Onko se silloin kun lastaat autoasi painavalla tavaralla, onko se silloin kun kiirehdit rappusia, onko se silloin kun odotat bussia vai silloin kun olet torkahtanut vai kuullut
hyvän vitsin.
Onneksi et ole yksin, meitä muita on suomenmaassa lähes 400 000 jolta virtsa voi karata tahtomatta yllättävästi. Onneksi on suojia joita käyttämällä muut ei tiedä
eikä huomaa vaikka pääsisikin housuun tippa tai lirahdus.
Itse ostan suojia viikottain ja käytän päivittäin joten puhun kokemuksesta. Stressitön ja onnellinen elämä mahdollistuu kun voi luottaa ettei noloja tilanteita satu.
Joten iloitaan kun siihen on aihetta eikä anneta pikkuasioiden stressata.
Miltä näyttää kun virtsa karkaa.
6
109
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin noin, itsellä kun vaiva alkoi, ensin meinasin erakoitua. Vähän myöhemmin
kun paneuduin asiaan ja löysin tarjolla olevat "vaipat" Tenakaupan tarjonnasta
aloin ymmärtää että kysehän on pikkuasiasta.
Nyt Tenat housussa voin tehdä mitä ennenkin ja niitä tuskin enää huomioin muuta
kuin päälle pukiessa ja illalla roskiin pistäessä. - Anonyymi
Joukko on tosiaan iso ja on olemassa myös yhdistys (Suomen Inkon ry) josta saa tietoa.
- Anonyymi
Itsehoidon sijaan kannattaisi myös käydä lääkärissä. Siltä varalta, että vaiva on omalta kohdalta hoidettavissa. Tai siltä varalta, että vaivan takana on jokin hoitamista vaativat sairaus.
Lantionpohjanlihasharjoituksia voi tehdä miehetkin. Suosittelen.
Todella hyvä, että osa miehistä on valmis hoitamaan itsensä asiallisesti tai käyttämään suojia. Osa virtsankarkailuopotilaista (kumpaakin sukupuolta ja kaiken ikäisiä) kieltävät psyykkisesti ongelmansa, eivätkä huolehdi hygieniastaan tai käytä suojia. Antavat märkien housujen vain kuivua. Vanhan virtsan haju on kamala. Ja toki virtsa pilaa yleisten tilojen istuimia yms. Eli virtsankarkailusuojien käyttö on vastuullista. Peukutan! - Anonyymi
Myös meitä on alle 25-vuotiaita, joilla virtsa karkaa. Itsellä käytössä tena pantsit lähes päivittäin. Välillä karkaa rakollinen, toisinaan vain pieniä lirahduksia.
- Anonyymi
No niin, lähes nolointa mitä tiedän on kun pissaa karkaa puuhastelussa ja housun etumus kastuu. Läikän ei tarvi olla edes iso mutta kaikki sen kyllä huomaa, ja
vinoilua kestää viikkoja. Tämän vuoksi itse käytän tippasuojia niin töissä kuin vapaallakin. Ja onneksi niitä saa kaupoista ja ovat hienosti pakattu mukana pidettäväksi.
Voin vain kuvitella jos rakko tyhjentyisi kerralla miten nolo tilanne se olisikin.- Anonyymi
Miksi siitä vinoillaan, jos pissa karkaa housuun? Ootko pitkääkin kärsinyr vaivasta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984