänsä päivineen, vierestä et tiedä hänen sisäisiä vaikeuksiaan, ajatuksiaan, sydäntään. Tuomioistuimet tehneet jopa vääriä kuolemantuomioita, vuosien tutkinnan ja väärien todisteiden perusteella. Luojallemme on jokainen ihminen arvokas. Kuinka toinen ihminen voi ottaa tämän vallan Luojaltamme, tuomitsemalla . Kuinka voi olla varma, oikeasta tuomiosta, ettei joudu oman tuomarinsa eteen tuomittavaksi. Voiko olla , viimeisten päivien uskollisuutta Luojaansa kohtaan, toisen henkilön syyttäminen, valehtelu.
Jos henkilö haluaa erota, erimielisyyden vuoksi, se hänelle suotakaan, silti hän on aina tervehtimisen arvoinen.
Läheisensä hylkääminen vastoin rakkauden käskyä
Anonyymi
3
147
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhempien tehtävä on tukea lastaan kaikessa, vaikka hänen elämänkatsomuksensa olisikin toinen kuin vanhempien. Sellainen tuki kuuluu vanhemmille, eikä omien mielipiteiden tuputus.
- Anonyymi
Poikkeava lapsi tarvitsee enemmän vanhempien tukea kuin muut, sillä yhteiskunta voi olla julma.
- Anonyymi
> Oli uskonto tai yhteisö mikä hyvänsä, perheenjäsenen tai kenenkä hyvänsä lähisukulaisen hylkääminen uskontoon liittyvän mielipiteen vuoksi on VÄÄRIN.
Miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842