Puhelin toimi aluksi normaalisti. Sitten asensin Signalin siihen. Sen jälkeen alkoi sekoilu. Vastattavat soitot ei avaudu aina tavallisissa puheluissa, Whatsappissa eikä Signalissa ja koko ruutu ja vastaustapa vaihtuu sen mukaan mistä apista soitto tulee. Joskus ei luuri edes soi ollenkaan. Missä vika? En ole vielä kokeillut Signalin poistamista, jos vaikka joku muu keino löytyisi avuksi.
Onko muilla ollut vastaavia kokeuksia?
Signal sekoittaa Motorolan?
Anonyymi
5
761
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea sontaa ne ihmiset asentaa..
- Anonyymi
Minulla tekee juuri noin Whatsappilla. Samsingin myyjä ei osannut neuvoa korjausta . Singnaalista en ole kuullutkaan. Täytyypi kokeilla.
- Anonyymi
Kokeile nyt ensin puhelimen käyttöä vikasietotilassa, jolloin saat varmistuksen siitä, aiheuttaako ongelmat jokin itse ladattu sovellus.
- Anonyymi
Aika yleinen vika monessa luurissa ja ei suinkaan ole merkkikohtainen. Ärsyttävä kylläkin.
- Anonyymi
Ei ole yleinen vika kylläkään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358